Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Pierwsze mrozy, wsiadam do auta rano po całej nocy, patrze na zegary, a tam żółta kontrolka kierownicy z kłódką. Wkładam kluczyk do stacyjki, sprzęgło - start i silnik startuje.

Wysiadam pod pracą, wyjmuje kluczyk z ciekawości wkładam go ponownie, bum znowu to samo - kontrolka między zegarami ale auto startuje.

Przeczytałem w instrukcji oznaczenie tej kontrolki -

 

"Pali się na żółto - elektryczna blokada kierownicy zablokowana"

 

Wiecie co mogło się stać? Dodam że od jakiegoś czasu, rzadko ale się zdarza że przy skręcaniu kierownicą na parkingu w miejscu, układ kierowniczy wydaje czasem dziwny dzwięk, kończy się pompa wspomagania? Za mało płynu?

 

Auto - BMW E91 320d 2006 rok.

 

Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od jakiegoś czasu cos sie dzieje a ty nawet nie sprawdziles czy masz prawidlowy poziom płynu we wspomaganiu skoro o to pytasz? Kiera z kłódka może się zapalić jak aku jest słaby.

🙃🙃

Opublikowano

Źle napisałem, oczywiście że sprawdzałem poziom płynu i wszystko było ok. To nie jest tak że te dzwięki były cały czas, raz na 100 kręceń, lekko coś zapiszczało na dosłownie pół sekundy, a że jestem na wszelkie dzwięki z auta uczulony to od razu to sprawdziłem - ewentualne wycieki + poziom płynu, wszystko było ok więc przy kolejnym przeglądzie miałem sprawdzić pompę wspomagania.

 

Akumulator to dobry kierunek, od nowości jest ten sam. Muszę to sprawdzić w takim razie, dzięki za radę.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Krzysiu niech naprawiają w taki sposób w końcu i tak zaczną szukac dokładnie :wink:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Przepraszam Panowie za śmietnik, żle wpisywałem w szukajkę ;)

 

Zaczynam od wymiany akumulatora, wczoraj zamówiony - na jutro powinien być. Zobaczymy czy to wystarczy.

Po włożeniu nowego aku, trzeba będzie dodatkowo kasować błędy + robić adaptację nowego akumulatora? Pytam bo wcześniej jeździłem tylko Hondami, a tam nic nie trzeba było kodować, programować itd. No ale za to tyle tyś km zrobionych i nigdy nic sie nie popsuło... a tutaj co i rusz jakieś dziwne rzeczy ;P

 

Dzięki za pomoc,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.