Skocz do zawartości

GPower SKI/SK2/SK2CS dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.


wujekwaldus

Rekomendowane odpowiedzi

Waldek 214 km/h trap speed na 1/4 mili to przepotężny wynik. Nie wiem czy sobie zdajesz z tego sprawę. Jest to niesamowity wynik ogólnie, nawet w przypadku samochodów co 0-100 robia w 2,9-3,1s.

 

Dodatkowo powyżej 200 km/h objeżdżasz 150 (!!) konnego ścigacza. Trafił Ci się jakiś wyjątkowo mocny Sk2CS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Na filmiku widać jak ogromne przyspieszenie posiada twoje auto Waldku, słowa uznania za zmiany biegów :cool2: faktycznie Tobie skrzynia DKG-ie nie jest potrzebna, jeżeli chodzi o wyścig z R1 to myślę że będzie ciekawie ale z nowszymi modelami bo pierwsze miały 150 KM a z taką już się ścigałeś, filmik oczywiście nagrywany na niemieckiej autobahnie :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary, których dokonuje i którymi dzieli się WujekW są nie tylko interesujące, ale i edukacyjne. Dzięki temu widać jak wiele zależy od warunków atmosferycznych - przede wszystkim od temperatury powietrza. Nie tyczy to tylko samochodów ekstremalnych. Ja mam 3,0 R6 233 KM i w tym przypadku również bardzo odczuwalna jest różnica osiągów kiedy temperatura wynosi np 10 stopni i 30. Nie wszyscy sobie zdają z tego sprawę. W popularnych gazetach motoryzacyjnych jakoś o tym nie piszą zbyt często.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek masz nowego konkurenta :wink:

"One:1 rozpędził się 0-300 km/h w czasie 11,922 sekundy i wyhamował z 300 km/h do zera w czasie 6,032 sekundy, co w sumie dało rezultat na poziomie 17,95 sekundy."

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek, kup lodóweczkę turystyczną + 3 butlki schłodzonej wody + zrasacz do kwiatów i przed staretem na 1/4 pisuknąć tu i ówdzie i będzie parę groszy do przodu :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma R1 180 koni czy wiecej wiec juz na pewno bedzie roznica:)

 

Nie no, na ułęż nie będe się spinał - jedyne z czego będe korzystał na natrysk wody na intercooler - ale to i tak nie zmieni temperatury w dolocie...., raz zrobiłem sobie test na 1/4 mili jak robilem pomiary w 30st to wyszło mi 11.9 przy 202km/h (jeden pomiar) - jak to zrobie na ułężu będe serio happy - ale będę miał konkurencje która może robić lepsze czasy - 585konne E36 2jz GTE, M3 maja22, czy byc moze wpadnie moj drugi kolega z takim samym zestawem jak ja. Gpower dobrze idzie przy wyższych prędkościach, jadąc np: z taką 585konną E36, od 60 do 200 odjeżdża mi długość - powyżej odrabiam. Auta szybkie na autostradzie nie koniecznie będą szybkie z miejsca - nie ma złotego środka na wszystko chyba że jakiś 800konny GTR ;) albo 997 turbo...

 

Niestety z racji konstrukcji dolotu u gpowera takie stanie w korku/czekanie na swoją kolej na 1/4 mili nagrzewa dolot do niebotycznych temperatur (70 stopni i więcej) - to piekarnik i moc spada bardzo dużo. Także jak przekrocze 12.0s i 200km/h na mecie - będe cudo - chyba że będzie padać... :D

 

Scigacz 150 koni kiedyś wydawał mi się szybki .... :)

 

Staram się aby moje pomiary były edukacyjne - ile zabiera pasażer 90kg w aucie 1700kg z mocą ok 600koni, ile zabiera temperatura, ile różnica terenu - wszystko już sprawdzone.

 

A najsmieszniejsze jest to że żadne pomiary w żadnym aucie nie są powtarzalne raz auto i między przejazdami czasami jest roznica 1s lub wiecej 100-250. Nawet w autach z DKG.

 

Koeningsseg to majstersztyk arcydzieło inżynierii - ale też kosztuje, chyba 7 mln pln.

Też ciekawe że on z 300-0 wyhamował w 6 sekund a ja z 200-0 w 5.4s ...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Ćwiartkę jak się ganiamy to jak auta stoją w kolejce to trzymamy maski otwarte - znacząco to obniża temperaturę pod maską a zwłaszcza kolektora ssącego !!

 

Ps. Te GSXR 750 często bywają szybsze od litrówek !!

Pss. Dziękuje za pojedynek z czerwoną 370Z - Michał wreszcie jest zadowolony :)

 

Mimo przewaki Nissana to na wysokich prędkościach i tak go doganiałeś, niesamowita jest twoja maszyna od 200km/h kosmos !!

 

Pozdrówka !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dzieki :)

 

moze skorzystam z rady z ta otwarta maska...

 

No dobry tuner z Ciebie, ja nie spodziewalem sie ze w takim aucie jest taki potecjal 650ps, 5.8s 100-200, 11.5s 100-250, i ok 200kg mniej niz m3 - to nie moglo sie inaczej skonczyc:)

 

Niech sportmile juz drzy przed ta zetka - generalnie to zaden RS od nich bez nitro nie ma szans z ta Zetka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ogladałem wyniki z ułęża widac ze Mce nie słuzy slonce..... wrzuc snow preformance.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto dostawało po pupie w tych upałach :) czy to wolnossące M5, Czy turbo benzyna (2jz GTE) czy turbo diesel (czerwony335d) czy moje z kompresorem, czy alpina kompresor z turbo.

 

Pomyśle o snow performance może na przyszły sezon bo teraz i tak nie planuje z nikim w takie upały się ganiać - szkoda auta.

 

ale z ciekawosci wkleje różnice w osiągach jaka jest między 18 stopniowa nocą jak auto jest przechłodzone i nie stoi w miejscu nie czeka na swoją kolej,

a jaka w 32 stopniowym upale jak stoi 5 minut na słoncu gdzie asfalt ma 50-60st a temp w dolocie pod 80stopni....

 

http://s4.postimg.org/7772qhl2l/0_210_porownanie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że już pisałem o tym parę razy, ale to jak Twoje Sk2CS idzie powyżej 100 km/h a zwłaszcza powyżej 160 km/h do końca to w zasadzie jest aberracja jakaś. Naprawdę przy tej masie to żeby takie czasy kręcić powinieneś mieć nie 630 , ale z 680-750 koni. Jako, że dobrze znasz osiągi poszczególnych supersportowych samochodów czy o mocach powyżej 500 koni na pewno zdajesz sobie z tego sprawę.

 

Siła docisku siłą docisku, ale faktycznie w rolce od 70-100 km/h do 300 km/h w zasadzie objedziesz wszystkie supersportowe auta najwyższej klasy poza Mclarenem 650s, Ferrari F12, Aventadorem, Ferrari 488 GTB i może paroma jeszcze modelami (mowa tu o seryjnych samochodach, również pomijam auta co kosztują po 0,5 mln Euro i więcej). Oczywiście Ferrari itp itd mają jeszcze wiele innych talentów na najwyższym poziomie (już kiedyś w tym temacie o tym pisaliśmy to nie będę tego powtarzał), ale sam fakt, że Twoje auto jest tak szybkie na prostej jest i tak bardzo interesujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że już pisałem o tym parę razy, ale to jak Twoje Sk2CS idzie powyżej 100 km/h a zwłaszcza powyżej 160 km/h do końca to w zasadzie jest aberracja jakaś. Naprawdę przy tej masie to żeby takie czasy kręcić powinieneś mieć nie 630 , ale z 680-750 koni. Jako, że dobrze znasz osiągi poszczególnych supersportowych samochodów czy o mocach powyżej 500 koni na pewno zdajesz sobie z tego sprawę.

 

Siła docisku siłą docisku, ale faktycznie w rolce od 70-100 km/h do 300 km/h w zasadzie objedziesz wszystkie supersportowe auta najwyższej klasy poza Mclarenem 650s, Ferrari F12, Aventadorem, Ferrari 488 GTB i może paroma jeszcze modelami (mowa tu o seryjnych samochodach, również pomijam auta co kosztują po 0,5 mln Euro i więcej). Oczywiście Ferrari itp itd mają jeszcze wiele innych talentów na najwyższym poziomie (już kiedyś w tym temacie o tym pisaliśmy to nie będę tego powtarzał), ale sam fakt, że Twoje auto jest tak szybkie na prostej jest i tak bardzo interesujący.

Zgadzam się z powyższym, twoja M3 wujku jest nieziemsko szybka powyżej 80 KM/H zresztą widać to na tym filmiku nagranym z kokpitu mojej 335d 370KM to co dzieje się powyżej 100 KM/h jest nie do opisania odchodzisz potwornie, gratuluję tak szybkiego wozu :) :wink: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dzieki za filmik :) fajnie to wyglada z Twojej perspektywy... a U Ciebie w kabinie tak cicho i fajnie... :)

 

Z tymi superautami to dokladnie wiem jak jest.... nie jadą :)

Gpower daje rade ale są już szybsze auta, dostalem baty od 650konnego nissana 370z oraz od 750konnego i 800konnego GTR'a... (takie do 650/700 - ganiam)

 

Wazne ze nadal jest frajda z jazdy - jak bo sk1 zaczynalo szybko brakowac tak tutaj wciaz mi niczego nie brakuje - no i ta (odpukac) bezawaryjnosc.

 

Daje rade:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy 599 nie jest dla Ciebie przeciwnikiem...Ten samochód robi 100-200 przeciętnie w mid 7s a Ty podejrzewam, że high 6s/low 7s. Chociaż powyżej 200 km/h byś 599 objechał bez problemów.

 

Interesującym rywalem byłoby Porsche 991 Turbo S (na papierze w serii 560 KM, w realu podobno - z tego co czytałem - trochę ponad 600 ). Oczywiście mówię o rolce, bo ze startu stojącego nie miałbyś żadnych szans z tym monstrum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, a ja myślałem, że my tu rozmawiamy o samochodach którymi naprawdę da się jeździć...

a nie że gościu wsiadł i akurat udało mu się w nic nie przysolić i nikogo nie zabić,bo uczciwie sprawe

stawiając...znacie kogoś kto na co dzień porusza się komfortowo furą wielkości domowego jacuzzi

z ok.tysiącem kuni pod blachą? jak tak...to pozdrawiam, zdrowia życząc... :mrgreen:

 

Waldku...czy nie miałeś może problemów z pompami paliwa...ich wydajnością, po dokonanych

modyfikacjach ? Rozumiem, że na chłodnicy ori jeździsz... :8)

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to stare jak świat,

są lepsze projekty, kilka golfów po 1000 koni itp. nic nowego.

 

inaczej się czujesz w 1000konnym golfie a inaczej w 500konnym porsche.

 

No inaczej wiadomo człowiek się do luksusu i komfortu szybko przyzwyczaja

 

Tak wrzycilem to bo pierwszy raz widziałem takie cos .....

 

Uuu to ciekawe jak Dubaj police poszło co teraz wpadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.