Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Waldek... również gorąco dorzucam się do gratulacji,

jedyne pytanie jakie mi się rodzi to...czy mierzyłeś już 0-100? :twisted:

 

ktoś się może orientuje czy jest jakieś Vishnu w PL? :mrgreen:

Back to the roots...
  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Z tym ze nie ma gdzie tego wykorzystywac to bez przesady , na dobra sprawe infrastruktura drogowa i torowa nam sie powoli acz skutecznie poprawia. Poznan Wroclaw Ulez Kielce a zaraz za zachodnia granica 100km ode mnie tor speedway i autobahn bez limitu. Waldek ma w promieniu 300km chyba ze.3.tory wyscigowe.wiec.ma gdzie.to sprawdzac

 

 

P.S. Swieczka dla Paula Walkera aha Brian z szybkich i wscieklych [']

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie trzeba porównywać tutaj aut za 1.2mln, wystarczy fabryczny GTR który jest w cenie nowej M3, a w Japonii sporo tańszy, żeby spuścić sromotny wpierdziel takiej 450konnej M3, wliczając mody nowa Mka + mody wychodzi więcej niż GTR. A GTR zamiecie ją zarówno na prostej jak i na torze. Jeżeli już chcemy grube mody do Mki celem zrobienia okolo 600koni i inwestowaniem 50.000-70.000zł, to za taką kwotę w GTRZE podejrzewam, zrobi się 700-800.

 

Więc tak naprawdę wydając 350kzł na nową Mkę czy na GTRa patrząc pod kątem osiągów to nie ma co patrzeć nawet na Mkę.

 

Pomija Fakt, że w cenie nowej Mki można zrobić na upartego ze 2 supry po 800koni.

 

Tu można zobaczyć co gtr robi z nowym M5, można dodać, że za cenę M5 kupuje sie w porywach 2 GTRy.

 

pzdr. Łukasz

 

Kolega chyba jeszcze nie wie że GTR to abonament za złotówke, sprawdzałeś kiedyś ceny części :?:

Opublikowano

Błagam :8) nawet tu pojawił się wątek o tym jaki to okazyjny cenowo jest GTR...Pomijając, że GTR to naprawdę duży abonament "za złotówkę" to jeszcze traci na wartości jak szalony. Do Ferrari czy Porsche to nawet nie ma co porównywać Nissana. To po prostu potężne nadużycie.

 

 

M3 G-power to auto nadające się do codziennego użytku a przy tym ma osiągi na poziomie 996 Turbo.

 

M5 F10 to piękna, komfortowa superlimuyzna a GTR hardkorowy samochód sportowy , które nadaje się do codziennego użytku mniej więcej tak dobrze jak furmanka z jedną klaczą.

 

Oba stock :

 

 

 

Na początku byłem lekko zbulwersowany , że ktoś chce "tuningować" tak dobrą całość jaką jest E92 M3, ale teraz zmieniłem zdanie hehe i mam nadzieję, że na tych modyfikacjach się nie skończy :wink: .

 

Chociaż ja osobiście bym nie zmieniał niczego w E46/E9x M3.

Opublikowano
nie wiem czy dobrze zrozumiałem +42 KM za 5000 Euro + 3 tyś PLN? :duh:

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Z tego co Waldek pisał to jego M3 miało 388 HP a nie 420. Nietrzymanie 100% mocy w wysilonych wolnossących silnikach to rzecz , które się czasami zdarza.

 

Zatem przyrost mocy to 74 konie.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dla niektórych liczą się suche cyfry na papierze i najważniejsze - przyspieszenie 0-100 km/h.

Natomiast tutaj liczył się efekt po modyfikacji, a ten został osiągnięty w 100%.

Kto nie jeździł ten nie zrozumie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wiem czy dobrze zrozumiałem +42 KM za 5000 Euro + 3 tyś PLN? :duh:

 

ja wole przelicznik: -2s 100-200. ;)

miec M3 ktore bije M6: bezcenne ;)

 

Myślałem że różnice są mniejsze ale :cool2: :cool2: :cool2:

Opublikowano

Chłopaki wy tu chyba miliarderami jesteście , a co najmniej macie garaże jak Bono .

 

Gtr'a do m3 porównywać :cry2: :duh:

 

czy ktoś tu siedział w Gtr ? Te auto jest tak toporne w środku jak moje skarpety po dwóch tygodniach noszenia - można nimi gwoździe wbijać .

 

Tu rozmawiamy o aucie, które można na co dzień używać - m3 , a nie hardcorowe koksy, zaprojektowane dla małych japończyków .

Przyciski w gtr są jak w starym escalade - można je łokciami przyciskać . Tak samo system multimedialny i wykończenie deski . Robią auto dobrze jeżdżące ale beż żadnego łał w środku .

Przecież autem kieruje się od środka i nie patrzy się na nie jakbyś jechał w NFS od tylca, chyba że dupę na oczy wymienisz .

 

M3 jest zaprojektowane w każdym calu tak jak powinno być i tylko chwała tym co chcą je tuningować i robić je jeszcze lepsze, a do tego użytkować je na co dzień .

Gtr , też fajny ale na co dzień wolałbym jeżdzić audi s6 za połowę ceny .

Opublikowano

jaja to będą....i piszę to kompletnie z zerowym przekąsem żeby nie było :mrgreen:

jak się znajdzie przydłubana 335i która łyknie to Waldkowe cudo z Gpowera :twisted:

wiem wiem...szanse marne,ale nie żadne :mrgreen:

 

ps. i owszem...kto nie jechał nie doceni tych efektów i fun'u z jazdy,

bo "kto bogatemu zabroni" :cool2: :cool2: :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano
jaja to będą....i piszę to kompletnie z zerowym przekąsem żeby nie było :mrgreen:

jak się znajdzie przydłubana 335i która łyknie to Waldkowe cudo z Gpowera :twisted:

wiem wiem...szanse marne,ale nie żadne :mrgreen:

 

sam chcialem zrobic 335i na 500 koni.. nieduzym kosztem, turbiny loba motorsport, intercooler + wydech z MG, albo na bogato wydech tytan akrap.

30 tys pln i masz auto szybsze niz moje m3.

 

(335i 470ps 100-200: 9.2) - wiec jeszcze wolniejsze:P

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=159969927423586&id=139220289479903

 

aby bylo szybsze musialo by byc 500+.

Opublikowano
może to będziesz Ty, dawce już masz reszte Waldi Cię poinstruuje bo sam chciał mocniej dłubnąć 335i :wink:

 

hehe...nie sądzę,aczkolwiek tacy goście działają na mnie mega pozytywnie :cool2:

faktem jest iż mierzę się na mody w granicach ok.420KM i ok.570Nm...ale zdecydowanie

nie za 30 patyków :duh:

na daną chwilę nie stać mnie na takie ostre dłubanie,ale gdzieś tam z tyłu czaszka mnie swędzi

i już chyba dziure wydrapałem od lampienia się na zmiane na Wujkową M3 i producentów

różnych wspomagaczy :mad2:

plusy (plusiki hyhy) są takie że mam wersje biT i że buda troszke lżejsza :mrgreen:

 

ave satan :twisted:

Back to the roots...
Opublikowano

Panowie chyba nie zrozumieli :), oburzacie się GTRe, że nie ma co porównywać do M3, a nie przeszkadza pokazywać wam tych Emek na fimikach z Ferrari itp no litości...

 

 

Nie chce mi się wierzyć, że ktoś kto kupje GTRa za 350k, że podczas robienia 10-15k musi władować w utrzymanie kolejne 350k, mało tego wychodziło by na to że sprzedając takiego gtra po 30kkm wyszedł by go 1 MLN ..... A nikt nie jest chyba tak głupi bo za to można kupić Ferrari.... Jakoś też nie słyszałem za dużo o AWARYJNOŚCI tego auta, jakby się sypały jak piszecie to głośno było by wszędzie, tymczasem wszędzie robią tuningi i kręcą czasy na torach i nie tylko. Jak praktycznie każ∂e auto ma problemy wieku dziecięcego, ale jakieś tam problemy zostały myślę poprawione, już od roku 2012 wychodziły sporo zmieniane modele.

 

To, że jest toporny kurde to auto sportowe, każdy w wątku wzdycha, o mocy osiągach, torach, czasach, sportowej jeździe itp, a tu nagle w aucie stricte sportowym, przeszkadzają guziki..... no ja was proszę :). ..... tak trochę to czy trzyma parametry fabryczne czy nie, no ok niech jeden nowy 2012 wersja 550ps, robi do setki 2.8 a drugi 2.9 a trzeci niech 3.0 robi to i tak Mka z kompresorem pod 600koni ma jeszcze braki.... zarówno na prostej tym bardziej na torze :).

 

ps. jak widać Mki też nie trzymają parametrów .... Waldkowej brakuje 8% z mocy, a zestaw mający dać 520ps, pomylił się o 70koni :), pytanie czy z winy zestawu czy trzymania parametrów waldkowej Mki.

 

 

Nie zrozumcie mnie źle, całą inwestycja podoba mi się jak cholera i póki co jest to sfera marzeń bo jego tuning to jakoś 2/3 kwoty jaką ja wydałem na auto :), i nawet takiej 8% niedociągniętej Emki z takim zestawem który nie wyrobił deklarowanej mocy cieszył bym się jak dziecko z nowej łopatki :)

 

 

M3 jest zaprojektowane w każdym calu tak jak powinno być i tylko chwała tym co chcą je tuningować i robić je jeszcze lepsze, a do tego użytkować je na co dzień .

Gtr , też fajny ale na co dzień wolałbym jeżdzić audi s6 za połowę ceny .

 

kolega raczy żartować S6 kosztuje okolo 360kzł do 380kzł, (ceny podstawowe za sedana i kombiaka) więc chyba nie połowę ceny .... a jak się chce odpowiednio doposażyć S6 w lepsze felgi fotele i inne duperel to cena niebezpiecznie zbliża się do 450+

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Zanim pojawyli sie ogarniete firmy z USA ktore zaczely wytwarzac customowe czesci zamienne do GTR'ow to szczesliwi posiadacze tych maszyn musieli placic po 90 tys pln za nowa skrzynie (eee. 90 tys pln netto) - korzystanie z LC w pierwszych generacjach GTR po kilku startach kwalifikowalo skrzynie do wymiany, dlatego nie mozna bylo korzystac z LC, jezdzic po torach i wylaczac kontroli trakcji gdyz automatycznie traciles wtedy gwarancje.

 

Tak, robia tuningi GTR'ow w rosji nawet na 1600 koni. Skrzynia w takim GTR kosztuje 100-150 tys usd i starcza na "dwa spotkania". Chcesz jeszcze cos madrego napisac ? ;)

Daleko nie trzeba szukac, STAN na forum bmw-sport mial GTR'a zrobionego na "lekkie 700 koni" i jadac spokojnie obrocilo mu panewke w silniku. Auto w serwisie stalo grubo ponad miesiac jak nie 3. Proponuje tez zobaczyc ile kosztuja podstawowe czesci eksploatacyjne do GTR'a i jak czesto trzeba je wymieniac. i wtedy zobaczysz roznice. W cene zakpu nowej M3

 

Tak, utrzymanie GTR'a w skrajnych przypadkach siegalo 300 tys pln w 3 lata. Czasem wiecej, rzadko mniej.

 

Jakosc wykonczenia GTR mnie nie interesuje, M3 tez nie jest jakims wzorem jakosci. Ale koszta utrzymania juz tak, za M3 + Gpower jak wspomnialem moglbym miec przedliftowego GTR. Tylko tak jak wspomnialem - portfel nie ten. ;)

 

Jesli uwazasz ze GTR jest to taki super car to KUP i po 2 latach JEZDZENIA (nie 60 km/h po bulki do sklepu 5 tys km rocznie - tylko prawdziwego jezdzenia) zdaj raport ile PLN wydales*

 

*jesli jeszcze bedzie Cie stac na placenie abonamentu za internet ;) aby sie zlogowac na forum i cokolwiek napisac. ;)

 

Co do nie trzymania seryjnych parametrow:

Nowe M3 z salonu competition gdzies widzialem test w necie mialo na hamowni 390ps, po 5 tys km (okres dotarcia) wyszlo 392ps, Przegladajac wykresy seryjnych M3 widze wyniki 380-395 koni, raz czy dwa razy widzialem 400, 400+ czesto jest na zmienionym wydechu i po programie. Takie realia tego samochodu.

 

Tak jak mowilem 462km na papierze nie jest tak dla mnie wazne jak to ze auto jest szybsze od (bynajmniej patrzac na dane techniczne w internecie od)

C63 AMG BLACK, Lamborghinii Gallardo (500ps), M5 V10, M6 V10 (sprawdzone), itp.

Sa to auta po 500+ ps (na papierze) zatem nie mam sie czego wstydzic. Jesli moje papierkowe 462 konie sa szybsze... przezyje to ;)

 

aaaa no i najwazniejsze: po przyspieszeniu do 100km/h nie ma czarnej dziury, nie konczy sie droga, nie zagina sie czasoprzzestrzen - po prostu przyspiesza sie dalej.

Bardzo czesto do 200, czasem 250 a nawet 300km/h, pomiary czasow 100-200 rowniez istnieja i dla mocnych aut sa bardziej miarodajne niz 0-100 dobre dla aut 2.0d.

Opublikowano

Czyli rozumiem, że te setki jak nie tysiące filmików na necie z całego świata jak ścigają się GTRami ( nie 2 kółka na torze ), wyciskają z nich ostatnie soki to od razu na powrót do domu zakładają nową skrzynie, pytanie czy rozpatrujemy to jako ogół czy to że ktoś miał pecha i obróciło panewkę, a komuś przy 1600ps nie wytrzymałą skrzynia ?? rozpatrujemy ogół czy jakieś takie przypadki felerne z okresów dziecięcych ??. Można by pisać o Mkach bo również cuda wianki się dzieją, co nie oznacza, że w każdej.

 

GTR w Japonii kosztuje połowę M3, bodaj na nasze okolo 150-170kzł, więc czy skrzynia może kosztować 2/3 wartości auta, u nas w sumie może ale z innych powodów.

Można poczytać też ze w 911 skrzynie padają od tak.

 

Powiedz mi w takim razie kto jeździ na świecie GTRem ?? kiedy okazuje się, że taniej kupić porshe czy ferrari niż gtra i go utrzymać .... , myślę, że jakby tak było to gwar na całym świecie był by taki a nie inny, że koszty utrzymania GTRa w skali 2-3lat wynoszą tyle co zakup nowego, a chyba, żadna firma by sobie na to nie pozwoliła i nie przeżyła. Poza tym auta są na gwarancji najmniej pewnie na 3 lata i najmniej 100kkm, więc taki GTR kupiony w salonie był by spokojnie przez 3lata na serwisie za FREE, a już widzę jak nissan pokrywa wszelkie naprawy i zmienia skrzynie za 100k co roku, albo co mocniejsze ruszenie ze świateł....

 

Ps. mnie nie stać pewnie nawet na hamulce z GTRa :) tzn może i stać, sprzedał bym auto i kupił, tylko nie wiem co miał bym z nimi zrobić :), taka droga ozdoba na szafkę w salonie :).

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Porozmawiaj z kims kto ma GTR'a taka osoba wyjasni Ci dlaczego kupila te auto (albo ja Ci powiem: bo jest atrakcyjna cena zakupu tj: 1/2 997 turbo S a osiagi te same).

A kazdy liczy ze "mojego egzemplarza ten problem nie bede dotyczy" - dotyczy - wszystkich. Ciekaw tez jestem gdzie czytasz o tych NIE AWARIACH GTR... daleko szukac nie trzeba jak na polskim racing forum sie smieja ze GTR wyjezdza na S8 a wraca na lawecie... albo z zadnym nie mozna sie sprawdzic bo wszystkie w serwisie... ;)

 

W M3 nie slyszalem o zadnym problemie z niczym, czy to wieku dziececego czy cokolwiek innnego. Jedyne co to niby jakies panewki w silniku ktore co 100 tys km, trzeba zmienic, koszt w M3: 3000 pln+-.

 

Dla zainteresowanych podsylam jeszcze zestawienie osiagow z Zeperfs roznych nie przypadkowo wybranych aut. Jesli chodzi o wiarygodnosc zeperfs - bywa roznie, Sa to srednie dane wyciagniete z czasopism, Wiadomo, w jednych warunkach auto ma lepsze osiagi w innych gorsze. Nie mnie jednak w 90% pokrywaja sie one z tym co jest na drodze. i tak:

 

M5 E60

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche1310-bmw-m5-e60.htm

0-200: 14.1s

0-100: 4.6s

100-200: 9.5s (zmierzone 9.8s z pasazerem)

 

M6 E63

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche1312-bmw-m6.htm

0-200: 13.5s

0-100: 4.7s

100-200: 8.8s (zmierzone 9.2s egzemplarz boogiego)

 

GTR 485

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche1675-nissan-gt-r.htm

0-200: 13.0s

0-100: 3.9s

100-200: 9.1s

 

GTR 530

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche3671-nissan-gt-r.htm

0-200: 11.4s

0-100: 3.3s

100-200: 8.1s

 

GTR 550

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche4076-nissan-gt-r.htm

0-200: 11.3s

0-100: 3.2s

100-200: 8.1s

 

997 Turbo 480

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche1528-porsche-911-turbo-997.htm

0-200: 12.4s

0-100: 3.7s

100-200: 8.7s

 

RS6 V8 560ps

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche4452-audi-rs6-avant.htm

0-200: 12.7s

0-100: 3.7s

100-200: 9.0s

 

RS5 450ps

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche3281-audi-rs5.htm

0-200: 16.0s

0-100: 4.6s

100-200: 11.4s

 

Gallardo 500ps

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche1114-lamborghini-gallardo.htm

0-200: 13.9s

0-100: 4.4s

100-200: 9.5s

 

C63 AMG Black 517ps

zrodlo: http://www.zeperfs.com/fiche4098-mercedes-c-63-amg-coupe-black-series.htm

0-200: 13.6s

0-100: 4.1s

100-200: 9.5s

Opublikowano
Porozmawiaj z kims kto ma GTR'a taka osoba wyjasni Ci dlaczego kupila te auto (albo ja Ci powiem: bo jest atrakcyjna cena zakupu tj: 1/2 997 turbo S a osiagi te same).

 

No w myśl tego co pisałeś wyżej, i z tą wiedzą ogólno dostępną to w efekcie taniej kupić 997 turbo...

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Miałem trzech znajomych którzy maja/mieli GT-R'y i każdy potwierdza ze auto jest koszmarnie drogie w eksploatacji.

Dwóch wróciło do Porsche, trzeci sprzedaje jak sie tylko zbliża koniec gwarancji i kupuje nowego.

Z czego jeden znajomy nawet na gwarancji miał problemy bo Nissan nie chciał wszystkiego wymieniać ( pomijam ilośc ASO które maja kwalifikacje dla GT-R'ow ).

 

Nie słyszałem o niezawodnych gtr :P za to o M3 sa same pozytywy pod względem awaryjnos i, nie wiem skąd tez wziąłeś info o padajacych skrzyniach w 911.

 

A kupują GT-R'y właśnie osoby która za zwykła 911 mogą mieć auto z osiągami turbo bądź tacy którym Porsche sie nie podoba/znudziło. Wielu sie kusi... I tak samo wielu potem żałuje.

 

GT-R jest jak specyficzna kobieta, taka mega zajebista i seksowna. Z która wiesz ze bedziesz miał problemy i wydatki ale i tak chcesz spróbować :P Ci których stać bedą mieli przygodę, Ci których nie bedzie dramat. Sory za porównanie :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

530 konny GTR ma osiągi zbliżone do 480 konnego 911 Turbo.

 

997 Turbo S jest o wiele szybsze od GTRów.

 

Nietrzymanie mocy to niestety żadna tajemnica. Nawet silnikom turbo się to zdarza. A co dopiero w silnikach N/A. Choć dowiedziałem się o tym stosunkowo niedawno i jest to troche rozczarowujące dla fana sportowych wozów, że np takie 458 albo Gt3 Rs 4,0 mogą nie trzymać mocy.

Opublikowano
Pocieszające jest to ze wszystkie silniki Porsche 911 do 2008 roku były sprawdzane na hamowni, a tolerancja akceptowała tylko minimalne odchyly. Podobno większość silników do tego czasu miało bonusy a nie braki, nie wiem jak 991. W panamerach zdarzają sie braki :roll:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.