Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kompresor sie trochę dotarł/ułożył, i z tego co wiem to czas 100-200 mocno sie skrócił :cool2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Troche tak :)

 

Dane z raceLogic'a wygladaja tak:

100km/h 0.0s 000-100: ?.?s

110km/h 0.6s 100-110: 0.6s

120km/h 1.1s 110-120: 0.5s

130km/h 1.7s 120-130: 0.6s

140km/h 2.4s 130-140: 0.7s

150km/h 3.1s 140-150: 0.7s

160km/h 4.2s 150-160: 0.9s

170km/h 5.1s 160-170: 0.9s

180km/h 6.0s 170-180: 0.9s

190km/h 7.0s 180-190: 1.0s

200km/h 8.1s 190-200: 1.1s

----------------------------------

Widac ze zmiana biegu 3->4 trwa u mnie krocej niz < 200ms, to juz ponoc jest baaaardzo szybko :) (150-160, albo 160-170)

 

http://s29.postimg.org/7zl7tdd5z/IMAG0024.jpg

http://s29.postimg.org/5waslpdd3/IMAG0035.jpg

Opublikowano (edytowane)

Waldek a teraz postaw tą 570 konną G-powerkę w rolce z Mclarenem Mp4-12c , 458 Italią albo 997 TUrbo S...wierzysz, że wygra M3 ?

 

To jest niemożliwe żeby tuningowane 570 konne M3 z manualem robiło takie czasy jak najszybsze supersportowe auta, które są dodatkowo lżejsze o 150-250 kg i pod każdym względem o wiele lepsze.

 

Porsche 991 Turbo S jest mistrzem pod względem przyspieszenia w zakresie od 0-200 w kategorii samochodów ok 550 HP. Druga najlepsza skrzynia biegów na świecie , minimum 560 HP (silniki Porsche z turbo mają często bonus), genialne przeniesienie mocy i genialny czas 100-200 w 6,7-7s.

 

Mp4-12c to kolejne genialnie szybkie auto ze skrzynią biegów zestopniowaną tak żeby czas przyspieszania 0-200 był jak najlepszy. 625 HP/1400 KG + RWD (to auto ma mega dobrą trakcję) i tuningowane słabsze od 55 HP, cięższe o 300 KG (!!!!) M3 ma być szybsze/tak samo szybkie jak ten Mclaren ? :wink: :roll:

Edytowane przez vystelior
Opublikowano
Waldek a teraz postaw tą 570 konną G-powerkę w rolce z Mclarenem Mp4-12c , 458 Italią albo 997 TUrbo S...wierzysz, że wygra M3 ?

 

To jest niemożliwe żeby tuningowane 570 konne M3 z manualem robiło takie czasy jak najszybsze supersportowe auta, które są dodatkowo lżejsze o 150-250 kg i pod każdym względem o wiele lepsze.

 

ale czego nie rozumiesz? :roll:

jest 10+ pomiarow w internecie i wszystkie sie pokrywaja... wiec gdzie tu jakis spisek? ;)

Tu masz oficjalny pomiar, z gustavem i gpower cheif eng. W dwie osoby na pokladzie z manualem 6.2s

Jak sam powiedzial "almost like carrera GT", Gustav jezdzil kilkoma autami a na swoim kanale ma porownania chyba wszystkiego ze wszystkim (m5boarddotcom)

 

Plus zerknij sobie ze nigdzie nie napisalem ze "jest szybsze niz..." podaje tylko czasy 100-200. A ty wylatujesz z jakimis teoriami z kosmosu...

To moze cos z innej bajki: 1900kg M6 F13 competition. seria, 6.6s 100-200... gdzie sa teraz Twoje teorie:)?

Opublikowano

Po prostu nie wierze w to żeby to auto było szybsze od mocniejszych, lżejszeych, o niebo lepszych supersportowych modeli takich jak 458, Mp4-12c, 997/991 TUrbo S...

 

Chłopie nawet Porsche 911 GT2 RS (997) - 620 HP , turbo, RWD nie robi takiego 100-200... :roll:

 

Niewiarygodne są te pomiary i tyle.

 

 

Jak robi 100-200 w 6,2s to znaczy, że jest szybsze niż 458 Italia, 991/997 TUrbo S...I tak samo szybkie jak Mp4-12c 625 HP. A to jest niemożliwe.

 

 

To nie są teorie z kosmosu tylko fakty.

Opublikowano

10+ niezaleznych pomiarow, pokrywajacych sie ale sa niewiarygodne :)

M6 tez niewiarygodne? :)

ps: znalazlem dane pomiarowe dla mclarena 5.87 (zrodlo: http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=3&fID=0&tID=187903 )

 

bedzie na wiosne SKII M3 DKG w warszawie to zmierzymy, moim zdaniem bedzie < 6.5s na luzie.

Ciekawe gdzie beda wtedy Twoje teorie...

aaa, i skad masz czasy 100-200 dla tych super aut...?

Opublikowano

no i by sie zgadzalo ;).

Zrobie oficjalny pomiar GPower SKII to zobaczymy, ale skoro mi zeszlo 2.6s po dodaniu +-100 koni, to jakbym dodal kolejne 100 to 1.5s moglo by zejsc.

Ale jesli jest w necie kilka pomiarow i sie one pokrywaja to nie widze powodu aby w to nie wierzyc. M3 + kompressor = szybkie auto. Co tu duzo mowic ;)

Opublikowano
no i by sie zgadzalo ;).

Zrobie oficjalny pomiar GPower SKII to zobaczymy, ale skoro mi zeszlo 2.6s po dodaniu +-100 koni, to jakbym dodal kolejne 100 to 1.5s moglo by zejsc.

Ale jesli jest w necie kilka pomiarow i sie one pokrywaja to nie widze powodu aby w to nie wierzyc. M3 + kompressor = szybkie auto. Co tu duzo mowic ;)

 

Wierzysz w to, że szybsze niż 991 Turbo S albo 458 Italia, Murcielago 640 hp czy 599 ? Bo ja nie (w rzekomo 570 konnej wersji).

Opublikowano

A: sorry... strzelalem ta masa orientacyjnie... :)

Vysteilor, nie wiem jak szybkie sa 991 turbos 100-200 ani 458 italia bo nie mierzylem :) Zmierze Gpower SKII to dam znac ile wyszlo ;)

Opublikowano

Choć z drugiej strony jakby te pomiary były prawdziwe to byłoby to kompletne ośmieszenie superaut (prawdziwe w sensie wiarygodność racelogica - poprawność pomiarów).

 

Choć ja nie wierze w to, że tuningowane 570 konne, ważące 1700 kg M3 może robić 100-200 w takim czasie jak Mclaren Mp4-12c czyli auto ważące 1400 kg mające 625 koni (RWD) + mega trakcję + superszybką skrzynie biegów. Na zdrowy rozum to jest niemożliwe.

Opublikowano

Ale jakie ośmieczenie, że silnik V8 4.0 jest w stanie jechać 100-200 podobnie do super jednostek ? Przecież to też super jednostka poddana dużym modyfikacjom.

 

Pamiętaj że silniki "superaut" jak to nazywasz też można podkręcać, poza tym wiadomo że 991 Turbo S czy MP12 na torze zrobi sieczkę z E92 z respiratorem z przodu ale to nie zmienia faktu że takie E92 jest super hiper za to co oferuje i w jakich pieniądzach to oferuje.

 

Jakie ośmieszanie, super auta kupuje się nie tylko za osiągi ale przedewszystim za "to coś"... tą przyjemność, ten wygląd, tą niepraktyczność itp. więc raczej nikt nie będzie czuł się dotknięty w 991TTS za to że M3GP jedzie obok niego :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Jeżeli Mp4-12c, czyli auto uważane za cud jeżeli chodzi o osiągi w tej kategorii moc/waga (625 HP/1400 kg) robi 100-200 w 5,9s-6,5 s (różne testy różne wyniki) to nie jest to możliwe (w sensie poprawność pomiarów - sprawność sprzętu do pomiarów) żeby tuningowane M3 ważące 1700 kg/570 HP robiło to w 6,2s. 50 koni różnicy, 300 kg wagi, przepaść w szybkości skrzyni biegów. Dodatkowo Mclaren ma tak zestopniowaną skrzynie biegów żeby czas na 1/4 mili był jak najlepszy. Tym samym by przyspieszenie 0-200 było jak najlepsze.

 

Celowo daje przykład Mclarena Mp4-12c bo jest to praktycznie najszybszy supersamochów. Potem bardzo dobre wyniki osiąga też 997/991 Turbo S. Te auta uzyskują do tego stopnia dobre wyniki przyspieszeń, że mogą mieć nawet więcej mocy niż jest to podawane (pewnie każdy słyszał o podawaniu zaniżonej wartości mocy w danych fabrycznych).

 

O Ferrari 458 nawet nie będę wspominał , bo to auto ma wolnossący silnik i w zrywie nie ma żadnych szans z Mclarenem.

 

A może tamto BMW miało 570, ale...RWHP ? Jeżeli tak to postać rzeczy jest zmieniona i wtedy taki czas 100-200 jest realny.

 

Tak na koniec możemy zobaczyć jak Mclaren odjeżdża 700 konnemu M6 :

 

Opublikowano

7.2s na RL ta M6 robi 100-200, wiec cos slabo (no a mclaren max 2 dlugosci z przodu gdzies w polowie 4 biegu[200]), skoro stockowa M6 Competition robi w 6.6 ;) (chyba ze tu pasazer wlasnie tyle zabral)

Albo 'A' zrobil po cichaczu tjuning... ;)

 

Zmierzymy SKII i osmieszymy te super auta ;)

zreszta roznica SKII manual 6.2 vs czas mclarnej 5.9 to 0.3s roznicy, to dosc duzo przy tych czasach i predkosciach...

Opublikowano

Wiesz co by było najlepsze ? Macie naprawdę mocne fury, jesteście z Wawy, więc znalezienie entuzjastów z superautami nie powinno nastręczać trudności :)...

 

Nieźle by było jakby się kiedyś Wam udało zrobić roll drag race np ta M6 vs 458/ 911 Turbo / Turbo S itp itd. Oczywiście z twoim G-powerem też :).

 

Gdyby się okazało , że takie M6 (seryjne) potrafi objechać 458 albo 911 Turbo S w rolce to byłoby :mrgreen: ...

 

 

Warto zwrócić uwagę na fakt, że 991 Turbo S ma praktycznie takie same osiągi co 997 Turbo S a nowa wersja 458 nazawana Speciale ma ledwie 605 HP.

 

Jeżeli auta za 100-150 K Euro są tak szybkie to nie wiem jak szybkie będą następne generacje modeli Ferrari czy Porsche :mrgreen: .

 

Oj będzie się działo.

 

Waldek , ale ten czas 5,9s dla Mclarena to najlepszy zmierzony, potem nie został powtórzony. Po drugie 300 kg masy, 50 koni i skrzynia biegów :8) .

Opublikowano

150k euro to kosztuje zwykła 991. Turbo S w miare wyposażone to jest 250 tysięcy euro...

M6 Competition to też trochę więcej niż 150 tysięcy euro.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

fajne „problemy”, zgadzam się jednak z Vystelior, fizyka z najlepszą mechaniką nie powinna być pokonana nawet przez najlepszy "garaż"

 

jeżeli warszawskie M6 jest szybsze (i to samo mówi fizyka z mechaniką) od Wujkowego M3 z wzmocnieniem a STANDARDOWE M6 jest wolniejsze od AUDI R8 V10, które jest wolniejsze od aut wymienionych w liście to finalnie

 

najwolniejsze z tego grona M3 GP musi/powinno być wolniejsze od innych jednak wyniki Wujka ukazują co innego…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
... jednak wyniki Wujka ukazują co innego…

święta idą Panie, cuda cuda się zdarzają.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
fajne „problemy”, zgadzam się jednak z Vystelior, fizyka z najlepszą mechaniką nie powinna być pokonana nawet przez najlepszy "garaż"

 

jeżeli warszawskie M6 jest szybsze (i to samo mówi fizyka z mechaniką) od Wujkowego M3 z wzmocnieniem a STANDARDOWE M6 jest wolniejsze od AUDI R8 V10, które jest wolniejsze od aut wymienionych w liście to finalnie

 

najwolniejsze z tego grona M3 GP musi/powinno być wolniejsze od innych jednak wyniki Wujka ukazują co innego…

 

A no jest jak jest, na racing forum jest projekt audi A8 2.2 biturbo 950+ koni, ktore 100-200 robi w 3.99s. (szybciej niz butatti veyron / nie wiem czy nie szybciej niz veyron ss) Tam widac garaz, wygrywa z "miliardowa inzynierka" i te auto jezdzi... ;)

 

M3 SKII zmierzymy, Jednak juz same M6 competition 100-200 robi wrazenie. 6.6s to nie przelewki.

Mnie moj wynik 8.2s tez pozytywnie zaskoczyl to szybciej niz (nie dotarty) sls roadster [8.7s], E63 amg4matic s [8.6s z pasazerem, 8.3s bez pasazera].

Oraz z tego co patrze to taki sam czas jak Ferrari 430. Ktore jest 200-300kg lzejsze i ma 495 km mocy.

Opublikowano

Dla leniwych ;)

100-200:

1) PORSCHE: 9.8-2.8=7.0

2) BMW: 11.2-3.9=7.3 (A mial 6.6, wiec albo tu egzemplarz slabo dotarty, albo czas 100-200 nie moze byc liczony jak roznica czasu do 200 - do 100)

3) NISSAN: 10.8-3.1=7.7

4) AUDI: 11.3-3.5=7.8

100-300:

BMW: 30.4-3.9=26.5

PORSCHE: 29.7-2.8=26.9

NISSAN: 35.7-3.1=32.6

AUDI: 39.8-3.5=36.6

Opublikowano

Jak lecą 0-200 to moze w "barierę 100-200" wpada sie z większym rozpędem :mrgreen:

Poza tym dla silników turbo duży wpływ ma temperatura i wilgotność.

 

M6 F13 rzeczywiście zapewnia niesamowite osiągi, A myśle ze już po podstawowym secie GP ( tam jest chyba tylko soft, albo zrobic dolot jeszcze ) do twojej M6 miałbyś szanse z GT-R'em :cool2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Waldek albo pomiary zostały dokonane (w tym teście) w sposób bardzo dokładny przy użyciu w pełni profesjonalnego sprzętu.

 

Bo 0-200 w 11,2 s w przypadku 575 konnego samochodu z dobrze zestopniowaną DCT (M6 ma dct prawda ?) to czas absolutnie realny.

 

Chociaż ja słyszałem a raczej czytałem, że M6 competition package ma ok 630 hp w silniku i grubo ponad 500 Rwhp (na kołach).

 

W każdym razie wynika z tego, że M6 575 HP jest o wiele szybsze od R8 V10.

 

Zatem jakby nie było ta M6 to niesamowicie szybki samochód...wręcz chyba jest to już supersamochów w kategorii GT.

Opublikowano

Bardzo fajny temat rozwinąłeś kolego i podziwiam twoją wiedzę :cool2:

Sorki za głupie pytanie tzn. że takie super auta nie są docierane w fabryce?

Kierowca takiego auta musi je jeszcze dotrzeć czy po prostu chodzi o odpowiednie ułożenie współpracujących części?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Waldek albo pomiary zostały dokonane (w tym teście) w sposób bardzo dokładny przy użyciu w pełni profesjonalnego sprzętu.

Uzywaja RaceLogica/PerformanceBox'a

Bo 0-200 w 11,2 s w przypadku 575 konnego samochodu z dobrze zestopniowaną DCT (M6 ma dct prawda ?) to czas absolutnie realny.

Wiem bywaja przypadki ze czasu 100-200 nie mozna mierzyc jako roznicy do 200 - do 100. u mnie w M3 czasem te regula sie zgadzala, czasem nie, zalezy jak szybko wrzucilem 2->3 i przy jakich obrotach to zrobilem, mysle ze dla skrzyn dwusprzeglowych moze miec mniejsze przeklamanie, ale wciaz dochodzi roznica obrotowa silnika np:

czy jadac na dwojce 100-110 + zmiana na 3 bedzie szybciej niz jazda na 3 od 80km/h i pedal w podloge (wzgledem 100-110 robionego na dwojce).

Chociaż ja słyszałem a raczej czytałem, że M6 competition package ma ok 630 hp w silniku i grubo ponad 500 Rwhp (na kołach).

ja widzialem mierzone M5 competition, 590 koni na hamowni wyszlo ;)

 

W każdym razie wynika z tego, że M6 575 HP jest o wiele szybsze od R8 V10.

Jest bardzo duza roznica z tego co czytam w necie miedzy "zwykla m6" a competition. Competition jak slusznie zauwazyles - jest szybsza.

tylko teraz na logike, audi ma 550 koni w katalogu m6 575.

audi wg tych danych wazy 1669, natomiast bmw 1875. (ponad 200kg roznicy(!)) - dlaczego zatem M6 jest szybsze ;)? AZ O TYLE?

 

 

@Czerwony330d, niestety takie auto trzeba docierac recznie, i przez 2-3 tys km musisz jezdzic bardzo spokojnie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.