Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, tak jak w temacie, moje sprzęgło zaczęlo slizgac, takze musze was zapytac o opinie, ktora marke wybrac SACHS czy LUK. ceny sa zblizone obu firm cos ponad 500zl
Opublikowano
Ja mam komplet Sachs. Nie narzekam, a zrobione na nim mam coś około 12000. Także mogę polecić.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

wymieniales dwumase razem ze sprzęglem??

jeden typ na forum miał podobny problem "Witam koledzy mam problem z moją "Barbarą" mianowicie dzisiaj odczułem podczas przyspieszania na 4 i 5 biegu (po przekroczeniu 2tyś obrotów) tak jakby auta się ślizgało(takie mam odczucie) ! Chodzi o to że jak wdepnę do podłogi to obroty normalnie idą w góre po czym delikatnie opadają i auto normalnie przyśpiesza(słychać dzwięk jakby dziura była w wydechu) ,dodam że jak przyspieszam stopniowo i spokojnie jest wszystko ok! Co to może być?? "

Opublikowano
Nie, dwumasu nie wymieniałem, bo przed zakupem miałem skrzynie zrzuconą i mogłem skontrolować jego stan. Nie było dramatu, więc nie było też konieczności wymiany. Kupiłem więc komplet tarcza, docisk i łożysko i to zostało zamontowane. Przed montażem też miałem problem ślizgania się sprzęgła - 5 bieg. Uślizg miałem w całym zakresie obrotów.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Z tych dwóch firm warto wybrać tańszą opcję ........ kojarzy mi się np. karton Sachs tarcza S... a docisk Luk :wink: .
Opublikowano
mam jeszcze jedno pytanie, jakie sa kolejne czynności przy wymianie sprzęgła i kiedy mam swolnic ta blokade? ma mi to robic mechanik, tak dla wlasniej wiedzy chcialbym to wiedziec
Opublikowano

heh, ja miałam podobnie, tzn miałam oba logotypy wybite.

Nie wiem o co w tym chodzi, ale sprzęgło po wymianie spełnia swoją funkcję,

oby tak dalej, więc wydaje mi się, że bierz tańsze.

 

 

Pozdro

Opublikowano

A chodzi w tym o to, że np. kiedy SACHSowi się nie opłaca produkować sprzęgła do danego modelu lub z innego powodu, wtedy umawia się z LuKiem, że kupuje daną partię sprzęgieł od niego, wybija laserem swoje numery i logo albo nazwę, pakuje w swoje pudełka i sprzedaje pod swoją banderą. Ma tym sposobem w katalogu zapełnioną lukę w postaci własnego numeru sprzęgła do danego typu auta.

Innymi przypadkami jest np. wadliwa seria docisków w zestawach do Avensis II, wówczas w zestawach tej firmy znajdziemy tylko same dociski LuK, a reszta jest AISIN.

Nie dotyczy to czasami ogólnie danego numeru sprzęgła, a np. określonej partii.

Czasami dotyczy to samych okładzin (VALEO/LuK/Toyota np.) itd.

 

Tak to wygląda, może komuś coś się rozjaśni.

 

W każdym razie, sprzedawca nie robi nas w bambuko w 99%, jeżeli się spotykamy z podobnym przypadkiem :D

Opublikowano

pytałem gości z czescidobmw ale o sprzęgło do modelu po 03.2003r.

sachs to luk poza łożyskiem oporowym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.