Skocz do zawartości

BMW e36 NIE PALI. Jest tu ktos wgl ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was Wszystkich. Potrzebuje waszej pomocy :(. Niestety moja betka odmówiła posłuszeństwa ;//. Więc tak opisze co się dzieje.

Jadę sobie z Pracy do domu i gaszę auto. Rozmawiałem przez telefon z dobre 15 min i musiałem nagle jechać do pracy jeszcze .

Auto pracowało dobrze i wszystko było pięknie . Aż gdy chce odpalić odpalił normalnie ale obroty były tak słabe ze trzęsie budą i prawie gaśnie.

Mówię zgaszę i odpalę jeszcze raz kręcę i kręcę. nagle załapał i obroty prawie na zero dodaje gazu normalnie idą do góry i jak puszczę nogę z gazu obroty spadają i trzymają się prawie na zero ;((.

Zauważyłem ze też dziwnie mi pierdzi tłumik nigdy tak nie było no i jak obroty prawie na zero to trzęsie dziwnie autem . Powiedzcie mi co to możne być ;(. (Dodam ze Dzieje się to na gazie i na benzynie)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czasami gaz Ci nie strzelił i nie spadł przewód miedzy filtrem a przepustnicą???

 

PZDR>

Opublikowano

Więc tak Panowie Silnik to 1.6 + (lpg) . Wystrzału nie było wszystkie wężyki są na miejscu :(. Wszystko sprawdziłem dokładnie.

Po prostu po chwili odpaliłem i nagle takie objawy wyskoczyły. Dzieje się to i na Benzynie i na Gazie . Zastanawiam się nad jednym Tylko jak jest filtr powietrza ta skrzynka taka czarna pod nią jest Taka metalowa puszka chyba tam są wężyki od paliwa dokładnie nie wiem co to za puszka i jak się nazywa ale jeden czarny przewód jest nie podłączony idzie od niej ale nie wiem gdzie bo nigdzie na niego nie ma miejsca przynajmniej ja nie widzę. Najlepiej zrobię wam jutro zdj tego BO jestem trochę lewy w tym i nie wiem jak to się fachowo nazywa.

 

Dobra Fachowo to się nazywa Filtr węglowy i właśnie ten przewód z dołu nie jest nigdzie podłączony ani zaślepiony niby to tak może być no ale spokoju mi to nie dawało. I Jestem Ciekaw co to może być z Tym moim autkiem eh.

 

Nagrałem filmik Sorry za jakość ale kręcony o 1 w nocy i jeszcze mam słabe podświetlenie zegarów co też mnie już wnerwia ;(. Mam już nerwy Panowie :evil:

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Panowie ponownie Auto jest u mechanika i mechanik po usłyszeniu mojej wersji stawia na to ze rozszczelnił się tłumik i łapie lewe powietrze i dl takie objawy jest to możliwe ? Ze ostudził się i rozszczelnił ?
Opublikowano

Chyba zgubiłeś tłumik ? oddgłosy jak u harleja po modyfikacji ;-)

W akładzie wydechowym mamy sondę lambdę lub dwie sondy jak układ sie rozszczelni do podają fałszywe dane co ma wpływ na mieszankę paliwa.

Tylko jedno mi nie pasi

kręcę i kręcę

Samo zapalanie powinno być łatwiejsze bo zazwyczaj sondy nie mają wpływu na przygotowanie mieszanki do startu ale dodatkowo może jeszcze być coś innego lub wystąpiła sytuacja wyjątkowa.

Hmm... co tu dużo mędrkować auto na kanał i zaraz nieszczelność będzie widoczna a jak wizualnie nie będzie widać to zapalić i dać po garach , tylko ostrożnie aby w kanale się nie zaczadzić.

Jak zrobisz jedno to myśl o następnych sprawach, chyba że już czas na wymiany profilaktyczne podzespołów co się je wymienia po określonej ilości kilometrów.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam Więc tak moje BMW było na Diagnostyce Komputerowej Wynikło z tego ze walnięty był Czujnik położenia wałka rozrządu więc Wymieniłem go na (Oryginalny NOWY) nie jakaś tania podróba. Podjechałem na Kompa skasowali mi błąd i na drugi dzień pojechałem jeszcze raz na komputer czy nie ma błędów okazuje się ze wszystko jest w jak najlepszym porządku a auto chodzi jak chodziło ;/.

Więc tak zrobili mi (POMIAR SPRĘŻENIA-BENZYNA/CYL. Okazało się ze na TRZECH CYLINDRACH jest po 11bar. A na CZWARTYM wielkie 0 nie ma nic ;/. Powiedzcie mi co ja mam teraz zrobić ;>. Straszą mnie ze może to Tylko głowica albo pierścienie, a może być tak ze bd walnięte to i to ;((((. Panowie i co mi radzicie ?

Opublikowano
Coś mi się wydaje że remont tego silnika może być nieopłacalny. Długo samochód jeździ na LPG?? Prawdopodobnie a raczej na pewno głowica do kompletnej obróbki. W tym przypadku Remont nie będzie aż tak drogi ale jeżeli dół silnika jest już trafiony to raczej się nie opłaca go robić tylko poszukać dobrego silnika, kupić i wymienić.
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Bmw jeździ na gazie 7 lat teraz właśnie sprawdzałem w papierach instalacja sekwencyjna była zakładana w 2006/2007r Grudzień. Więc Nie wiem powiedz mi a może inaczej doradź mi co mam w tej sytuacji zrobić ?. Może inaczej Co Ty byś zrobił w tej sytuacji ;>? ;(
Opublikowano
Pierwsze co to trzeba zdemontować głowice i wtedy już będziesz wiedział co i jak(tzn mechanik). Bez tego nic nie sprawdzisz. Skoro na jednym nie ma kompresji to silnik musiał od dłuższego czasu pracować nie równo.Tak jak piszę, mechanik niech ściąga głowicę i wtedy będzie wiadomo co i jak. Jeżeli sama głowica to rób a jak i dół silnika to raczej szukaj drugiego.
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano

Więc tak mam Pytanie ściągnięcie głowicy to jakiś większy problem ;>? Bo mechanik za samą ściągnięcie głowicy chce 350 zł ; /.

Ja ściągałem w oplu głowice z 2.0 Czy w bmw jest coś trudniejszego ;>? Bo nie chce się pchać w koszta jeżeli poradzę sobie z Tym sam . Jest jakiś poradnik na temat ściągania głowic ?

On już od miesiąca dziwnie chodził obroty mu czasami skakały ale potem się normowało i tak w kółko aż w końcu ;/ Myślałem ze to coś z dolotem ale się pomyliłem i to bardzo.

Ja mam jeszcze bmw e46 w sedanie 2.0 silnik tylko tam mam turbinę do wymiany mam już turbinę wszystko ale nie ma komu tego robić jak zarazie.

A BMW E36 jest u mnie już 9 lat prawie i jakoś nie mam zamiaru się z nią rozstawać ;(.

Opublikowano
Nie ma większego problemu. Nie pamiętam tylko czy masz rozrząd na łańcuchu czy na pasku. Myślę że jak poradziłeś sobie w oplu to i tu dasz radę spokojnie.
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
A jakie ma znaczenie silniczek krokowy do braku kompresji na jednym cylindrze?? :mad2: bo raczej absolutnie żadnego bo on tylko jest odpowiedzialny za wolne obroty
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
A więc tak to jest silnik 1.6 M43 właśnie jest on na łańcuszku ;). Sam nie wiem czy nie lepiej zrobić po prostu przekładkę ;/..
Opublikowano
Głowice możesz zdjąć i zobaczyć jej stan ale raczej na 99,9% nadaje się do remontu a dół silnika zobaczysz. Zobaczysz wtedy jaki jest luz i próg na tłokach oraz jaki próg na cylindrach. Ale tak jak pisałem wcześniej to raczej do wymiany jest silnik. Przy okazji możesz włożyć silnik 1.8i gdyż ma trochę więcej mocy i jest bardziej elastyczny a spalanie takie same jak 1.6i. Wszystko powinno pasować p&p. :cool2:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
To raczej bawić się nie bd z Tym Co Myślicie o Tym silniku http://allegro.pl/silnik-bmw-e36-1-8-95r-fv-65990-i3737869426.html . Teraz Pytanie czy te pomiary są wgl prawdziwe z tego silnika i wgl Bo to zawsze można podrobić ; / eh . Jak ja się wpakuje w silnik następny który bd nie dobry to sie chyba zabije ;/. I czy wszystko bd pasowało z mojego komputer i te sprawy ;>?
Opublikowano
Mialem na myśli zwykły 1.8 a ten to jest is... komputer na 100% inny a reszta to nie wiem ale raczej większość powinna pasować. Tylko kompresja ponad 15???? Powinno być ponad 11 ale do 12 nie powinno dojść a ten ma kompresje jak zużyty diesel czyli i tak za wysoką
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Ja bym obstawiał Cewka zapłonowa miałem podobmy przypadek, auto chodziło na "3 garki" strasznie trzęsło budą na postoju i ogólnie słaby był, chociaż sama usterka moze znajdować sie tez po stronie świec bądz kabli WN.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyjaśnij tylko co to ma do zerowej kompresji na jednym garze, bo raczej wątpię by była to wina cewki. Moga być pierścienie, zawór lub uszczelka pod głowica. Jeśli tylko góra to może skończyć się na kilku stówach.

 

PZDR>

Opublikowano
Wyjaśnij tylko co to ma do zerowej kompresji na jednym garze, bo raczej wątpię by była to wina cewki. Moga być pierścienie, zawór lub uszczelka pod głowica. Jeśli tylko góra to może skończyć się na kilku stówach.

 

PZDR>

I tu się z Tobą zgadzam. Cewka nie ma nic wspólnego z brakiem kompresji. Widać że mamy mechaników którzy piszą jakieś brednie i nie mają zielonego pojęcia o mechanice(nie jestem alfą i omegą ale trochę pojęcia i doświadczenia mam). Ale raczej z samą głowica to obstawiam ok 1000zł i to minimum. Ale jeżeli nie zdemonuje głowicy to nie będzie nic wiedział :) Pozdrawiam

Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.