Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

V10 jest w budzecie ale nie 2013+ (skrzynia stronik - automat dwusprzęgłowy - mniej awaryjny i szybszy niż RTronic)

GTR odpada ze względu na losowe koszty utrzymania... a zwykle są one piekielnie duże i jest to bardzo awaryjny samochód nie nadający się aby robić 20k km rocznie.

 

Jade w niedziele oglądac jedno auto - jakie - tajemnica, nie ma co paplać na forum, kupie to się pochwale :)

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to pojechałeś fest... :mrgreen: Jak już wysiądziesz z niego to napisz co z M3 i jak M6 ;)
Opublikowano

M3 sprzedane (pękł tłok, relację zrobię jak będe miał chwile czasu) a M6 czekam na odbiór.

ale auto nic ciekawego, jest już na forum od dłuższego czasu. Ot zwykłe używane auto.

Opublikowano

Jako że temat się obudził...

 

Niestety w M3 pękł tłok ;(

 

Przyczyną tego może być że 2-3 razy w tygodniu auto regularnie jechało 339km/h (6 bieg na odcięciu) i może po prostu materiały tego nie wytrzymały.

Co ciekawe sam objaw (spalanie oleju i nierowna praca silnika) pojawiło się podczas spokojnej jazdy 90km/h na tempomacie...

 

Tak czy siak przykra sprawa, ale niestety z tuningiem tak to juz jest.

Zbyt wysoka temperatura spowodowała rozwalenie tłoka, szkoda że GPower nie daje wskaźników np: EGT, to by mogło zaoszczedzić problemów, gdyż tu ewidentnie winą jest przegrzanie.

Poszedł trzeci lewy cylinder (nie wiem czy przypadek czy nie, ale u znajomego-znajomego, ktory w podobny sposob uzytkowal sk2cs co ja poszedl ten sam cylinder - dwa razy).

 

Wygląda to tak:

http://s22.postimg.org/shujo0ai9/11787313_1037360319610353_2059647266_n.jpg

http://s22.postimg.org/63cv7s7qp/11802044_1037360629610322_1132344772_n.jpg

http://s22.postimg.org/c5khy9w6p/tlok.jpg

http://s22.postimg.org/dbohx2khd/tlok2.jpg

http://s22.postimg.org/nx8d92qsx/tlok3.jpg

 

blok silnika porysowany wiec trzeba wymieć blok i tłok.

Mi sie nie chciało w to bawić więc sprzedałem auto i kupiłem już nowe auto.

 

Niestety w budzecie nie mogłem kupić tego chciałem (finalnie auto mialem brać za rok...)

Więc okazyjnie trafiło się bardzo ładne M6, 15k przebiegu, 2013 rok, gwarancja jeszcze rok czasu i 3 lata pakietu serwisowego free - cena nowego to lekko ponad 800 tyś, więc w sumie grzechem było nie wziąć takiej okazji...

..to wziąłem jak stała ;)

 

Szkoda Gpowera bo super auto, tyle ile emocji dostarczyło to było warte wydania tych pieniędzy. Jednak jakby ktoś chciał się bawić w SK2cs, to polecam zamontowanie tego Avrona (pokazuje wiele rzeczy) lub po prostu nie ganiać VMAX zbyt często i powinno być ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli wniosek jest taki żeby nie latać M3 ponad 300km/h. :norty:
Opublikowano

Oooo a właśnie miałem zapytać jak tam M3 w okresie tych zdumiewających upałów...

 

Gratulacje M6...To nigdy nie było, nie jest i nie będzie "zwykłe" auto...To w zasadzie jest superauto :cool2: .

 

A powiedz co chciałeś wziąć ?

Opublikowano

991 Turbo S ? To jest wybór. Nie ma potężniejszego auta na ziemi poza 650S , Aventadorem SV i F12 (nie licząc > 0,5 mln $ cars). No i 488 GTB. Jednakowoż nowe M6 w tłumie ujdzie :lol: :norty: .

 

Wolnossaki dostają teraz nieźle w pupe. U mnie dzisiaj w cieniu 35 stopni(Kraków) i mam wrażenie jakby z 3,0 R6 zostało 1,2 R3 :).

Opublikowano

no niestety, temperatura dziala na niekorzysc... juz wykazalem to chyba tutaj w pomiarach:)

w wolnossakach podobny wpływ ma...

 

o takich autach jak napisałeś nawet nie marze, nie ta liga..

Opublikowano

Zobaczymy co się będzie działo w sobotę. Ponoć mogą paść wszelkie rekordy temperatury wszech czasów. W Warszawie, Wrocławiu, Rzeszowie, Krakowie może być apogeum.

 

Dlaczego nie marzysz o takich autach...Pewnie za pare lat będziesz się woził F12 Speciale (-200 kg + 50 bhp) :wink: .

 

Tak czy inaczej najnowszy model M6 to jest wóz ! Miałem okazję się ostatnio przejechać takim jako pasażer...I mój komentarz był taki : "nie wiedziałem, że może tak wciskać w fotel" :) .

Opublikowano
Faktycznie, M6 dobry wybór, biorąc pod uwagę osiągi i ceny 2-3letnich egzemplarzy to jest to prawdziwe "value for money" :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

m6 nie ma zadnego podejacia do m3 jesli chodzi o osiągi oraz prowadzenie. auto 100-200 robi w 7s a 100-250 w 13s. w tych samych warunkach m3 krecila ok 6.5 i 12.2 to daje jakies 12m przewagi dla m3 w przedziale 100-250. prowadzenie to tez tragedia mozna zapomniec o szybkim pokonywaniu zakretow a bitrubo sprawia ze trakcji nie ma na suchym asfalcie nawet na 4 biego czasem. trzeba uwazac i nie mozna tak na lajcie smigac m6 bez trakcji jak w m3.

 

modow nie planuje auto zostaje seryjne. bedzie ba gwarancji do konca mojego posiadania ;)

Opublikowano

tak długo niekorzy chcieli zobaczyc wyscig z jakims egzotykiem.

 

Trafila mi sie italia, nowka 2015rok 6k przebiegu.

w m6 u mnie dodatkowo pasazer 80kg (na rl, 100-200: 7.6, 14.5s 100-250) wiec słabo ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=H5eTsZWrTdg

 

M3 zrobila by wiatrak z tej italii... to tez pokazuje moc ile daje GPOWER, szkoda ze sk2cs - niszczy silniki, jesli chce sie dlugo i bezpiecznie - trzeba zakuwać chociaż tłoki....

Opublikowano

@Waldek dzięki, że wrzuciłeś filmik z Italią. Fajna sprawa :cool2: .

 

 

@Edoneil M6 Competition na papierze ma 575 KM czyli o 5 KM więcej niż Italia. A taka M6 w realu ma grubo ponad 600 KM i potężny moment obrotowy na dokładkę.

Opublikowano

M6 nie ma co oglądac, auto zwykłe jak fabryka dała - wystarczy wejśc w konfigurator, wybrać wszystko i właśnie tak wygląda ;)

Gorik79, nie no szykowałem się na slony wpierdziel, ale wynik mile mnie zaskoczył :)

Opublikowano

458 Italia 100-200 robi średnio w około 7s (tak podaje fabryka) i w sumie w tym przypadku to by się zgadzało. Chyba miałeś trochę lepszy start, ale Italia i tak odjechała trochę. Myślę, że w tym runie Ferrari zrobiło 100-200 gdzieś w 6,8-7,1s biorąc pod uwagę, że troszke lepiej wystartowałeś (a przynajmniej tak to wyglądało).

 

M6 CP ma naprawdę imponujące osiągi, ale popatrzmy na Ferrari 458. Relatywnie nieduży silnik wolnossący V8 4,5 L a objeżdża takie potwory jak M6 CP, które objedzie w rolce bez najmniejszych problemów takie auta jak Mercedes SLS AMG, Audi R8 V10, Gallardo , Porsche 991 GT3 itp itd.

Opublikowano
widze ze od startu do konca drugiego biegu caly czas pali sie trakcja, co spowolnilo pomiar 100-200, sadze ze 0.2-0.3sek nawet. Druga sprawa pasazer. Przy 100-250 - 0.8s-1.0s sekunda, no i przy 250-300 jeszcze wiecej. Gdyby nie balast w postaci pasazera i mrygajacej trakcji to Italka by zostala z tylu
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.