Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozkodowany VIN:

 

Numer podwozia WBAED91000FM75588

Kod typu ED91

Typ 330D (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 150

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)

Data prod. 2004-07-13

 

Wyposażenie

 

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek

 

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S724A EDITION SPORT Wydanie Sport

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

 

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

 

Wyposażenie seryjne

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

i takie dodatkowe pytanie lepiej szukać tego 184 czy 204 konnego ?

 

Kupuj te auto które jest w lepszym stanie, oba silniki są godne polecenia.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Moim zdaniem lepiej odczekaj na godną sztukę i kup 204km.

Ja cały czas się rozglądam za 204km ale nie ma nic super fajnego ...

Opublikowano

Był do sprzedania fajny czerwony sedan prosto z Niemiec, pełen M-pak oryginalny, po chipie na 231 KM, udokumentowany i bezwypadkowy, 2004 rok, sprzedawał chyba forumowy kolega PJ. Za rozsądną kwotę 35 tys zł. Niestety wtedy jeszcze nie miałem kasy gotowej na taki zakup, a szkoda.

W końcu kupił go ktoś z Czech jesli dobrze pamiętam. Piękne auto to było.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Z tego co pamiętam to on taki super nie był ( moim zdaniem i dla mnie ), pomijając kolor i chyba był w AT.

No i długo się z obiema sztukami kulał, ale chyba obie było at.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ciekawe gdzie kupiona jak nie w tureckich niemcach :mrgreen:

poza tym słabo wisi ten przód i brakuje nadkoli.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Z tego co pamiętam to on taki super nie był ( moim zdaniem i dla mnie ), pomijając kolor i chyba był w AT.

No i długo się z obiema sztukami kulał, ale chyba obie było at.

 

Sedan czerowny był chyba w manualu, kombiak na pewno AT.

Czas sprzedawania o niczym nie swiadczy. Znajomy sprzedawał M5 e39 ponad rok. A auto idealne. Niestety cena sporo powyzej sredniej, zainteresowanie zerowe. A handlarz z M-forum miał M5 z tego samego rocznika 15-20 tys zł tańsze (czyli 30-40% mniej) i schodziły mu jedna za drugą...

 

Także nic co jest drozsze od sredniej nie sprzeda się szybko w Polsce, czasem nie sprzeda sie wcale. Ludzie chcą M5 za 30 tys zł i 330d polift za 20 tys zł. I takie auta sie sprzedają... wiec czerwone wisiało długo, bo 3/4 ludzi w tej kwocie szuka e60...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Tylna klapa jakaś dziwna. Mówię o lampach w klapie. Jak z przedlifta.
Opublikowano
Tylna klapa jakaś dziwna. Mówię o lampach w klapie. Jak z przedlifta.

 

masz rację. Kurdę gratuluję dobrego oka i spostrzegawczości, ja tego nie zauważyłem.

Opublikowano
Z tego co pamiętam to on taki super nie był ( moim zdaniem i dla mnie ), pomijając kolor i chyba był w AT.

No i długo się z obiema sztukami kulał, ale chyba obie było at.

 

Sedan czerowny był chyba w manualu, kombiak na pewno AT.

Czas sprzedawania o niczym nie swiadczy. Znajomy sprzedawał M5 e39 ponad rok. A auto idealne. Niestety cena sporo powyzej sredniej, zainteresowanie zerowe. A handlarz z M-forum miał M5 z tego samego rocznika 15-20 tys zł tańsze (czyli 30-40% mniej) i schodziły mu jedna za drugą...

 

Także nic co jest drozsze od sredniej nie sprzeda się szybko w Polsce, czasem nie sprzeda sie wcale. Ludzie chcą M5 za 30 tys zł i 330d polift za 20 tys zł. I takie auta sie sprzedają... wiec czerwone wisiało długo, bo 3/4 ludzi w tej kwocie szuka e60...

 

Oczywiście, zgadzam się, dodałem tylko że się kulał z nią. Co do ceny, to nie była wygórowana, założę się że wielu bywalców forum nie raz by tyle wyłożyło, od razu, za sztukę konkretną i wartą pieniędzy. Ja miałem 40-45 tysi jak szukałem w styczniu 2011r i nie znalazłem, skończyłem z moją.

Co do czerwieni, to jest to kolor nie tak uniwersalny jak czerń czy srebrzanka, ja czerwonymi bujałem się w poprzednim wieku, teraz już bym nie kupił czerwonego samochodu, no chyba że 125 klasyka odrestaurowanego.

I jak mnie pamięć nie muli, miała alcantarę, dość nisko przód i można by się było czepiać spasowania zderzaków.

Co do granatowej, mimo ze nie cierpię granatów, to gdyby nie At to bym swoją pogonił i ją wziął bo była ładna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mozna trafić.

stoi ładna w niemcowni do oddania za 8000E

znajomy ją oglądał na moją prośbę.

vin KK00953.

silnik co prawda 184KM i bez navi ale super stan.

m-pak skóra ,H&K i serwis tylko kolor indywidualny nie dla mnie "słońce arizony" :norty:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

330d 204km, czerń - żadnych srebrzanek, najlepiej mPak choć wolałbym na sportowym dostosowaniu ( bez mPaka bo strach że urwę ) i jak mam teraz sportsize, sufit antracyt, hk, zenon i grzane stołki - tylko manual żadnych at.

Coś znalazłem, ale jak jest poniżej 10k e to jest w szarzyźnie w środku.

a i bez navi ... wole professionala cd :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tego 184 też podbijesz tyle co 204 , zależy od serii.

zresztą z przebiegiem 170tysi różne cuda można zrobić.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tu masz identyczną na porównanie tylko silnik 184KM bo starsza, cena jak u nas tylko do opłat :norty:

330d m-pasztet :arrow:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.