Skocz do zawartości

F30 335xd - maly potwor


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
a odnosnie jeszcze serii 3 jako auta rodzinnego - w srodku rzeczywiscie miejsca jak w kompakcie ale czasami to jest zaleta (majac jeszcze male dzieciaki) - w sensie - w duzych miastach jak np w Gdansku gdzie mieszkam - miejsca parkingowe sa najczesciej w wersji mini i jest ciezko z parkowaniem czy wychodzeniem z auta po zaparkowaniu. i wtedy mniejsza limuzyna ma duzy sens. Oczywiscie trasy po x-set km to fotele komfortowe, wyciszenie, resorowanie robi w serii 5 robote.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rufio:

M3 Manual: 16,1s 0-200 km/h (moj egzemplarz w serii)

M3 DKG: 15.3s 0-200 km/h (michala egzemplarz)

 

17,9 to "szybko" ale mysle ze baaardzo duza tu przewaga 0-100 jest a niezeli 100-200 i wiecej.

Takie diesle maja o tyle fajniej ze zrobisz program za 1200 pln, ktorym urwiesz 1-1.5s 0-200.

 

Edit: Rufio: 17,9-4,6 = 13,3 (100-200) poziom M3 E46 i WOLNIEJ niz moje 330 konne 335i (12,6 100-200)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Moje ex 335i robiło 0-200 w 16.7, więc nowej Alpinie D3 F30 trochę brakuje ;)

Rufio:Edit: Rufio: 17,9-4,6 = 13,3 (100-200) poziom M3 E46 i WOLNIEJ niz moje 330 konne 335i (12,6 100-200)

Prawie 2 s różnicy 100-200 w stosunku do ex mojej 335i .... to już wyraźna różnica...

 

Diesel jest fajny zwłaszcza 4x4 bo do 100 km/h zapierdziela, ale powyżej 100 km/h już dostaje lekkie zadyszki.

Za to jak na takie osiągi ma śmieszne spalanie, więc dla każdego coś dobrego :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

No to zostaje Alpina B3

0-100 4,2 (z xdrive 4,0)

0-200 14,0sek

 

To juz chyba szybko :wink:

 

a i max prędk 305 km/h

 

Tylko spalanie już wyższe niż w D3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

WIele osob mialo BMW za zle ze w nowej generacji F motor 35i pozostal praktycznie bez zmian (moze nie tyle technologicznych ale moc wciaz ta sama 306KM) od 7 lat ale na dobra sprawe konkurencja nadal jest w tyle i w sumie rzeczywiscie nie mieli powodu podwyzszac mocy przy tych osiagach. Niesamowity silnik po prostu i nadal robi robote porownujac go do dzisiejszych topowych jednostek.

Dam sobie reke odciac, ze LCI serii 3 przyniesie podniesienie jednak mocy do wersji ala IS, okolice 330-340KM.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje Alpina B3

0-100 4,2 (z xdrive 4,0)

0-200 14,0sek

 

To juz chyba szybko :wink:

 

a i max prędk 305 km/h

 

Tylko spalanie już wyższe niż w D3

 

Tak, :)

Mialem okazje scigac sie z E90 335i zrobionym na 410+ koni, i moja seryjna m3 bral jak chcial ;)

To co mozna wyciagnac z N55/N54 to jest niesamowite... ;)

 

przy okazji podeslij linka skad masz te dane bo ja ich kiedys szukalem i nie moglem znalezc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łał :cool2: fajna stronka, jak dane są prawdziwe (pewnie nie, stare auto NIE może być tak szybkie) to wychodzi, że różnica pomiędzy starą a aktualną trójką to jednak NIE lata świetlne ...

 

jak jest z tymi silnikami z 3,5i, czyli stare/nowe, są takie same czy jednak inne :?:

 

p.s. Przemek, auto rodzinne dla mnie to takie, które z tyłu może zabrać dzieciaki, z przodu właściwie w większości aut jest "komfortowo" jeżeli chodzi o ilość miejsca, jednak jak odsuniesz przedni fotel na odległość 100cm (taka stała średnia, dla średniego kierowcy umożliwiająca łatwe porównania) to ilość miejsca na nogi z tyłu w aktualnej "3" jest zdecydowanie większa niż w aktualnej "5", patrząc na ten parametr w golfie 7 jest o 1cm więcej miejsca niż w BMW "5"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skrzynia robi różnicę, silnik jest ten sam. Taka ciekawostka: X1 28i (R6) vs X1 28i (R4): http://www.zeperfs.com/en/duel3116-3896.htm Na logikę, ten pierwszy powinien przez moc mieć lepsze osiągi 0-100, a jednak poległ. :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki z tej strony to nic innego jak zebrane testy i usrednione z rożnych gazet motoryzacyjnych z całego świata.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

p.s. Przemek, auto rodzinne dla mnie to takie, które z tyłu może zabrać dzieciaki, z przodu właściwie w większości aut jest "komfortowo" jeżeli chodzi o ilość miejsca, jednak jak odsuniesz przedni fotel na odległość 100cm (taka stała średnia, dla średniego kierowcy umożliwiająca łatwe porównania) to ilość miejsca na nogi z tyłu w aktualnej "3" jest zdecydowanie większa niż w aktualnej "5", patrząc na ten parametr w golfie 7 jest o 1cm więcej miejsca niż w BMW "5"...

 

Zgadza się, w F10 miejsca na nogi jest z tyłu niewiele, ale z pewnością nie jest mniej niż w F30. Jest porównywalnie.

 

A w temacie- myślę, że sam fakt powoływania się na osiągi M3 w odniesieniu do rywalizacji benzyny w pogardzanym przez wielu klekotem jest dużym komplementem dla 335xd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.