Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chyba ze scigasz sie od 80-100km/h w gore, audi traci przez quattro glownie.

Ostatnio mierzylismy RS3 STronic zrobione na 440 koni, 100-200: 9.9s, (m3 DKG seria 10.0s).

 

 

W ogole dla zainteresowanych wklejam ranking:

(niektore auta [wiekszosc] mierzylismy sami, niektore sa wiarygonymi danymi z neta itp itd...)

 

DIESEL

 

 

550d 430+ps

100-200: 12.1s.

 

E92 335d+

0-100: 5.5s

100-200: 12.3s

 

E91 335d (370ps)

0-100: 5.4

1/4: [email protected]/h

100-200: 14s (z pasazerem)

 

E39 530d++ 341KM 708Nm

0-100: 5.9s

100-200: 13.7s

 

E92 330d (305ps)

0-100: 5.8s

100-200: 14.5s

 

535d E60 350ps

100-200: 14.7s.

 

E60 535d (300+ps)

0-100: 6.3

1/4: 14.6@161 km/h

 

E93 330d (290ps)

0-100: 6.8s

 

E90 330xd

0-100: 7.3s

 

120d+ (200ps)

0-100: 7.6s

 

 

------------------------

 

BENZYNA

 

M6 F13 Competition

100-200: 6.0s

200-250: 6.3s

 

M3 E92 Manual GPower SKI

0-100: 4.8s

100-200: 8.2s

200-250: 9.1s

 

M6 E63

0-100: 5.4s (lyse opony/boogie)

100-200: 8.7s (boogie/A)

 

M5 E60

0-100: 5.1s (bez LC)

1/4: 13.1@185 km/h (z pasazerem)

100-200: 9.8 s (z pasazerem)

 

M3 E92 DKG

0-100: 4.9s (bez LC)

1/4: 13.0s@180 km/h

100-200: 10.0s

 

M5 E39+ (Lincoln)

100-200: 10.4s

 

M3 E92 Manual:

0-100: 4.9s

1/4: 13.1s@178 km/h

100-200: 10.8s.

 

335i E92 (~360-390 ps)

0-100: 5.3s

100-200: 11.4s

 

M5 E39

0-100: 5.2s

100-200: 12.2s (rysiowe)

100-200: 12.8s (jakies obce od wojtasa)

 

335iA E92 (330ps)

0-100: 5.9s

100-200: 12.6s

 

Hipek M3 E46:

100-200: 12.8s

100-200: 12.6s (krotki dyfer)

 

F30 328i+ (284ps)

0-100: 5.2s (seria 5.9s)

100-200: 13.7s (seria 16.6s)

 

E30 V8 (300+ps)

0-100: 5.3s

 

E30 V8 kombii 280+ps

100-200: 14.7s

 

e63 645i

100-200: 14.9s

 

e34 540i6

0-100: 6.3s

100-200: 16.6s

 

130i

100-200: 19.0s

 

E30 328i (199ps)

0-100: 6.5s

1/4: 14.5@151km/h

 

540i6 E39 300+ps

0-100: 6.5 s

 

E36 328i (220ps)

0-100: 7.0s

 

E34 m50b25

0-100: 7.6s

1/4: [email protected] km/h

 

E90 328i

0-100: 7.6s

 

E39 530i

0-100: 8.0s

 

E90 318i (143 ps)

0-100: 10.4

 

E90 318i (122 ps)

0-100: 11.4s

 

 

-------------------------

 

NIE BMW

 

9ff - turbo Cabrio 930 PS

100-200: 4.6s

100-300: 12.9s

 

Audi RS6 - 900ps

0-100: 3.0s

100-200: 5.8s

1/4: 10.5s@225km/h.

 

Audi RS6 - 860ps

0-100: 3.2s

100-200: 6.2s

 

Audi S7 578ps

0-100: 3.4s

100-200: 8.2s

1/4: 11.4s@198km/h

 

Panamera Turbo+ 586ps

0-100: 3.7s

100-200: 8.5s

 

E63AMG 4Matic S 585ps

0-100: 4.2s

100-200: 8.6s

Uwagi: pomiary z pasazerem, auto nie dotarte, 900km przebiegu.

 

SLS Roadster 571ps

0-100: 4.5s

100-200: 8.7s

Uwagi: pomiary z pasazerem, auto nie dotarte, 900km przebiegu.

 

RS3 440ps

100-200: 9.9s

 

C63 amg 480ps

100-200: 10.0s (z pasazerem)

 

Panamera Turbo 500ps

0-100: 4.0s

100-200: 10.0s

 

Panamera GTS (430ps)

100-200: 11.9s (z pasazerem)

 

-------------------------

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W mieście się nie ścigam,choć czasem są tacy co chcą ale przy takim natężeniu ruchu to głupota :D Chodziło mi o prędkości autostradowe gdzie ośka ma przewagę.Dolatuje do Ciebie modzone RS6 i nie może Cię dojść. :twisted: A tak całkiem serio to nie wiem po co modzić takie auta.Fakt że przyzwyczaiłem się już trochę do mojej M3 i przytuliłbym coś mocniejszego,jednak mimo tego z pełnej mocy korzystam wieczorami i czasami na trasie,jeśli ruch jest stosunkowo mały.

 

6.0s w M6 Competition :shock: SERIO.Ciekawe jak wypadnie nowe RS6/7,choć patrząc po czasach nowych S-ek to rewelacji nie będzie i od M-ek zrobionych na podone wartości będzie dostawać przy starcie z rolki.Nie wiem czy kiedykolwiek przekonam się do serii S/RS,już pomijając osiągi,stylistyka jakoś mi nie odpowiada.

 

Kiedyś znalazłem takie info że GT-R AMS Alpha 12+ robi 100-200 kmh w 3.33 sec. :twisted:

Opublikowano
Chodziło mi o prędkości autostradowe gdzie ośka ma przewagę.Dolatuje do Ciebie modzone RS6 i nie może Cię dojść. :twisted:

 

Pełna racja, że już z rolki czy tam prędkości powyżej 100 ośka wygrywa z często mooocniejszymi audi quattro.

 

W mieście się nie ścigam,choć czasem są tacy co chcą ale przy takim natężeniu ruchu to głupota :D

 

Wiesz... głupotą jest ścigać się w mieście gdzie często są dość długie dwupasmówki odgrodzone od siebie i od chodników a nie jest głupotą ścigać się na trasie z prędkościami powyżej 200?

 

Ogólnie się nie ścigam bo raczej nie mam czym, ale jak dla mnie to w zdecydowanej większości wyścigów, które można podjąć na codzień wygra 4x4.

 

Teraz nawet tak myślę, że właściwie to może dojść do sytuacji, że jakieś auto ma niższy czas 0-100 a i tak przegra na pierwszych 300 metrach.

 

Przykład:

Jakieś audi 4x4 startuje jak z procy i do predkosci 80km/h miało króciutki czas załóżmy 5s ale już żeby dobić do 100 potrzebowało kolejnych 3.

Jakaś beemka nie wystartowała tak efektywnie i mimo, że 100km/h osiągnęła w 7,7s to i tak może być z tyłu bo do osiemdziesiątki rozpędzała się biednie uwzględniając słabszy start. A w tym samym czasie audi miało już większą prędkość i przejechało dłuższy kawałek drogi.

 

(w teoretycznej skrajności zeby latwiej bylo sobie wyobrazic: audi 0-80 w 1sekunde a 80-100 w 9sekund. Beemka 0-20 w 8sekund a 20-100 w 1 sekunde. = ze audi przejechalo wiecej drogi chociaz czas 0-100 ma gorszy o sekunde)

 

Ech, to takie moje luźne przemyślenia :cool2: :D

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Przy starcie z miejsca na krótkich dystansach przy podobnych mocach prawie zawsze wygra awd.Choć zobacz sobie pierwszy wyścig ; http://tinyurl.com/nhla5zu Oczywiście M6 jest nowsza,ma lepszą skrzynię i ciut więcej mocy,wydawałoby się że na starcie jednak przegra z powodu właśnie sporej mocy na ośce,a jednak :)

 

Ogólnie to bardziej niż ściganie z przypadkowymi ludźmi,miałem na myśli wieczorne ściganie z kumplami.Odkąd mam M3 ani razu nie spotkałem kogoś z podobnym autem,które chciałoby się ścigać.Czasem na autostradzie jak podlatują od tyłu i mnie poganiają to jak jest pusto to idzie gaz w podłogę ale takich sytuacji jak na lekarstwo :D Jednak wieczorami jak obwodnica jest puściutka można pobawić się trochę jak ruscy w dragtimes i pomierzyć od 70 do 200km/h i wcale nie jest to niebezpieczne bo ruchu nie ma oprócz kilku ciężarówek na trzecim pasie,a dwa pozostają wolne :)

Opublikowano (edytowane)
ciekawe co bedzie nastepne jak ci mocy zabraknie ....

 

CIEKAW jestem CZY JAK SIE MA 500++ TO WYSTEPUJE TAKIE ZJAWISKO JAK " no mocy toche brakuje :)'' ?//?

 

pisze to dlatego - bo ja tak mam -- przesiadlem sie z 150 koni na 366 i juz nie ukrywam przyzwyczailem sie bardzo do tej mocy .....i troszke mi brakuje czasami :/

 

 

To zależy od człowieka :wink: ...ja mam 234 HP i ciągle jest ok...Nie mam czegoś takiego, że się przezwyczaiłem. Sprawia mi cały czas przyjemność ten 3,0 R6 benzyna w E90 328i LCI.

 

Podejrzewam, że jakbym miał 335i to by już byłoby naprawdę dobrze. A nawet rewelacyjnie.

 

Jeżeli M6 CP robi realnie 100-200 w low 6s i o zgrozo 200-250 w zaledwie 6,5s to to oznacza, że na 100 % ma grubo ponad 600 HP...200-250 w poniżej 7s to jak na tą masę to w takim razie może mieć nawet 700 hp ++...

 

Ale to naprawdę jest absurd żeby w aż takim stopniu uskuteczniać "downplaying of power ratings/figures" - tak to się zaczęło nazywać po angielsku.

 

Auto o tej masie co M6 z 575 HP byłoby w stanie zrobić 100-200 w jakieś 7,8-8,5s i 200-250 w 9-10s.

Edytowane przez vystelior
Opublikowano

Tu jest najlepszy wynik testu BMW M6 CP :

 

http://www.dragtimes.ru/en/blogs/view/120

 

 

BMW M6 Competiton Package:

 

0-100 kph: 3,9 s

0-200 kph: 11,2 s

0-300 kph: 30,4 s

Braking 200-0 kph: 143,6 m

 

To są już wyniki tak dobre, że daleko przekraczają możliwości 575 koni na 1900 kg masy (100-200 i 200-300).

 

M6 , które 100-200 robi w 6,5s to nie wiem ile musi mieć mocy realnie...680-750 - gdzieś w tych granicach co i tak na tą mase może być optymistycznym założeniem.

Opublikowano
600+ nie więcej w przypadku zwykłej M6 F13. Patrząc po najpopularniejszych zagranicznych forach bimmer,znalazłem pomiar z dyno i pokazało 503 rwhp co jeśli się nie mylę daje 600+/- hp.Z tego co wiem to się dolicza 15-20%,tak wyczytałem.W każdym bądź razie widziałem kilka pomiarów i średnio w zwykłej wersji wychodziło 600+,więc Competition musi z 650 mieć jak nic.
Opublikowano

503 RWHP to jest jak mówisz około 600-630 HP w silniku. Straty są właśnie na poziomie około 15-20 %.

 

Wynik powyższego testu tej M6 CP jest właściwy dla mocy około 640-680 HP jak na tę masę i szybką, dobrze zestopniowaną DCT.

Opublikowano

Gdyby ktos myslal nad kosztami utrzymania Gpowera to podpowiem że co 10 tyś km trzeba zmieniać świece ;)

hehehe... nic wielkiego co nie?

 

3200 pln, 7x tyle co standardowy zestaw.. :)

Opublikowano
Waldek (wiem, że łatwo się mówi) fajnie by było zobaczyć jakieś roll drag races Twojej M3 Gpower vs jakieś sportowe cacka wysokiej/najwyższej klasy np 911 S, 997/991 Turbo, M5/M6 itp itd...Jest szansa na to ?
Opublikowano
No właśnie co do opon. Masz jakiś szerszy zestaw czy fabryczny rozmiar?

Ogumienie zostało seryjne :)

 

Nie miałem okazji dużo testować Gpowera na letnich oponach, będe testował od kwietnia.

Zimówki 235mm nie dają rady z taką mocą:(

 

chociaż 0-100: 4.8s bez większego wysiłku udało mi się wykręcić :cool2:

Opublikowano
No ja czekam na filmik vs M6 :P :P

Bedzie mocny wpierdziel, taka F13 Competition 100-200 robi spokojnie ponizej 6.5s (a byly pomiary 6.0s)

ale porownamy ile to dlugosci i jaka roznica miedzy "szybkim" autem a szybkim autem :)

Opublikowano

Ta M6 Competition to jest mocno zmodyfikowana ? Bo jak seria to wychodziłoby na to, że jest o ponad 1s szybsza od 100-200 od testowanych egzemplarzy M6 Competition w magazynach motoryzacyjnych...co jest kolosalną różnicą.

 

Zatem albo sprzęt do mierzenia czasów jest nie zawsze dostatecznie precyzyjny albo ta M6 ma ponad 700 koni mechanicznych.

Opublikowano
wszystko seria a urzadzenia pomiarowe zweryfikowane :) - po prostu bmw wypuszcza zepsute auta z fabryki i daje klientom mocniejsze niz papier podaje ;)

 

A hamowana była? Ile toto ma więcej mocy niż powinno?

http://imageshack.com/a/img835/9357/88pa.jpg
Opublikowano

Hey,

 

robi wrazenie. Jakies przemyslenia odnosnie zywotnosci silnika, skrzyni i calej reszty?

 

Pamietam, ze jak chcialo sie dokupic pakiet Performance do N55 ktory chyba dawal tylko 20KM i jakies 30NM (dla automatu ciut wiecej NM) to trzeba bylo montowac dodatkowa chlodnice cieczy i mocniejszy wiatrak. Przyrost gowniany, a modyfikacje juz dosyc istotne.

 

Jestem ciekawy jak to daje rade na torze? Bedziesz moze 5go lub 6go kwietnia na track day'u w Poznaniu?

Opublikowano

No tak czasy nie będą zawsze powtarzalne to fakt. Jednak żeby zejść poniżej 7s od 100 do 200 potrzeba znacznie więcej niż 575 koni na 1900 kg ( +-).

 

W aktualnym "Motorze" jest test RS6. Na hamowni wyszło 568 BHP. Masa 2080 kg (rzeczywista). 100-200 zmierzone to nieco ponad 9s , bodajże 9,3s. Samochód ma 4x4, więc wynik jest w miare powtarzalny. I to jest realny, dobry czas przyspieszania od 100 do 200 jak na 570 konny samochód z dobrą DCT (samochód co waży 2000 kg). Nawet gdyby ta RS6 była o te 100-150 kilogramów cięższa od M6 przy tej mocy przełożyłoby się najprawdopodobniej na różnicę na poziomie 0,Xs.

 

Swoją drogą ciekawe ile tak naprawdę mocy mają M6 Competition, bo przyspieszenia, które uzyskują są niesamowite.

 

Czytałem, że "zwykłe" M6 mają więcej niż 600 koni. Natomiast ile mają Competition to ciekawa sprawa :).

 

W każym razie samochód ten jest prawdziwą bestią.

Opublikowano
Hey,

 

robi wrazenie. Jakies przemyslenia odnosnie zywotnosci silnika, skrzyni i calej reszty?

 

Pamietam, ze jak chcialo sie dokupic pakiet Performance do N55 ktory chyba dawal tylko 20KM i jakies 30NM (dla automatu ciut wiecej NM) to trzeba bylo montowac dodatkowa chlodnice cieczy i mocniejszy wiatrak. Przyrost [bAD], a modyfikacje juz dosyc istotne.

 

Jestem ciekawy jak to daje rade na torze? Bedziesz moze 5go lub 6go kwietnia na track day'u w Poznaniu?

 

 

Jak bedzie pogoda to bede:)

Tu zestaw ma TUV'a - wiec obaw o zywotnosc nie ma, na razie przejchal 5,5 tys km i jest nie ma nic niepokojacego, pewnie po przejechaniu 55 tys rowniez bedzie wspaniale - wystarczy dbac i serwisowac:) ale Gpower ma drogi serwis... 3x (albo wiecej) drozszy niz standardowe M3.

 

Pakiet performance dla N54/N55 to sztuka dla sztuki. Samym programem robi sie +60 koni i można latać do 220 tyś km bez problemu :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

333km/h na liczniku osiagniete, wiecej V na BC nie pokazuje. (tak, zdjalem limiter predkosci)

Zamowilem nowe opony to powtorze wynik i sprawdze na GPS ile to wynosi ;)

Te mam juz lyse i popekane, strach szybko jezdzic.

 

Gpower nadal sprawuje sie super, przejechalem juz 9500km na kompressorze i na razie jestem bardzo zadowolony, niedlugo wymiana oleju ;)

Opublikowano

no to już widzę że sezon letni rozpoczęty :8)

taką prędkość,to ja rozumiem...z ciekawości,ile wyszło Cię

zdjęcie kagańca? :mrgreen:

Back to the roots...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.