Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Konkretnie zap.....la ! :shock:

A opony jaki mają indeks prędkośći? :)

"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
0:25 wujekwaldek co tak na kierownicy leżysz? :mrgreen: Mocno zgięte łokcie... uważaj na poduszkę :wink:
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

samo bmw zaleca ze jak chcesz ganiac 300+ to musisz miec 3.0 bara w kolach, tak jest na etykiecie przy otwieraniu drzwi....

trzymam sie tego ;)

 

a swoją drogą, licznik przekłamuje

licznik = gps

104=100

208=200

265=250

320=300

339=312

Opublikowano

na razie najlepsze co zrobilem to 11.6 przy 208km/h na koncu,

http://s12.postimg.org/3yq7bd9fh/M3_Gpower_Sk2cs14_Mili.jpg

 

czasem predkosc jest wieksza np: 214km/h a czas podobny... zalezy jak biegi zmienie... :)

 

ps:

do setki najlepiej 3.95s

 

http://s3.postimg.org/7bm91qa4z/M3_E920_100.png

Opublikowano
Gratulacje. Mam dwa pytania odnośnie zmian biegów w kontekście pomiarów racelogiciem. Czy pełna moc masz dostępna na 1 i 2 biegu? Czy mierząc czas 0-100 na jedynce kręcisz do odcinki czy tylko ruszasz a potem od razu 2 bieg?Pozdrawiam
Opublikowano

a technika jest różna, jeśli wyczuje że auto na jedynce ma przyczepność to naturalnie kręce jak najwyżej, jak tylko wyczuje, że wpada w poślizg, lekko odpuszczam gaz i zmieniam na drugi bieg - mała zabawa z gazem aby odzyskać przyczepność i ogień.

Ta technika pozwala mi osiągać srednio niskie 4s 0-100, ale nie wiem czy jest najlepsza...

 

Inaczej ruszało się w sk1 a inaczej się rusza w sk2, w SK1 robiłem też "strzał" z 2-2,2k obrotów tylo tam jedynkę zawsze dociągałem do końca bo była przyczepność... :)

tu robię "strzał" średnio zawsze poniżej 2 tyś obrotów...

a seryjną M3 robiłem strzał z 3,5 tyś obrotów... Także im mniejsza moc tym z wyższych obrotów startowałem :)

 

 

tak, 1 i 2 mam pełną moc - a przynajmniej tak mi się zdaje :)

Opublikowano

haha, nie probowalem :) ale chyba nie, do 250 jest chyba limit tempomatu....:P

 

 

 

 

a tak przy okazji...

postanowiłem sobie zrobić test jak bardzo temperatura i nagrzany asfalt wpływają na osiągi - różnie czuć i nie potrzeba tutaj RL :)

 

Zacznijmy od nagrzewania się oleju - przy 20 stopniach w nocy - problem prawie nie istnieje, mozna jechac 330 na odcięciu kawałek i ledwo przekracza 100 stopni,

Przy 30 stopniach w pełnym słońcu na rozgrzanym asfalcie... podczas 300 licznikowych już jest 110 stopni - i mam wrażenie jakby przy tej temperaturze oleju komputer trochę obcinał moc silnika.

 

Tu pewnie dobrym rozwiązaniem będzie nowa większa chłodnica oleju, może będę coś działał niedługo, ale też z drugiej strony nie mam zamiaru szybko jezdzic na pelnym sloncu w takie upaly - to mega obciazenie dla samochodu - zwlaszcza doladowanego kompresorem...

 

Konkretne dane:

http://s14.postimg.org/vgao4riap/roznica_Temperatur_SK2_CS_30st_Vs20st.png

 

Warto wspomniec że to są najlepsze czasy tego dnia.

Inne podczas 29-30st(dzien): 7.7/14.9, 7.2/13.9, 7.4/13.6

Inne podczas 19-20st(noc): 6.9/13.3, 6.6/12.1, 6.6/12.4

 

 

Filmy z pomiarow (skrocone, tak aby bylo widac tylko temp i czas na RL)

29,5st (dzien)

http://www.youtube.com/watch?v=LzpmPulsOxA

 

19,5st (noc)

http://www.youtube.com/watch?v=n3VmkYl3DEg

 

Warto dodać że 29,5st to temperatura powietrza, wszyscy wiemy jak w pelnym sloncu nagrzewa się droga... pewnie przy drodze było 50 albo i więcej stopni.

 

Także temperatura i warunki mają katastrofalny wpływ na pomiary i osiągi samochodu, dlatego porównywanie samochodów na odległość przez pomiary RL - jest bez sensu :) - i można je traktować poglądowo.

 

 

Kurde nie mogę się doczekać jesieni jak temperatury zowu spadną poniżej 10st w nocy....

będzie szybko... :) hehe...

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

.... hee he facet na motorku zdziwił się - brawo wujek - ....

... wujek a czy ty nie myślisz o wiekszym i wydajniejszym IC ?

Opublikowano

W sumie to zdziwiony nie byl bo wcześniej nagrywał mnie i golfa i mówił że przy większych prędkościach to odchodzimy szybko...

 

 

z nowym coolerem może być problem gdyż jest on poniekąd zintegrowany z całym sprzętem, trzeba było by mierzyć ciąć i dopasowywać a mi się już nie chce w to bawić:

http://www.motocenter.pl/var/ezwebin_site/storage/images/projekty/sportowe/bmw-m3-e92-kompresor-g-power-skii-clubsport/bmw-m3-e92-g-power9/17621-1-pol-PL/BMW-M3-E92-G-Power_preview.jpg

Opublikowano
Starcie z GSXR 750 - 150koni, to już chyba szybkie moto :)?

 

z 2 biegu, 60km/h koniec wyscigu w okolicach 300km/h

2,3,4 bieg gsxr z przodu przy ok 220km/h (5 bieg) gpower zaczyna odrabiac straty aby przy około 280km/h minąć go spokojnie....

 

i to z pasażerem na pokładzie 90kg...:)

 

https://www.youtube.com/watch?v=refN2YkrVdQ

GSX-R 750 to faktycznie szybki motocykl :) co prawda są szybsze motocykle takie jak Yamaha R1, BMW 1000RR czy Suzuki Hayabusa ale każdy motocykl pęknie powyżej pewnej prędkości, co nie zmienia faktu że twoja M3 jest ogromnie szybka i mocna :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

zależy jak kto takim moto ciśnie...jak d*** wołowa, to może być różnie...ja jakiś czas temu

objechałem ZX6R ( z tych nowszych)...i naprawdę nie wiem,jak to się stało,bo koleszka potem mówił,

że cisnął...chyba kit :mrgreen:

 

tak czy siak...pięknie pociśnięta 750 Waldku :cool2:

ile na dzień dzisiejszy KM i Nm generuje to Twoje cudo?

Back to the roots...
Opublikowano

Będę się jeszcze próbował z Yamaha R1, na takie cacuszka jak S1000RR czy hayabusa to nawet się nie porywam - szkoda paliwa :D

 

Obecnie ciężko powiedzieć, koledze wyszło 618 koni na takim zestawie jak ja mam a on jest wolniejszy ode mnie.

 

Wczoraj był rematch z tym gsxrem tylko tym razem nie miałem pasażera - no i już się tak nie wysuwał do przodu... :)

https://www.youtube.com/watch?v=Vze705HxuYQ

Opublikowano

oj grubo grubo...jest moc, szczególnie, że zmiany biegów wychodzą jak tralala...do ilu obrotów go kręcisz?

już się nie mogę doszekać tych Twoich czasów w Ułężu :8)

Back to the roots...
Opublikowano

Skrzynie wymieniłem bo padł synchronizator 3 biegu niestety twórcy skrzyni nie przewidziel ze kierownik będzie miał "DKG w ręku" :)

Na Sk1 zrobiłem 30 tys km niecałe i żadnej awarii

Generalnie ten samochód przestał być wolnossący od 45 tysięcznego kilometra, a teraz ma 82 tyś i jak do tej pory nie było nic - ale generalnie zawsze zdarzyć się może - trzeba być psychicznie na to gotowym...

 

Biegi zmieniam zwykle w okolicach 8400, czasem wczesniej, nie moge za duzo sie patrzec w obrotomierz wiec lece troche na czuja bo robiac ponad 70m/s to jak na dwie sekundy czlowiek popatrzy sie w obrotomierz to moze byc kiszka... :)

 

W ułeżu nie będe robił dobrych czasów, abym zrobił dobry czas muszę mieć przechłodzone auto, inaczej mówiąc: jak postoje w kolejce na pomiar, auto i dolot sie zgrzeje i nici z dobrego pomiaru. Jak zrobię niską 12 i przekrocze 200km/h na mecie w ułężu - to będzie dobrze.

 

W nocnych warunkach po przechłodzeniu auta na 1/4 mili robi 11.6 przy najlepszej predkosci chyba 214km/h - ale tyle na ulezu nie zrobie - nie ma szans w upalny dzien... :)

Opublikowano

To na bardzo świeże autko montowałeś kompresor. No i obecne 82k to jeszcze malutko. Widać, że o profilaktykę dbasz więc pewnie jeszcze sporo pojeździ.

Na schłodzenie układu dol może zastosować gaśnicę z CO2 tuż przed startem, zawsze trochę powinno to pomóc.

Opublikowano

można wiele rzeczy :) ale nie będe kombinował pojade jak pojade, może trochę wodą w dolot popsikam :)

Tak, profilaktyka na biezaco zmienia - ale to tez nie ma reguly - i tak może padnąć.

Ale jestem w stały kontakcie z gpowerem i mówią że mają jednego sk2cs ktory przejechal juz 200 tyś km ostrej jazdy i auto nadaj śmiga jak szalone.

Kolega teraz zamontował sk2cs w aucie ktore ma 170 tys przebiegu - i tez jezdzi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.