Skocz do zawartości

Bład AFS, Samoczynna Zmiana Jezyka,


Integy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Posiadam BmW e60 z następującymi bolączkami:

 

-Atywny Układ Kierowniczy : 4447 : Komunikacja Can aktywnego ukłądu Kierowniczego AFS (Komponenty/Działanie nieaktywne)

5f62: Komunikat Can aktywnego Ukłądu Kierowniczego AFS Brak Komunikacji, 94E7-Czujnik kąta skrętu Błąd - Błedy pozostające w BMW po wykasowaniu. Diagnozna KTS.

 

W DIS: 614A Motor Position angle not initialized, 6137- Engine position motor sensor

Wspomaganie działa poprawnie nie wiem jak przy większych prędkościach.

 

Drugą sprawą jest problem z prądem; Mianowicie Bunia posiadała wrzucony Aku Bosch S5 i na nim po 2 dniach cieżko paliła przy czym dochodziło do resetu daty i godziny, jeżyka na domyslny, brak reakcji na centralke. (Samochód pokazywał High rate of battery discharge) . Obecenie wrzucony orginał BMW 90aH Lecz KTS nie dam rady zmienic pojemnosci Aku z 110 na 90 DIS to ruszy ? I ewentualnie czy tu może leżec wina (gdyż na tym zmienionym aku po starcie silnika jezyk dalej zmienia się na domyslny)

 

Z góry dziękuje za Pomoc !!! Pozdrawiam Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Czujnik kąta skrętu musisz skalibrować , samo wykasowanie błędu nic nie da , procedure adaptacji masz w DIS chociażby , w INPA niby tez ale ona gownianie działa, tool32 też może być Twoim przyjacielem jeżeli o to chodzi kwestia jak bardzo ogarniasz te programy.

 

KTS to syf i do bmw nadaje się tak jak ja do tańczenia w balecie, błędy skasuje ale raczej nic ponad tak samo ja w rajstopki się wcisnę ale na tym koniec :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za zainteresowanie:

 

Co do tej kalibracji siedząc w Bem, zauważyłem ze DIS nie widzi tego czujnika. To znaczy podglądam wartości i ukazują mi sie ----- . To samo podczas procedury kalibracji Sterin Angle. Może coś zle robię ? Mógłbyś przybliżyć mniej więcej przebieg tej procedury ?

 

Edit: Dobrałem sie do wiązki : AFS ----> Przekłania. Część idąca z AFS do przegrody czysta... Brak przetarć lub innych uszkodzeń. Po usunięciu W DIS błedów dalej zostaje -Engine Motor Sensor. I jak wcześniej wspomniałem nie mogę podglądnąć w DIS kąta skrętu kierownicy itp... Pozostaje -----.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.