Skocz do zawartości

GPower SKI/SK2/SK2CS dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.


wujekwaldus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
No a taki kierownik jak ty zmienia biegi szybciej niż DKG :cool2: i w nawet w Monachium nie wiedzieli że można szybciej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6.4 to nie wiele wolniej niz Aventador... Masakra. :cool2: :cool2:

 

Swoja droga ciekawie wygladaloby zestawienie Aventadora z M6Competition ... 5.8-6 vs 6.0-6.6 ... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiary na mokrej nawierzchni:

 

100-200: 6.7s (uslizg przez czesc 3 biegu i podczas zmiany 3->4)

200-250: 5.4s (pomiar na piatym biegu bo inaczej to strach)

 

jak sie zrobi sucho spodziewam sie 100-250 w okolicy wysokich 11s, moze niskich 12s.

 

jest RAKIETA

 

tu jeszcze wstawie wam zdjecie z pomiarow NA PIATYM BIEGU. tu mamy 200-250 na poziomie 5.6s to chyba szybciej niz Ferrari Italia (5.8s wg: http://www.zeperfs.com/fiche2979-ferrari-458-italia.htm )

 

http://s22.postimg.org/nkdxl6g0x/piaty_Bieg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMFG :>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe osiągi Twojego auta miażdżą! Jednak dobrze się stało, że trafił się manual, bo nie wiem czy automat by to wytrzymał... A tak poza jazdą na wprost trakcyjnie da się tym jeszcze pogonić w zakrętach, czy już lipa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorik79 -ciągle nie mogę uwierzyć w to co jest napisane obok twojego M3. :(


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DKG wytrzymala by dyle samo mysle, Mki sa dosc pancernymi autami jak widac, kolega zamontowal SK2CS i jezdzi na serjnym sprzegle na manualu i daje rade :) czasy wczoraj sie pochwalil zrobil 6.5s 100-200 :)

 

W zakretach nie mialem okazji nim polatac, bo jest ciągle mokro i się nie zapowiada....

Z Bielska jak wracalem to wzialem pare glebszych zakretow na ekspresowce z predkoscia graniczna dla opon i prowdzil sie calkiem przyjemnie :) - z ta elastycznoscia "Tor poznan" mozna robic spokojnie tylko na 4-tym biegu, pewnie sprobuje w okolicach kwietnia... a moze od razu nurburgring... :)

 

Adamowi tez wspolczuje ale wiem ze wszystko jest na dobrej drodze aby auto znowu jezdzilo i wygladalo jak nowe, trzymam kciuki i powodzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis mialem okazje sprawdzic troche osigow, pojechalem z moja Kobieta mialem pol baku, padalo i w ogole srednio :) - 3 bieg mielilo trakcja, Kinga prawie w gacie popuscila, 4 tez i 5 pod koniec tez, ale czasy wyszly dobre:)

 

http://s22.postimg.org/w3j2uh8gx/100_250_pasazer_pol_baku_6_st_deszcz.jpg

 

To mniej wiecej porownywalne czasy jak m6 competition z pasazerem.

 

z ciekawostek,

Komputer baaaardzo przeklamuje ze spalaniem, przy 150 km/h pokazuje mi ze spalam 9 litrow na setke, a na pelnym baku zrobilem 370km, wszystko okej, gdyby nie to ze komp z podrozy srednie spalanie pokazal 10.5 litra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.