Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

colorace... jak tam ten zawias sie sprawuje? :8)

co tam modzisz u siebie? ja właśnie jestem w trakcie dłubania :diabel_faja:

Back to the roots...
Opublikowano

trochę mi się poprzestawiało. za duzo roboty mialem :) w piątek montaż umówiony. zdam relacje :)

obecnie jestem na etapie wybierania wydechu. program i IC czekają :)

 

szukam tez kierownicy performance. na allegro cos wisi ale goła za ponad 2k. wiec jak komus wpadnie kompletna to bede wdzieczny.

Opublikowano

z ta z allegro nic nie da sie zrobić...

możesz się podzielić o jakim programie piszesz i jaki IC już kupiłeś?

jakich parametrów finalnie realnie oczekujesz?

może być na priv...dzięki :8)

Back to the roots...
Opublikowano

IC jeszcze nie kupowalem. albo bedzie forge albo custom. Nad wydechem tez ciagle mysle. Qmpel wlasnie do cabrio 335xi wrzucil akrapovica. Zobacze jak brzmi.

Przy odbiorze dziś auta z geometrii gadalem z moim tunerem ad kolejnych modów. Zastanawiam się nad turbinami stage 2. wtedy bylby wiekszy zapas na turbinach wiec na znosnym doladowaniu powinno byc 470-500hp. Do 2,5tys bedzie minimalnie wiekszy lag ale jak patrzylem po wykresach to moc ładnie się buduje. Jedynie martwie sie o skrzynie bo automaty różnie bardzo znoszą większe moce.. więc tutaj raczej bedzie loteria :/

 

Co do zawiasu.

Super produkt. Teraz mam ustawiony na soft. Wysokość ustawiona jest na serie poki co. Jako ze robie male przebiegi, to przez zime bede sobie "docieral" zawias. Pewnie po 2-3miesiacach się ułoży i opadnie z 1cm. Jak stopnieją śniegi to pojade ustawić go już na docelową wysokość czyli kilka cm w dół.

Co do twardości to jest bardzo przyjemnie. Na soft przypomina to trochę b9 na twardszej sprężynie. Fajnie bo z tylnych kielichów jest wyprowadzone sterowanie twardością więc nie trzeba rozbierać pol bagaznika zeby dobrać się do góry amorka. Wystarczy pokręcić reduktorem który jest łatwo dostępny w bagazniku.

Soft jest na tyle twardszy że na ulicę idealnie się nadaje. Opcje twardszą będę raczej ustawiał tylko na torowe zabawy. jest to 30sek roboty więc nie ma problemu żeby np przed dłuższą traską sobie zmienić.

 

co do oczekiwań to tak jak pisałem zależy w który stage pójdę. stage 1 to dla mnie 360-400hp. Stage 2 470-500. Do tego najważniejsze jest prowadzenie. Na prostej juz w swoim zyciu sie poscigalem. Do driftu mam inne auto. To bym chcial miec jako szybki daily i czasem odwiedzic np poznan. Wiec zawias, hamulce i zobaczymy co jeszcze. Generalny plan na to auto odwiedzić poznan i kilka trackdayów lajtowych aby finalnie zrobić trip na nurburgring gdy już będę wjeżdzony w autko :D

 

 

co do wizualnej strony to też jeszcze nie jestem pewien. ze sponsorem który dostarcza mi bodykit'y w drifcie zastanawiamy się nad ubraniem furki w body ala LB

http://www.bimmerboost.com/images/imported/2013/07/attachmentphpattachmentid23652d137523328-1.jpg

W firmie u siebie przygotowalem wstepny model 3D LB po kosmetycznych poprawkach.

 

Druga opcja to ciekawszy przedni zderzak np priora lub mpakiet z karbonowymi dokładkami na przod i pod progi.

Opublikowano

Ta skrzynia to moje największe zmartwienie,stąd zatrzymałem się na wartościach dużo niższych jak te zakładane przez Ciebie...narazie sucha matma,sam nie wiem jak to wszystko sumować,może Ty pomożesz...bo z tego co piszesz

widać że wiesz co sie tu z czym wpier***a :twisted:

taka przykładowa symulacja...układ dolotowy +/- 25KM/35Nm, downpipes +/- 20KM, do tego oczywiście b.mocny IC, pierscienie przepustnicy i BOV oczywiście nie rzutujace na wzrost mocy,do tego wydech który daje +/- 10KM i powerbox który daje +/-85KM/130Nm,do tego b.mocna seria N54 tzn.316KM/424Nm...plus wycięcie jednych katów...ile można by było z tego wyciągnąć finalnie???...na powyższe mody jestem w stanie sobie pozwolić,by w razie sprzedaży samochodu można było bez problemów powrócić do serii...

Myślałem jeszcze o turbinie z LOBA Motorsports,bo upgrade OEM nie wchodzi w gre,choć byłby dużo tańszy...nie chciałbym podnosić ciśnienia późniejszemu właścicielowi 335i :mrgreen:

 

mam nadzieję że będzie okazja spotkać się w Ułężu :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano

zalozenia na dolot i downpipes zbyt optymistyczne :) Dolot jak da 5hp to trzeba sie cieszyć :)

najprostszy stage 1 to program (na seryjnym kompie) + wydech luźniejszy (od biedy moze być seria. ale najlepiej zrobic tak jak mowisz od downpipów większą srednice z wywaleniem jednych katów) + IC. A i uwaga nie rob updatu softu bmw. Moj qmpel zrobił miesiac temu i ucieło mu 20hp ! nie wiem o co chodzi ale pewnie jakis ekologiczny mod bmw...

 

Taki stage 1 w zależności od gratów, stanu silnika itd powinien dac cos pomiedzy 370-390hp

 

Stage 2 to do tych samych gratów wrzucasz sprężarki. Koszt ok 13000zł same dmuchawki. To na lajtowym doładowaniu ok 1bar da pod 500hp.

Silnik powinien na luzie przyjąć nawet 600 ale teraz zaczyna sie najlepsze...

 

Skrzynie użyte w naszych autach (automatyczne) swój max maja praktycznie przy seryjnym aucie! Jest to jakis straszny fuckup ze strony bmw. I tu sie zaczyna loteria bo za oceanem ludzie robią 500hp i nic sie nie dzieje a innym padają jedna za drugą. W teorii nasze skrzynie nie powinny żyć przy seryjnej mocy i mocniejszym upalaniu auta... ale trzeba to olać i sie bawic. mają wyjsc jakies kity wzmacniające skrzynie.

 

Co do samego bmw nie ogarniam jeszcze mocno tematu upgradu tego auta. Wczesniej mialem kilka aut turbo do driftu z mocami 300-450hp wiec idę tą drogą :)

Opublikowano

No widzę, że mamy do czynienia z profesjonalistą :cool2:

Ciekaw jestem co wyjdzie z twojego projektu ale czuję, że przybędzie nam ładny potwór :wink:

Co do wytrzymałości naszych skrzyń to rzeczywiście BMW nie popisało się na tym polu...

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

z tym dolotem to z deka przesadziłeś kolego :duh: ...jeśli piszesz o 5hp,to ja się pytam o jakim dolocie piszesz :shock:

bo ja o tym z linku poniżej (oczywiście bez urazy :cool2: )

a co do softu...chciałem zrobić upgrade skrzyni,bo to najpewniej się przyda,a o jaki upgrade chodzi Tobie? :twisted:

 

http://www.afepower.pl/magnum-force-stage2-pro-5r-uklad-dolotowy-zimnego-powietrza-bmw-335i-e909293-0710-l630l-tt-n54-p-6320.html

Back to the roots...
Opublikowano

Jak chodzi o skrzynie to trzeba wgrać soft z alpiny, to najlepszy z możliwych ruchów w 335i.

 

Dolot AFE myśle da wiecej niz 5PS, ale może to być troszkę mniej niz deklarują.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
...

Skrzynie użyte w naszych autach (automatyczne) swój max maja praktycznie przy seryjnym aucie! Jest to jakis straszny fuckup ze strony bmw. I tu sie zaczyna loteria bo za oceanem ludzie robią 500hp i nic sie nie dzieje a innym padają jedna za drugą. W teorii nasze skrzynie nie powinny żyć przy seryjnej mocy i mocniejszym upalaniu auta... ale trzeba to olać i sie bawic. mają wyjsc jakies kity wzmacniające skrzynie.

 

Skrzynia raczej dużo wytrzyma. W 335i jest 6hp19TU (czyli 6hp21). Ta skrzynia fabrycznie wytrzyma 450 Nm. Producent na pewno przyjął jakąś rezerwę z 10%, więc do 500 Nm nic nie powinno się wydarzyć. Warto zresztą porównać skrzynię z 335i z 320d (zwykłe 6hp19) i z DKG:

http://images61.fotosik.pl/621/c9528e86da9fbc9amed.jpg

Opublikowano

jezdzą na tej skrzyni 335tki po 550-570Nm i wszystko gra,ale wiadomo,za normą tego brać nie można :roll:

ale tak jak nadmienił kolega KoKoS...wystarczy zgrać soft z alpiny i nie ma co sie katować myślami,co by było gdyby :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano

Soft z Alpiny to mega sztos po tym co poczytałem tutaj na forum. Jest to na pewno najbliższy mod. Ktoś poleci kogoś w wawie? Jest opcja zrobienia tego od reki bez zostawiania auta?

 

N4S Dzięki za wykresy. Prawda jest taka ze poki nie padnie to jest dobrze a jak sie posypie to zaden wykres nie pomoze :) Na pewno przy strojeniu na te 500hp można powalczyć o niższy NM którego aż tyle potrzeba nie będzie.

 

co do dolotu to ciekawe. ja montowalem juz bardzo rozne w autach turbo. od jakis firmowych cudów po customowe byki. Jak bedziesz zakladal ten koniecznie zrob pomiar przed/po. jak da 15hp+ to bedzie to bardzo oplacalny mod. Ja wciaz sceptycznie do tego podchodze co nie zmienia faktu ze sam dolot to dobry mod.

(mała przestroga co do gąbkowych filtrów ITG. Firma profi ale mieliśmy kiedyś akcje przy aucie ok 500hp z turbiną większą od mojego silnika w bmw :D Przy doładowaniu 1,5 turbina zassała taką metalową kratke która jest w filtrze. Efekt taki jak po wrzuceniu granatu do turbiny :) )

 

Jeszcze co do bov'a to mała przestroga. Unikajcie allegro/ebay 99% to podróby. Kilka lat temu była nawet akcja ze w sklepach za gruby $ tez byly podroby czego nawet importerzy nie wiedzieli :) tutaj są dwie drogi. Albo drogie firmowe i wybór jest bardzo duży. Więc kierować się można brzmieniem. Ja lubilem HKS. Druga tańsza opcja to Polski wyrób pro perfect. Chłopaki mogą customowo dobrać sprzeżyny itd. Do tego nie ma problemu z regulacją po jakimś czasie ew naprawą. A tanim chińczykiem bardzo skutecznie można pozbyć się doładowania, praktycznie po kilku dniach używania :)

Opublikowano

Co do softu Alpiny możesz zobaczyć jak działa w mojej galerii, jest pare filmików. Zmiana oprogramowania skrzyni jest jedną z lepszych modyfikacji w tym samochodzie, ponieważ oryginalnie ta skrzynia jest strasznie zamulona...

Polecam Ci odezwanie się do Prmax'a (memberlist.php?mode=viewprofile&u=24826)

Ja u niego wykonałem wgranie nowego softu.

Opublikowano

Przy dobrym IC i profesjonalnym remapie i tak max jaki można osiągnąć przynajmniej w 335i

N54 to ok.400-415KM i ok.570Nm,przynajmniej tak usłuszałem od użytkowników wszelkich

powerboxów a także od chłopaków z DynoSoftu...tyle dzwiga bez urazy skrzynia i jest to już

deadline przy modach nie ingerujących mocno w to co mamy pod maską (czyli plug in/plug out

badz to ogarnięty program)...uważam że to i tak nieźle,jak na coś przy czym w razie sprzedaży

można wrócić do porządku dziennego czyli serii :cool2: a i objechać co niektórą M3ke :diabel_faja:

Back to the roots...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mg motorsport ma ciekawą ofertę, jeżeli chodzi o 335i.

Za wydajniejszy intercooler chcą 2200zł za de caty + wydech końcowy 3200zł + dynosoft nie wiem ile remap ale dwie 335i po takich podyfikacjach przekroczyły 400KM i okolice 560-570NM więc to sprawdzona droga.

Do tego można zainstalować jakiś porządny dolot (jak dla mnie to jest mistrz do 335i http://afepower.com/shop/details_new.php?partno=54-82002&filter&menu=gas&engine=3.0L&searchtype=vehicle&make=BMW&model=335i&year=2008&engine=3.0L&&brandID=56)

i mamy całkiem ciekawe osiągi.

Opublikowano

Byłem już w MGM, w Dynosofcie również...oferta ciekawa,ja akurat idę troche inna drogą,

choć nie wykluczone że finalnie sie u Aliego w Dyno zjawie...mam już troche bebechów

wsadzonych odnośnie przyrostu mocy,także celuje jeszcze może w hybrydy sprężarek

i wtedy może remap...co do dolotu do 335i polecam ten...z autopsji :mrgreen:

( http://www.afepower.pl/magnum-force-stage2-pro-5r-uklad-dolotowy-zimnego-powietrza-bmw-335i-e909293-0710-l630l-tt-n54-p-6320.html )

Back to the roots...
Opublikowano
Nie ma sie czym chwalić...narazie zainstalowałem ATE dolot, VRSF 3'' downpipes, pierścienie na przepustnicy, wydech Remus Race Quad + M-Tech Quad Dyfuzor...w planach topowy IC plus remap :twisted: ...poza tym dość sporo ogarnołem z wyglądem zewnętrznym pojazdu plus troche pierdół w środku :roll: ... trzymam kciuki za wszystkie forumowe projekty 335i :cool2:
Back to the roots...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.