Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja kupowałem auto używane od brokera i nie znam się na tym nie wiem czy to jest PS czy zwykła uzywka ?

Właśnie broker poinformował mnie o braku możliwości przedłużenia gwarancji bo auto nie ma jeszcze roku i lipa. Dopiero kupując ponad roczne można przedłużać. W sumie bez sensu ale chce jeszcze zgłębić temat u jakiegoś dealera w pl lub de bo mam blisko.

 

sent from my android

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja kupowałem auto używane od brokera i nie znam się na tym nie wiem czy to jest PS czy zwykła uzywka ?

Właśnie broker poinformował mnie o braku możliwości przedłużenia gwarancji bo auto nie ma jeszcze roku i lipa. Dopiero kupując ponad roczne można przedłużać. W sumie bez sensu ale chce jeszcze zgłębić temat u jakiegoś dealera w pl lub de bo mam blisko.

 

Przedłużenie gwarancji możesz wykonać w dowolnym momencie przed końcem aktualnie posiadanej gwarancji.

Pytanie czy masz pakiet serwisowy co jest istotne w takiej sytuacji ?

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Z tego co pamietam jak ostatnio rozmawialem w serwisie, to bmw wprowadzilo kilka zmian dotyczacych pakietow serwisowych/gwarancyjnych. Jesli dany model przestaja produkowac, to automatycznie tracisz mozliwosc przedluzenia gwaranacji na swoje auto, ale F10 jeszcze to nie grozi. Wszystko po to, aby klient za dlugo sie nie bujal ze swoim samochodem i zamowil nowszy model
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Przed LCI F10 można było kupić pakiet serwisowy Ultimate. Koszt był dość wysoki w porównaniu z analogiczną opcją czyli połączeniem pakietu Inclusive Plus i przedłużeniem gwarancji do 5 lat. I to wszystko w ramach okresu sprzedaży F10.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Przedłużenie gwarancji możesz wykonać w dowolnym momencie przed końcem aktualnie posiadanej gwarancji.

Pytanie czy masz pakiet serwisowy co jest istotne w takiej sytuacji ?

 

co ma pakiet serwisowy do gwarancji (za wyjątkiem beznadziejnej procedury zatwierdzonej przez daną firmę), wg pakietu serwisowego auto jest serwisowane co ~30k km na najtańszych środkach eksploatacyjnych (filtry, oleje...),

 

większość osób prywatnie robi pełne przeglądy co ~15k km na najlepszych środkach...

 

czy jest to kwestia "pakietu" czy udokumentowanych serwisów?

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

co ma pakiet serwisowy do gwarancji (za wyjątkiem beznadziejnej procedury zatwierdzonej przez daną firmę), wg pakietu serwisowego auto jest serwisowane co ~30k km na najtańszych środkach eksploatacyjnych (filtry, oleje...),

 

Miałem na myśli fakt iż pakiet serwisowy Ultimate zawierał gwarancję na 5 lat :search:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Czy mogę jakoś sam sprawdzić czy i jaki mam pakiet serwisowy? :-)

 

W ASO Ci powiedzą czy masz :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Czy mogę jakoś sam sprawdzić czy i jaki mam pakiet serwisowy? :-)

 

Posiadasz pojazd z DE?

W DE nie ma pakietu serwisowego w standardzie jak u nas, wiec pewnie go nie posiadasz

Rozkoduj sobie VIN, jeżeli nie było go przy zakupie to watpię aby go ktoś pózniej dokupił.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Panowie a co myślicie o kupnie używanego f10/f11 z przebiegiem 150 -200 tyś z Niemiec??

Mam na myśli wyprawę za miedze i poszukiwanie modelu f.....

 

W obecnych czasach oszczednosci, nie ma juz znaczenia czy diesel czy benzyna, technologia oszczednosci na podobnym poziomie, liczy sie historia, przebieg, ilosc wlascicieli. Przebieg spory celujesz i juz trzeba uwazac, jak widac z forum, ale nie oznacza ze nie kupic. Napewno dobrze sprawdzic pzed zakupem ! A oczym konkretnie myslisz ?

Opublikowano
Panowie a co myślicie o kupnie używanego f10/f11 z przebiegiem 150 -200 tyś z Niemiec??

Mam na myśli wyprawę za miedze i poszukiwanie modelu f.....

 

W obecnych czasach oszczednosci, nie ma juz znaczenia czy diesel czy benzyna, technologia oszczednosci na podobnym poziomie, liczy sie historia, przebieg, ilosc wlascicieli. Przebieg spory celujesz i juz trzeba uwazac, jak widac z forum, ale nie oznacza ze nie kupic. Napewno dobrze sprawdzic pzed zakupem ! A oczym konkretnie myslisz ?

 

Właśnie zastanawiam się bardziej nad f11 520d bo 530d są dużo droższe i jest ich dużo mniej :? Ale jak słyszę o tych urywający się rozrządach to mną telepie :x

 

Proszę o doradzenie jakiego rocznika konkretnie szukać może były jakieś mniej awaryjne 2.0d???????

 

 

Te dwie mi sie podobają :)

 

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/520/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2011-01/pg:vipcar/203351650.html

 

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/525/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2011-01/pg:vipcar/204694217.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bierzesz po uwagę F10 w manualu? jeździłeś F10 520d? pytam, bo będziesz się przesiadał z 530d
Opublikowano
bierzesz po uwagę F10 w manualu? jeździłeś F10 520d? pytam, bo będziesz się przesiadał z 530d

 

nie nie żaden manual tylko f11 520dA :D Nie jeździłem nigdy serią f ale miałem e39 520d i miło wspominam tamte czasy. Spalanie w trasie 5,5 litra :lol:

 

Teraz latam e61 530dA głównie w mieście i krótkie odcinki - 12 pali :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
skoro nie widać różnicy w jeździe między 530d a 520d i jeszcze tyle pali to masz rację, po co przepłacać :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to fakt, takie auta w mieście się męczą
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Co myslicie o tym egzemplarzu??? Jestem nim zainteresowany....

 

http://otomoto.pl/bmw-520-sport-skora-automat-zamiana-C36586497.html

 

 

 

Witam, moje zdanie jest takie, 178 tys przebiegu, zrobisz do 200 i zaczną sie problemy, no moze przy 220, tzn turbo, wtryski, skrzynia, dpf itp... Przerabialem to juz kilkakrotnie, z Mondeo, Phaetonem, E90, przy takim przebiegu kolego to auta się sprzedaje a nie kupuje co by nie mieć kosztów, lepiej za tą kase kup nową Octavie i smigaj bez awaryjnie i na gwarancji kilka lat( w zaleznosci kto i ile jeździ ) albo kup coś takiego http://otomoto.pl/bmw-520-diesel-automat-aso-gwarancja-C36588204.html przynajmniej masz na 100 tyś km zgłowy :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dołóż jeszcze z 50 tys i będzie nówka :)
Opublikowano
dołóż jeszcze z 50 tys i będzie nówka :)

 

 

hmm 195...to będzie golas, a to co podałem, katalogowo 278 tyś, więc dokładka jakieś 130 tyś, podsumowanie: bez sensu :)

Opublikowano
Post przez PiotrekLL77 » 10 Kwi 2015 22:04

 

crm1234 napisał(a):

Co myslicie o tym egzemplarzu??? Jestem nim zainteresowany....

 

http://otomoto.pl/bmw-520-sport-skora-a ... 86497.html

 

 

 

 

 

Witam, moje zdanie jest takie, 178 tys przebiegu, zrobisz do 200 i zaczną sie problemy, no moze przy 220, tzn turbo, wtryski, skrzynia, dpf itp... Przerabialem to juz kilkakrotnie, z Mondeo, Phaetonem, E90, przy takim przebiegu kolego to auta się sprzedaje a nie kupuje co by nie mieć kosztów, lepiej za tą kase kup nową Octavie i smigaj bez awaryjnie i na gwarancji kilka lat( w zaleznosci kto i ile jeździ ) albo kup coś takiego http://otomoto.pl/bmw-520-diesel-automa ... 88204.html przynajmniej masz na 100 tyś km zgłowy :)

 

Generalnie zgadzam się - wszystko co najlepsze, to już to auto z przebiegiem 180kkm ma za sobą. Z drugiej strony niska cena, i jak założysz, że jeszcze kilkanaście tyś dołożysz to i tak dalej jest niska cena w porównaniu do nowego czy prawie nowego, a jeśli jest zadbane, to jeszcze te 80 - 100kkm da się tym zrobić, znam kilka F10 520d z przebiegami powyżej 200kkm i chodzą bez problemu, ale bez gwarancji i na dużych wypadach z duszą na ramieniu. Musisz sam zdecydować, czy stać Cię na takie wydatki oraz stratę czasu, zależy ile jeździsz itp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i trzeba pamiętać, że w Polsce samochody z przebiegiem powyżej magicznej granicy 200 tys. km, są praktycznie niesprzedawalne, szczególnie gdy dotyczy to aut w miarę świeżych rocznikowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.