Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
ładna korekta :cool2: , rzeczywiście wygląda naprawdę b.dobrze, zostawili choć trochę klaru?
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki. Coś tam zostawili :) Wcześniej nie było źle, z wyjątkiem maski nie było jakoś bardzo dużo roboty. Aczkolwiek i tak zeszło się dobre kilkanaście godzin (to chyba zasługa twardego lakieru BMW którego menzerna 400 na futrze to praktycznie wcale nie bierze, a to poszło u mnie na cięcie).

Natomiast teraz, nawet pod metahalogenem lub w świetle latarni ulicznych jest lustro, więc jestem nawet bardziej niż zadowolony :) Efekt psuje tylko pogoda i deszcz, który musi popadać zawsze jak umyje samochód... :mad2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ja z menzerny tylko 2500 używam, reszty nie lubie, za bardzo zapychaja pad...

kładłeś jakieś zabezpieczenie po korekcie? warto by było chociaż C1 nasmarować, koszt nie wielki a po korekcie to lakier o wiatru sie rysuje :mrgreen:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ja z menzerny tylko 2500 używam, reszty nie lubie, za bardzo zapychaja pad...

kładłeś jakieś zabezpieczenie po korekcie? warto by było chociaż C1 nasmarować, koszt nie wielki a po korekcie to lakier o wiatru sie rysuje :mrgreen:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Nad zabezpieczeniem pomyślę niedługo, jak tylko będę miał troche czasu. Jestem już ponad miesiąc po korekcie, i na razie dalej jest bardzo dobrze (z tym że mycie zawsze aktywna piana + na dwa albo i trzy wiadra, więc obchodzę się bardzo ostrożnie z tym lakierem). Ale tak cieszy to moje oko że warto :mrgreen:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nad zabezpieczeniem pomyślę niedługo, jak tylko będę miał troche czasu. Jestem już ponad miesiąc po korekcie, i na razie dalej jest bardzo dobrze (z tym że mycie zawsze aktywna piana + na dwa albo i trzy wiadra, więc obchodzę się bardzo ostrożnie z tym lakierem). Ale tak cieszy to moje oko że warto :mrgreen:

 

oczywiście :cool2: inaczej po co robić w ogóle korektę...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

A więc kolejna aktualizacja :

 

http://fotserv.pl/upload/1440972325-DSC_0001.jpg

 

http://fotserv.pl/upload/1440972458-DSC_0007.jpg

 

Moim zdaniem jest dużo lepiej, jak będzie okazja to cyknę kilka fotek, i wstawie jak to teraz wygląda ;)

 

 

Oprócz tego wybiło mi ponad 81 tys na liczniku, a więc przyszedł czas na serwis. Wymieniony komplet filtrów, płukanka profilaktycznie + olej.

 

http://fotserv.pl/upload/1440972539-DSC_0009.jpg

 

 

A lada chwila trzeba będzie wymienić klocki, bo siedzą jeszcze fabryczne, i pewnie zaraz się skończą. I tutaj mam do Was prośbę o pomoc w ich wyborze. Co byście polecili? Nie ścigam się tym autem, więc nie potrzebuje klocków które będą miały ekstra skuteczność w bardzo wysokich temperaturach, ale zależy mi żeby miały jak największą skuteczność w każdej chwili, nawet nie rozgrzane. Co byście polecili? Brać oryginalne, ATE, a może jeszcze co innego? Liczy się przede wszystkim jakość i skutecznosć w każdych warunkach.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
kup na przód zaciski z 335i/d, dasz większą tarczę i wtedy czuć róznicę w hamowaniu
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ostatnio oprócz wymiany klocków przód i tył wraz z czujnikami, przy okazji zamawiania wycieraczek zamówiłem blendę od X1 na przetestowanie, bo widziałem u kogoś z kolegów z forum... Założyłem i moim zdaniem jest lepiej niż było. Oprócz tego załączam zdjęcie z nerkami performance, zrobione akurat przy okazji wymiany kół na zimowe :)

 

http://fotserv.pl/upload/1450076706-FullSizeRender.jpg

 

http://fotserv.pl/upload/1450077136-IMG_0373.JPG

 

http://fotserv.pl/upload/1450076708-IMG_0398.JPG

 

http://fotserv.pl/upload/1450076715-IMG_0532.JPG

 

A niedługo może wleci kolejny mod zewnętrzny, na podpowiedź dam że coś do kompletu do przednich ringów ;-)

Opublikowano

Zgadza się :D Lampy zamówione, zestaw konektorów już w ASO mam do odbioru. Teraz będę szukał warsztatu na zakodowanie, bo w bimmer upgrades bardzo duże kolejki... Aczkolwiek może spróbuję sam to ogarnąć, bo jakieś pół roku temu kupiłem interfejs na allegro, żeby zakodować składanie lusterek z pilota, i do tej pory go jeszcze nie zainstalowałem. Kupiłem niestety zwykły K+DCAN, bo nie rozeznałem się w temacie a dopiero później ktoś mi powiedział że powinienem mięc 2K+Dcan, z przełącznikiem.

Myślicie że taki da radę? Jest to najpopularniejszy interfejs na allegro do bmw, za 119zł, i jest blisko 900 sztuk sprzedanych...(dlatego najpopularniejszy) Jak ja go kupowałem, jakieś pol roku temu, to również ten sprzedawca miał najwięcej sztuk sprzedanych, więc się na niego zdecydowałem :mad2: .

Opublikowano

Zainstalowałem kabelek, udało mi się połączyć z autem i jak na razie udało mi się odczytać błędy - wyskoczył mi między innymi błąd dodatkowej pompy wody ( A6D1 ). Jest to pompa która wymusza obieg czynnika na wyłączonym silniku, przy aktywnej funkcji rest. A dziwiłem się ze ostatnio na postoju ciepłe powietrze mi leci tylko przez kilkanaście sekund a potem już zimne :( Swoją rogą dziwne że widać to dopiero po zczytaniu błędów, a nie wywala tego tak żeby było widać po odpaleniu auta...

 

Znalazłem kilka tematów a forum, m.in. viewtopic.php?f=70&t=178907 , i doszedlem do wniosku że chyba wymienię szczotki. Zna ktoś w warszawie lub okolicach miejsce gdzie mi to zregenerują? Sam bym się zarbał ale teraz nie mam na to z abardzo czasu, a denerwuje mnie że jest błąd...

 

 

No i oczywiście jak tylko będę miał chwilę to musze trochę poczytać i może uda mi się samemu zakodować lampy ;) Macie jakieś sprawdzone poradniki, gdzieś gdzie jest łopatologicznie wytłumazone co i jak?

Opublikowano

@damianz jak Cie kiedyś spotkam osobiście to masz piwko jak w banku :D

 

Numer blendy to 32306853142, ok 275zł , jakbyś miał problem ze znalezieniem, to napisz na pw, podeślę Ci stronkę sklepu gdzie zamawiałem.

Opublikowano

Są i nowe lampy - jestem bardziej niż zadowolony. Efekt przerósł moje oczekiwania. :) :) :)

 

Sesja to to nie jest, jedynie cyknięte na szybko telefonem bez żadnej ładnej scenerii, ale na żywo jak złoto :

 

http://fotserv.pl/upload/1450641860-IMG_0638.JPG

 

http://fotserv.pl/upload/1450642763-IMG_0641.JPG

 

http://fotserv.pl/upload/1450642284-IMG_0639.JPG

 

http://fotserv.pl/upload/1450642577-IMG_0629.JPG

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Super to wyglada. Tez mialem E92 przed LCI i teraz jak mam po LCI to roznica jest znaczna. Warto bylo zainwestowac. Pozdrawiam.
Opublikowano

No lampy polift widać robią robotę :D

Ja się aktualnie zastanawiam czy w moją inwestować, czy zmienić na coś powyżej lub równe 325i, bo mój klekot (mimo, że aż tak bardzo go nie słychać) jednak mnie troszkę irytuję. :D

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Dawno mnie nie było. Autko po serwisie po 15 000, wymienione płyny ekspleatacyjne + wszystkie filtry, i ponownie łączniki stabilizatorów :lol:

 

Została również przekroczona magiczna granica 100 000 km :norty: :D w chwili obecnej ok. 101

 

Zastanawiam się nad wrzuceniem M-Paku. mam nadzieje że nie ma tragedii jeśli chodzi o robotę. Jakby ktoś miał na sprzedaż najlepiej cały komplet to jestem zainsteresowany, a w miedzyczasie będę szukał perełek na allegro, ale z tym to ciężko :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.