Skocz do zawartości

Najlepszy wydech do 335i?


lucabudal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jaki wedlug was brzmi najlepiej?

Chcialbym najlepiej zeby mial 4 koncowki to znaczy po dwie z kazdej strony.

Ktos slyszal na zywo dzwiek z eisennman race,

HPF Exhaust Systems lub topspeed exhaust?

Moze wiecie, ktory brzmi bardziej egzotycznie, glebiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam eisenmanna race , co prawda w 325i ale brzmi :cool2:, a jeszcze gdybym wywalił katy to byłaby bajka

możesz jeszcze pomyśleć nad supersprintem

Myslalem wlasnie nad eisenmann race z czterema koncowkami, zapewne potrzebuje kupic dyfuzor m-tech.

Jest glosno? Nie jest uciazliwa jazda z predkosciami powyzej 200 km/h?

Poinformowano mnie, ze na autostradzie jest to troche uciazliwe poniewaz jest bardzo glosno, ale cos za cos :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Wszystko kolego zależy ile chcesz wyłożyć :norty: Bardzo fajnie brzmi Akrapović, Bastuck i Remus , moim zdaniem w 335i lepiej niż eisenmann , ale wszystko kwestią kieszeni i gustu :wink:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sporo głośniejszy od 90% tego typu wydechów...miałem niewątpliwą przyjemność

przysłuchać się właśnie serii "race"...osobiście bym zakupił,ale owszem męczy ucho i to

nie troche :8)

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest głośno, ale nie jak w niejednym Civicu :mrgreen: , z drugiej strony to coś za coś, skoro chcesz słyszeć soczysty dźwięk wydechu to trzeba się liczyć z tym, że będzie hałasował, proste :wink:

ja np. wolę słyszeć świetnie grający wydech niż kiepskie seryjne nagłośnienie

z Eisenmanna Race będziesz zadowolony, a jak podziałasz z katami to banan z twarzy nie będzie Ci znikał

a co do dyfuzora to nawet m-pakowy Ci za bardzo nie pomoże bo i tak będziesz musiał w nim rzeźbić jak chcesz mieć 4 rurki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bms 3" downpipes i roznica jest, jednak mam nadzieje ze exhaust zrobi wieksza roznice :)

Co do ceny to nie chcialbym wydac na przyklad 12 tys na cos co by bylo prawie niezauwazalne.

Ostatnio przegladalem strony w usa to ceny sa w granicach 1,200-3,000 dolarow, ale mysle ze w cenie 1,400-1,900 mozna znalezc cos ciekawego, chociazby eisenmann race kosztuje 1,700 usd na modbargain.

Bastuck nie slyszalem jak brzmi, akrapovic i remus slyszalem, jednak pozniej spodobal mi sie dzwiek eisenmann race, ale slyszalem go tylko na youtube, nie na zywo, wiec nie wiem jak jest na prawde.

Z drugiej strony tak jak kolega damp mowi tez wole sluchac wydechu, co wiecej u mnie radio nie za bardzo dziala (przerywa co jakis czas) mowia, ze to elektryka 2,500 zl + koszty serwisu co nie zdziwilbym sie gdyby to bylo drugie tyle wiec eisenmann race jak na razie u mnie wygrywa :)

Jest rowniez eisenmann sport, ale sadze, ze czegos by mi w nim brakowalo.

Topspeed exhaust ktos slyszal? Brzmi bardzo egzotycznie, wrecz nie przypomina dzwiekiem 335i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kolego zależy ile chcesz wyłożyć :norty: Bardzo fajnie brzmi Akrapović, Bastuck i Remus , moim zdaniem w 335i lepiej niż eisenmann , ale wszystko kwestią kieszeni i gustu :wink:

Co do remus race myslisz, ze przy wysokich predkosciach bedzie halasowal podobnie jak eisenmann race?

Remus race rowniez ma 4 koncowki i wyglada dobrze, jednak teraz jak przejrzalem filmiki trudno jest stwierdzic ktory lepszy. Jednak uslyszec na zywo to calkiem inna sprawa...

Remus us race exhaust wychodzi dosyc tanio

http://www.modbargains.com/Remus-Sport-Race-Exhaust-E90-E92-335i.htm

Podoba mi sie ten carbonowy dyfuzor, ktory widac na zdjeciach :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jak czytam niektore posty to mam ochote natychmiast kogos wypatroszyc ale ty razem postanawiam zaczac od konkretow samego posta :

 

Wszystko kolego zależy ile chcesz wyłożyć :norty: Bardzo fajnie brzmi Akrapović, Bastuck i Remus , moim zdaniem w 335i lepiej niż eisenmann , ale wszystko kwestią kieszeni i gustu :wink:

 

Dziqsek na poczatku napisal de facto jedyny konkretny post z calej dyskusji bo sluchal poszczegolnych wydechow, ja go tylko doprecyzuje.

Remus brzmi o wiele lepiej, okraglo, powazniej od eisa. Mialem okazje slyszec oba jeden obok drugiego w Schmiedmanie i ewidentnie Remus brzmi lepiej ale za to z tego co mowili tam fachowcy Eisa daje wiecej ze strony technicznej (mocy). To samo z Supersprintem, Bastucka nie slyszalem nigdy ale tu zaufam na slowo.

Akrapović jest genialny ale to juz inna polka cenowa, od 10000 do tqk 20000 zl w zaleznosci od modelu.

 

przez lucabudal » 06 Gru 2013 22:40

Myslalem wlasnie nad eisenmann race z czterema koncowkami, zapewne potrzebuje kupic dyfuzor m-tech.

Jest glosno? Nie jest uciazliwa jazda z predkosciami powyzej 200 km/h?

Poinformowano mnie, ze na autostradzie jest to troche uciazliwe poniewaz jest bardzo glosno, ale cos za cos :)

 

ok, rozumiem ze mowisz o autostradzie niemieckiej lub torze no bo chyba nie jestes na tyle glupi zeby jezdzic 220 km na autostradzie polskiej gdzie wolno wyprzedzac po prawej i ktorej nawierzchnia nie jest absolutnie przystosowana do jazdy z taka szybkoscia... bo to by bylo po prostu zachowanie skonczonego idioty ktorym nie jestes przeciez...narazac zycie swoje i innych... wbrew jakimkolwiek przepisom (chocby w przyblzeniu)...

Ale tak naprawde nie sadze zebys w ogole jezdzil z takimi szybkosciami bo bys wiedzial wtedy ze :

A/ odglos silnika nie zalezy od szybkosci tylko od obrotow, czy jedziesz z szybkoscia 6500 obrotow przy 80 na godzine bo przyspieszasz na swiatlach czy 220 km/h na piatce na autostradzie to silnik pracuje tak samo glosno...

B/ za to ty przy 220 km/h slyszysz go duzo mniej bo twoj mozg dostaje taka dawke adrenaliny i koncentruje sie na odczuciach wizualnych oraz sprezenia miesni na kierownicy ze momentalnie gluchniesz (slyszysz o polowe mniej niz normalnie)

C/jedyna rzecz ktora bardziej halasuje w twoim samochodzie to twoje turbosprezarki ktore wyja jak dziewice przy pierwszym stosunku przy takiej predkosci aby dostarczyc tej biednej trzylitrowce to co trzeba powietrza aby spalic benzyne i zagluszaja twoj wydech...

 

jak chodzi o wydech to niechodzi o natezenie halasu bo one jest limitowane prawnie i zaden producent nie bedzie robil wydechu ktory przekracza te normy tylko o soczystosc dzwieku, jezeli chcesz zeby byl halas to zrob sobie dziure w tlumiku bedzie taniej... a tak w ogole jezeli to tobie zalezy na slyszeniu wydechu podczas jazdy to lepiej zainwestuj w dobry sprzet muzyczny bo przy aktulalnym wytlumieniu aut to do ciebie dochodzi moze 30 % dzwieku z tlumika a w bmkach nie ma klapek ktore sie otwieraja przy wyzszych obrotach aby dzwiek z tlumika byl slyszalny dobrze w srodku tak jak jest to np w Audi z seri S i RS. Wydech jest po to aby byc slyszany a nie aby go bylo slyszec w kabinie...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jak czytam niektore posty to mam ochote natychmiast kogos wypatroszyc ale ty razem postanawiam zaczac od konkretow samego posta :

 

Wszystko kolego zależy ile chcesz wyłożyć :norty: Bardzo fajnie brzmi Akrapović, Bastuck i Remus , moim zdaniem w 335i lepiej niż eisenmann , ale wszystko kwestią kieszeni i gustu :wink:

 

Dziqsek na poczatku napisal de facto jedyny konkretny post z calej dyskusji bo sluchal poszczegolnych wydechow, ja go tylko doprecyzuje.

Remus brzmi o wiele lepiej, okraglo, powazniej od eisa. Mialem okazje slyszec oba jeden obok drugiego w Schmiedmanie i ewidentnie Remus brzmi lepiej ale za to z tego co mowili tam fachowcy Eisa daje wiecej ze strony technicznej (mocy). To samo z Supersprintem, Bastucka nie slyszalem nigdy ale tu zaufam na slowo.

Akrapović jest genialny ale to juz inna polka cenowa, od 10000 do tqk 20000 zl w zaleznosci od modelu.

 

przez lucabudal » 06 Gru 2013 22:40

Myslalem wlasnie nad eisenmann race z czterema koncowkami, zapewne potrzebuje kupic dyfuzor m-tech.

Jest glosno? Nie jest uciazliwa jazda z predkosciami powyzej 200 km/h?

Poinformowano mnie, ze na autostradzie jest to troche uciazliwe poniewaz jest bardzo glosno, ale cos za cos :)

 

ok, rozumiem ze mowisz o autostradzie niemieckiej lub torze no bo chyba nie jestes na tyle glupi zeby jezdzic 220 km na autostradzie polskiej gdzie wolno wyprzedzac po prawej i ktorej nawierzchnia nie jest absolutnie przystosowana do jazdy z taka szybkoscia... bo to by bylo po prostu zachowanie skonczonego idioty ktorym nie jestes przeciez...narazac zycie swoje i innych... wbrew jakimkolwiek przepisom (chocby w przyblzeniu)...

Ale tak naprawde nie sadze zebys w ogole jezdzil z takimi szybkosciami bo bys wiedzial wtedy ze :

A/ odglos silnika nie zalezy od szybkosci tylko od obrotow, czy jedziesz z szybkoscia 6500 obrotow przy 80 na godzine bo przyspieszasz na swiatlach czy 220 km/h na piatce na autostradzie to silnik pracuje tak samo glosno...

B/ za to ty przy 220 km/h slyszysz go duzo mniej bo twoj mozg dostaje taka dawke adrenaliny i koncentruje sie na odczuciach wizualnych oraz sprezenia miesni na kierownicy ze momentalnie gluchniesz (slyszysz o polowe mniej niz normalnie)

C/jedyna rzecz ktora bardziej halasuje w twoim samochodzie to twoje turbosprezarki ktore wyja jak dziewice przy pierwszym stosunku przy takiej predkosci aby dostarczyc tej biednej trzylitrowce to co trzeba powietrza aby spalic benzyne i zagluszaja twoj wydech...

 

jak chodzi o wydech to niechodzi o natezenie halasu bo one jest limitowane prawnie i zaden producent nie bedzie robil wydechu ktory przekracza te normy tylko o soczystosc dzwieku, jezeli chcesz zeby byl halas to zrob sobie dziure w tlumiku bedzie taniej... a tak w ogole jezeli to tobie zalezy na slyszeniu wydechu podczas jazdy to lepiej zainwestuj w dobry sprzet muzyczny bo przy aktulalnym wytlumieniu aut to do ciebie dochodzi moze 30 % dzwieku z tlumika a w bmkach nie ma klapek ktore sie otwieraja przy wyzszych obrotach aby dzwiek z tlumika byl slyszalny dobrze w srodku tak jak jest to np w Audi z seri S i RS. Wydech jest po to aby byc slyszany a nie aby go bylo slyszec w kabinie...

 

Takie predkosci to na autostradzie niemieckiej.

Czyli jezeli dzwiek zalezy od obrotow (bo przy ponad 200 zaglusza wiatr) przy 4,000 obr, ale przy niskiej predkosci ladnie slychac dzwiek, jak mam prawie 4,000 obr na 6tym biegu przy 220 kmh to przewaznie slysze tylko wiatr.

Moze jest to wina gum wokol szyby przedniej i tylnej. Sa suche i popekane, zamowilem juz nowe.

 

Co do eisenmann race i remus race.

Remus race jest tanszy, jednak slyszalem tylko eisenmann race na zywo.

Do wczoraj :) wczoraj bylem na poludniu Niemiec gdzie moglem posluchac dzwieku remus race.

Co do tego, ze eisenmann daje wiecej mocy to nic, dzieki jb4 nie potrzebuje wiecej.

Faktycznie remus race brzmi lepiej.

Teraz jak mam juz porownanie remusa z eisenmannem zgadnijcie co wybralem i w nastepnym tygodniu zamawiam? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobisce tez wole dzwiek Eisenmanna od Remusa i moim zdaniem to kwestia gustu. Najlepiej posluchac osobiscie, albo przynajmniej na filmikach w internecie (tylko nie tych nagrywanach bochenkiem chleba). Dziwi mnie jeszcze ze nikt nie zasugerowal wydechu BMW Performance, bo moim zdaniem (tutaj znowu kwestia indywidualnych upodoban) brzymi swietnie!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie predkosci to na autostradzie niemieckiej.

Czyli jezeli dzwiek zalezy od obrotow (bo przy ponad 200 zaglusza wiatr) przy 4,000 obr, ale przy niskiej predkosci ladnie slychac dzwiek, jak mam prawie 4,000 obr na 6tym biegu przy 220 kmh to przewaznie slysze tylko wiatr.

Moze jest to wina gum wokol szyby przedniej i tylnej. Sa suche i popekane, zamowilem juz nowe.

 

Co do eisenmann race i remus race.

Remus race jest tanszy, jednak slyszalem tylko eisenmann race na zywo.

Do wczoraj :) wczoraj bylem na poludniu Niemiec gdzie moglem posluchac dzwieku remus race.

Co do tego, ze eisenmann daje wiecej mocy to nic, dzieki jb4 nie potrzebuje wiecej.

Faktycznie remus race brzmi lepiej.

Teraz jak mam juz porownanie remusa z eisenmannem zgadnijcie co wybralem i w nastepnym tygodniu zamawiam? :)

 

ah to zmienia troche postac sprawy :)

jezeli chcesz slychac cos w kabinie to moze bym ci doradzil to wrzuc piatke :) a przy okazji bo rozumie ze robiles komputerek to bym ci zalecal... https://www.bimmian.com/Active-Autowerke-Blow-Off-Valve-for-BMW-E92-or-E93-3-Series jezeli nie masz tego typu urzadzenia to naprawde warto !

 

Dodatkoo Remus ma super czadowe koncowki wydechu po prostu miodzio tylko nie wiem jak dlugo wytrzymaja zlodzieji w polsce bez przyspawania...

Jak juz bedziesz mial zamontowanego Remusa z ladna koncowka to zrob filmik !

 

przez fatgrandma » 09 Gru 2013 10:19

Dziwi mnie jeszcze ze nikt nie zasugerowal wydechu BMW Performance, bo moim zdaniem (tutaj znowu kwestia indywidualnych upodoban) brzymi swietnie!

 

no wlasnie jak to brzmi ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem swietnie (ja preferuje taki metaliczyny, ziarnisty dzwiek). Jest nawet ciut lepszy od Eisenmanna jak dla mnie. I nawet zdarza mu sie puscic pierda przy odpuszczeniu gazu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena 6 tys zl z dostawa 24h za remus race exhaust to dobra cena?

Produkt jest nowy.

Remus wysyla sprzet do zrobienia wyciec zeby pasowaly do wydechu.

Eisenmann race daja mi za 11 tys zl czyli prawie podwojna cena a roznica znikoma.

Wybor padl na remus race exhaust.

Jak zaloza mi wydech dam znac i wysle zdjecia no i oczywiscie filmik.

Z downpipes musi to niezle brzmiec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena 6 tys zl z dostawa 24h za remus race exhaust to dobra cena?

Produkt jest nowy.

Remus wysyla sprzet do zrobienia wyciec zeby pasowaly do wydechu.

Eisenmann race daja mi za 11 tys zl czyli prawie podwojna cena a roznica znikoma.

Wybor padl na remus race exhaust.

Jak zaloza mi wydech dam znac i wysle zdjecia no i oczywiscie filmik.

Z downpipes musi to niezle brzmiec :)

 

cena z montazem czy sam sprzet ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena z montazem czy sam sprzet ?

 

Cena za sam sprzet z dostawa.

Wiesz moze ile mniej wiecej kosztowalby montaz razem z wyrzezbieniem dyfuzora?

Jak patrzylem ceny z USA to zaplacilbym okolo 40% mniej, ale do tego koszt wysylki spory, a jesli okazaloby sie, ze trzeba zaplacic clo wyszloby podobnie no i czas oczekiwania dlugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena z montazem czy sam sprzet ?

 

Cena za sam sprzet z dostawa.

Wiesz moze ile mniej wiecej kosztowalby montaz razem z wyrzezbieniem dyfuzora?

Jak patrzylem ceny z USA to zaplacilbym okolo 40% mniej, ale do tego koszt wysylki spory, a jesli okazaloby sie, ze trzeba zaplacic clo wyszloby podobnie no i czas oczekiwania dlugi.

 

no wlasnie tez nie wiem dlatego sie pytam bo bede robil cos podobnego tylko jezeli montaz zbyt inwazyjny lub zbyt drogi weezme sam tlumik

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Sam montaż między 200-600zł zależy od renomy i miejsca w którym znajduje się warsztat, jeżeli chodzi o dyfuzor to najtaniej i najprościej podjechać do jakiegoś lakiernika a on powinien przyciąć otwory pod końcówki za jakieś grosze, ewentualnie zasadzić sie na dyfuzor carbonowy custom , czasami na ebay.co.uk się pojawiaja

 

Ciesze się że wybrałeś remusa , zawsze to coś innego niż strasznie oklepany i pospolity już eisennmann a i dzwięk napewno złapie Cie za serce zwłaszcza po przepaleniu :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie jest az tak zle z ta instalacja. Ale juz lepiej zaplacic wiecej i miec to dobrze zrobione.

Co do dzwieku juz sie nie moge doczekac jak to z bms downpipe i dci bedzie brzmialo.

Mam tylko nadzieje ze wydech bedzie odporny na sól, bo moj oryginalny nie wyglada zbyt dobrze :(

Moze ktos zna jakis srodek, nie wiem, jakis preparat, ktorym moglbym spryskac wydech i pod autem zeby bylo chronione od soli? Co do mocy to powiedzieli, ze przybedzie okolo 5-7%. Jest to liczone od 306 koni, czy od mocy jaka dysponuje w tej chwili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam montaż między 200-600zł zależy od renomy i miejsca w którym znajduje się warsztat, jeżeli chodzi o dyfuzor to najtaniej i najprościej podjechać do jakiegoś lakiernika a on powinien przyciąć otwory pod końcówki za jakieś grosze, ewentualnie zasadzić sie na dyfuzor carbonowy custom , czasami na ebay.co.uk się pojawiaja

 

Ciesze się że wybrałeś remusa , zawsze to coś innego niż strasznie oklepany i pospolity już eisennmann a i dzwięk napewno złapie Cie za serce zwłaszcza po przepaleniu :cool2:

 

Co do dyfuzora wlasnie myslalem nad carbonowym i bede go zakladal. Najpierw jednak przytnie sie oryginalny, a w styczniu zamowie dyfuzor.

Co wiecej, na ebayu (amerykanskim) widzialem carbonowe wkladki od pasow, te, ktore sie zapina. Ciekawie to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Ja sluvhalem na zywo po przelocie 10k km wiec juz przepalony I powiem szczerze ze szalu nie ma zwlaszcza jak za taka kase podobnie gra supersprint za polowe tej kwoty

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena z montazem czy sam sprzet ?

 

Cena za sam sprzet z dostawa.

Wiesz moze ile mniej wiecej kosztowalby montaz razem z wyrzezbieniem dyfuzora?

Jak patrzylem ceny z USA to zaplacilbym okolo 40% mniej, ale do tego koszt wysylki spory, a jesli okazaloby sie, ze trzeba zaplacic clo wyszloby podobnie no i czas oczekiwania dlugi.

 

czyli ten remus bezpośrednio z Reichu?

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Cena za sam sprzet z dostawa.

Wiesz moze ile mniej wiecej kosztowalby montaz razem z wyrzezbieniem dyfuzora?

Jak patrzylem ceny z USA to zaplacilbym okolo 40% mniej, ale do tego koszt wysylki spory, a jesli okazaloby sie, ze trzeba zaplacic clo wyszloby podobnie no i czas oczekiwania dlugi.

 

 

 

Tak duze paczki sa zawsze prawie sprawdzane, zaplacil bys 10% cla +23% VAT + koszt przesylki czyli zaplacil bys wiecej.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.