Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z pekajacym zbiornikiem wyrownawczym. Rok temu wymienilem na nowy i znow to samo. Puszcza zazwyczaj na polaczeniu.

Przy wymianie robilem rowniez uszczelke pod glowica i krucce. Nowy plyn G12( do wysokich temperatur).

Nie mam pojecia co to moze byc.

 

Z gory dzieki za pomoc

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Kolego wymieniałeś korek zbiorniczka wyrównawczego? Jeśli nie to wymień w ASO ok 70pln bo prawdopodobnie nie działa Ci zaworek w korku.
  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

 

Panowie pomocy!!

 

Zbiorniczek wymieniłem juz 2x + korek z 2,2 bara na 1,6 bara. Nie pomaga rozsadza mi układ chłodzenia.

Jest mozliwe zeby głowica byla pęknięta?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jest możliwe, zwłaszcza, jeśli silnik był kiedyś przegrzany.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Albo źle odpowietrzony układ chłodzenia. Albo są już przedmuchy do układu. Odkręć na zimnym zbiorniczek by ucieko ciśnienie, zakręć, potem odpal silnik i sprawdź czy od razu nie pompuje ciśnienie w układ. Jak masz dość duże pęknięcie to powinno szybko "nabić".
Opublikowano

Ten korek

korek z 2,2 bara na 1,6 bara
to gdzie kupiłęś ?

Jak by był dobry korek to powinien upuszczać ciśnienie i nie rozwalić dobrego zbiorniczka.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Mam to samo, twarde węże, CO w płynie, słabe sprężanie na cylindrach ale zbiorniczek wywaliło mi jedynie raz na starym korku i zbiorniczku. Nowy zbiorniczek nowy korek z ASO i bez problemów jeździłem. Aktualnie auto również stoi na uszczelce u mechanika. Jeżeli wywala zbiorniczek nadal to ewidentnie zły korek. Kup z ASO taki jaki ma być i tyle.
Opublikowano

Witam

 

Korek już dawno wymieniłem. Zbiorniczek jest juz ok. Co jakiś czas robie dolewki płynu.

Rozebranie głowicy i sprawdzenie koszt rzędu 500zł. Jak sie okaże, że strzelona głowica --> używka 1000 - 2000 z robocizną.

Nie wiem czy jest sens ładować tyle kasy do mojej wysłużonej Beti :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.