Skocz do zawartości

GPower SKI/SK2/SK2CS dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.


wujekwaldus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

Udało mi się być na hamowni:

http://s9.postimg.org/yhfohsien/IMAG2121.jpg

 

ciekawe ze 1700kg - 582ps auto objezdza 1380kg - 630ps :)

Oprocz tego wszystko hula jak trzeba - panewki wymienione, stare nie byly zle, oleje powymieniane, nowe swiece sa, generlnie jazda jazda jazda:)

 

problemy

- przy miedzygazach po wymianie panewek i swiec robi mi sie redukcja mocy - nie wiem czemu trzeba zbadac temat - hiby jest blad "throttle valve"

- czasem "przy gazie w podłodze" wywala mi błąd pompy paliwa i też redukuje moc

 

w obu przypadkach wystarczy sie zatrzymać i uruchomić ponownie auto i błędu nie ma, błąd z międzygazami pojawia się 1/10, z pompa paliwa 1/100.

 

No ale warto wspomniec jakby ktoś myślał o Gpowerze do swojej M3 i żeby wiedział że takie błędy to... chyba norma?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz ktos chyba i tym wpominal. Przy takich mocach i prędkościach to raczej aero gra pierwsze skrzypce a nie masa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie napisałem. Jednak auta projektowane na bardzo duże prędkości często maja aero skierowane na docisk - kosztem oporów.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To M3 a genialna aerodynamike..

Lepsza niz Audi A3, Golf V, czy nissan GTR...

 

Majstersztyk inżynierii jest te auto :)

 

 

Można sobie zobaczyć na którym obecnie miejscu jest w śród najszybszych aut świata wg rankingu TopGear. To daje do myślenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat dzisiaj i jutro jestem w Warszawie, niestety nie znajdę czasu na podjechanie i podglądanie tej forumowej bestii :evil: ale następnym razem nie odpuszczę, jak będę się wybierał to Cię wujek zaatakuje wcześniej na PW żebyś znalazł chwilę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mały update osiągowy,

Wleciał SK2CS - wrażenia? auto wstaje wcześniej i to poteguje uczucie przespieszania:D, koło kompresora ma o 10mm mniejszą średnicę i doładowanie skorzyło z 0.4 na 0.5 bara.

Generalnie teraz auto robi najlepsze czasy z poprzedniego setupu w sposób powtarzalny - przy 10-15 stopni wyższych temperaturach :)

 

jest na prawde bardzo fajne odczucie.

 

Ze wiesci serwisowych to odnośnie gpowera - nic sie nie psuje. Miałem tylko pecha że padły mi sterowniki przepustnic (common problem w S65) wiec kupilem nowe.

Panewki tez wymienione, pompa paliwa i niestety skrzynia biegow :) - nie wytrzymala zmieniania biegow jak DKG, po jakims czasie 3 bieg raz na jakis czas zaczal "haczyć"

 

Okazało się że sprzęgło jeszcze spokojnie do 100 tyś km powinno dojechać (mam 80tyś, - te seryjne sprzegło jest niewiarygodne że tyle wytrzymuje)

a dwumasa wygląda jak nowa.

 

Z osiągami na razie nie mam już co więcej zrobić więc będe bawił się w zawieszenie (na razie stabiliatory i obniżenie - oraz dystanse po 5mm aby poszerzyć troche auto) - denerwuje mnie pochylanie się w zakretach.

 

 

Szczegoly z przyspieszenia:

https://www.youtube.com/watch?v=MccuBvn5CSA

 

http://s30.postimg.org/dqzl3p04x/0_300.jpg

 

na 1 mile szybciej niz np: lamborghini aventador, mozna porownac z ruskim rankingiem na dragtimes.ru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę zapier..la niemiłosiernie :) :cool2: Skrzynia nie jest niezniszczalna i przy tej mocy i twojej dynamicznej zmianie biegów w końcu się poddała :( Co tu dużo pisać na Ułężu masz nowy komplet opon pewny :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nie wiadomo z tym ułężem... wystarczy mocne 4x4 i już po ptokach ... :)

z miejsca to nie jest szybkie...

aczkolwiek po adaptacji mapy sprobuje zaatakowac <4s 0-100 i <10s 0-200.

 

Skrzynia się poddała w sumie nie dlatego że nie dała rady, tylko dlatego bo jak mi bieg raz nie wszedł to zamiast odpuscic włożyłem go na siłkę... no i ten błąd kosztował:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dwie ciekawostki,

Udało mi się nagrać w końcu film licznikowy - trochę słabe warunki pogodowe trafiłem jak na doładowany silnik - bardzo suche powietrze i relatywnie ciepło - 21 stopni C.

więc czasy "takie sobie" ale i tak fajnie to wygląda:

 

http://www.youtube.com/watch?v=TrBeBugnom4

 

 

Oprócz przyspieszenia sprawdziłem też hamowanie 200-0.

Przy w pół zużytych klockach, kompletnie zużytych oponach wyszło 5.9s i dystans 140m.

Chyba nie tak źle jak na seryjne hamulce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.