Skocz do zawartości

GPower SKI/SK2/SK2CS dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.


wujekwaldus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, ale teraz mam PS2 a zamowilem PSS, w oryginalnym rozmiarze, wczoraj zostaly mi wyslane wiec mam nadzieje ze dzis/jutro dojda a w weekend zaloze.

I jade z GPS'ami i kamerami do niemiec testowac VMAX, na razie raz mi sie udalo na GPS 302.5, konkretnie nie patrzylem ile to bylo na liczniku ale podchodzilo juz pod 330, chcialbym aby polecial 315km/h na GPS i bede zadowolony bo to juz niezla predkosc jak na plebejskie M3.

 

Gpower za zdjecie limitera liczy sobie skromne 850 euro netto....

Ja zaplacilem 0 (slownie ZERO) euro brutto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
.... wlasnie przeczytalem cala trylogie GPower SKI M3. wujekwaldus uklony w twoje modyfikacje - krotko, oby wiecej takich ludzi bylo w PL i na forum :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe,

Dzieki :)

W Ramach update'u moge napisac po zakupie nowych opon (Michelin PSS) udalo mi sie osiagnac 4.5s 0-100, aczkolwiek byl uslizg i cos jest jeszcze do poprawy,

100-200 w wiosennych warnkach: 8.8s

200-250 9.2s

 

(Dane z wczoraj)

http://s13.postimg.org/3ujlrx16f/0_100_10_by_10.jpg

http://s13.postimg.org/sp33lzm0n/0_100_BEST.jpg

 

Autem zrobilem 10 tys po zalozeniu kompresora, olej wymieniony, problemow brak, smiga zdrowy i zadowolony ;)

Ciagle chodzi SK2 po glowie ale to ciagla walka "serce/rozum" jest ;)

 

Auto na poznaniu wykrecilo na lysych oponach 1:54.1 czyli o sekunde lepiej niz seria - ale jazda na torze wymaga umiejetnosci kierownika wiec tutaj ja mam "area of improvement" ;)

 

 

http://s23.postimg.org/5etkrzw7v/m3m6_0.jpg

http://s23.postimg.org/9cguhej17/m3m6_2.jpg

http://s23.postimg.org/n7f4zvdgb/m3m6_1.jpg

http://s23.postimg.org/4t4lvw15n/m3m6_3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

genialne bardzo szybkie auto. przeczytałem cały wątek i caly czas Twoja eMka porownywana jest do super samochodów ale w warszawie jest auto które wyprawia cos takiego

 

Asfalt i recelogic zweryfikował to tak:

0-100: 3.5 sekundy

100-200: 6.6 sekundy

1/4 mili: 11.25 @ 212 km/h by Racelogic przy

temperaturze ok. 5 st. C

 

jest to golf V R32 użytkownika " zlos " z forum vw. również cielawe auto i strasznie niepozorne

 

 

pozdrawiam

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Znamy tego golfa, porównywaliśmy się z nim kiedyś jak jeszcze M3 było bez kompresora.

w warszawie jest auto które wyprawia cos takiego...

A na forum mamy BMW,które BEST 100-200 km/h ma 6.0 i powtarzalne 6.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, golfa znamy i owszem jest szybki ale szalu nie robi ;)

 

Odnosnie gpowera to kilka nowosci.

Wykres na hamowni w 25 stopniach: 444,5 konia ;) zatem po kompresorze mam 444,5 konia :) hehe

na wykresie widac jest 459,5 konia, to wykres przed wycieciem katalizatorow i wymiana cewek. czyli teoretycznie pogorszyly sie osiagi...

 

http://s10.postimg.org/dgt5rnzq1/m3gp.jpg

 

 

Na szczescie oprocz hamowni mam jeszcze racelogic.

Zrobilem sobie pomiar "na mile" i najlepszy uzyskany moj wynik to [email protected]/h to wynik lepszy niz nie jedno auto 500+ ps, przykladowe dane z dragtimes.ru

 

BMW M6 (F12) Cabrio / 2012 [email protected] TEMP: +14C

Mercedes-Benz SLS AMG (C197) / 2011 [email protected] TEMP: +19

Audi R8 V10 / 2009 [email protected] TEMP: +19 Lepiej niz R8 V10 czas ten sam ale predkosc maksymalna znacznie lepsza

Alpina BMW B6 (F13) / 2012 [email protected] TEMP: +25

Chevrolet Corvette Z06 (C6) [email protected] TEMP: +25

Mercedes-Benz S 65 AMG (W221) / 2007 [email protected] TEMP:+24

Ferrari California / 2009 [email protected] TEMP: +15 znacznie lepiej niz ferrari california

Mercedes-Benz SL 65 AMG (R231) Black Series / 2012 [email protected] TEMP: +25 podobnie jak SL 65 AMG

Ferrari F430 [email protected] TEMP: +18 czas lepszy niz F430, (vmax minimalnie gorszy wiec z rolki ferrari moglo by byc szybsze)

Bentley Continental GT Continental GT V8 (Mk.2) / 2012 [email protected] TEMP: +25 bez porownania z Gpower

 

Nie powiem Ze GTR 480ps osiaga mniejsza predkosc niz moj Gpower, no ale nic, hamownia pokazala 444,5 konia, tyle mam ;)

 

Zdjecia i czasy oraz filmik z pomiarow na mile:

 

http://s13.postimg.org/oweb5gbhz/100_200_best.png

1609m: [email protected]/h

1/4: [email protected]/h

 

 

http://s17.postimg.org/452p8nvgv/trzecia_Proba.png

http://s17.postimg.org/70fsfizgv/trzecia_Proba_czasy.png

http://s17.postimg.org/onxldq9e7/trzecia_Proba_czasy_a.png

http://s17.postimg.org/7fr28jle7/trzecia_Proba_czasy_b.png

 

https://www.youtube.com/watch?v=YcSodKXxe1I

 

 

ps:

na 1000m wychodzi mi 22.5s

 

M5 F10: 22.3

E63 AMG: 22.6

jaguar xfr: 23.2

panamera s: 24.1

 

Czasy z tego filmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem kiedys u kreatora mocy i to samo, w ecu to samo, takze auto ma 444 konie, 76 mniej niz powinno wg zalecen producenta.

Gpower prosil mnie o pomiar cisnienia doladowania na hamowni, to uczynie za tydzien albo dwa albo bede z nimi negocjowal rabat na SKII ile brakuje wzgledem przyrostu +100koni, ile koni brakuje tyle % znizki ;) albo wysla mi mniejsze kolo pasowe kompresora i zmodyfikowany program - zobaczymy, na razie czekam na pomiar.

 

Czasem czuc jakby auto nie mialo gory, ale bez jaj, nie od 6400 obrotow:D tym bardziej ze jest roznica w czasach na racelogic i to duza.

 

Na nurburgringu jade jak zwykle co roku na spokojnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla doladowanych aut pomiar w temperaturze ma znaczenie, czasem 20 stopni = 20 koni, tutaj pewnie masz roznice. pomiar 462,5 konia byl robiony chyba przy 2 czy 5 stopniach ten 444,5 konia przy 25. i to jest roznica.

Auto ma 444,5 konia i nie ma co dziury w calym szukac albo zlych hamowniach czy cos, po prostu tyle ma.

 

Mnie bardziej interesuja wrazenia z jazdy i czasy na RL, jesli z pasazerem przy 25 stopniach robi 9.3s 100-200 a bez pasazera 8.7 to uwazam ze nie ma czego sie wstydzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla doladowanych aut pomiar w temperaturze ma znaczenie, czasem 20 stopni = 20 koni, tutaj pewnie masz roznice. pomiar 462,5 konia byl robiony chyba przy 2 czy 5 stopniach ten 444,5 konia przy 25. i to jest roznica.

Auto ma 444,5 konia i nie ma co dziury w calym szukac albo zlych hamowniach czy cos, po prostu tyle ma.

 

Mnie bardziej interesuja wrazenia z jazdy i czasy na RL, jesli z pasazerem przy 25 stopniach robi 9.3s 100-200 a bez pasazera 8.7 to uwazam ze nie ma czego sie wstydzic.

Oczywiście nie ma się czego wstydzić, wyniki są najważniejsze a te są bardzo zacne :D :wink: Chętnie bym się przejechał tym twoim potworem w Ułężu, oczywiście jeśli pozwolisz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek Gratulacje za projekt :cool2: zacna robota, wszystko profi :!: :!: o auto dbasz jak ja albo i lepiej - to mi sie podoba , oby wiecej takich pasjonatow :cool2: :cool2: .

 

Co do wynikow to jestem zaskoczony....tzn tak wyniki z RL sa jak najbardziej ok , chyba ze masz tam jakas trase z lekkiej gorki ktorej nawet nie czujesz albo zyly wodne :norty: :norty: .

Natomiast co do wynikow z hamowni to jest srednio.. jak to mozliwe zebys pakujac w auto prawie 30tys dostal 30km wiecej niz "obiecuje" seria... Z tym nietrzymaniem mocy przez m3 tez jest roznie, widzialem u Aligatora dwa wykresy m3 i byly to okolice 400 koni (stock) . Ja bym sie lekko wkur... bo nie mierzac czasow RL , po takiej inwestycji i wizycie na hamowni mozna dostac mocnych wypiekow :oops: :oops: .

Wiadomo ze nie same konie jezdza ale zastanawia mnie o co tu tak naprawde chodzi... Sprawa jak dla mnie bardzo dziwna, tym bardziej ze z tego co mowisz doganiasz m6 V10 i inne naprawde szybkie fury RWD. Archiwum X :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no m3 E92 w serii pokazuja 370-390, moja w serii miala 388, rzadko zdarzaja sie egzemplarze z 400ps w serii, 420 seryjnego wykresu jeszcze nigdy nie widzialem.

Auto w chlodne dni jest o wiele szybsze od M6 V10 natomiast w normalne cieplne dni jest porownywalnie tak samo szybkie. (przynajmniej bylo przed wycieciem katalizatorow - teraz to nie wiem:D)

 

Warto dodac ze te 444 konie mam przy 6500 obrotow, gdyby wykres "dociagnac do konca" zgodnie z krzywizna to bylo by 500+. wiec albo Mka na hamowni moja ma jakas blokade, albo sie grzeje w miejscu, albo faktycznie kompresor przy wysokich obrotach dostaje zadyszki i nie pompuje jak powinien, ciezko zgadnac. Generalnie gdyby nie RL to pewnie pisal bym do Gpower "gimme money back or SKII for free please... ". Tym bardziej ze zamawiajac zestaw doplacilem 500e netto za +20ps, (520 zamist 500) a tu nawet 500 nie ma - i tu polega caly myk.

Za tydzien zrobie pomiar na hamowni z pomiarem cisnienia doladowania i taki wykres wysle do Gpowera wtedy tez zobaczymy co oni wymysla, bede chcial tez zrobic pomiar cisnienia doladowania w trakcie jazdy aby zweryfikowac mit ze na hamowni cos jest blokowane. Strach pomyslec jakie osiagi by byly gdyby bylo na hamowni 520 koni ;)

 

Generalnie wyglada to tak:

Mka 388 koni 100-200: 10.8s (moja seria)

Mka 444 konie 100-200: 8.7s (obecnie, 8.2s w temp 2 stopni)

MKa 630 koni 100-200: 6.5s (GPower SKII CS oraz ESS VT2 625)

 

inne czasy: 430konne RS3: 100-200: 9.9s

C63 AMG 480 ps 100-200: 10.0s z pasazerem (ja 9.3 z pasazerem o podobnej masie - no i takie amg faktycznie dostalo ale tutaj tez dlugia historia z tym zwiazana - bo zalalem zle paliwo i byly gorsze osiagi i to sporo a amg i tak dostalo....:D zreszta.... film, z czasami na koncu no i wniosek: nie tankowac Vpower RAcing 100 do silnikow ktrore nie sa do tego przystosowane, pogarsza osiagi i to w cholere https://www.youtube.com/watch?v=jqY_ztgaTvk)

 

M6V10: 100-200: 8.7s w temp 2-5 stopni i 9.2s w temp 20-25 stopni.

 

Takze dobrze napisales ze to archiwum X... Najwyzej jak ktos bedzie chcial sie scigac i dostanie wpierdziel to powiem "Panie, 444,5 konia hamownia pokazala..." :)

Bede badal temat i informowal - gpower chetny do wspolpracy moge powiedziec jest:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto dodac ze te 444 konie mam przy 6500 obrotow, gdyby wykres "dociagnac do konca" zgodnie z krzywizna to bylo by 500+.

chcesz mi powiedziec ze mierzona byla do 6500 obrotow?? na wykresie widac ze do konca ale ze co ktos tam odpuscil a obroka wykresu zrobila reszte? . Z tego co mi kiedys ktos tlumaczyl (chyba Grzesiek) ciezko jest zhamowac m'ke z uwagi na jakies blokady, ktore jesli przednie kola sie nie kreca nie pozwalaja uzyskac maxymalnej mocy na kolach ( ze niby drift) , w E46 jakos sie to obchodzilo byl jakis myk , moze w M3 jest podobnie ... tylko ze tunner to chyba takie rzeczy wie ? W zasadzie to mogloby tlumaczyc skad takie wyniki a jaka moc jest naprawde w samochodzie...Moze sprobujcie go zhamowac podczas jazdy , tak jako rozwiazanie zagadki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię czytać ten wątek pojawiają się w nim cyfry nieosiągalne i niewyobrażalne dla przeciętnego kowalskiego. Mimo że wydałeś kupę kasy i deklarowanej mocy przez Gpower nie masz to nie robisz z tego checy jesteś mega obiektywny zdajesz relację że wszystkiego co na + co na - i cieszysz się z tego co masz (a jest z czego). Wyniki są piękne i robią wrażenie cały czas ci kibicuje w dalszym polepszaniu swojej multipli w dizlu. Wujek jesteś :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.