Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem zdecydowany zakupić ten oto samochód: http://allegro.pl/bmw-520-navi-dealer-bmw-zdunek-fv23-gwarancja-i3735328860.html i chciałem prosić o opinię bardziej zorientowane osoby. Mam co prawda zapewnienie sprzedawcy , iż samochód jest bezwypadkowy , ale jak wiadomo teraz nikomu nie można ufać. Dlatego chciałem prosić o ewentualne wskazówki co zrobić ażeby mieć pewność, że tak faktycznie jest. Samochód został sprawdzony czujnikiem i wszystko niby jest ok oprócz maski oraz przednich błotników bo podobno tego sprawdzić nie można. Czy sprzedawca powinien wystawić mi jakiś dokument , który będzie potwierdzeniem bezwypadkowości ? Dla informacji samochód został zakupiony przez dealera od centrali BMW w Monachium.

 

Chciałem jeszcze zapytać czy są jakieś środki, które są w stanie w jakimś stopniu zniwelować zarysowania kokpitu na elementach drewnianych gdyż w dwóch miejscach wygląda to mało ciekawie.

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Maska i błotniki są z Alu, można sprawdzić grubość lakieru na nich, ale trzeba mieć czujnik który mierzy elementy z Al.

Pewnie nie jest po wypadku, ale może mieć profesjonalnie pomalowane pewne elementy karoserii. Nawet jak auto pochodzi z programu Premium Selection. Powiem więcej, dealerzy w PL zazwyczaj z Monachium właśnie takie auta przywożą. Wszystkim musi się to opłacać. Ale nie bój się tego, naprawione jest w ASO, bo 99% nie było unfallu.

Opublikowano

Jeśli szukasz auta na np: 5 lat to zobacz tą oferte:

 

http://www.bmw-autopremium.pl/sprzedaz_pojazdow/pojazdy_do_odbioru/samochody_bmw/act/shi/idx/10467

 

Wprawdzie to golas bo posiada tylko zp5 polski pakiet oraz automat , ale jak nie szukasz fajerweków typu szyber,wentylacja,hud,navi itp to powinno ci wystarczyć.

 

A za 174k napewno ci go sprzedadzą i jeszcze pewnie gwarancje na 5 lat dodadzą gratis.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano

 

Chciałem jeszcze zapytać czy są jakieś środki, które są w stanie w jakimś stopniu zniwelować zarysowania kokpitu na elementach drewnianych gdyż w dwóch miejscach wygląda to mało ciekawie.

 

Ja bym się specjalnie tym nie przejmował. Moja listwa była porysowana już przy odbiorze auta (może nie aż tak). Poza tym stosunkowo niewielkim kosztem (albo nawet samemu) te zarysowania można usunąć.

Opublikowano
Poza tym stosunkowo niewielkim kosztem (albo nawet samemu) te zarysowania można usunąć.

 

Tylko pytanie jak ? Czy są jakieś środki, pasty do tego typu zarysowań ?

Opublikowano
Procedura usuwania i środki jest opisana bodajże w temacie mycie, zabezpieczania, sprzątanie w tym dziale. Listwa bardzo łatwo się rysuje. Mi trochę poprawili te rysy przy okazji zabezpieczania lakieru, efekt całkiem niezły, ale pod słońce i tak nie jest idealnie.
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Każde auto ex BMW AG jest po przygodach, mniejszych bądź większych.

 

Przed zakupem proponuję poprosić sprzedawcę o opis uszkodzeń.

 

Jeśli nie będzie chciał udzielić Ci informacji, podeślij mi VIN a postaram się pomóc.

 

Historia wypadkowości (przygód) dla aut BMW Premium Selection wygląda jak poniżej.

 

Masz dokładny opis nawet małej ryski wraz z wyceną naprawy.

 

http://i43.tinypic.com/vec0uo.jpg

http://i41.tinypic.com/294564i.jpg

http://i41.tinypic.com/51ttns.jpg

Opublikowano

Zgadza się, oni wszystko dokładnie mają udokumentowane.

Ja dostałem do wglądu tak dokument, ale nie chcieli mi do go dać.

Opublikowano
Niektóre auta z PremiumSelection są zamawiane przez dealer'ow do "zrobienia" juz u nas. Spotkałem sie z przypadkiem gdy dealer sprowadzał auto do wystawienia i zakładał że do malowania są oba zderzaki i pokrywa silnika. Sprzedawca mi mówił że czasem muszą założyć +2 tygodnie jeśli ktoś sobie auto wyszuka wg własnych wymagań z bazy EX BMW aby je "wyszykować". Inna sprawa że robią to profesjonalnie i nie ma powodów do obaw że coś się z tym będzie działo. Na pewno jeśli są większe wgniecenia części są wymieniane.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Niektóre auta z PremiumSelection są zamawiane przez dealer'ow do "zrobienia" juz u nas. Spotkałem sie z przypadkiem gdy dealer sprowadzał auto do wystawienia i zakładał że do malowania są oba zderzaki i pokrywa silnika. Sprzedawca mi mówił że czasem muszą założyć +2 tygodnie jeśli ktoś sobie auto wyszuka wg własnych wymagań z bazy EX BMW aby je "wyszykować". Inna sprawa że robią to profesjonalnie i nie ma powodów do obaw że coś się z tym będzie działo. Na pewno jeśli są większe wgniecenia części są wymieniane.

 

Tylko czy taka operacja "naprawy - wyszykowania" auta powinna nazywać się Premium ? Czy zachowanie salonów BMW nie jest tożsame z zachowaniem zwykłego handlarza. Kupić tanio, naprawić, wyszykować, wyprać, wyprasować potem SPA. Sprzedać pod marką PS jako coś wyjątkowego, wyszukanego, bez skazy a to zwykle używany samochód po naprawie lub innych przejściach. Za grubą kasę oczywiście, jako Okazja.

Opublikowano

Nie cytujemy.....

 

Sądzę że jest kilka istotnych różnic. PS mają gwarancję i mogą mieć pakiety BSI. Ponadto są robione przy użyciu fabrycznych środków, lekierów i części. Nie wyklepią na siłe i nie pomalują większego wgniecenia tylko wymienią. Auta są dobrze wyposażene a nie jak leci. Przebieg nie jest "dopasowany". Biorąc pod uwagę cenę, przebieg, wiek i wyposażenie czasem jest to niezła opcja. Oczywiście zawsze jest obawa jak auto jeździło i kto prowadził ale to już standard w obawach przy zakupie używanego. Nie zmienia to faktu iż nadal auto jest z segmentu Premium i to zwykle biorąc pod uwagę wyposażenie z rynku DE raczej z wysokiej półki :D

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie cytujemy postu który znajduje się bezpośrednio nad pisanym!!

 

A skąd wniosek, że samochód z malowanym elementem (szczególnie jak zrobi to ASO), jest w czymś gorszy od tego z oryginalnym lakierem? Dlaczego on już nie może spełniać wysokich norm Premium Selection?

 

To jest kuriozum, że w kraju, w którym handlarzyny wciskają największy złom i robią kolosalne przekręty, tak bardzo przywiązuje się wagę do oryginalnego lakieru. Paranoja po prostu. Ludzie potrafią kupić szrot z cofanym przebiegiem, zajeżdżony, z wadami silnika byle lakier był oryginalny. :duh: Ludzie rezygnują z dobrego samochodu jak tylko usłyszą, że malowany był jakiś element. Już nawet nie pytają o szczegóły, po prostu rezygnują.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega wyzej ma racje. Jaki to problem ze np blotnik czy maska byly malowane czy wymieniane? Problem to jest wtedy gdy u handlarzyny malowany przod oznacza rowniez naciagane podluznice i wstawione uzywane poduchy z allegro. Naprawe prze ASO uszkodzen karoserii z pelna dokumentacja nie przeszkadzalaby mi wcale.
Opublikowano

A skąd wniosek, że samochód z malowanym elementem (szczególnie jak zrobi to ASO), jest w czymś gorszy od tego z oryginalnym lakierem? Dlaczego on już nie może spełniać wysokich norm Premium Selection?

 

To jest kuriozum, że w kraju, w którym handlarzyny wciskają największy złom i robią kolosalne przekręty, tak bardzo przywiązuje się wagę do oryginalnego lakieru. Paranoja po prostu. Ludzie potrafią kupić szrot z cofanym przebiegiem, zajeżdżony, z wadami silnika byle lakier był oryginalny. :duh: Ludzie rezygnują z dobrego samochodu jak tylko usłyszą, że malowany był jakiś element. Już nawet nie pytają o szczegóły, po prostu rezygnują.

 

Generalnie ASO nie robia napraw blacharskich, moze pojedyncze salony, wiekszosc z nich naprawy pod zlecaja na zewnatrz.

 

Samochod malowny nie jest zdyskwalifikowny, tylko wymaga szczegolnej uwagi co do zakresu i jakosci naprawy

 

Genaeralnie dealer jesli przedstawia cala historie naprawy i o niej informuje klienta jest OK, mnie chodzi glownie o sytuacje jesli klient kupuje nowe nie malowane, a potem okazuje sie ze spadl z lawety, dealer pomalowal i ukryl to przed klientem przy sprzedazy !

Opublikowano

Witam

 

Pytanie z innej beczki ale też w temacie zakupu używanego w Pm

 

Kupując auto które ma mniej niż rok czy mogę dokupić dodatkową gwarancję producenta ?

 

Wysłane z mojego GT-I9505G przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Możesz dokupić BSI a gwarancję na PS powinieneś dostac na 2 lata.

Jesli auto w chwili zakupu ma rok i tydzień dodają Ci dwa lata więc w takiej sytuacji w sumie masz prawie 3 lata.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Auto z marca 2013 w chwili zakupu miało 8 miesięcy i właśnie nic nie dostałem. Tylko mam normalną gwarancję do marca 2015. Nie mogę jej już przedłużyć ???

 

sent from my android

Opublikowano

Gwarancje możesz zawsze przedłuzyć ale musisz zrobić to przed końcem okresu aktualnej gwarancji.

Każdy PS powinien mieć 2 lata gwarancji.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

W ramach ciekawostki przedłużenie gwarancji na moje auto na kolejne 3 lata i 60tys km kosztuje .......niecałe 6tys PLN :mrgreen:

Analogiczne przedłużenie gwarancji na F30 320xd mojej żonusi wg wstępnych wycen to 2tys PLN :mrgreen:

Więc warto :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Moderatorzy
Opublikowano
Gwarancje opłaca się przedłużać jak masz masz pakiet serwisowy, jeśli nie był wykupiony to spore koszta ;(
Opublikowano
Potwierdzam iż przytoczone ceny za przedłużenie gwarancji dotyczą aut z pakietem serwisowym Service Inclusive Plus :P

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Fungous, Kruk

Zony pojazd 525xd jest z PS,

I aby przedłużyć mu gwarancje ( 5 lat 100 tys. km) musiałem miec wykupiony conajmniej Service inclusive,

Wszystko zamknęło sie w kwocie 8 tys. z hakiem (Service inclusive, sevice repair - gwarancja)

Obecnie nie do kazdego pojazdu PS dają gwarancje dwuletnią, maja określoną ilośc tych pakietów, wiec jezeli kupujemy pojazd z PS końcem roku to niestety lipa.

Jeszcze w 2011 roku jak brałem x5 było cos takiego jak Service inclusive ultimate, czyli Service inclusive plus ( z klockami i tarczami) i gwarancja w jednym, wychodziło to znacznie taniej.

Teraz bez "aktywnego" Service inclusive gwarancji nie przedluzysz,

Pojazdy z polskiej sieci dilerskiej w większości maja bazowy Service, wiec wystarczy wykupić tylko gwarancje.

Niestety jak chcemy przedłużyć gwarancje np. Na 6 rok, to tez bedziemy zmuszni przedłużyć Service na 6 rok.

 

Link do wyceny gwarancji

 

http://www.bmw.pl/pl/pl/owners/bmw_service/service_inclusive/extended_warranty/calculator.html

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.