Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jest to mój pierwszy post, mam nadzieje że umieszczam go w odpowiednim dziale.

Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW o którym śniłem jako nastolatek, mowa tu o bmw e39, na auto mogę przeznaczyć ok 25tyś zł.

Znalazłem w miarę ładna sztukę, świadom jestem że auto nie jest nowe i coś na pewno będzie do roboty, ale nie chciał bym kupić trupa, w którego

trzeba będzie władować Bóg wie ile. http://otomoto.pl/bmw-525-192ps-el-siedzenia-przeb125000-C30724750.html

 

Co sądzicie o tym autku ??

Opublikowano

Po zdjeciach wyglada ladnie ale w realu moze byc inaczej. :norty:

Sprawdz czy ma oplacony recykling wielu sprzedawcow pisze, ze jest oplacony a recyklingu nie placa. Choc w tym przypadku recykling nie jest najdrozsza oplata.

Opublikowano

W DE takie auto w ładnym stanie to koszt około 25-30tys.zł (plus opłaty). Zarobek handlarza też raczej wypadałoby doliczyć...

Także fura do gruntownego sprawdzenia.

Opublikowano

W deklarowany przebieg jakoś ciężko mi uwierzyć. Dzwoń do ASO i pytaj.

 

Rozkodowany VIN:

Art. Wartość

Numer podwozia WBADT31090GN75081

Kod typu DT31

Typ 525I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.50

Moc 141

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/GRAU (F4TT)

Data prod. 2001-06-11

 

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Information

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

Opublikowano
Po tych zdjęciach faktycznie cokolwiek ciężko ocenić ale wydaje mi się, że kierownica jest już trochę obdrapana no i przede wszystkim mimo, że ładnie schowany jest fotel kierowcy na jednym zdjęciu to i tak na następnym widać, że boczek fotela się pruje. Przy tym przebiegu to bardzo dziwne, ja mam ponad 2x większy i fotel mam co prawda wygnieciony ale się nie pruje. Chyba że autem jeździł jakiś grubas bo uszczelki drzwi też porozrywane.
Opublikowano
Te uszczelki drzwi w moim odczuciu sa zwyczajnie badziewne. W poprzednim mialem podarta, w obecnym mam podarta, kazde e39, ktore ogladalem mialo podarte mniej lub bardziej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bmw dopiero po 2007r sprzedawało uszczelki drzwiowe do e39 z większą zawartością gumy w gumie :mrgreen: do tego czasu więcej w nich było kruszącej się pianki niż gumy, auto wklejone ma na sobie po przekątnych inny odcień srebrnego (lewy przód i prawy tył).
Opublikowano
Ok, uszczelki to pikuś, bo u mnie nawet z tyłu już są poprzecierane (a były idealne jak auto kupowałem) a zabieram kogoś raptem raz w tygodniu albo rzadziej :wink: Ale fotel się "drze" :lol:
Opublikowano

25-30 tys zł za e39. :mrgreen: Chyba na Ukrainie lub w Polsce :)

 

Samochód Nimecy-> przebieg 125,000 km 12 lat w eksploatacji :)

To tylko u nas ludzie kupują samochód po to by stał, a na co dzień jeżdżą albo autobusem albo pociągiem..

Wiec gdy by Kraj pochodzenia był Polska, można było by w to uwierzyć.

Kiedyś był dokument o handlarzach i sprowadzanych autach z zachodu.

 

Pozwolę sobie przytoczyć pewien cytat" Na zachodzie ludzie kupują samochód do pracy, ten samochód cały czas pracuje, jak zostanie wyeksploatowany maksymalnie to się po prostu go pozbywają i kupują drugi najczęściej nowy.

A że nikt tam takich starych samochodów nie chce kupować, to samochód trafia na export w stronę wschodu, gdzie bieda i naiwniactwo,

 

Ps co drugie e60 poliftowe ma przebieg ponad 200 tyś a czasem i 300 tyś (samochód 4-5 lat młodszy) i sobie odpowiedz sam co do przebiegu.

Samochód zwyczajny, wyposażenie mierne, brak skóry, zwykłe siedzenia, opony takie byle jakie, brak zimówek, brak rejestracji i ubezpieczenia.

Pomijam stan techniczny. Same wydatki cena z kosmosu a samochód mierny

 

w 2008-9 roku może cena była by adekwatną do e39 z takim silnikiem i wyposażeniem.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

 

jeszcze odnośnie ogłoszenia:

nie pasuje mi panel regulacji fotela pasażera, wygląda jakby brakowało przycisku, a drugi jakoś był przekręcony (ta okrągła dziura, której nie ma w fotelu kierowcy)? Porównajcie zdjęcia 6 i 7 z ogłoszenia. Jak się mylę to proszę mnie poprawić.

Niechlubnie się przyznam, że E39 rzadko widuje od środka, ale nawet mnie to nie pasuje.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie pasuje mi panel regulacji fotela pasażera, wygląda jakby brakowało przycisku, a drugi jakoś był przekręcony (ta okrągła dziura, której nie ma w fotelu kierowcy)? Porównajcie zdjęcia 6 i 7 z ogłoszenia. Jak się mylę to proszę mnie poprawić.

 

 

Zgadza się, w prawym fotelu urwane są elementy regulacji. Jeden całkiem, drugi trzyma się już pewnie siłą woli :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.