Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety 370z szybsze, ma 570ps i na RL kreci 6.88s 100-200.

ja (460ps) tego samego dnia 7.55s 100-200.

ponizej nasze wykresy:

370z turbo

http://s30.postimg.org/9o4lqjmo1/370z_100_200_wykres.png

Gpower SK1

http://s30.postimg.org/ktcuxjbsx/gpower_Sk1_15_C_100_200_7_57.png

 

Oczywiscie sprawdzimy po SK2 jak to wyglada, zetka z tego co widze szybko puchnie,

bardzo ladnie idzie 3 i 4 bieg, odchodzi mi ze 2-3 dlugosci, potem caly piaty bieg trzymamy sie rowno

 

nie ma co, gratuluje szybkiego auta ;)

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
to ile w koncu ma ten gpower koni ? panie Waldku ?

460 - tyle pokazaly 3 hamownie, w tym jedna maha (masters), jedna w ecu performance i jedna u kreatora mocy

Co przedstawia niebieska linia? Ukształtowanie terenu?

tak, po prawo masz skale, na obu obrazkach skala ta wynosi 5ft (1,5 metra), nissan ma roznice 0.8 metra na dystansie okolo 340 metrow (czyli baardzo plasko)

ja mam okolo 0.5metra roznicy na tym samym dystansie (czyli jeszcze bardziej plasko)

 

Ogolnie ta stronka vboxtools dopuszcza pochylenie 3% co jest jakas abstrakcja bo to zjazd z giewontu jest :) ja akceptuje nie wiecej niz 0.5%, takie nachylenie prawie w ogole nie wplywa na wynik.

Opublikowano

Waldus, dzięki za spota i mozliwość pomiarów, podeslij jakies filmiki jak masz, nie codzień w końcu można się poscigać z Dubai Police po niemieckiej autostradzie ;)

ps. moja aktualna moc to 550 bo podlaliśmy paliwem na finalnym strojeniu dla bezpieczenstwa, myślę, że u Ciebie te 460 jest mocno zaniżone bo idzie bardzo dobrze, ładuj SKII i na wiosne sprawdzimy temat, ja podbije nieco boost bo aktualne 0,9bara to na docieranie setup :)

Opublikowano
maszyna mistrz... nie wiem jak bedzie w skII ale seryjne opaski mogłbyś zastąpić opaskami gbs wtedy juz nigdy by sie nie poluzowało... a co do temperatury rozważales snow performance? nie bardzo wiem jak to sie sprawdza w takim silniku na kompresorze ale moze tez cos by temperature w dolocie obnizylo...
Opublikowano
maszyna mistrz... nie wiem jak bedzie w skII ale seryjne opaski mogłbyś zastąpić opaskami gbs wtedy juz nigdy by sie nie poluzowało... a co do temperatury rozważales snow performance? nie bardzo wiem jak to sie sprawdza w takim silniku na kompresorze ale moze tez cos by temperature w dolocie obnizylo...

 

 

teraz tak to juz jest dorkecone (sa inne wieksze opaski) ze nie ma cholery, aby sie poluzowalo ;)

Tak, myslalem o snow performance, ale pomysle o nim bardziej jak znowu beda upaly, bo obecnie w temp 2-18stopni nie ma zadnej roznicy w osiagach.

Opublikowano

warto bylo zalozyc ten gpower dla 40 koni ? bo seria ma chyba 420 ?

ile mialo byc po montazu tego ustrojstwa 520 koni ?

albo zle pamietam albo miales im wyslac pomiary i mieli cos z tym zrobic ruszylo sie cos na tej plaszczyznie ?

co firma Gpower na to ze yyy brakuje troche tych koni .zestaw wadliwy ?? wiadomo wogole w czym lezy przyczyna ,gdzie sa ukryte te koniki ? ?

Opublikowano (edytowane)

No ale to że nie trzymają to właściwie nie ma nic wspólnego z tym, że Gpower też trochę koloruje. Albo liczymy, że przyrost ma być 100KM a tutaj wyszło coś koło 55, albo liczymy, że ma być 520 i koniec.

Tak czy siak przyrostu było dużo mniej niż miało być.

 

No chyba, że jest tak jak wujekwaldus pisał, że max moc nie jest przy max obrotach tylko wcześniej a to zasługa komputera, który czuje, że nie ma tyle napływu powietrza czy coś takiego~.

Skoro 560 konne 370Z turbo idzie nie aż tak znacznie lepiej, to stawiam, że wujkowe M3 ma więcej niż 460 :wink:. Dodatkowo porównajcie czasy 100-200 z innymi superautami to ciężko wtedy stwierdzić, że to M3 ma "tylko" 460KM.

 

P.S. Wujek, można kiedyś w czwartek obejrzeć to M3? :mrgreen:

Edytowane przez bbrys
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano (edytowane)

coś tam można :) ale to na priv :)

 

odnośnie doklarowanych 520koni przez gpower.

 

Auto 100-200 kręci w 7.6s sekundy to szybciej niż:

560 konne m5 f10 (7.8)

507 konna Z06 (7.9)

500 konne 1500kg E36 z silnikiem od supry (7.6 - idziemy łeb w łeb)

M5 E60 jest w ogóle bez szans czy M6 E63.

szybciej niż F430, gallardo, nowy GTR (odpowiednio: 8.4/9.0/7.7)

 

okolo 150 kg lżejszy i na papierze przeszło 90koni kocniejszy nissan 370z odchodzi mi max 2-3 długości (ma bardzo mocna 3 i 4, potem na 5 już słabo jest - względem tego ja zapitala na 3 i 4:D)

 

Takze"papierowe" osiągi i spuszczanie się nad wykresem z hamowni "bo ma być 5 z przodu" dla mnie jest bez sensu

 

 

 

zobacz sobie czasy przyśpieszeń nissana i moje 100-240: (pierwsza tabela jest nissana)

http://s9.postimg.org/lodvhi7sv/100_240_m3_370z.jpg

 

a teraz zobacz jak to wygląda od 200 na godzine:

http://s9.postimg.org/3kauwva4f/200_240.jpg

 

widać że 460 konne M3 zaczyna nadrabiać :)

 

wiec powtorze: papierowe osiagi typu hamowania sa dla internetowych masturbatorow co nie widzieli w zyciu RL, najlepsza hamownia jest wlasnie RL i pomiary przyspieszenia.

 

a to czy na wykresie bedzie 5 z przodu czy nie, mam to gdzies :)

 

 

przy okazji jeszcze wkleje wykres na 1/4 mili:

czas do setki tutaj to 4.5s, a 0-200: 12.5s, widac jak duzo trace na zmianie biegu, 1->2 jakies 0.3s, 2->3 jakos podobnie, z 3->4 juz luzniej, ok 0.2s, gdyby miec DKG to z defaultu daje to prawie 0.5s lepszy czas - cos niesamowitego jaka skrzynia robi roznice...

http://s10.postimg.org/wtdo7s0cp/1_4mili.jpg

Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano (edytowane)

Czyli zestaw g power dziala jak najbardziej poprawnie ?

mi nie chodzi w gruncie rzeczy o sama wartosc jaka jest 520 koni tylko raczej o to co sie stalo z ta moca i dociekam gdzie moze lezec wina ze nie da sie osiagnac deklarowanego pulapu

a czy to jest 530 420 czy 350 koni to dla mie bez roznicy .

nie liczy sie dla mnie piatka z przodu tylko jakk to lata a lata jak widac jak samolot

Wszyscy tu na klubie bmw wiedza ze to auto to jest kiler itd. ale czemu hamownie pokazuja takie wyniki

a moze te mierniki na hamowniach dzialaja tylko do 460 ? :D

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
Co do wykresów to tak patrze Waldus i przeciez od razu widać, ze cos jest nie tak z tym Twoim pomiarem z hamowni, bo kompresor zawsze idzie do samego końca obrotów i nie ucina mocy ani momentu tak jak na tym wykresie. Zwłaszcza, że kręcisz je wysoko. Jak dla mnie auto ma tyle co deklaruje producent, rzeczywistość to potwierdza.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Widzę, że w podpisie już SK II. Napisz coś Wujekwaldus jak odczucia i jaki progres osiągów w stosunku do SK I. No i jakie teraz pomiary(jeśli da się sprawdzić przy takich temperaturach)?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ciezko ocenic, :)

zobacz u mnie w kanale na jutube...

 

dzis auto zostalo zawiezione do bielska do motospa... w piatek odbior... :)

a no i rejslodzik zmierzyl moc na kolach, 355kw, daje to 475 koni na kolach... okolo 530-550 w zaleznosci od strat na silniku...

Opublikowano

niesamowita moc !! teraz to by sie wszystko zgadzalo :mrgreen: , skad takie wyniki i czemu ten samochod tak lata.

To teraz bedzei okolo 620-640 na silniku ? GPower robi robote :cool2: :cool2: . Zniwelowal niedomagania wolnossacej jednostki :norty: :cool2: . Wujek , idealny mod na zime :mrgreen:

 

BTW widziales to ? Najdziwniejsza sprawa dla mnie to osiagi ... , i czas na torze... w hamulce jestem w stanie uwierzyc jesli M3 nie mialo ceramiki. Pomijajac estetyke (Alpina nigdy mi sie nie podobala) to calkiem niezle to wyglada...

Opublikowano

film to promocja alpiny tak jest ustawione aby wyszlo porownywalnie z M3... w rzeczywistosci nie ma szans ani w prowadzeniu ani w hamowaniu ani w przyspieszaniu ;)

 

no mod na zime w sam raz mi sie uda ;)

Opublikowano
M3 Dubai police po Bielsku jeździ a Wujo w Wawce. Wujor ktoś Ci kilometrówkę wyrabia :D


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.