Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam standardowe zderzaki i nie ukrywam, że zwłaszcza przedniemu brakuje finezji i polotu. Sprawia wrażenie "grubociosanego". Poważnie myślę o zmianie na zderzak M-Pakiet. Moje pytanie dotyczy samej w sobie logistyki przekładki. Czy do zderzaka M_Pakiet potrzebne są jakieś inne ślizgi, mocowania etc? Czy wystarczy kupić samą skorupę z kratkami i przełożyć PDC, halogeny, spryskiwacze reflektorów i cieszyć się zderzakiem z gracją?
Opublikowano
Zajrzyj na http://realoem.com Zobaczysz, czego Ci potrzeba.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano

A to dobre :)

W temacie tuningu : pojawiło się wreszcie trochę rozwiązań do 28i (wyciągają 290-300 koników) :cool2:

Opublikowano

Silnik N20 tuninguje Hartge 290 KM (niestetety niedostępne u mnie) ,lub np. BurgerMotorsport (dwie opcje : 275 lub 300 KM). Problemem jest ,iż obydwaj tunerzy ,,zalecają'' demontaż na czas wizyt serisowych...

Dosyć to niewygodne ,czas montaż /demontaż ok.30 minut ,ale zawsze może zdażyć się nieplanowana wizyta i co wtedy ? Rozmawiałem z właścicielem ,,pakietu '' Burger : czas sprintu od 0 - 100 = 4,9 SEK ! Od 80 - 180 = 4 SEK szybciej niż fabrycznie :cool2:

http://www.burgertuning.com/

http://www.hartge.de/

Opublikowano
Silnik N20 tuninguje Hartge 290 KM (niestetety niedostępne u mnie) ,lub np. BurgerMotorsport (dwie opcje : 275 lub 300 KM). Problemem jest ,iż obydwaj tunerzy ,,zalecają'' demontaż na czas wizyt serisowych...

Afair, DINAN tez tuninguje N20. Nie wiem, czy BMW of Manhattan jest autoryzowanym dealerem DINANa, moj najblizszy jest w Ridgefield. Ale DINAN honoruje gwarancje fabryczna BMW.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
'' Burger : czas sprintu od 0 - 100 = 4,9 SEK !

 

:nienie: Przy takiej masie auta 4,9s do 100 to ten silnik musiałby mieć 1,5x większy moment obrotowy... Fizyki się nie oszuka... początkowe 350 Nm to o wiele za mało

 

Porsche Macan S robi "setę" w 5s (z pakietem chrono) - a ma silnik "deczko" mocniejszy... 340 km / 550 Nm.

Edytowane przez wodzik2

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Zgoda ,ważniejszy jest moment obrotowy ,warto zobaczyć wykresy :cool2: Co do Dinana ,to kontaktowałem się z nimi ,niestety nigdzie blisko ... :(
Opublikowano
A BMW of Manhattan odpisało ,że współpracuje z Dinan... sprawdzę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.