Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja bym spróbował wpierw wymienić tylko sam napinacz . Chociaż pewnie nie mam racji i zaraz ktoś napisze ,że mówie bzdury i powie ,że trzeba wiedzieć coś o zasadzie działania łańcucha rozrządu w silnikach. I powie , że przecież z tym można tak jezdzić . A tak z samej ciekawości czy ten dzwięk słyszalny jest w całym zakresie obrotów czy tylko w pewnym przedziale ?

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tylko w zakresie 1600-2500 i gdy silnik jest zimny, jak sie rozgrzeje to slychac tykanie jakby silnik nie mail oleju. zauwazalna utrata mocy takze.
Opublikowano (edytowane)

z ktorego roku masz auto? rozrzad przewaznie padal w 2009 roczniku.

sprawdz rurke od egr ( laczy zawor z katem)

u mnie byla peknieta. na zimno chodzil jak diesel albo auto z dziurawym wydechem. :mrgreen:

fabryczna rurka jest w bandazu i nie widac pekniecia.

gdyby to byl jednak rozrzad to plastkowe wiory z prowadnic przedostaja sie do oleju. spusc olej i bedziesz wiedzial

lepiej to zrobic szybko bo wiory dostaja sie do pompy oleju i wtedy juz grozi kapitalka :evil:

w sumie to nie jest takie zle bo nowy silnik na allegro kosztuje tyle co wymiana rozrzadu. :roll:

 

podsumowujac to oprocz 6-cylindrowych diesli (mialem 325d) to wszystkie silniki w e90 sa chyba wymagaja czestej obslugi serwisowej...cewki, wtryski, noxy, turbiny, klapki, rozrzady, spryskiwcze, piszczace kierownice, odpadajace regulatory nawiewow i glosniczki w desce, dyfry z plasteliny, ...ostatnio dzwonil do mnie koles co kupil 5 lat temu ode mnie isa 250. ma ponad 300.000km i nic sie nie dzieje. jednak mechanicznie bmw to przy lexusie wielkie g... :mad2:

Edytowane przez zetti
Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Wiec wedlug mechanika jednak lancuch do wymiany ale nie gwarantuje ze to rozwiaze problem:(

Chyba czas sie porzegnac z betka, skoro dwoch mechanikow nie bardzo wie co z tym zrobic a nie bede wykaladal tyle kasy tylko po to sie przekonac ze to nie bylo to.

Opublikowano
Nieciekawie Kolego. Myślę że trzeba sprawdzić dokładnie co z rozrządem i jeśli tam jest problem to naprawić. Po wymianie powinien wytrzymać do końca ...
Opublikowano
A ja mysle ze trzeba sie porzegnac z smochodem, szkoda bo wajnie sie porwadzi. Ale ilosc ustrerek ktore doswiadczylem w przeciagu 8 miesiecy posiadania troche przyslania frajde z jazdy. Do tej pory polecialy cewki, tremostat, jeden wtrysk a auto ma dopiero 60tys. A teraz lancuch. NO i nie ma gwarancji ze to jest to.
Opublikowano
Ja mam to auto od czerwca 2013, podobny przebieg i na horyzoncie wymiana czujnika NOx. Podczas zakupu na przeglądzie w ASO załapałem się na akcję serwisową wymiany cewek. Nie ma już bezawaryjnych nowszych aut, na co byś nie zmienił to może być ... różnie :/
Opublikowano
bez jaj, to nie moje pierwesze auto w zyciu i nie pierwsza beta. Nigdy nie musialem zmieniac tylu rzeczy w przeciagu niecalego roku przy tym przebiegu. Z tego co czytam o tym solniku na brytyjskich forach to ten silnik poprostu jest do bani i tyle. Szokda ze tego wczesniej nie sprawdzilem.
Opublikowano
Powiem tak. Daj jej jeszcze jedną szanse. Ja w ciągu 3 tyg wywaliłem 6 tys. na dwie naprawy w tym 2x wtryski to były. Wkurzyłem się też na maksa i powiedziałem ,że jak jeszcze raz nawalą daje do żyda. Od tamtego czasu autko sprawuje się . Podpowiem staraj się wkładać oryginały masz gwarancje 2 lata ,że jak nawali znowu to samo idziesz na gwarancje i wymieniają :)

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

Przede wszystkim trzeba poznac przyczyne.

Ten silnik jest na tyle skomplikowany ze jest wiele elementow ktore powoduja dziwne objawy

Faluje od starych swiec, gubi zaplony od lejacych wtryskow. Dobra diagnoza a nie wymienianie wszystkiego pokolei.

Szkoda ze nie ma nikogo kto jest to w stanie ogarnac. Aso bladza we mgle...

Kaza wymieniac nox za 1700 mimo ze przyczyna jest gdzie indziej. Wymieniaja wtryski przy missfireach a okazuje sie ze to katalizator. Jedni maja cewki boscha inni delphi.

I zero wsparcia czegos co kiedys nazywalo sie bmw polska

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Super :) Ja w moim 320i N43 póki co wymieniłem wtryski, świece i czujnik sondy - na razie zero problemów i oby tak dalej :)
Opublikowano

Siema,

Dziwi mnie najbardziej fakt ze auto ma tyle latek a tylko 60 tys?!?!?!

Masz je od nowsci?? Bo jak nei to na 1000% ten przebieg mozna pomnozyc razy 4-5......z autopsji, a jak auto z zagraniocy to jestem na milion pewien takiehj akcji, ksiazki serwisowe itp se mozna wiecie gdzie...Zeby miec pewnosc trzeba miec znajomego w BMW w Niemczech w bazie(tam maja wszystkie dane-prawdziwe!)

Krecenie licznika to max 30 min, zero sladow.

 

Z tego co mi wiadomo to ten silnik jest niestety niewypalem, mam N46 320i i mialem male przeboje pierdolki do rozbienia etc, ale po wszystkich zabiegach przy prawie 200 tys teraz nic takiego si enie dziej, zalewam paliwo wsiadam i w trase, i takie ma byc BMW.

Padniety rorzad w takim wieku tyo powazna usterka, na tyle powzana ze uwazam iz auto ma znacznie wieksza przeszlosc dorgowa...

 

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siema,

Dziwi mnie najbardziej fakt ze auto ma tyle latek a tylko 60 tys?!?!?!

Masz je od nowsci?? Bo jak nei to na 1000% ten przebieg mozna pomnozyc razy 4-5......z autopsji, a jak auto z zagraniocy to jestem na milion pewien takiehj akcji, ksiazki serwisowe itp se mozna wiecie gdzie...Zeby miec pewnosc trzeba miec znajomego w BMW w Niemczech w bazie(tam maja wszystkie dane-prawdziwe!)

Krecenie licznika to max 30 min, zero sladow.

 

Z tego co mi wiadomo to ten silnik jest niestety niewypalem, mam N46 320i i mialem male przeboje [bAD] do rozbienia etc, ale po wszystkich zabiegach przy prawie 200 tys teraz nic takiego si enie dziej, zalewam paliwo wsiadam i w trase, i takie ma byc BMW.

Padniety rorzad w takim wieku tyo powazna usterka, na tyle powzana ze uwazam iz auto ma znacznie wieksza przeszlosc dorgowa...

 

Pozdro

heheh no żebyś się nie zdziwił jak ci padnie cały valvetronic za chwile i będziesz płakał jaki to N46 jest do bani a przy 200 tysiacach to cud że jeszcze ci to działa a może już nie ale nawet o tym nie wiesz ... rozrządy w N46 też padały jak byś nie wiedział, dobre silniki w BMW to się skończyły na M52TU, reszta to już nie bardzo

Raczej nie wiesz co piszesz z rozrządami, wystarczy że jest wadliwy napinacz i rozrząd się sypie. W VAG'u w TSI rozrządy padały po 20-30 tysiacach więc jak nie masz pojęcia to nie pisz głupot. Myślisz, że każdy kupuje knota z cofanym licznikiem ?? Nie musisz jechać do Niemiec żeby w aso sprawdzić przebieg w EU mają bazę dostępną z każdego kraju, to tak jak byś nie wiedział ...

Krzysztof
Opublikowano
samochod jest kupiony i uzytkowany w UK, bezposrednio od dealera BMW. Niestety juz po gwarancji:( wiec watpie zeby byl cofniety licznik. Co do niewypalow, to chyba kazdy ostatni silnik BMW jest niewypalem N43/N46 czy N47.
Opublikowano

Jak na samym poczatku zaznaczyl nie musze sie znac.

Czyli w takim razie co? Mam czekac az padnie?

Mam sie tego i nie jezdzic autem?

Ty natomiast znasz sie perfekcyjnie i wiesz wszystko o silnikach i ich wadach- Dziwne ze inzynierowie ktorzy to wszystko do kupy zlozyli zaplanowali ze ma to wytrzymac 350 tys sie pomylili...no bo przeciez TY jestes madrzejszy od nich i na podstawie dwoch przypadkow(Polskich przypadkow)NIECOFANYCH LICZNIKOW I SUPER STANU AUT Z PRZEBIEGIEM NIGDY NEI PRZEKRACZAJACYM 200 tys....sie znasz...

 

Sory kolego, straszysz niepotrzebnie, znasz sie na tym co wyczytasz na forach.

 

Jak padnie bede musial zrobic-normalna sprawa?!

Ja Ci powiem ze np Bugatti tez padaja rozrzady...jak muchy....i Co?!

 

"W VAG'u w TSI rozrządy padały po 20-30 tysiacach więc jak nie masz pojęcia to nie pisz głupot. "

 

A co to ma to wogole za znaczenie?? Jak jezdze BMW to mam sie bac ze w traktorze Kazika detka strzeli bo i moja moze?! No ku*** czlowieku?!

 

"Nie musisz jechać do Niemiec żeby w aso sprawdzić przebieg w EU mają bazę dostępną z każdego kraju, to tak jak byś nie wiedział ..."

To Ty sie znasz po raz kolejny lepiej....Ile razy sam sprawdzales w taki sposob? Ile razy zdazyli sie ze bylo to tylko wtedy prawdziw i miarodajne gdy obsluga byla w ASO.... A jak bys nie wiedzial, kazdy nie koniecznie zakald ASO odpowiednio notuje wszelkie naprawy na zachodzie, jesli ktos jest rzetelny i wtaki sposob dba o auto i kozysta z zakaldaui mechanika to wszystko jest przejzyste- a w tej calej bazie jest tylo co se moge w necie sprawdzic sam...-GUNWO

 

Teraz wyklad na temat aut i przebiegu...knowtow haha

 

Auta w Polsce z przebiegiem powyzej 200 tys to ewenement na rynku wtornym u handlarzy, opcja kupieniea z menijszym przebiegiem u delrea to odpowiednio wieksza gotowka-adekwatna do stanu.

Auta z drugiej reki majace 120 tys po 5. 6, 7, czy 8 latach standardowo....i pozniej wlasnie problemy ze padlo to i tamto, ze przebieg oryginal bo ksiazka ori...

Smiac sie chce jaki jestes naiwny i jak sam malow iesz, albo jak ci robia kolo piora a nawet nie widzisz....bos ciemna masa i dasz sie urabiac.

Wiec wedlug tych teori(Twoich kolego) BMW to auto co sie psuje, nie warte kupienia drogie w utrzymaniu etc.

Po raz kolejny- czemu autra za granica maja 2-3 razyw wiekszy przebieg i jezdza?! Dobrze i bezproblemowo?! No czemu?

 

JAk sie okazuje w Polskich salonach czesto "uczciwi" delerzy kupuja od fabryk auta...2 kategori, z rysami, skazami etc niewidocznymi badz nie wdo wykrycia dla potencjalnego nabywcy...

Po jakims czasi wadliwe materialy daja znac o sobie(bardzo szybko zazwyczaj) i sa problemy-madry polak i cfany zrobil w chu** ziomka przeklrecil na kase zdarl skore a pozneij zarobi na serwisie....to sa praktyki monopolistyczne o ktorych nie mowi sie glosnio...to sa monopole.

Auta nawet eksluzywne sa dalej AUTAMI, sgtwoprzonymi przez czlowieka i maszyny pojazdami ktora MAJA i BEDA sie psuc.

A wmawianie mi czy innym ze TSI pada po 20-30 tys mnie GUNWO obchodzi.

Mnie obchodzi to ze Twoje argumenty sa tylko po to aby odstraszyc i zastarszyc ludzi w tym wypadku.

Co masz za interes zeby tak nienawidzic silnika N43 badz N46???

Ja wiem ile mam KM i wiem ile robioe, swiadom jestem kosztow i wymian jesli bedzie trzeba.

 

Zle mi sie zrobilo jak przeczytalem te krotka opinie "ZNAWCY" temtu.

 

Ciagle POLSKIE rady pseudo fachowcow maja sie jak GUNWO w prozni do detki w runflacie...ani jedno anie drugie nie wystepuje zbyt czesto...

 

CZesto i gesto zastrasza sie ludzi takim podejsciem fachopwcow cuda opisujecie gunow z tego ma sie dobrze...

 

Nie wazne co napiszesz, opisalem tylko czastke tego co chcialem bo szlak mnie trafia jak pomysle ile to naiwnej wiary walczy z wiatrakami swiecie przekonanej ze maja to za co zapalcili. Gunwo nie w Polandi tam zawsze sa walki....wszedzie, na wyspach t ez sa walki ciapki kreca fury bo si eskumali jzu polacy z nimi, 10 lat temu byl to ewenement teraz co 2 ciapkowy komis to krecone bryki...

 

Wszystko to ch*uj wielki najlepiej chyba kupic rower ale bez detki lancucha bo prowadnica sioe zjedzie detka strzeli i gunwo wszystko...

 

 

 

PS do kolegi z UK gdzie mieszkasz?

 

Milego weekendu!

Opublikowano

Stary ale o co ci chodzi?

 

wylales jakies bezwartosciowe argumenty na cala strone A4:)

 

Ja mowilem ze te silniki to wielkie gowno i tyle. Bo przrciez to raczej troche wkurzajace ze lancuch w nowych slinikach wytrzymuje mniej niz pasek w przecietnym samochodzie.

Pozatym Bmw to klasa premium wiec jakies oczekiwania sa, a nie powarzna naprawa co pol roku i trzeszczace plastiki.

Opublikowano

Zawarkem swoja wypowiedz wczesniej wiec nie bede sie powtarzal.

 

Chodzi mi o to ze w normalnym kraju auta normalnie jezdza...i to jest sedno do reszty wnioskow dojdzie kazdy sam jesli chce i potrafi.

 

Jesli uwazasz ze sa bezwarosciowe to ja uwazam ze Twoja wiedza taka jest, i na dodatek sam o tym nie wiesz....dzieki Dobranoc

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeszcze jedno pytanko, po wymianie lancuch skoczylo spalanie o jakis litr. To chyba jedyne co sie zmienilo ostatnio w samochodzie. Jakies pomysly, co mechanic mogl zle zrobic przy wymianie lancucha?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.