Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, nie ma co zasmiecac watku jakimis autami po 1000+ koni ;)

M3 przenigdy nie bedzie mialo takich osiagow.

To co moze za rok mi sie uda to zrobic SK2 CS, gdzie 100-200 spadnie ponizej 6.0, a 100-250 spadnie ponizej 11,5s i to wszystko.

 

Za jakis czas jak zrobie pare tys kilometrow na tym zestawie to opisze bardziej subiektywnie i szczegolowo roznice miedzy sk1 a sk2, co jest na plus a co na minus. ;)

 

 

http://youtu.be/RFNJcpPQBg0

sorry ale galardo i tak jest szybsze ja na tym wideo widze 8sec 100-220 wiec nie przechwalaj sie i tak masz wolniejsze aczkolwiek szybkie auto. :mrgreen:

 

nie bardzo rozumiem czy to ironia czy nie ;)

zadne seryjne gallardo obecnie nie ma szans ;)

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wujek sądzę, że mógłbyś się mierzyć nawet z Huracanem. Choć prawdopodobnie przegrałbyś. Jednak to i tak czyste szaleństwo, że M3 z manualem za tak niewielkie pieniądze można zmodyfikować do tego stopnia, że ma osiągi na poziomie najszybszych superaut świata.

 

Czy Ty tak naprawdę zdajesz sobie sprawę z tego, że jest tylko kilka modeli superaut na świecie, które są wyraźnie szybsze ? A są to Lamborghini Aventador, Ferrari F12, Ferrari 458 Speciale, Mclaren Mp4-12c, Mclaren 650S, Lamborghini Huracan (pomijam małoseryjne produkcje i samochody kosztujące po 1 mln $)...

 

Chociaż jak seryjne Cadillaci tudzież Dodge mają po 650 i 700 koni to czekają nas ciekawe czasy jeśli chodzi o seryjne samochody sportowe najwyższej klasy.

 

Waldek próbowałeś się kiedykolwiek w rolce z 997 Turbo/S lub z 991 Turbo/S (stock) ?

Opublikowano
jestem ciekaw teraz rewanżu z Vette Pafu, jak by to teraz wyglądało? (bo ostatnio chyba były baty?)

Tak, ale to bylo na poczatku posiadania sk1 kiedy nawet nie wiedzialem o problemie opasek, wiec nie wiem w jakiej kondycji bylo auto jak sie wtedy z nim scigalem. (nie mialem podpietego RL).

Z tego co widzialem to 540konne Z06 robi 100-200 w niskie 7s, także obecnie mogło by być podobnie.

 

Waldek próbowałeś się kiedykolwiek w rolce z 997 Turbo/S lub z 991 Turbo/S (stock) ?

 

jeszcze nie ;) na pewno jak beda jakies pojedynki to dam znac.

 

Swoja droga na poczatku watku nie wierzyles ze M3 po kompresorze moze osiagnac takie czasy, teraz po roku mamy juz twarde dowody.

Gdyby to bylo DKG, z defaultu robilo by jeszcze lepiej niz 6.5s, moglo by nawet 6.1s, w przypadku sk2cs czas ten juz schodzi ponizej 6.0s (100-200).

Bajka, szybkie auto za "psie pieniedze".... ;)

Opublikowano
z tego co szpiegowałem to Pafu już ma nową Vette (chyba mocniejszą, ale pewien nie jestem bo nie znam się na tych plastikowych autach), ale teraz chyba NOS'a będzie wkładał, więc znowu może być ciężko.

Mam w "towarzystwie" 540ps Z06, jak tylko zrobi sie pogoda to bedzie sprawdzenie ;)

Opublikowano
Seryjna Corvetta C6 Z06 robi 100-200 w około 8,5s. W serii ma 510 PS. Nie ma najmniejszych szans z Tobą.

7.9s, zmierzylismy

 

https://www.youtube.com/watch?v=L5GKJQFUMGg

https://www.youtube.com/watch?v=Vs8jTDXV5jY

 

ale 540ps juz robia niskie 7.0 wiec juz ma szanse... ;

 

z ta Z06 scigalem sie na SK1, na jeszcze starym sofcie (na ktorym robilem okolice 8s 100-200)

https://www.youtube.com/watch?v=7GJfdRrRtAg

Opublikowano
Waldek a masz w towarzystwie jakieś Ferrari ? Mam prośbę jakbyś dołapał kiedyś jakieś Ferrari (np F430, 458, 599, F12 :wink: ) i byłaby sposobność to opublikuj pomiary przyśpieszeń. Byłoby to niesłychanie ciekawe, gdyż w sieci bardzo trudno znaleźć jakiekolwiek pomiary dokonane racelogiciem w przypadku tych samochodów. Porsche 997 Turbo/S , 997 GT3/GT3 RS/ GT3 RS 4,0 i 991 Turbo/S i 991 GT3 też są mile widziane.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nagraj kiedyś zegary :P Wiem że RL podaje bardzo dobrze czasy, ale na zegarach bardziej widać efekt "j*bniecia" :twisted:
Opublikowano
:D masakrator to jest :mrgreen: , 100-250 miazdzy

z ciekawosci 0-100 ? 4.1?

zapewne do kwetnia (poki nie zaloze letnich opon) to nie zmierze 0-100 ;)

na Sk1 na letnich bylo 4.4 na zimowych 4.8.

Tu mooooze, bedzie 4.1, moze mniej :)

Opublikowano
Wujek , ile Ty tam masz koni :) :?: . m3 SKII CS |Hurricane 337" Pachura zmierzyl na 630koni przy 8100. Kreci czasy 0-100 - 3.9 i 100-200 6.5 (z DKG) , czyli 100-200 gorzej od Ciebie , ale wsumie nie wiadomo w jakiej temp... a to troche zmienia przy kompresorze ktory tak pompuje :D
Opublikowano

na sk1 w temp od -9 do 15 stopni praktycznie nie ma roznicy w czasach w przedziale 100-250, powyzej tych temp trudno powiedziec ;), przy 30st mialem 8.7s na starym sofcie (vs 8.2 przy 0-15st) wiec 0.5s roznicy.

 

Pachurze slabo poszedl ten czas, Gustav (wlasciciel GTBOARD) ma film jak w 25 stopniach SK2CS Dkg z pasazerem kreci 100-200 w 6.1s, pomiary opublikowal 18 marca, wiec wiecej niz 20stopni to raczej nie mial :) - jesli by wierzyc archiwum pogodowemu mial temperature miedzy 6 a 12 stopni wiec podobna do mojej.

 

Mi RL pokazal 616 koni i pewnie tyle jest;)

Sprawdzalismy ostatnio 330d kolegi tu obecnego na forum i wyszlo 303 konie (hamownia pokazala mu 305 koni) wiec jakies tam potwierdzenie jest.

Opublikowano

100-200 w 6,2s to jest czas praktycznie kosmiczny. Zaledwie 10-11 lat temu o takich wynikach można było mówić w przypadku samochodów takich jak Ferrari Enzo mające V12 6,0 L N/A 660KM/1400 kg czy Mclaren F1 V12 N/A około 620 KM/1300 kg. Oczywiście znalazłoby się zapewne jeszcze kilka modeli, ale to były bardziej rękodzieła niż prawdziwe supersamochody.

 

Ja obstawiam, że biorąc pod uwagę sporą masę M3 powinieneś mieć ze 680-720 koni żeby robić realnie 100-200 w low 6s.

 

Chciałbym zobaczyć jakiś roll drag race M3 Waldka z seryjnym superautem, które wiadomo ile mniej więcej ma mocy (mniej więcej bo często wysilone/super-wysilone silnika wolnossące mają mniej mocy niż jest to podane. Natomiast turbodoładowane motory w takich autach jak 997 Turbo/S mają więcej mocy niż jest to podane- pomijam nowe Mx, ponieważ te samochody mają zależnie od wersji od 1x do 2x % więcej mocy niż jest to oficjalnie powiedziane a to już jest przesada :) ).

 

Jeżeli objechałbyś seryjne 997 Turbo S, 458 Italia, R8 V10 PLUS , Ferrari 599, 991 Turbo/S to faktycznie możesz robić te 100-200 w low 6s. Choć wydaje się to niesamowite jak na 616 KM/1700 KG i zwykły manual.

Opublikowano
Chyba się nie myle, ale kolega miał okazje sprawdzić się z takimi autkami bo widziałem filmik z positiveways. Nie uwierzę , że nie próbowałeś :D
Opublikowano

na positive ways mialem SK1, stare opaski, stary soft i padnieta sonde lambda... ;) bez porównania....

 

Jeżeli objechałbyś seryjne 997 Turbo S, 458 Italia, R8 V10 PLUS , Ferrari 599, 991 Turbo/S to faktycznie możesz robić te 100-200 w low 6s. Choć wydaje się to niesamowite jak na 616 KM/1700 KG i zwykły manual.

 

a teraz to robię nie faktycznie? :) chyba bardziej udowodnic sie nie da, film i wykresy z przejazdu....

wykres z przejazdu z filmu:

http://s22.postimg.org/81iow9m29/100_250_11_6.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.