Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Już końcówka sił i wyrozumiałości.

 

Po wymianie silnika w 323ti z września 98 (m52b25 na m52b25 dwa miesiące młodszy) silnik dalej nie chce pracować.

 

Wyczyscilem korkowca, założyłem nową odme, kolektor szczelny.

 

Samochód zachowuje Sie tak samo jak przed wymianą silnika. Było gadane iż to uszczelka pod głowicą, jednak syntomy w tym silniku są identyczne.

 

Jest to bardzo dziwne. Za każdym razem coś z nim jest.

Wczoraj brakowało mu powietrza w odpowietrzaniu przewodów paliwowych. Przez ręczne dopowietrzanie zasysal powietrze chodził równo bez problemów. Przy opuszczeniu odpowietrznika gasl.

 

Niestety z podłączeniem pod komputer będzie ciężko, ponieważ nie znam nikogo kto by miał, ani warsztatu w pobliżu.

 

Przy dawaniu gazu samochód Sie dlawi. Przy pompowaniu hamulców obroty rosn. W miarę częstotliwości pompowania. Też nowość.

 

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Z tymi hamulcami to musisz sprawdzić szczelność podciśnień co idą do serwa.

A bez kompa nic nie zrobisz. To może być przepływka, sondy i kupę innych rzeczy. Bardzo możliwe że to któraś sonda ale bez kompa się nie obędzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zalewa go paliwem.Byłeś na diagnostyce?Trzeba podejrzeć co pokazuje czujnik temperatury płynu i przepływomierz.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Więc:

 

Kupiłem set przepływomierz, przepustnica i guma, wymieniłem i lata :D

 

W układzie Kierowniczym było za mało oleju dlatego rosły obroty po pedałowaniu hamulca.

 

Więc dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoc :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
W układzie Kierowniczym było za mało oleju dlatego rosły obroty po pedałowaniu hamulca.

Sorry,ale nie rozumiem :roll: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

W piątek pedalowalem hamulec(szybkie wyciskanie i puszczanie) rosły obroty do 2000 obrotów. Kolega podpowiedział o szczelności w servo.

 

Po skreceniu silnika wlalem atf ale nie pomyślałem że poleci pierw do szlauchow i ubedzie tego oleju w zbiorniku. Dlatego wpadłem na pomysł by pierw sprawdzić poziom. Dolalem, i leci.

 

No. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.