Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem otóż samochód stoi bez akumulatora i coś się stało z bezpiecznikiem , gdy podłączam do rozruchu nie ma przepływu prądu i żadna kontrolka sie nie świeci i nie moge przez to otworzyć bagażnika żeby włożyć akumulator. Klapa jest zatrzaśnięta a brak prądu uniemożliwia jej otwarcie. Kierownica jest zablokowana przez co nie mogę wprowadzić samochodu na lawetę. Co zrobić w tej sytuacji? myślałem o wyjęciu tylnej kanapy aby dostać się do bagażnika niestety po odkręceniu dwóch śrub (przy siedzeniu) oparcie ani drgnie - Jak ją zdemontować??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem juz pewnie opanowales ale na przyszlosc proponuje : istrukcja obslugi :duh:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kanapa rozkladana? przycisku do otwierania bagaznika w srodku brakuje z tego co kajze nie? poszukam na niemieckich forach moze tam jakies rozwiazanie bedzie. Instrukcj obslugi str. 38.

daj dokladne dane samochodu, najlepiej siedem ostatnich cyfr vin to poszukam bo pisza ze w instrukcji jest pokazany przycisk do otwierania ale nie moga go znalezc. moze w katalogu czesci bmw bedzie to lepiej pokazane :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano (edytowane)

Otwieranie oparć siedzeń jest od środka więc tak się nie da, natomiast nie wiem czy nie da się dostać do środka przez schowek na narty - otwierany podłokietnik na środku (jeśli oczywiście posiada). A dalej to już łatwo bo na klapie bagażnika od wewnątrz jest uchwyt do awaryjnego otwierania. EDIT i tu niestety poprawka: przynajmniej u mnie brak uchwytu do awaryjnego otwierania bagażnika. Pozostaje złożenie oparcia.

 

A co do przycisku wewnątrz auta to chyba europejskie wersje go nie posiadają, wersje z USA mają ten przycisk w okolicach rączki do otwierania maski.

Edytowane przez swde
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

instrukcja obsługi str. 38 awaryjne otwieranie bagaznika

 

http://www.motor-talk.de/bilder/f30-heckklappe-notoeffnung-g59376924/bedanltg11-i206243235.html

 

z tego co sie doczytalem tylko w modelach US :duh:

 

Przycisk do otwierania bagaznika po lewej stronie u kierowcy tylko w US i Japan i F31 :mad2:

 

Na czwartym zdieciu jest po srodku czrny punkt... moze tam powinno sie znajdowac uchwyt do awaryjnego otwierania bagaznika :?:

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3er-F30-Heckklappe-Tansanitblau-Met-/370905725771?nma=true&si=8iqHMcAZ0FnSGAP%252Fw6miriYwBUY%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

Poza tym co napisalem nic wiecej nie znalazlem na niemieckich forach. To sa wlasnie te uroki nowych samochodow :?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czesc, dzisiaj dalej sie patrzylem na fora w poszukiwaniu odpowiedzi na twoj problem. Niestety nic nie ma.

Jedynym wyjsciem co moze Ci pomuc jest podlaczenie akumulatora pod maska tam jest taka czerwona klapka tam podlaczasz + a - do uziemienia (poszukaj jakiegos metalu albo sruby) i masz prad w calym samochodzie :D a jak nie akumulator to inny samochud. W ten sposub powinno dac rade i bedziesz mugl otwozyc bakaznik. Powodzenia i pozdrawiam

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A Ty w ogóle przeczytałeś co założyciel tematu napisał???

 

Mckkub. Masz otwór na narty czy nie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wybaczcie, umknęło mi :mad2: ale przeczytałem :mrgreen:

 

tutaj siedzenia bez mozliwosci otwarcia

 

http://de.bmwfans.info/parts-catalog/F30/Europe/318d-N47N/L-N/jan2012/browse/seats/seat_rear_upholstery_cover_base_seat/

 

Tylnia scianka nr.8

 

http://de.bmwfans.info/parts-catalog/F30/Europe/318d-N47N/L-N/jan2012/browse/bodywork/partition_trunk_floor_parts/

 

 

tutaj klapa bagaznika

http://de.bmwfans.info/parts-catalog/F30/Europe/318d-N47N/L-N/jan2012/browse/bodywork/trunk_lid_closing_system/ moze to cos Ci pomoze, powodzenia

 

Po odkreceniu kanapy spróbuj ja podnieść do góry w e30 tak to funkcjonuje. http://www.e30club.ru/stuff/e30-convertible/bmw-e30-convertible-elektrisches-verdeck-faq-eba-schaltplan-unterlagen-problemloesungen-eba_em-verdeck.pdf strona 6 wiem ze to nie f30 ale nic wiecej nie moge znalezc :?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 lata później...
Opublikowano

Odgrzeję stary temat, aby nie zakładać nowego.

 

W sobotę miałem wątpliwą przyjemność stanąć w obliczu braku prądu w samochodzie. Po naciśnięciu przycisku start/stop nie wydarzyło się nic, nie było w ogóle napięcia. Oczywiście powstał problem z otwarciem bagażnika. Oparcie tylnej kanapy mam nie rozkładane.

 

Pożyczyłem od sąsiadów prostownik, podłączyłem pod wyprowadzenie pod maską i akumulator się nie ładował. Ale podłączając prostownik okazało się, że choć na chwilę prostownik podaje prąd (na ok. 1-2 sek zapalały się światła, następnie gasły). I tutaj musiałem poprosić drugą osobę do pomocy. Jedna osoba włączała prostownik do prądu, a ja trzymałem palec na "klamce" klapy bagażnika. Zadziałało. Po otwarciu bagażnika okazało się, że klema od akumulatora była obluzowana. Przykręciłem ją i samochód "ożył".

 

Jedno jest pewne, bez zewnętrznego źródła prądu otwarcie bagażnika chyba się by nie udało.

Opublikowano

Oczywiście, że by się udało. Wyjmujesz siedzisko na dole, odkręcasz oparcie i zsuwasz do góry.

Jak niby aku padnie to zobaczcie sobie napięcie pod wyjściami pod maską. Aku nawet na maksa rozładowany nie spadnie poniżej ~3V. Jeżeli macie tyle lub więcej to tylko podładować i się otworzy. Jak macie 0V to obwód otwarty i trzeba robić opcję numer 1. No chyba, że jest schowek na narty :) Wtedy tylko otworzyć schowek i jakimś drutem sięgnąć za rączkę awaryjnego otwarcia (święci się na zielono) i pociągnąć.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Z prostownikiem było łatwiej, ale dobrze jest wiedzieć, że jest też inny sposób.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście, że by się udało. Wyjmujesz siedzisko na dole, odkręcasz oparcie i zsuwasz do góry.

Jak niby aku padnie to zobaczcie sobie napięcie pod wyjściami pod maską. Aku nawet na maksa rozładowany nie spadnie poniżej ~3V. Jeżeli macie tyle lub więcej to tylko podładować i się otworzy. Jak macie 0V to obwód otwarty i trzeba robić opcję numer 1. No chyba, że jest schowek na narty :) Wtedy tylko otworzyć schowek i jakimś drutem sięgnąć za rączkę awaryjnego otwarcia (święci się na zielono) i pociągnąć.

 

Wszystko fajnie, poza drobnym szczegółem. Rączka awaryjnego otwierania jest tylko w samochodach z rynku USA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.