Skocz do zawartości

GPower SKI/SK2/SK2CS dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.


wujekwaldus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

panowie wasze wyniki sa nie sam-owite to juz nie sa szybkie auta tylko bardzo szalone auta. Wczoraj dostalem informacje na temata M6 manhart dla porownania -

 

 

".....Wspomogli 4,4-litrową jednostkę napędową V8 biturbo zestawem „Stage 4”, przeprogramowali jednostkę kontrolną silnika i zastosowali w BMW układ dolotowy z włókna węglowego. Poza tym wymienili fabryczny układ wydechowy na własny wyrób ze sportowym konwerterem katalitycznym, tłumikami ze stali nierdzewnej i czterema końcówkami o średnicy 100 mm. Wszystko to zaowocowało zwiększeniem mocy do 743 KM, a maksymalnego momentu obrotowego do 953 Nm. MH6 700 katapultuje się z miejsca do 100 km/h w czasie 3,8 sekundy, a prędkość 200 km/h uzyskuje po 6,3 sekundach, natomiast przyspieszenie od 80 do 250 km/h zajmuje mu 12,4 sekundy. Prędkość maksymalna zmodyfikowanego BMW M6 to 320 km/h......."

 

wujek na hamowni spokojnie bedzie 580KM

wszystko na :

 

http://www.motonews.pl/autoblog/34783-manhart-mh6-700.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe jaka bedzie roznica kiedy juz przejade na kompresorze 2-3kkm (i wszystko sie ulozy) oraz jak zaloze opony letnie.

Z tego co pamietam to podczas testow na SK1 na poczatku wyniki byly znacznie gorsze niz pozniej,

A po zalozeniu letnich opon 100-250 poprawilo sie o prawie sekunde (robilem srednie 16stki na zimowkach, potem srednie 15stki na letnich) Takze tutaj tez nie jest ostatnie slowo SK2,

Chcialbym zrobic ponizej 6.5s 100-200 oraz ponizej 12.5s 100-250.

 

Z ciekawostek innych:

Kiedys pisalem o problemie z opaskami w zestawie SK1, w przypadku SK2/SK2CS ten problem jest jeszcze gorszy... kolega na SK2CS co 2-3 pomiar mial juz zsunieta opaske, i z wynikow "szostkowych" zaczely sie robic "osemkowe"...

Na szczescie wyslalem mu nowe opaski te ktore ja obecnie posiadam i problem z opaskami juz nie wystepuje. To najbardziej wadliwa czesc tego zestawu z tego co zauwazylem Gpower moglby to poprawic. bo jak ktos pod maske zerka tylko w ASO podczas przegladow to nawet moze nie byc swiadomy ze ma zsuniete opaski i doladowanie idzie w "pole" zamiast do kolektora....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z cyklu "pozanudzam was pomiarami - wiem ile mozna - ale traktuje sobie ten temat jako dziennik zdarzen..." :) dzis bylo juz sucho i udalo mi sie zrobic rzetelne pomiary zatem kilka umieszcze

100-200: 6.5s

100-250: 12.4s

100-150mph: 7.59s

 

zdjecia wykresy i komentarze.

http://s23.postimg.org/jbaog96az/rekord100_250_rl.jpg

100-150 mph na prawie plaskim terenie (lekkie wzniesienie)

http://s23.postimg.org/5p9ynpoob/100_150_2st_7_71_plasko.jpg

100-150 mph 3m z gorki.

http://s23.postimg.org/b4iooog8b/100_150_2st_z_gorki_7_59_3m.jpg

100-200 ponad metr pod gorke

http://s23.postimg.org/tvklyuasr/100_200_2st_6_69_1_2m_pod_gorke.jpg

100-250 12.5s na prawie plaskim terenie

http://s23.postimg.org/7foebggtn/100_250_12_5_2st_plasko.png

100-250 12.4 niecale 4 metry z gorki

http://s23.postimg.org/5vnnqsxt7/100_250_123_85_2st_4m_z_gorki.png

100-200 6.57 okolo metra pod gorke

http://s23.postimg.org/qjhprstnv/100_200_2_st_6_57_1m_pod_gorke.jpg

100-200: 6.5s lekko z gorki

http://s23.postimg.org/iupgttijv/100_200_6_5s.jpg

 

 

 

i na razie pomiarow starczy, cel osiagniety, jest 6.5s 100-200 i ponizej 12.5s 100-250. to byl cel NIE REALNY (bo na poczatku chcialem aby bylo ponizej 7s 100-200 i ponizej 13s 100-250 a tu jest z nawiazka :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldek 100-200 w 6,5s i 200-250 w 6s są to wartości na bardzo wysokim poziomie. Ciekawe ile wyjdzie na hamowni. Jak moc maksymalna wyjdzie poniżej 630-650 bhp to musisz pojechać do Ferrari i Porsche żeby mogli podpatrzeć jak się robi mocne konie a nie zdechlaki :wink: .

 

heheh :cool2:

Racelogic pokazal 385KW na kolach,

Daje to okolo 523KM na kolach,

Co przy standardowych stratach RWD liczonych na poziomie 15% powinno to dac: 523*1,15 = 601KM.

 

ale zobaczymy, przy dobrych wiatrach moze dzis wkleje wykres z hamowni maha ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o elastycznosc to jest on przyjemna:)

auto na 6 biegu przyspiesza 100-200 na poziomie M3 E46 (12s) (4b niskie 8s/wysokie 7s, 5b niskie/wysokie 9s) a to spokojnie wystarcza aby sprawnie bez redukcji wyprzedzic 90%aut na polskich drogach.

W miescie najczesciej jade na 4-tym i 5-tym biegu to w zupelnosci wystarcza,

Na 4 biegu z okolo 2,5 tys obr jest takie odejscie jakie w seryjnym samochodzie na drugim biegu przy 5 tysiacach.

 

Taki popularny pomiar elastycznosci 80-120km/h na 3cim biegu to czas 2.0s

 

Naped wytrzymuje, luzy sa i stuki byly w tym aucie od nowosci (a przynajmniej od momentu kiedy ja go kupilem), nie wyczuwam roznicy zuzycia napedu/pogorszenia jakosci prowdzenia po roku uzytkowania SK1 i teraz po tygodniu SK2 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz będziesz miał bardzo ciężko przesiąść się na coś innego - wkopałeś się montując ten SK2 :D

to tez prawda, ale spokojnie, sa jeszcze gtr'y pomodzone, turbawki pomodzone i.... moze cos jeszcze:) takze wybor jest:)

Teraz to będe szukał sobie czegoś alternatywnego aby nie obciążać M3 za bardzo podróżami po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi na apokaliptycznym poziomie już masz. Teraz prawdziwy przeskok to musiałoby być coś pokroju 458 Italia gdzie masz takie same osiągi jak w swojej M3, ale w bonusie masz najlepszą skrzynie biegów, niesamowity dźwięk silnika/wydechu oraz zwinność/prowadzenie/handling na najwyższym poziomie.

 

A w przyszłym roku wychodzi Ferrari 458 M. Pierwsze Ferrari z turbo od F40 :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie nie planuje zmiany auta, raczej mysle aby jakies dokupic:)

 

Dzis bylem na hamowni i nie da sie zmierzyc, na wysokich obrotach przerywa zapłon, podobno są świece/cewki do wymiany (były wymienione 5k km temu)

został zmierzony do 6 czy 7 tyś obrotów i uwaga... jest nawet minimalnie gorzej niz bylo:D

 

nie wiem jak to wytlumaczyc ale w Polsce chyba nie ma sensu hamowac M3...

Bezposrednio po hamowni pojechalem na odcinek pomiarowy sprawdzic czasy (z racji warunkow moglem uzyc tylko piatego biegu) - czasy bez zaskoczenia rewelacyjne.

Także nigdy się nie dowiemy ile M3 "ma koni".

RL pokazal 523 konie na kolach i tego się trzymajmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Waldziu oglądałeś filmiki z wypadkami na hamowniach, odpuść temat bo zwiniesz chłopakom rolki :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldek 100-200 w 6,5s i 200-250 w 6s są to wartości na bardzo wysokim poziomie. Ciekawe ile wyjdzie na hamowni. Jak moc maksymalna wyjdzie poniżej 630-650 bhp to musisz pojechać do Ferrari i Porsche żeby mogli podpatrzeć jak się robi mocne konie a nie zdechlaki :wink: .

 

heheh :cool2:

Racelogic pokazal 385KW na kolach,

Daje to okolo 523KM na kolach,

Co przy standardowych stratach RWD liczonych na poziomie 15% powinno to dac: 523*1,15 = 601KM.

 

ale zobaczymy, przy dobrych wiatrach moze dzis wkleje wykres z hamowni maha ;)

 

523 : 0,85 = 616 KM. Nie tak powinno się liczyć ? 601* 0,85 = 510. 616*0,85 = 523. Tak czy siak 520 RWHP to kolosalna wartość.

 

 

Ano tak jest przecież California T już. Zapomniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek jak będziesz w przyszłym roku na śląsku i będzie chwila to można się ustawić na A1 popróbować.

Wspólnik kolegi ma taki bolid, byłby ciekawy filmik uważam :D

http://i62.tinypic.com/r1cvvo.jpg

http://i58.tinypic.com/6sgbh2.jpg

http://i61.tinypic.com/20i98jt.jpg

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I gdzies znalezione w internecie: Lamborghini Gallardo (500ps) 9.4s.

Przyznacie ze moje 8.2s robi wrazenie, prawda ;)?

 

http://youtu.be/RFNJcpPQBg0

sorry ale galardo i tak jest szybsze ja na tym wideo widze 8sec 100-220 wiec nie przechwalaj sie i tak masz wolniejsze aczkolwiek szybkie auto. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Mi tam sie marzy gallardo TwinTurbo...

 

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.