Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gratuluje autka i pasji :cool2:

Już jak tylko czytałem Twój fajny opis to buzia mi się stale cieszyła:)

 

Tylko sie cieszyć i czerpać dużo zabawy :cool2:

 

hehe ;) spoko :) mi sie buzia cieszy podczas jazdy :norty:

 

vysteilor:

;)

a no i dzis na RL zmierzone M6 F13 competition: 100-200: 6.8 ;)

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Waldek ta M3 ma na bank więcej niż 600 kuni. Na 100 %. Nie ma takież możliwości żeby 100-300 robiła szybciej niż Mp4-12c czy 599 mając 600 HP. Ferrari Enzo 660 hp/1400 kg robi 200-300 w 15-16s.

 

Jeżeli ta M3 robi 200-300 w 16s to albo ma z 700 hp ++ albo ten sprzęt do pomiarów jest mało wiarygodny.

Opublikowano

na stronie gpowera jest napisane ze 600km ma zestaw SKII CS, zatem moze miec tylko mniej :P (u mnie mialo by 520, a jest 462:P)

Super auta bardzo rzadko maja dobry czas 200-300 przez sile dociskowa jaka jest wytwarzana przez spojlery i aerodynamike w aucie.

na wiosne zmierzymy tez M6 F13 200-300, tam obstawiam tez czas ponizej 20s. :) no i pewnie zmierzmy tez M3 SKII bo ma sie taka pojawic ;)

Opublikowano

Nie wierz w cuda, że tuningowane 600 konne M3 będzie lepsze od prawdziwych superaut.

 

od wiekszosci jest. (nie lepsze a szybsze)

M6 F13 Manhart (700ps, 1900 kg wagi(!)) jest szybsze od ferrari italia... M3 wazy 200kg mniej, cudow nie ma - jest fizyka ;)

Opublikowano

Szacun :cool2: fajnie, że takie autka są też w Polsce ;) jak mówisz, że na razie starczy to naprawdę doznania muszą być ciekawe. Ciekawy jestem, czy wyciągniesz z tej M3 coś jeszcze - w sensie czy po pomiarach da się coś poprawić.

 

pzdr

Opublikowano

Nie wierz w cuda, że tuningowane 600 konne M3 będzie lepsze od prawdziwych superaut.

 

od wiekszosci jest. (nie lepsze a szybsze)

M6 F13 Manhart (700ps, 1900 kg wagi(!)) jest szybsze od ferrari italia... M3 wazy 200kg mniej, cudow nie ma - jest fizyka ;)

 

M3 tuningowane na 600 HP nie ma żadnych szans z Mp4-12c albo 458 Italia w roll drag race.

 

A to, że 700 konny Manhart jest szybszy od 458 to sprawa oczywista, ale jest szybszy tylko grubo powyżej 200, gdzie liczy się głównie moc silnika. 700 vs 550 to rzecz wiadoma , które auto jest szybsze powyżej 220-240 km/h.

Opublikowano

:lol:

 

Byłem za granica, teraz dopiero przeczytałem temat.

 

Waldek, dzięki za słowa uznania. :wink: autko było i jest w stanie technicznym bardzo dobrym, w rękach człowieka który wie co robi i do czego kupił ten samochód. :cool2: cieszy mnie ze w Polsce coraz wiecej osób docenia i pragnie części tuningowych najwyższej jakości ( bo to sie i tak z czasem zwraca ) oraz ze generalnie "kultura" tuningu i modyfikacji rozwija sie w dobra stronę.

 

Co do mocy, jestem w stałym kontakcie z firma G-Power, i tak i jak Waldek napisał niezwłocznie po zmierzeniu parametrów ( doładowania, temperatury sond itp ) "engineer chief" z GPower obiecał mi rozwiązać przyczynę braku deklarowanej mocy.

Cena za modyfikacje nie jest mała, niezależnie czy przed czy po rabacie ale uważam ze warta każdej złotówki. Samochód zyskał "drugi oddech". Miałem przyjemność jeździć tez M3 DKG z kompresorem ktore miało ponad 700PS i wrażenia były niesamowite :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Dzieki KoKos :)

Po zimie, moze wczesniej wpadne do VTG aby zrobili pomiar na hamowni raz z pomiarem cisnienia doladowania (bo podobno moga?) zobacze tez czy w Polsce znajdzie sie jakis magik od grzebania w sofcie Gpowera, ten speed limit jest oburzajacy... 270km/h GPS to 3.0d osiagaja :)

 

Docelowo fajnie bylo by cos takiego:

100-200: 5.6

200-300: < 15s

 

:)
Opublikowano

Twoja multipla ma lepszego chipa niż moja 320d fakt czas przyspieszenia jest podobny ale w innym przedziale prędkości.

Moim zdaniem nie ma co gadać 99% samochodów na naszej drodze nie ma szans :cry2:

Autko zapier.... właściciel zadowolony czego chcieć więcej.

Mod na duży plus :cool2:

Opublikowano

Ładnie opisane a auto na żywo pod maską wygląda kosmicznie!

Mega mod, cieszę się podobnie jak KoKoS że są tacy ludzie jak Ty którzy żyjąc swoją pasją konsekwentnie realizują pomysły...

 

Super auto w dobrych rękach w których żaden koń nigdy się nie nudzi ;)

 

Wysłane z mojego Q10

Opublikowano

Wujek ale popłynąłeś :mrgreen: gratulacje super pomysł i wykonanie . Buma cudna i dodatkowo bardzo się cieszę ,że masz normalne ringi a nie te białe wioskowe dziwactwa :cool2:

 

W sumie to troszkę Ci współczuję bo................ co teraz ? nie zostawiłeś sobie nic na potem masz auto marzeń już dziś :shock:

jeszcze raz gratki.

Opublikowano
Dzieki KoKos :)

 

Docelowo fajnie bylo by cos takiego:

100-200: 5.6

200-300: < 15s

 

:)

 

Kurde jak oni robią te pomiary ? 100-200 w 5,6s przy 600 HP/1700 KG ? Nie ma takiej możliwości, to jest piramidalna bzdura. Mp4-12c 625 HP/1450 kg robi to w 6-6,5s. 991 Turbo S w 6,7 -7,5s .

 

Sam przyznaj, że jest to całkowicie nierealne. Już zejście poniżej 7s w dziedzinie 100-200 to duży wyczyn. Natomiast żeby zrobić 100-200 w poniżej 6s ? To już prawdziwy kosmos wymagający czegoś więcej niż tuningowane M3.

 

@Dziqsek :? smutna sprawa...chociaż jak ktoś nie potrafi cieszyć się z "seryjnego" Gallardo i Panamery to rzeczywiście dziwna sprawa. Często ludzie ultra bogaci są też niezwykle wrażliwi - Jackson, Whitney i masa innych.

Opublikowano

dziqsek... mnie problemy "miliarderow" nie dotycza, pewnie w zyciu nigdy nie zarobie na nowego veyrona SS... wiec nie ma co biadolic... a pasji mam kilka ;)

vysteilor: a M6 F13 competition zmierzna w warszawie na rl? 100-200 6.8?

http://bryler.net/M6/IMG_20131129_174930_280.jpg

pomiary sa pomiarami, cudow nie ma. 600 koni M3 jest... SZYBKIE!

pamietaj ze taki mclaren czy italia powyzej powyzej jakiejs tam predkosc maja docisk rzedu 200kg.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Uważam podobnie jak vystelior że te czasy dla SKII są przesadzone. I sam wiesz Waldek ile mitów na innym forum rozwialiśmy ;)

YT rządzi się swoimi prawami (często kłamie ;) )

Na szczęście będziemy mogli za jakiś czas sprawdzić SKII w Warszawie i wszystko będzie jasne :)

Opublikowano
Uważam podobnie jak vystelior że te czasy dla SKII są przesadzone. I sam wiesz Waldek ile mitów na innym forum rozwialiśmy ;)

YT rządzi się swoimi prawami (często kłamie ;) )

Na szczęście będziemy mogli za jakiś czas sprawdzić SKII w Warszawie i wszystko będzie jasne :)

 

ten czas to dla SKII CS, a nie SKII ;)

no mam nadzieje ze sie zmierzy SKII DKG i mity sie rozwina. ja obstawiam ze ponizej 7s bedzie na bank.

Opublikowano

pomierzymy - zobaczymy, na razie zaraz prosze moda aby usunal tematy o sposobie na zycie i super autach ;) to temat o M3 Gpower, i auta za 200 tys nie ma co porownac to auta za 1,2 mln.

 

 

 

 

Trochę tu posprzątałem na prośbę Waldka. (moderator)

Opublikowano

Dopiero teraz trafiłem na ten temat ;) muszę przyznać, że bardzo fajnie się to czyta :cool2:

Gratuluję niesamowitej maszyny :shock:

Opublikowano
pomierzymy - zobaczymy, na razie zaraz prosze moda aby usunal tematy o sposobie na zycie i super autach ;) to temat o M3 Gpower, i auta za 200 tys nie ma co porownac to auta za 1,2 mln.

 

 

 

 

Trochę tu posprzątałem na prośbę Waldka. (moderator)

 

 

 

nie trzeba porównywać tutaj aut za 1.2mln, wystarczy fabryczny GTR który jest w cenie nowej M3, a w Japonii sporo tańszy, żeby spuścić sromotny wpierdziel takiej 450konnej M3, wliczając mody nowa Mka + mody wychodzi więcej niż GTR. A GTR zamiecie ją zarówno na prostej jak i na torze. Jeżeli już chcemy grube mody do Mki celem zrobienia okolo 600koni i inwestowaniem 50.000-70.000zł, to za taką kwotę w GTRZE podejrzewam, zrobi się 700-800.

 

Więc tak naprawdę wydając 350kzł na nową Mkę czy na GTRa patrząc pod kątem osiągów to nie ma co patrzeć nawet na Mkę.

 

Pomija Fakt, że w cenie nowej Mki można zrobić na upartego ze 2 supry po 800koni.

 

 

Tu można zobaczyć co gtr robi z nowym M5, można dodać, że za cenę M5 kupuje sie w porywach 2 GTRy.

 

 

Ciężko znaleść filmi z M3 pewnie dlatego, że fabrycznie jest za słaba do testu, nie mniej jednak czas jaki stockowy GTR robi do Setki to nie wiem czy te okolo 600konne Mki są w stanie zrobić.

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Stockowy GT-R nie zawsze robi czasy podane przez producenta, a podczas jego eksploatacji taka M3 mozna zostawić na serwisie :D Jego awaryjnosc jest kwestia dyskusyjna, sam często myśle/myślałem o tym aucie bo ceny sa kuszące ale doświadczenia osób ktore znam i miały je od nowości skutecznie mnie odpychają. :roll:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

kolega wyspiarz.woli po prostu nie siedzi w temaccie "egoztykow" (Bo gtr nim nie jest)

 

pozwol ze wyjasnie:

glownym konkurentem jest GTR'a jest 997 turbo S, ktore kosztuje DWA RAZY DROZEJ niz GTR, wiec gdzie te konkurencja? - w koszatach utrzymania ;) utrzymanie GTR'a przez 3 lata robia 10-15 tys km rocznie = WYDATEK NA NOWEGO. (przynajmniej tak bylo z pierwszymi GTR'ami teraz podobno jest lepiej - niewiele lepiej - ale lepiej;p)

 

Dziekuje za uwage i za GTR'a ;)

 

porownujac tez koszta utrzymania uzywanych aut np: zakup mojej M3 + gpower to wychodzi moze nico wiecej niz najtanszy GTR na allegro 485 koni, ktory chyba nie jest o wiele szybszy od mojej mki. (a jesli wierzyc pomiarom w internecie jest wolniejszy)

 

Wydaje mi sie ze taki Gpower + M3 to najtanszy sposob aby miec auto z osiagami w miare mocnego auta sporowego i nie placic przy tym worka kasy, zarowno przy zakupie jak i utrzymaniu.

Opublikowano
Dzieki KoKos :)

 

Docelowo fajnie bylo by cos takiego:

100-200: 5.6

200-300: < 15s

 

:)

 

Kurde, to juz wydaje sie kosmos...

Dane ze strony dla Carrery GT 612 PS/1380 kg

0–100 km/h: 3,9 s

0–200 km/h: 9,9 s

...i to wychodzi 6s 100-200

Strasznie szybkie to by musialoby byc mysle, tym bardziej ze Carrera GT to byl pewien rodzynek w kosmicznych pieniadzach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.