Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pytanie do Was koledzy a propo ww przewodu w silniku M60B40. Otóż czy ten przewód powinien być na tyle długi, aby zamykać szczelnie oba konce odmy(odmy na kolektorze dolotowym oraz do przewodow prowadzacych do odmy pod rozrządem)? gdyż u mnie pozostaje mniej więcej 3 cm odstępu na króćcu do odmy pod rozrządem(skąd na 99% wyciekał olej). Czy też jest to normalna sprawa, a za uszczelnienie robi oring o średnicy 16mm(u mnie wcześniej prowizorka na silikonie...)? pozdrawiam
Opublikowano
Kolego rurka jest jaka jest i odstęp od rozrządu to normalna sprawa. Wymień o-ring wewnątrz rurki i będzie wszystko ok. To załatwi sprawę. Przerabiałem temat u siebie z olejem kapiącym tam na dół. Pozdro
Opublikowano

Dokładnie Kolego wymieniony, o ring wewnętrzny bodajże d=16 mm. Tylko, ze teraz pojawił się problem typu, iż pomimo wszystko ładnie poskładałem(wszystkie czujniki na swoim miejscu),dodatkowo wleciała nowa chłodnica, Krokowy przeczyszczony(...) ALE: nie potrafi prawidłowo się uruchomić. Tzn. rozrusznik działa prawidłowo,napięcie prawidłowe,akumulator naładowany, paliwo jest, ale jeżeli nie dodam gazu to nie potrafi się utrzymać i gaśnie. Dodatkowo występuje spalanie stukowe co jakiś czas w wydechu(nie spalona mieszanka w cylindrze). Podejrzewam,że któraś z cewek mogła się spalić(jutro bądź sobotę pod komputer podepnę) tylko,że silnik nie wykazywał przed zdjęciem kolektora jakiś problemów z cewkami(nowe świece również niedawno wymieniłem). Czy jest możliwość,że coś się mogło stać z cewką podczas 2 tygodniowej przerwy? POzdrawiam

P.s odpiąłem na noc akumulator,że sterowniki mogły się wyczyścić"

Opublikowano
Kolego jak podnosiłeś kolektor ssący to trzeba było bezwzględnie wymienić uszczelki pod nim. Nie jest do duży kosz a przynajmniej eliminujesz zasysanie lewego powietrza. Te odgłosy z wydechu to prawdopodobnie będzie właśnie podsysanie powietrza. Sprawdź jeszcze dokładnie odmę z tyłu lub najlepiej wymień. Moja też tak prychała. Założyłem nową odmę org. ASO koszt ~160zł i spokój i cisza ale uszczelki wymienione mam wszystkie na całym kolektorze ssącym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.