Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to nie jest trochę tak, że producenci tych "egzotyków" wolą być po "bezpiecznej stronie mocy"?

Pewnie kupujący te auta będą chcieli sprawdzać ich osiągi ile się da i gdzie się da. Ewentualne awarie trzeba by było naprawiać na zasadach gwarancji. Czy to by się opłacało takim koncernom?

A jak sobie właściciel auta dołoży to i tamto, zwiększając moc i moment obrotowy, to przy awarii silnika to już jest jego problem. :?


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Te auta nie są konstruowane po to by mieć najlepszy czas 100-200 lecz ważniejsze są inne priorytety.

lans :) - to najwiekszy priorytet posiadania egzotyka...

Np Takie Maserti GT... wolniejsze od M3, tak samo szybkie jak 335i, na torze gorsze do kazdej mki, 1700kg masy... i w ogole lipa jesli chodzi o prowadzenie i osiagi...

jednak i tak chcialbym go miec ;) - to chyba ta magia ;)

Opublikowano

Tak jeszcze info odnosnie tego dlaczego egzotyki nie musza byc szybkie w przedziale 100-300, to z racji bardzo mocnej sily dociskowej wytwarzanej przez elementy aerodynamiczne pojazdu:

 

Wezmy takiego przecietnego egzotyka: Koeningsegg Agera R. http://www.koenigsegg.com/models/agera-r/

 

Total Downforce at 250 km/h: 300 kg

Dodajmy ze 991 Turbo S ma chyba nawet jeszcze wieksza sile dociskowa, Italia podobnie jak Agera R.

Ciekawe sa jeszcze osiagi Agery R

Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 2.8 sec, 0-200 km/h 7,8 sec

Co daje 100-200 na poziomie 5s, auto ma 1140 koni! Na Racing forum jest Projekt 900 konnej Audi A8 (!) (w wersji D2) i 100-200 robi best 3.99.

A jest to tylko sekunda lepiej niz M6 F13 competition ktore ostatnio rozwalilo system pomiarem 100-200: 6.0s.

 

Ja juz mam tak spaczona psychike tymi pomiarami ze juz "pol interneta" przestudiowalem co i jak ma wplyw na osiagi jesli chodzi o moc i aerodynamike auta (opory toczenia opon itp itd) a nie wszedlem jeszcze w zglebianie sily wiatru czy temperatury czy wilgotnosci powietrza ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Superauta są konstruowane żeby mieć jak najlepsze osiągi przyspieszenie i prowadzenie to oczywiste. Siła dociskowa często spowalnia te superauta , ale najczęściej dopiero grubo powyżej 200 km/h.

 

Tutaj jest dobry przykład pokazujący pewne kwestie.

 

Kierowca w Ferrari schrzanił zmianę pierwszych 3 biegów i wystartował nieco później (co oczywiście ma ogromny wpływ na wynik). Pomimo tego przy większych prędkościach nie tylko dogonił , ale i objechał M6. Zatem mimo początkowej straty wygrał. Gdyby natomiast było tak z tą siłą dociskową to Italia nie miałaby żadnych szans na dogonienie M6 w sytuacji, gdy kierowca Ferrari zawalił początek , gdyż szansą byłoby tylko wykorzystanie niskiej masy na starcie

A tu jak widzimy jest wprost przeciwnie.

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jeszcze nie testowalem na hamowni,

Czasy kreci lepsze niz Ferrari F430 i lepsze niz nowe RS7. Nie powinno byc zle z moca.

 

Znajomy podrzucil pomysl aby w kilka aut podjechac na hamownie, jak pomysl wypali to zmierze jeszcze raz na innej hamowni.

 

Po dotarciu kompressora bez problemu robi sie czasy 100-200 ponizej 8.5s, a jak dobrze pojdzie to 8.3-8.2. To juz bardzo, bardzo dobry wynik, na miare M5 F10 (seryjnego)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Lng3RIdgrW0

Opublikowano

Jedzie super, dlatego jestem ciekawy czy jest tej mocy więcej niż na ostatnim wykresie.

 

Sam też hamowałem w kreatorze mocy, ale ja akurat z wyniku byłem zadowolony. Jak będziecie wybierać się na grupowe hamowanie, dajcie znać, chętnie skonfrontuje dwa wyniki.

Opublikowano
delikatnie się w szok wjeb**** :shock: :cool2:
Back to the roots...
Opublikowano

nie da sie ukryc ze sprawia niesamowita przyjemnosc z jazdy ;)

Obecnie jestem na etapie testowania paliwa ShellVpower Racing 100, ale w bardziej racjonalny sposob niz ostatnio,

zatankowalem pelny bak, wyjezdze potem zatankuje drugi raz i jak zostanie 1/4 baku to zrobie pomiar, tak aby silnik zdazyl "zrozumiec" ze ma nowe paliwo i aby elektronika przestawila juz zaplon na 100 oktanowe paliwo. Nie powiem, jakby pomiar zszedl na <8s to bede juz bardzo, bardzo szczesliwy bo to juz o wiele wiecej niz sie spodziewalem ;)

Opublikowano

oczywiscie ze tak, nawet w zimne nim jezdzilem - bez problemowo ;)

chcialem sobie kupic golfa na zime ale chyba bym jednak nie byl na tyle asterywny aby majac do wyboru ///M GP wejsc do golfa... ;)

Opublikowano (edytowane)

ciekawe co bedzie nastepne jak ci mocy zabraknie ....

 

CIEKAW jestem CZY JAK SIE MA 500++ TO WYSTEPUJE TAKIE ZJAWISKO JAK " no mocy toche brakuje :)'' ?//?

 

pisze to dlatego - bo ja tak mam -- przesiadlem sie z 150 koni na 366 i juz nie ukrywam przyzwyczailem sie bardzo do tej mocy .....i troszke mi brakuje czasami :/

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano

nie bede juz szedl w mocniejsze auta bo te kosztuja krocie ;)

nastepne auto bedzie wolniejsze, ale ~500 i "egzotyczne":) a ///M na 90% zostaje dozywocie. chyba ze trafi sie kupiec w 2016 za dobra cene ;)

i tak, mocy zawsze brakuje, ale trzeba sie z tym pogodzic.

Czlowiek do wszystkiego sie przyzwyczaja, gp mimo ze dostarcza mi ciagle radosci i banana na ustach to przyspieszenie nie robi juz na mnie takiego wrazenia :(

Opublikowano

Swoją drogą ceny E90/E92 M3 spadły w ostatnim czasie. Pewnie przez F80/F82. Ciekawe jak silniki z F80/82 będą się spisywać. Jeśli ma to mieć 430 KM mocy + 2xturbo to znaczy że po chipie też powinno wycisnąć powyżej 500 KM. A będą lżejsze od E9x.

 

Wujek - zmieniałeś u siebie coś w temacie wagi auta?

Opublikowano

nie...

byly fotele performance na allegro w rozbitej bialej m3 z francji, ale koles nie chcial samych foteli sprzedac bo to "dedykowane do tego modelu" - wiesniak jakis z szopy... ;)

na akrapa szkoda mi kasy (24 tys)

na remusa mam fajna oferte....

i na SKII tez mam fajna oferte.

 

Mysle ze M4 bedzie pod kazdym wzgledem lepsze niz M3 E92 ;)

Opublikowano
nie...

byly fotele performance na allegro w rozbitej bialej m3 z francji, ale koles nie chcial samych foteli sprzedac bo to "dedykowane do tego modelu" - wiesniak jakis z szopy... ;)

na akrapa szkoda mi kasy (24 tys)

na remusa mam fajna oferte....

i na SKII tez mam fajna oferte.

 

Mysle ze M4 bedzie pod kazdym wzgledem lepsze niz M3 E92 ;)

 

Co do szybkości na pewno - zeszli poniżej 1500kg, stawiam Ring w 7:5x, może górne 7.4x (8-9) [chociaż m3 gts 1500kg+ a 7:48]

 

Fajny ficzer ma nowa Mka - smoky start - jak ruszasz z włączoną funkcją specjalnie lekko miele kołami, żeby dymu poszło trochę :mrgreen:

 

Słyszałeś jak brzmi nowe M4? Jak dla mnie kiepsko, M3 duuużo lepiej...

http://imageshack.com/a/img835/9357/88pa.jpg
Opublikowano

Przepraszam za trochę odgrzebany temat ale właśnie co do tej S6 to bardzo mnie zastanawia czemu tak ''wolno'' od 100 do 200km/h.Skoro seryjne M6 Competition robi 6.XX.Fakt że ma pewnie więcej niż 600KM bo zwykłe M6 wypluwa ponad 600KM.Jednak jak na taką moc i moment w Audi powinno to robić spokojnie 6.XX.Oglądałem kilka projektów od Sportmile i poprzednie RS6 C6,które robiło racz na poziomie 6.XX miało w okolicach 800KM.

 

Ostatnio znalazłem czasy dla modułu APR do nowego RS6/7 ; http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_40tfsi_rs6rs7.html

 

100-200 w 6.949s to trochę słabo dla tego modułu.Dalej seryjne M6 Competition jest szybsze :D

 

Choć to chyba oczywiste bo ośka zawsze będzie szybsza przy wyższych prędkościach niż awd.Chciałbym jednak dorwać nową M6 Competition żeby podenerwować właścicieli dłubanych Audi :)

Opublikowano
Raczej byś ich nie podenerwował bo tyle ile zyskają na starcie dzięki AWD to zanim ich dogonisz przy 250 km/h to juz po drodze trzeba będzie hamować 3 razy :cool2:
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.