Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli w końcu jedzie :lol:

m6 competition jakie robi czasy? spalanie może da się skalibrować tak jak w zwykłych e9x.

Widziałem Cię jak chyba na te pomiary jechałeś.

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jest b. ale to b.szybko ...

gdybyś nie załączył photo to wyniki z grupy nie relane :| , seryjne F80 miażdżysz :mrgreen: 100-200 ponad 1,5s lepiej niż seryjne M5 :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
czyli w końcu jedzie :lol:

m6 competition jakie robi czasy? spalanie może da się skalibrować tak jak w zwykłych e9x.

Widziałem Cię jak chyba na te pomiary jechałeś.

 

Na rondzie na żwirkach? bo widzialem jakies 335i kolo mnie :)

m6 bez pasazera 100-250 w 12.5s wykrecilo najlepiej.

 

AO: M5 od Manharta kreci 6.7-6.4s.... (700ps:P)

 

Wkrotce opowidem wiecej o tych roznicach, moze dam jakies filmy itp,:)

Opublikowano

Widzę, że szaleństwo modów trwa nadal :) . Ja jako przeciwnik tego typu modyfikacji w przypadku dobrych aut muszę jednak przyznać, że wyniki robią rażenie. Ja zostawiłbym M3 absolutnie seryjne, gdyż jak dla mnie w serii jest to niezwykle szybki samochód i nie trzeba nic przy nim dłubać. Mimo wszystko rozumiem Twój cel, który zresztą już osiągnąłeś, gdyż już masz osiągi na poziomie supersamochodów najwyższej klasy (458 Italia, 997 Turbo S, Gallardo Lp 560-4, Gallardo Balboni 550-2 E-gear, 991 Turbo, SLS AMG GT ).

 

Biorąc pod uwagę masę tej M3 i brak zaawansowanej trakcji musisz mieć realnie w silniku coś w okolicach 600-650 bhp.

 

 

Opublikowano
Na rondzie na żwirkach? bo widzialem jakies 335i kolo mnie :)

:cool2: chciałem zagadać, ale byłeś z kobietą więc stwierdziłem, że nie będę przeszkadzał, może następnym razem

Opublikowano
Widzę, że szaleństwo modów trwa nadal :) ...

 

o to chodzilo, miec M3 z w miare szybkimi osiagami,

Auto teraz jest szybkie ale pewnie za jakis czas znow sie przyzwyczaje...

 

Gpower podaje ze mam 580koni teraz, niedawno taki sam zestaw montował pachura i wyszło 588koni, więc może i u mnie jest podobnie ;)

 

Na rondzie na żwirkach? bo widzialem jakies 335i kolo mnie :)

:cool2: chciałem zagadać, ale byłeś z kobietą więc stwierdziłem, że nie będę przeszkadzał, może następnym razem

 

a tak sobie myslalem "ciekawe czy koles obok ma modzone 335i i bedzie chcial sie poscigac:P"

 

 

12.4s w M6 Competition w serii to kosmos.... ciesze sie ze na razie brakuje mi juz tylko 0.4s do takiego czasu...

wczesniej robilem best 14.8s a srednio wysokokie 15s 100-250, takze teraz jest okolo 3 sekundy lepiej.

Opublikowano

wszyscy kojarzą Twoje "dubajskie" auto, nie licz na to, że Będziesz miał wielu chętnych do ścigania :D - nawet w modzonych 335i (a teraz to już w ogóle).

 

powiedzcie mi proszę przy jakiej mocy ten silnik się po prostu rozsypie? da się dojść do 1k KM?

 

pozdrawiam kierownika ;)


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
wszyscy kojarzą Twoje "dubajskie" auto, nie licz na to, że Będziesz miał wielu chętnych do ścigania :D - nawet w modzonych 335i (a teraz to już w ogóle).

 

powiedzcie mi proszę przy jakiej mocy ten silnik się po prostu rozsypie? da się dojść do 1k KM?

 

pozdrawiam kierownika ;)

Dokładnie, przy tym oklejeniu nikt nie będzie nawet fikał :) :wink:

Właśnie, dokładnie nasuwa mi się również takie pytanie jak kolegi hauer ile jest w stanie wytrzymać ten silnik?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

jak się rozleci na pewno dam znać,

Póki co jest pancerny

30k km na sk1 bez kompletnie żadnej awarii...

Na wiosne przejdzie przegląd i jeśli będzie trzeba - wymianę panewek, to jedyny słaby punkt tego silnika.

Gpower podobno się chwali że ich auta na sk2cs jeżdżą po 150-200 tyś km i nadal jeżdżą.

 

 

Gpower ma ofertę na sk3, 720 koni, ale to już zaawansowane modyfikacje silnika, więc myśle że wytrzymałość tego silnika bez zakuwania i zwiększania pojemności o jakieś 650-700 koni.

Opublikowano

Nie chodzi nam o to kiedy się rozleci, tylko o to czy jest możliwość wykrzesania z tej jednostki 1000 koni mechanicznych?

Życzę wujku bezawaryjnej jazdy i funu z jazdy bo to najważniejsze :D Mam jeszcze pytanie, czy seryjne hamulce są wystarczające do tej mocy?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Żeby przy tej masie robić 200-250 w high 5s/ low 6s to trzeba pod 700 koni. Ferrari F12 ważące około 1700 kgs (zależnie od wyposażenia oczywiście może ważyć od około 1650 kg do nawet 1800 kg ++) mając 740 koni, superszybką skrzynie biegów i genialną reakcję na otwarcie przepustnicy 200-250 robi w 5-5,5s. F12 w rolce jest wyraźnie szybsze od Aventadora, a od np 997 Turbo/S odlatuje przy wyższych prędkościach. A wiadomo, że stock 997 Turbo/S mają o około 10-15 % więcej niż podaje producent.

 

Nie ma najmniejszych szans żeby poniżej 600 konne M3 (około 1600-1650 kg) robiło 200-250 w 6s.

 

Zatem Waldka M3 na pewno jest blisko granicy 700 koni mechanicznych.

 

Chciałbym zobaczyć roll drag race z M3 Wujka vs 997 Turbo/S, 458 Italia, 991 Turbo, Gallardo Lp 560-4 itp itd

Opublikowano
Mam jeszcze pytanie, czy seryjne hamulce są wystarczające do tej mocy?

Hamulce raczej nie daja rady, ale ja dobrych hamulców nie potrzebuje, na torze jestem 2 razy w roku a jak się rozpędzam do wysokich prędkości to w taki sposób aby nie musieć gwałtownie hamować, takto to dają rade:)

 

 

Żeby przy tej masie robić 200-250 w high 5s/ low 6s to trzeba pod 700 koni. Ferrari F12 ważące około 1700 kgs (zależnie od wyposażenia oczywiście może ważyć od około 1650 kg do nawet 1800 kg ++) mając 740 koni, superszybką skrzynie biegów i genialną reakcję na otwarcie przepustnicy 200-250 robi w 5-5,5s. F12 w rolce jest wyraźnie szybsze od Aventadora, a od np 997 Turbo/S odlatuje przy wyższych prędkościach. A wiadomo, że stock 997 Turbo/S mają o około 10-15 % więcej niż podaje producent.

 

Nie ma najmniejszych szans żeby poniżej 600 konne M3 (około 1600-1650 kg) robiło 200-250 w 6s.

 

Zatem Waldka M3 na pewno jest blisko granicy 700 koni mechanicznych.

 

Chciałbym zobaczyć roll drag race z M3 Wujka vs 997 Turbo/S, 458 Italia, 991 Turbo, Gallardo Lp 560-4 itp itd

 

Nie do końca tak jest, F12 przy wysokich prędkościach na o wiele większą siłe dociskową co bardzo spowalnia te auto kosztem jego stabilności. - podobnie rzecz ma się w innych supercarch.

 

700 koni to nie realny wynik dla SK2, skoro SK2CS daje 610 koni ;) tu mam okolice 550-590, możę, pewnie w przyszłym tygodniu podjadę na hamownię to może uda się coś zmierzyć - ale dla mnie konie mechaniczne to i tak marketinowy bełkot, dla mnie liczy się CZAS przyspieszeń, skoro przy 460 koniach kręciłem niewiarygodne czasy to teraz też mogę mieć mały niedomiar :)

 

Wyścigi z rolki będą, ale na początku z chyba szybszymi przeciwnikmi niż italia czy 991 Turbo, będzie to 610 konne audi a3 od RPerformance i 630 konny golf V dsg.

nie liczę na wygraną, ale chce zobaczyć czy dużo mi jeszcze będzie brakować.

Opublikowano

F12 nie ma dużej siły dociskowej. 100-200 w 7s to jest możliwe przy aucie co ma 590 bhp/1700 kgs. Natomiast 200-250 w 6 s przy 590 bhp/1700 kgs ? Z tego co ja się orientuje a trochę danych znam to jest to praktycznie niemożliwe. Nie chodzi tutaj tylko o siłę dociskową czy też jej brak, ale także o opory powietrza, które bardzo obniżają przyspieszenie przy wysokich prędkościach. Dlatego powyżej 200 km/h liczą się głównie konie mechaniczne. Oczywiście pomijam przypadki supersamochodów, które mają po 300-600 kg siły dociskowej powyżej danego poziomu prędkości. Chociaż i tak siła dociskowa w zakresie 200-250 przeważnie nie jest aż taka duża (w większości supersamochodów).

 

Powinieneś mieć około 650-670 koni w silniku :D . Chociaż 590 to i tak kosmos.

 

Jeszcze jedna sprawa z tego co Trucker Hiob podawał to jego M3 też manual ma około 580-590 koni i nie robi aż tak nadzwyczajnych przyspieszeń jak Twoja. Cudów nie ma :) w tym przypadku. Musisz mieć moc maksymalną wyżej niż 580 koni.

Opublikowano (edytowane)

dzis zrobilo sie troche bardziej sucho, ale nadal byla mzawka na drodze,

Tak czy siak udalo mi się zrobić pomiary w taki sposób aby porównać wyniki z M6 Competition F13.

 

Porównajmy, 100-200km/h JA (dwie próby, jedna lekko pod górkę, druga lekko z górki, w jednym i drugim przypdku nachylenie nie zauważalne dla ludzkiego oka)

 

http://s16.postimg.org/fs8mudaut/100_200_9st_mokro_pod_Gorke_6_7.jpg

http://s16.postimg.org/liyt83iut/100_200_9st_sucho_1_5_metra_z_gorki.jpg

 

i dla porównania M6:

http://s29.postimg.org/lysyqpwwn/100_200kmh.jpg

http://www.vboxtools.com/vBoxFiles/ID003383-1416165092-ANON/graphs/TEST-000006-V-100-200KPH.jpg

 

i porównanie przy wyższych prędkościach, 100-150mph (160-241km/h)

Ja (dwie próby)

 

http://s16.postimg.org/80rwvt6ph/100_150_9st_mokro_pod_Gorke.jpg

http://s16.postimg.org/eooiieq7p/100_150_9st_mokro_pod_Gorke_7_8.jpg

 

oraz M6 Dla porównania:

 

http://s29.postimg.org/bq52ymy8n/100_150mph.jpg

http://www.vboxtools.com/vBoxFiles/ID003187-1414956841-ANON/graphs/TEST-000019-V-100-150MPH.jpg

 

 

oraz dla porównania wykresy z SK1

 

http://s7.postimg.org/urkwtzf57/100_200_7_7_prawie_rowno.jpg

http://s7.postimg.org/aixj89fu3/100_250_Mph.jpg

 

 

ogólnie dobrze się zapowiada.... ;)

Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano (edytowane)

Takie kiedy dałeś mi to takie umiscilem :)

jedyne wykresy jakie mam do porownania, jak kiedys bede mial wiecej - to dam wiecej :)

Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano (edytowane)

Postaralem sie w necie poszukac jakis czasow dla porownania 100-150mph.

Znalazlem cos takiego: http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/160521-100-150mph-comparison-0-150-minus-0-100-time-3.html (aczkolwiek to sa wyniki z gazet i roznica czasow obliczana, ale daje jakis poglad)

 

 

pozwolilem sobie skopiowac to zestawienie i umiescic 3 czasy ktore mam dla porownania SK1, SK2 oraz M6 Competition. Wyglada to zacnie... a i daje wyobrazenie o osiagach...

 

Z4M : 21.5s, 330HP, 3300lb

 

2009 GT-R : 16.2s, 480HP, 3900lb

 

2008 E90 M3 (6sp manual): 15.1s, 414HP, 3680lb

 

2011 GT500 :14.5s, 550HP, 3800lb

 

C6 LS3 Z51 : 14.3s, 436HP, 3300lb

 

F80 M3 (6sp manual): 14.1s, 425HP, 3580lb

 

E63 AMG : 13.9s, 518HP, 4200lb

 

Jaguar XFR : 13.4s, 510HP, 4400lb

 

2012 Carrera S:13.1s, 400HP, 3265lb

 

E60 M5 6spd manual : 13.1s, 500HP, 4200lb

 

CTS-V : 12.8s, 556HP, 4300lb

 

Corvette Stingray Coupe Z51 (manual): 12.3s, 460HP, 3436lb

 

Panamera Turbo : 12.2s, 500HP, 4300lb

 

E60 M5 SMG : 11.3s, 500HP, 4200lb

 

2013 GT-R: 10.6s, 545HP, 3907lb

 

F10 M5 DCT : 10.0s, 560HP, 4300lb

 

2008 911 GT2 : 9.9s, 530HP, 3300lb

 

2008 ACR : 9.8s, 600HP, 3400lb

 

2013 Mustang GT500: 9.7s, 662HP, 3882lb

 

2008 C6 Z06: 9.6s, 505HP, 3100lb

 

2008 M3 E92 SK1 9.5s 460HP, 1700KG

 

2012 C6 Z06: 9.4s, 505HP, 3259lb

 

2011 Ferrari 458: 8.5s, 562HP, 3325lb

 

2012 M6 F13 Competition: 7.9s, 575HP, ?KG

 

2011 911 GT2 RS:7.8s, 620HP, 3085lb

 

2011 McLaren LP4-12C: 7.8s, 593HP, 3187lb

 

2008 M3 E92 SK2 Manual: 7.6s, ???HP, 1700kg

Edytowane przez wujekwaldus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... daj jeszcze wykres z hamowni tylko z dobrej hamowni - bo matoly czasami nie potrafia zrobic dobrego pomiaru - aaa moze zaczniesz sprzedawac bilety na 0-200km/h 100-250km/h -doznania beda zagwarantowane :)
Opublikowano

Mclaren Mp4-12c to monstrualnie szybki supercar. Praktycznie deklasuje wszystko oprócz F12 Berlinetty, 458 Speciale i Aventadora (pomijam Veryony i Agery itp).

 

Jeżeli M6 Competition jest w stanie zrobić 100-150 mp/h w czasie porównywalnym do 600 konnego Mp4-12c to ciekawe ile ma mocy :D, gdyż Mp4-12c jest bardzo szybki nawet jak na 600 hp/1450 kg. M6 waży co najmniej 400-450 kg więcej niż Mp4-12c. Zatem musi mieć minimum około 700 koni.

Opublikowano

Albo czas mclarena podany jest w 30 stopniach a moj dla sk2 byl mierzony w 9st, sk1 (7.6s) powtorzony w temperaturach od -8 do 15 stopni.

To w sumie tylko cyferki, nalezy je traktowac orientacyjnie, bo stawiajac dwa auta face to face roznie moze wyjsc.

 

Hamownie odwiedze pewnie do konca tego tygodnia... zobacze jak sie z czasem bedzie ukladalo... moze tym razem "5" z przodu bedzie.... ;)

Opublikowano (edytowane)
Czemu wytlusciles moje auto? przeciez sa tu inne lepsze auta niz moje. Pora zebys sie porownal do grubo modzonych. Ja mam biedne auto klasy GT wychodzace w serii :mrgreen:

 

sprawdzilem ile mialem 200-250km/h przy tym 7.9s 100-150mph, rowne 6s, takze slabo... :roll: :wink: . Inne lepsze pomiary 200-250(100-250 - 12.4-12.6s) robilem wczesniej,ale wtedy karta nie zapisywala i poszla sie [bAD]. Wiec pewnie mozna zejsc bez problemu na 7.7s-7.6xs

O dziwo znalazlem jeszcze inny 100-150mph

 

O dziwo jak widać wytłuściłem wszystkie te auta z których pomiary są bezpośrednio ode mnie lub te ktorych posiadam wykresy

Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano
Czyli ta M6 jest w stanie zrobić 160-241 km/h w niespełna 8s. Jest to niewiarygodnie szybko. Ten samochód musi mieć ponad 700 koni biorąc pod uwagę jego masę. Ciekawe jakie czasy robi M5 "30 Jahre".
Opublikowano

F80 M3 (6sp manual): 14.1s, 425HP, 3580lb

 

 

2008 M3 E92 SK2 Manual: 7.8s, ???HP, 1700kg

 

 

:mad2: :mad2: :mad2:

jakby porównanie słabego 3 cylindrowego diesla do benzyny 6 bez doładowania gdyby było to 0-100km/h :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.