Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od dłuższego czasu chcę sobie kupić e30 w kabriolecie koniecznie 6 cylindrowe.

Myślałem o jakiejś doinwestowanej laleczce na wąskiej lampie. Ale ostatnio stwierdziłem, że wole sam wszystko sukcesywnie doprowadzić do perfekcji.

 

Wpadłem na takie ogłoszenie: http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=239577455&cd=635176162130000000&asrc=st

 

Wiadomo nie jest to igła, rdza się pojawiła, dach elektryczny nie działa ale podobno oprócze tego wsytskow mierę OK.

Co najważniejsze jest w moim kolorze zarówno z zewnątrz jak i w środku. Co prawda na szerokiej lampie :cry2: ale jakoś to przeboleje.

 

Auto chciałbym doprowadzić do perfekcji zarówno mechanicznie jak i blacharsko i zarejestrowac jako zabytek i nie rozstawac się z nim przez najbliższych kilkanaście lat.

Co o tym myślicie? Jak oceniacie ten konkretny egzemplarz? Czy warto się w to pchać - koszt zakupu śmieszny, sukcesywna renowacja też nie powinna pociągnąć jakiś mega kosztów.

 

Rozkodowany VIN

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBABA11000EB55581

Kod typu BA11

Typ 320I (EUR)

Typoszereg E E30 ©

Seria 3

Rodzaj konstrukcji CABRIO

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M20

Pojemność skokowa 2.00

Moc 95

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor CALYPSOROT METALLIC (252)

Tapicerka (0203)

Data prod. 1992-04-02

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV Autoalarm

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone

S375A STOFFVERDECK ELEKT.MECH.SCHWAR Dach składany elektromech. czarny

S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Przygotowanie pod Hardtop

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Siedzenie tylne z materiału

S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

L811A BELGIEN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Belgia

S899A EXPORT-FAHRZEUG optyczne podawanie sygnałów do DWA

S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Wyposażenie na życzenie Klienta

 

 

 

Indywidualne dane pojazdu

 

Tekst

0940 Special request

= Shadow-Line, wie Schl.Nr. 339

Opublikowano

Co do samochodu wygląda fajnie ;)

Trochę serca i pieniędzy włożyć i będzie super :cool2:

Co do rejestrowania pojazdu jako zabytkowy to podobno więcej kłopotu niż korzyści…Słyszałem, że nie można pojechać za granicę bez pozwolenia :think:

Sprzedaż takiego pojazdu za granicę to też problem...

Opublikowano

No właśnie nie zagłębiałem się jeszcze w rejestracje na żółte tablice więc musze sie za to zabrać.

 

Brakuje mi tutaj klimy, no ale w sumie to kabriolet :mrgreen:

I widać, że auto nie jest jakoś mega zadbane nie pochodzi od jakiegoś "miłośnika marki" ale e30 od takowego potrafią kosztowac i 10tys euro

Opublikowano

Jeśli masz odpowiednie zaplecze i możliwość to doprowadzanie takiego samochodu do idealnego stanu to świetna sprawa ;)

Brak klimy to nie jakiś wielki minus, w lecie słońce daje mocno po głowie więc czapka i dasz radę :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak myślisz, ile musisz wydać na polakierowanie auta, naprawę pleksy w dachu ( pewnie i poszycia samego dachu również) i elektryki samego dachu? na razie pomijam renowację wnętrza i całej mechaniki :?: :norty: Pytam bo JA ze swoją e32 zakładałem budżet max 25tys a minąłem już 30tys :mad2: Jeśli chcesz ją doprowadzić do perfekcji a innego sensu kupowania jej nie widzę to swoje założenia budżetowe pomnóz x2 :wink: ale pewnie o tym wiesz, Ja Ci chętnie pokibicuję gdybyś ją kupił i próbował ratować jej życie :cool2:
Opublikowano

Jak na e30 wizualnie stan jest świetny.

Do tego ten kolor :cool2:

Moim zdaniem b. dobra inwestycja na przyszłość. Za 20 lat będzie sporo warta.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Jak myślisz, ile musisz wydać na polakierowanie auta, naprawę pleksy w dachu ( pewnie i poszycia samego dachu również) i elektryki samego dachu? na razie pomijam renowację wnętrza i całej mechaniki :?: :norty: Pytam bo JA ze swoją e32 zakładałem budżet max 25tys a minąłem już 30tys :mad2: Jeśli chcesz ją doprowadzić do perfekcji a innego sensu kupowania jej nie widzę to swoje założenia budżetowe pomnóz x2 :wink: ale pewnie o tym wiesz, Ja Ci chętnie pokibicuję gdybyś ją kupił i próbował ratować jej życie :cool2:

 

Lakierowanie to najmniejszy problem, bo mam dwóch naprawdę dobrych lakierników, którzy sobie poradzą w normalnych pieniądzach.

O wnętrze zadbałby mój dobry znajomy i firma http://www.carlex.pl/ (może nawet jako reklama swoich usług)

 

No dach raczej do wymiany będzie się nadawał (z tego co mówi sprzedający) koszt w ASO jakieś 15tys (więc raczej odpada) Będę szukał jakiegoś anglika po dzwonie z nowym dachem albo coś. Lub firmy która zrobi nowy dach. (jeszcze tego nie ogarniałem)

Mechanikę i blacharkę raczej ogarnę sam

 

W sumie myślałem o jakiś 20tys ale znam realia i wiem, że mogę się nie zamknąć - ale wtedy rozłożę sobie to w czasie i tyle.

 

Tylko cały czas myślę czy nie lepiej szukać 325i na wąskiej lampie - w końcu to większy klasyk.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytałem dziś o koszt nowej tapicerki w tej firmie Twojego znajomego do mojej e32, bagatela 10.000zł :mrgreen:
Opublikowano
Pytałem dziś o koszt nowej tapicerki w tej firmie Twojego znajomego do mojej e32, bagatela 10.000zł :mrgreen:

 

 

No, mnie na razie robi wycenę na to e30 zobaczymy co powie w poniedziałek

 

Gość jest naprawdę dobry w tym co robi, widziałem wiele jego projektów i każdy naprawdę wykonany profesjonalnie. Ale niestety nie jest tani :(

Nawet BMW z salonu Sikory trafiaja do niego na Indywiduale

 

Jakbyś był jednak zainteresowany to mogę pogadać z nim o jakimś rabacie do tego e32

 

 

Kurde bije sie z myslami czy kupić to e30 - bo pieniądzy których w nią włożę na pewno nie odzyskam, ale za to będę miał zajbistego klasyka, o którym marzyłem w młodości.

Jakby to było 325 na wąskiej lampie to już bym z nią wracał - a tak to sie zastanawiam

Opublikowano

Jeżeli chodzi o dach to dzwoniłem kiedyś w sprawie e24 do http://www.cabriotop.pl

U mnie jest ten problem, że e24 nie wychodziły cabrio i musieliby robić konstrukcję od podstaw a do e30 nie ma z tym problemu i cenowo nie było tragedii z tego co pamiętam ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja zapytałem tak z ciekawości bo nie uznaję nowych wyszywanek w klasykach, jakoś tak mam :mrgreen: przywiozłem sobie całe wzorowe wnętrze z niemiec rózniące się tylko miesiącem produkcji od starego mojego, wymieniłem fotele bo potrzebowałem sterowania elektrycznego, moje stare były na wajchy :mad2: wiadomo że sianka nie odzyskasz (Ja również) ale powiem Ci że jest radość jak się wszystko udaje zrobić co się zaplanuje, kosztuje to masę nerwów i pieniędzy ale fajnym jest później to jak ktoś z X6 czy F01 pokazuje na Twoje auto palcem :D Ja bym brał :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.