Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam BMW E39, 530D, autka spisuje się bardzo dobrze, lecz niepokoi mnie jeden fakt, nie jest to prawda ważne, ale jestem perfekcjonistą i w aucie musi być wszystko na cacy.:) A mianowicie, chodzi o gong przy odpalaniu, nie słychać go, nie wiem gdzie się znajduje, czy wie ktos jak sprawdzić czy działa, jak się ustawia żeby działał ? Pozdrawiam
Opublikowano
A o jaki gong chodzi http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie o ten informujący o możliwości oblodzenia drogi, który daje znać gdy temp. spadnie do 3 st.C.
Opublikowano
Ale to chyba działa z automatu bez nastawiania http://www.karawanier.pl/images/smilies/niewiem.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Jesli temp spadnie ponizej 3C przy odpalaniu odzywa sie gong informujacy o mozliwosci oblodzenia. Moze byc wylaczona opcja w komputerze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj ruszyć kawałek z niedomkniętymi drzwiami, wtedy gong też powinien się odezwać.
Opublikowano
I z zaciągniętym ręcznym..... chyba :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
A że w E39 ręczny i tak zwykle nie trzyma, to przy zaciągniętej dźwigni gong może hałasować non stop bez szkody dla układu hamulcowego.
Opublikowano
Jaj nie trzyma jak trzyma http://www.karawanier.pl/images/smilies/cwaniak.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój ręczny zrobiłem półtora roku temu, i do dzisiaj tylko raz go prze regulowałem.

Trzyma idealnie.

Więc jak ktoś ogarnia sprawę to bez problemu ustawi ręczny na tip-top.

Oczywiście nie spodziewajcie się robienia bączka na suchym asfalcie za pomocą samego ręcznego. :wink:

Opublikowano
A że w E39 ręczny i tak zwykle nie trzyma, to przy zaciągniętej dźwigni gong może hałasować non stop bez szkody dla układu hamulcowego.

Ja w tym roku wymieniłem wszystkie linki i całe bebechy w tarczobębnie i ręczny jak zaciągnę mogę zatrzymać koła na suchym asfalcie. Toczyłem się i jak odebrałem od mechanika sam osobiście sprawdziłem przy niewielkiej prędkości. Wcześniej to bym bał się to auto holować jeśli była by taka potrzeba. Teraz można nazwać ten hamulec awaryjny bo w końcu działa.

Polecam każdemu wymianę linek i całego mechanizmu bo tam jest kupe syfu i rdzy i nie opłaca się tego czyścić i rzeźbić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja linki tylko przesmarowałem, a mechanizmy i rozpieraki czyściłem.

Ważne jest ich odpowiednie przesmarowanie żeby się nie zapiekły, ale i żeby smar nie poszedł na szczęki.

Ja użyłem smaru miedzianego.

A do linek miałem jakieś psikadło w sprayu.

Opublikowano
U mnie linka na lewe koło się urwała a jak zobaczyłem u mechanika jak wygląda tarczo bęben w środku to powiedziałem żeby wszystko wymienił. To wszystko już było w takim stanie, że wolałem mieć wszystko nowe. Kpl wszystkich tych pierdółek na dwa koła to coś ok 200-300zł (chyba bez linek) już nie pamiętam. A ręczny nie do poznania.
Opublikowano
w zegarach jeśli dobrze pamiętam jest test do tego i można sprawdzić czy działa.

Wszystko Się zgadza jest test,ale u mnie podczas sprawdzania nie trybi, a podczas spadku temp do 3'C odzywa Się za każdym razem. Podczas jazdy z uchylonymi drzwiami i na "ręcznym" również cisza. Więc jak to powinno być :?:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak działa, to znaczy że jest sprawny.

Może jest po prostu wyłączona jedna konkretna opcja powiadamiania gongiem? :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i jeszcze jak zgasisz auto, i zostawisz zapalone światła to przy otwartych drzwiach to też brzęczy, tylko ma trochę inną tonację.
Opublikowano
Brzęczyk od świateł również działa :norty: widocznie mój "typ tak ma"
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Ja słyszę gong jak: temperatura spadnie do 3stopni i poniżej, przy zaciągniętym ręcznym jak ruszam, przy otwartych drzwiach lub bagażniku.

 

+ kończący się płyn do spryskiwaczy, przepalona żarówka

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mi nie brzęczy jak pokazuje przepaloną żarówkę :think:

Płyn owszem, ale żarówkę nie :|

Opublikowano

A komunikat tekstowy masz? Jak tak, to powinien być i gong

 

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9Y05uRme9&p=pARil2nSTUJGkAmgkAkATUIKnSJGkATUK9JGIKfiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9Y05uRme9&p=pARil2nSTUJGkAmgkAkATUIKnSJGkAmgJGkAJGfiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9Y05uRme9&p=pARil2nSTUJGkAmgkAkATUIKnSJGkAmgJGkAIKfiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.