Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ostatnio mam taki problem z Bmw e46 320d 150km z 2002r.Auto czasami zapali a czasami nie,powiedziano mi że to może być czujnik położenia wału został on wymieniony i dalej jest to samo żaden mechanik nie wiem co może być POMOCY
Opublikowano

Kokos witaj ! Opisz ten problem i nie czekaj jak ktoś Cię będzie ciągnął za język.

1. czy na zimnym czy ciepłym ?

2.Jak Często ?

3.Jak musisz długo kręcić ? a czy wo-gule kręci ?

4.Czy są inne dolegliwości ?

5.Ile masz przebiegu ?

6.Z podzespołów co normalnie po określonym przebiegu się wymienia kiedy były wymienione.

7, Był podpinany do kompa ? a jak tak to jakim diagnostycznym programem ?

8.W Lipcu założyłeś wątek że Ci kopci i jak to rozwiązałeś ? nic nie napisałeś .

9. Czy masz stabilne obroty ?

10. czy masz pełną moc ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

11. Czujnik nowy czy używka? Jakiej firmy?

12. Popraw tytuł wątku, bo zaraz będzie po nim.."320d m47n nie odpala"

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, a i tak nie odpala, to stawiam na przelewający wtrysk. Zrób test przelewowy, sprawa bardzo prosta i tania, a jak to zrobić, to poszukaj na youtube, są tam fajne filmiki. No i po drugie poczytaj na forum, było o tym sporo. Zmień temat zgodnie z regulaminem.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

1.Na zimnym i na ciepłym

2.Kiedyś było to raz na jakieś dwa miesiące teraz co drugi dzień można powiedzieć wczoraj ją kręciłem 30 min i z trudem załapała

3.Kilka sekund trzeba pokręcić jak odpali to dużo siwego dymu jest a nie było tego kiedyś

4.Nie ma innych dolegliwości

5.226000

7.Był podpinany wczoraj jakim programem nie mam pojęcia wykryło błąd czujnika położenia wału i przepływomierz

8.Zostały powymieniane wszystkie filtry i pomogło

9.Obroty są stabilne

10.Jest moc

Pozdrawiam

Opublikowano

Krzysiek dobrze radzisz

Zrób test przelewowy, sprawa bardzo prosta i tania, a jak to zrobić, to poszukaj na youtube, są tam fajne filmiki.

ale na podstawie postu autora przypuszczam że sam nigdy niczego w aucie nie dotykał i w tym wypadku raczej by było wskazane nakierować do dobrego specjalistycznego warsztatu gdzie go najpierw podepną do (odpowiedniego do BMW) programu diagnostycznego sprawdzą błędy sprawdzą podczas pracy silnika tz -data live- i potrafią prawidłowo zinterpretować dane z komputera.

Autor nam wyraźnie napisał

żaden mechanik nie wiem co może być

Zimno się zaczyna robić a nie wspomina o świecach żarowych.

czujnik położenia wału został on wymieniony

czy na orginał ?

Zresztą... w innym dziale znajdziesz gdzie są polecane warsztaty w twojej okolicy.

A jak sie sam chcesz bawić w reperacje to do nauki bo na naukę nigdy nie za późno .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik wału szwankuje raczej na rozgrzanym silniku, a z padniętą przepływką raczej byś odpalił. Zapytaj mechanika czy na kompie nie wyskakiwał błąd 4B90 railpressure monitoring at start - too low pressure czy jakoś tak.. Póki nie naprawisz, a chcesz zawsze odpalić autko, to proponuję za każdym razem psiknąć PLAKIEM do filtra powietrza, tak z 5 sekund psikania, powinieneś wtedy odpalać bez problemu, nie śmiej się z tej propozycji, to działa, a najlepszy podobno jest waniliowy :wink:

 

Po za tymi radami, skoro jest padnięta przepływka, to trzeba wymienić, bo to przez nią pewnie tak Ci dymi, a czujnik najlepiej podmienić od kogoś znajomego, żeby się upewnić, że Twój jest padnięty.

 

Przy walniętych nawet wszystkich świecach, w takich temperaturach silnik powinien odpalić bez problemu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Dziś byłem u innego mechanika na podpięcie komputera i też nic nie wykryło. Postanowiłem sprawdzić przepływ wtrysków dwa zewnętrzne podawały za dużo paliwa czy to przez to może mieć problemy z odpaleniem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opisz kolego jak to zrobiłeś żebyśmy wiedzieli co Ci podpowiedzieć.

Jeśli zrobiłeś zgodnie z filmikami na YT, czyli jak np. tutaj:

i na dwóch wtryskach cofało się więcej niż na dwóch innych, to masz odpowiedź, paliwo zamiast w cylindry wraca z powrotem do zbiornika, czyli dwa do wymiany i po problemie.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Tak dokładnie zrobiłem tak samo jak na tym filmiku w strzykawce 1i 4 było więcej paliwa a w strzykawce 2 i 3 równo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i masz przyczynę, przelewające wtryski, nie mylić z lejącymi. Proponuję wymienić na początek jeden najbardziej przelewający, zobaczyć jak będą wtedy wyglądały przelewy i czy będzie odpalała, a jeśli dalej będzie źle, to zabrać się za drugi. No chyba, że masz kasę przewidzianą na naprawy, to wymieniaj obydwa. Miałem to samo, walczyłem chyba z miesiąc, a wystarczyło właśnie wymienić wtrysk i już rok ganiam bez problemu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Kokos , brawo dla Ciebie że nie tylko sie pytasz ale i coś robisz .Jedna poważna usterka zdiagnozowana i tu dajesz opis dla potomnych.Tak trzymać .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
a jeszcze mam takie jedno pytanie posiadam drugą BMW E46 z 2.0 dieslem 136 km i tam jest taki problem przy hamowaniu telepie silnikiem jakby zaraz miał zgasnąć co to może być ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.