Skocz do zawartości

e90 320d, Biała, xDrive Warszawa WBAPP71060A618688


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zarezerwowałem sobie to auto ale zanim je kupię może ktoś go zna?

http://allegro.pl/bmw-320d-xdrive-demo-salon-i3742407870.html

 

VIN: WBAPP71060A618688

Mam obawy co do 125kkm po Warszawie i okolicach.

Sprawdzałem jednego xDrive z tego samego roku, też Warszawa i na kolumnie kierownicy ma stuki - auto stoi w Rawie Mazowieckiej. Ma przebieg niecałe 70000 km.

 

Nie mam BMW więc pytanie czy cena jest odpowiednia/niska/wysoka?

 

Dziekuję, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiony w salonie, więc w czym problem. Wszystko możesz tam sprawdzić.

 

Tak wiem, że mogę sprawdzić ale jestem z okolic Oświęcimia i wiem, że muszę mieć upoważnienie od właściciela bo bez tego ani w Bielsku ani w Katowicach mi tej historii nie podadzą (pytałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiony w salonie, więc w czym problem. Wszystko możesz tam sprawdzić.

 

Tak wiem, że mogę sprawdzić ale jestem z okolic Oświęcimia i wiem, że muszę mieć upoważnienie od właściciela bo bez tego ani w Bielsku ani w Katowicach mi tej historii nie podadzą (pytałem).

 

Dzisiaj byłem w Bielsku i sprawdzałem dwa auta i wszytsko dostałem jak na dłoni. Tylko trzeba się zjawić osobiście bo przez telefon nie podają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drzwi inny odcień, reflektory ciemne – wróżenie z fusów przy takiej jakości zdjęć. Auto z polskiego salonu z pełną historią wg zapewnień sprzedawcy więc z czym problem. Uzgodnić z sprzedawcą, że w przypadku wizyty w ASO, gdy wyjdą nieprawidłowości co do przebiegu i bezwypadkowości zwraca kasą za przegląd i po sprawie. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obawy co do 125kkm po Warszawie i okolicach.

Sprawdzałem jednego xDrive z tego samego roku, też Warszawa i na kolumnie kierownicy ma stuki - auto stoi w Rawie Mazowieckiej. Ma przebieg niecałe 70000 km.

 

Ogólnie spodziewaj się zużycia jak ~250 tys po zachodnich drogach, może ciut więcej. Stuków się nie ustrzeżesz, ja sprowadzalem E91 była idealna, 80 tys na naszych drogach i magiel niestety dostał swoje. Nie wiem czy w F10 coś poprawili, czy też to przez wspomaganie elektryczne jest inny magiel, ale zrobiłem 30 tys i jest jak po zakupie.

 

Weź VIN, podjedź do Sikory, podadzą Ci historie raczej bez problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no z tym 250 to chyba trochę przesada skoro to nie handlarz/leasing/firmówka. Tą o której pisałem użytkowała Coca-Cola (leasing). Po fotelu widać było, że miała dużo wejść/wyjść :)

 

U Sikory byłem, tak jak napisałem tak zrobiłem i... no nie jest tak 'bez problemu'. Bez problemu podają przebieg przy ostatniej wizycie w ASO - było 119kkm w sierpniu tego roku. Czyli auto robi jakieś 2kkm/miesiąc. Nie wiem, czy to możliwe po naszej stolicy ;)

 

Danych szczegółowych nie podali. Poprosiłem Pana (ale zabawa, nie ma co ;) ) aby odpowiedział na 3 pytania Tak/Nie:

Czy silnik OK?

Czy skrzynia OK?

Czy było coś w ASO malowane?

Test przeszedł pozytywnie ale szczegółów nie może powiedzieć.

 

Podobną historię miałem z dwoma innymi serwisami BMW i twierdzę, że to jednak standard - trzeba mieć upoważnienie aby dostać pełną dokumentację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Od tej od Coca-Coli wziąłem ksero DR i oświadczenie właściciela (firmy leasingowej), że zgadza się na sprawdzenie auta w ASO przeze mnie.

Nie kupiłem bo:

1. Stuki na kierownicy.

2. Wymieniane obie lampy z tyłu - nie naraz. Najpierw jedna, jakiś czas druga.

3. Mocno wytarty boczek fotela kierowcy - jak na swój przebieg.

4. Skórzana tapicerka w kolorze kremowym (fabryka) była w kolorze jasno brązowym.

 

Auto wyglądało jakby było firmówka dla każdego, kto potrzebuje a nie auto przypisane do jednego pracownika.

 

Zaproponowałem partycypację w kosztach naprawy maglownicy/kolumny ale nie wyrazili zainteresowania.

Auto widziałem minimum 3 razy po 21 dni na All-gro obecnie go nie widzę.

 

PS

Taka uwaga dla wszystkich co serwisują auta w ASO:

Większość serwisów nie wpisuje powodu naprawy/wymiany danej części i np. nie wiadomo, czy lampy o których pisałem wyżej były wymieniane bo się zepsuły czy może ktoś dwa razy wpakował się w tył samochodu.

Podobnie jest z tą 'białą' - coś tam wpisane jest ale dlaczego to już nie. Nie wiem czy to przepis wewnętrzny ASO czy lenistwo serwisanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak ten kraj to kraj znajomości. Jako, że nie dostałem pełnej historii serwisowej to 'uderzyłem' do znajomego co to ma znajomego co to ma znajomego itd w ASO BMW.

Okazało się, że auto miało zgłoszony problem z rozrządem i było tam coś robione ale nie wygląda to na pełną wymianę wg opisywanych tutaj procedur. Trochę mnie to zdziwiło ale musiałbym się wybrać do Wawy do serwisu z właścicielem i tam to wyjaśniać.

Raczej odpuszczę, bo przy przebiegu 125kkm to jednak trzeba by ten rozrząd robić a przynajmniej planować na najbliższą przyszłość.

Dodatkowo biorąc pod uwagę cenę auta + koszt rozrządu + to, że auto za miesiąc będzie o rok :) starsze to... poczekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.