Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawia mnie co piszesz że

Pół roku temu wymieniłem cewki bo padały kolejno.

i teraz to też można by podejrzewać cewki , ale to problem może być gdzie indziej i te cewki były wymienione po nic ?

Chociaż kto wie ?

czy był podłączony podczas jazdy aby sprawdzić -data live - ?

Pytasz

Słyszałem, że wymienia się też jakieś kable razem ze świecami?

Kiedyś była jedna cewka i od niej szedł kabel do rozdzielacza a następnie kable szły do każdej świecy i to one robiły problemy, dzisiaj mamy indywidualne cewki to niema wysokonapięciowych kabli , ale te cewki jednak są zasilane więc to należy sprawdzić.

najlepiej podpiąć pod kompa bo inaczej to po omacku.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Cewki wymienialem przy przebiegu 121 tyś.

 

3 z nich byly jeszcze oryginalne. (i tak wymienilem wszystkie 4 na nowe). Wiec watpie ze cewki padly bo zrobilem 10tys na nich.

 

Swiece wymienilem pol roku pozniej. Gadalem z mechanikiem...

 

Stwierdzil, ze BMW nie znosi gazu... Wiec raczej mam odpowiedz

Opublikowano

Fakt faktem że akurat ten silnik nie podchodzi gazownikom, ale dobry specjalista sobie poradzi.

Jednak w twoich wypowiedziach się doczytałem

Zaznaczam, że LPG nie bedzie mialo tu żadnego znaczenia, bo mam bardzo dobrze wyregulowane wszystko

a w następnych postach

Gadalem z mechanikiem...

 

Stwierdzil, ze BMW nie znosi gazu...

 

Hmm...

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

No bo dziwi mnie to co mówił mechanik.

Bo to szarpanie dzieje sie głownie na zimnym, napedzanym jeszcze benzyną silniku...

Więc myslalem ze LPG nic nie ma do tego. Bo elegancko jedzie rozgrzany na LPG

Opublikowano
Ja mam to samo, ale w E36 1.6M43 i też na benzynie rano na zimnym szarpie i nie ma mocy! Na komputerze mam błąd regulatora sondy 201, ale sondę już wymieniałem 3 razy i to samo. W dodatku rano auto na zimnym chodzi nie równo no i pali od groma. Benzyny za 50 zł starcza mi na 2 tygodnie, a mam LPG, którego też za dużo żłopie. Pzepływka może być winna? Nie wyskakuje żaden błąd przepływki.
Opublikowano
Ja mam to samo, ale w E36 1.6M43 i też na benzynie rano na zimnym szarpie i nie ma mocy! Na komputerze mam błąd regulatora sondy 201, ale sondę już wymieniałem 3 razy i to samo. W dodatku rano auto na zimnym chodzi nie równo no i pali od groma. Benzyny za 50 zł starcza mi na 2 tygodnie, a mam LPG, którego też za dużo żłopie. Pzepływka może być winna? Nie wyskakuje żaden błąd przepływki.

 

Kolego! Masz to samo co ja. Robie dziennie 60km (2x po 30km). Zalałem full bak na poczatku pazdziernika. A teraz (2 miesiace) mam 1/4 baku... Wiec tez mi w cholere benzyny je na rozgrzanie... W dodatku szarpie, nie ma mocy. A gdy dziś podjezdzalem do McDriva i mialem opuszczona szybe i po zamowieniu podjezdzalem dookienka (temp byla na 1/4 i juz chodzil LPG) to przy dodaniu gazu wydaje dzwiek jak jakiś maluch... Zmienilem na benzyne i to samo...

 

Nie sprawdzalem mojego BMW na komputerze... Mi to wygląda jak by 1 tłok coś kurde nie palił...

Mam ochote sprzedać to auto i kupic Golfa IV 1.9TDI... Bo nerwowo nie wytrzymam..

 

Sąsiad ma astre II 1,4 Twinturto tez w LPG i kurde co z pod domu ruszy to LPG juz ma załączone (ta sama instalacja i u tego samego gazownika robiona), nic mu nie szarpie i bak benzyny mu na rok starczy...

 

Może ktoś wie w czym może tkwić przyczyna? Auto nie dość, że szarpie to szarpie razem z drążkiem zmiany biegów...

Opublikowano

Przed chwila bawilem sie w reset komputera. z

Zrobilem 100km na benzynie.

Powymienialem cewki (sprawdzalem pojedynczo) jak i swiece.

 

Nadal brak poprawy. Zauwazylem, ze auto trzyma 700 obrotow (na biegu jałowym). Gdzie jeszcze niedawno trzymalo max 600 i bylo git. Co mogło wplynac na taka zmiane?

Opublikowano

Dodatkowo dzis pojawil sie kolejny problem. Auto zaczelo szarpac obrotami. Nie znacznie - o grubość wskazówki (w dół i do góry) w szybkim okresie drgań...

Raz nawet mi zgasło na swiatłach. Problem staje sie co raz bardziej poważniejszy. Wstawie niedlugo filmiki jak auto się zachowuje.

Opublikowano

Komputer pokazał CEWKI!

Wymienili cewke nr 3. Auto chodzi lepiej, ale nadal cos nie gra. Komputer dodatkowo pokazał cewke numer 1 po jezdzie probnej...

 

Dodam, że cewki były wymienione ok 7 tyś km temu...

 

To możliwe, żeby oryginalne cewki przejechaly 120tys km. A Boshowskie 7tyś tylko? ....

I bede wymienial co 7tys i wydawał po 800zł na nowe? Za każdym razem?

Opublikowano
Taaa... ja mam dalszy ciąg tego. Wymieniłem gumę przepływomierza i jest to samo i w dodatku czasem potrafi mi strzelić w przepływomierzu (szczególnie po puszczeniu gazu) ... dodam, że błędu przepływomierza nie mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.