Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem, że po dłuższej jeździe jak go troszkę pogonie to wchodzi w tryb awaryjny 2tyś obroty i nie idzie gdy zgaszę auto i odpalę od nowa wszystko wraca do normy tak jak by się błąd kasował sam.?? Podpinałem pod komputer i zero błędów spotkał się ktoś z czymś takim ???

jak tak to proszę o jakieś rady.

Opublikowano
Ścieżka odzyskiwania mocy się kłania, zwłaszcza ta jej cześć dotycząca zaworów turbo i EGR. Albo VP44 już powoli idzie do krainy wiecznego wtrysku, bo tej opcji nigdy w silniku M47 nie można wykluczyć :mrgreen:. Ale to można sprawdzić - jak masz objaw, to nie gaś silnika, tylko jedź bez gaszenia do pierwszego lepszego warsztatu, w pamięci DDE znajdziesz info o rozjechaniu się kąta wtrysku o ponad +/- 3 stopnie. Normalnie nawet po zgaszeniu silnika ten bląd powinien być przechowywany ale w pamięci "shadow", i tylko INPA / DIS go znajdzie.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.