Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Posiadam E34 i potrzebuję drugi samochód. Zastanawiam się nad drugim E34 albo pierwszym E32.

Proszę o uwagi i informacje na co zwrócić uwagę przy tym modelu. Ten konkretny samochód ma podobno przejechane ponad 300tyś km. Czy środek tego auta nie jest za ładny jak na taki przebieg?

uzupełniam brakujący link:

http://allegro.pl/bmw-735-stan-konesers ... 09833.html

 

Rozkodowany VIN:

Model description: 735I

Market: Europa

Type: GB31

E-Code: E32

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M30 - 3,50l (155kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Islandgruen Metallic (273)

Upholstery: (0231)

Production date: 13.08.1990

Assembled in: Dingolfing

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S302A Alarmanlage Alarm system

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S438A Edelholzausführung Fine wood trim

S472A Armlehne vorne Fahrer/Beifahrer Armrest, front, driver/passenger

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S560A Leseleuchten im Fond Reading light in rear compartment

S570A Stärkere Stromversorgung Reinforced power supply

S655A Satellitentuner Satellite tuner

S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S686A Antennen-Diversity Antenna-Diversity

L811A Länderausführung Belgien National version Belgium

S899A optische Signalgebung für DWA Visual signal for alarm system

Edytowane przez ARUS1
Opublikowano

edoneil nie bądź podśmiewny.

211 tyś km??? Chyba pomyliłeś km z KM. 211 to KM a w poście napisałem, że przebieg jest ponad 300tyś. Coś innego potrafisz napisać na temat tego samochodu? Sorki ale takie podśmiewanie to lekka przesada. Dla Twojej wiadomości ostatnio widziałem E34 z 92 roku z przebiegiem 50 kilku tysięcy. Gdybyś zobaczył ten samochód to byś się tak nie wyśmiewał. Są jeszcze perełki na tym świecie. Proszę więc o konkretne uwagi co do samochodu.

Opublikowano
skoro perełka to bierz na co czekasz? co za roznica 211 czy 300 i tak w to nie wierze, ktos kupuje auto za kilkaset tys po to, zeby 15 tys rocznie jezdzic? Jasne, snij dalej.
Opublikowano
Na co czekam? Na jakieś normalne opinie w stylu "jak na 300tyś km to środek zbytnio zużyty." Gdybyś tak napisał to bym rozumiał, ale tekst w stylu "i tak w to nie wierzę" do mnie nie przemawia.
Opublikowano
edoneil nie bądź podśmiewny.

211 tyś km??? Chyba pomyliłeś km z KM. 211 to KM a w poście napisałem, że przebieg jest ponad 300tyś. Coś innego potrafisz napisać na temat tego samochodu? Sorki ale takie podśmiewanie to lekka przesada. Dla Twojej wiadomości ostatnio widziałem E34 z 92 roku z przebiegiem 50 kilku tysięcy. Gdybyś zobaczył ten samochód to byś się tak nie wyśmiewał. Są jeszcze perełki na tym świecie. Proszę więc o konkretne uwagi co do samochodu.

Jak są te perełki, a niewątpliwie tak to ich szukaj. Powodzenia. To było śmiertelnie poważne. :D

Opublikowano
Na co czekam? Na jakieś normalne opinie w stylu "jak na 300tyś km to środek zbytnio zużyty." Gdybyś tak napisał to bym rozumiał, ale tekst w stylu "i tak w to nie wierzę" do mnie nie przemawia.

Jechać, oglądać, zdiagnozować. Albo nie czytać co inni piszą, a wolno im bo to przecież forum.

Opublikowano

Przede wszystkim takie auto trzeba oceniać w kontekście jego ceny. Według mnie ten egzemplarz za tę cenę wygląda ciekawie i jest wart oględzin. Wymieniłbym przednie kierunki na pomarańczowe, dokupiłbym oryginalne koła z epoki na lato, a obecne zostawił na zimę. Oddałbym kierownicę do obszycia i cieszyłbym się jazdą fajnym zadbanym bmw. Oczywiście jak ktoś wymaga "stanu kolekcjonerskiego" zbliżonego do salonowego to pozostaje mu wycieczka do zachodznich sąsiadów i poszukiwanie egzemplarza kilka-kilkanaście razy droższego. W tym nie widzę nic strasznego co zniechęciłoby mnie do oględzin

 

"co za roznica 211 czy 300 i tak w to nie wierze, ktos kupuje auto za kilkaset tys po to, zeby 15 tys rocznie jezdzic? Jasne, snij dalej"

 

uwielbiam takie opinie :cool2: każdy niech jeździ tyle ile mu sie podoba :cool2:

 

ten 26cio latek to ma pewnie z 2mln km tylko odpicowany :8)

http://allegro.pl/bmw-e32-735i-108-tys-km-oryginal-klasyk-i3723286183.html

Opublikowano
JohnnyBravo co do felg się całkowicie zgadzam. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to stan kolekcjonerski. Potrzebuję solidnego samochodu do codziennej jazdy, więc stan techniczny musi być dobry a resztę zrobi się w trakcie użytkowania. Mam zamiar się wybrać na oględziny, ale z czasem u mnie nie bardzo. Może za 2tygodnie dam radę.
Opublikowano

Powodzenia w poszukiwniach bo to zacny model, który zawsze mi się podobał :cool2: Przed momentem przeglądałem katalog z 1989 roku i już wówczas dostępne były takie bajery jak EDC, ASC, servotronic, elektryczne fotele z pamięciami, samościemniające lusterka czy spryskiwacze reflektorów.

Wydaje mi się, że za ok 10000zł (łącznie z opłatami i wymianą płynów) uda się znaleść ciekawy, zdrowy egzemlarz do codziennej jazdy. Taki aby o niego dbać i cieszyć się komfortową jazdą. Zrobiłem szybki rekonesans dostępności części do e32 na allegro i jest tego mnóstwo, a elementy eksploatacyjne wydają mi się tańsze niż do e46. Aut jest coraz mniej a części pewnie zalegają w magazynach.

 

Ciekawe jest to że (przynajmniej oceniając po zdjęciach) łatwiej jest znaleść zadbane e32 niż e38, to samo dotyczy e34 i e39

 

a jeszcze ciekawsze jest to, że e32 w znakomitym stanie (np takie jak ten z linku który podrzuciłem) są 3-4 razy tańsze od MB w126 w porównywalnym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powodzenia w poszukiwniach bo to zacny model, który zawsze mi się podobał :cool2: Przed momentem przeglądałem katalog z 1989 roku i już wówczas dostępne były takie bajery jak EDC, ASC, servotronic, elektryczne fotele z pamięciami, samościemniające lusterka czy spryskiwacze reflektorów.

Wydaje mi się, że za ok 10000zł (łącznie z opłatami i wymianą płynów) uda się znaleść ciekawy, zdrowy egzemlarz do codziennej jazdy. Taki aby o niego dbać i cieszyć się komfortową jazdą. Zrobiłem szybki rekonesans dostępności części do e32 na allegro i jest tego mnóstwo, a elementy eksploatacyjne wydają mi się tańsze niż do e46. Aut jest coraz mniej a części pewnie zalegają w magazynach.

 

Ciekawe jest to że (przynajmniej oceniając po zdjęciach) łatwiej jest znaleść zadbane e32 niż e38, to samo dotyczy e34 i e39

 

a jeszcze ciekawsze jest to, że e32 w znakomitym stanie (np takie jak ten z linku który podrzuciłem) są 3-4 razy tańsze od MB w126 w porównywalnym stanie

Części niestety ale nie zalegają w magazynach, na niektóre ja czekam nawet 30dni, używki na allegro to gorzej niż śmietnik, znakomity stan e32 w De do 5000€ to fikcja (myślę tu o modelach po lifcie) w polsce oczywiście do dostania od ręki za 2000€, smaczkiem jest V8 w manualu takiej jaką szuakałem, szukałem ale znalazłem, automaty są bardzo słabe, wsteczny psuje się częściej od żarówki :mrgreen: kibicuję Ci abyś kupił egzemplarz e32 do jazdy :cool2:

Opublikowano

Wnętrze tego auta nie jest przesadnie ładne. Jest czyste, ale z bliska może już tak cudownie nie być. Jesli ktoś wyczyścił skórę i podpicował ją dostępnymi profesjonalnymi środkami...to dobrze.

 

Co do przebiegów limuzyn z wyższej połki....są duże , ale tylko w pierwszych 3-5 latach . Po okresie amortyzacji gdy trafiają na rynku wtórnym do "gołodupnych" pasjonatów nikt już tym nie jeździ dużo bo to się po prostu nie opłaca.

Opublikowano
JohnnyBravo te E32 z linku, który dałeś faktycznie jest ładny. Bardzo mi się podoba. Niestety ja szukam raczej w manualu, bo co do automatu nie mam specjalnego doświadczenia. Nie wiem też jak z awaryjnością tych skrzyń. Samochód potrzebuję do jazdy codziennej, a wydaje mi się, że awaryjność manuala będzie mniejsz. Trochę martwi mnie to co napisał 320SI o dostępności części. Myślałem, że nie ma z tym specjalnego problemu. Mam E34 i z dostępnością części do tego modelu nie ma problemu. Nawet w ASO praktycznie na drugi dzień można dostać wszystko. Te 30 dni mnie trochę podłamało....tyle nie mogę być bez samochodu.
Opublikowano

Wspominając o dostępności części miałem na myśli elementy eksploatacyjne typu nowe wachacze, tuleje, amory, filtry, tarcze, klocki itp. Z tego co widzę z tym nie ma problemu, a ceny wydają mi się niższe od tych do e46. Niestety mając pecha i jak padnie jakiś element który można kupić tylko nowy i tylko w ASO to niestety trzeba odpowiednio zapłacić i swoje odczekać.

 

Skrzynie manualne zasadniczo powinny być niezniszczalne, automaty to już różnie bywa

 

Ze starymi autami mam doświadczenie z mb 124 coupe, gdzie przed zakupem też sprawdzałem dostępość części i nie było z tym problemu. Jak na ironię przez 4,5 roku jazdy nie zepsuło się nic z tych zwykłych części, padł natomiast jeż klimy za którego musiałem zabulić ponad 1500zł w ASO bo innej opcji nie było :wink:

 

Pewnie masz daleko, ale możesz zerknąć na fb użytkownik bimmer classics według mnie sprowadza ciekawe egzemplarze, ma tam galerie z dotychczasowymi autami

Opublikowano
Dzięki JohnnyBravo, oglądnąłem na fb. te samochody. Faktycznie ciekawe auta sprowadzają. Do Białegostoku mam kawałek.. jakieś 500km w jedną stronę:) Jednak nie o kilometry tu chodzi bo dla fajnego auta i 1000 mogę zrobić. Wiadomo, że dla samego oglądania to bezsensowne trzaskanie tylu kilometrów, ale jak się trafi coś co będzie mnie interesowało to nie ma problemu z odległością (gorzej z czasem). Dzwoniłem do gościa i ma jeszcze do sprzedaży e34 (też jest na allegro wystawiona), ale to nie silnik M50. W związku z tym, że nie śpieszy mi się bardzo z tym zakupem to spokojnie poczekam, może gość będzie miał coś fajnego do połowy przyszłego roku. Mam jeszcze inny namiar na fajne autka... ciekawe, że również z Białegostoku. Tam chyba kochają BMW :) Pozostaje mi szukać, czekać i modlić się żeby coś fajnego trafić :D
Opublikowano
Myślę że tak czy siak coś ciekawego się znajdzie :cool2: a co z tą zieloną?? przyznam że przeglądałem jeszcze raz jej zdjęcia i coraz bardziej mi się podoba. Trzeba jej jedynie kół z epoki na lato, obszycia kierownicy i żółtych kierunków :cool2: Najbardziej podoba mi się ta granatowa z Białegostoku jednak jest 80% droższa. Czerwone e34 jest piękne i bardzo fajnie wyposażone, jednak z tym silniczkiem pewnie trudno będzie o nabywce
Opublikowano
Zielona może być fajna, trzeba by było jechać i zobaczyć na żywo, ale w tym tygodniu nie mam szans żebym podjechał. Na jednym zdjęciu - tak mi się wydaje - widać uszkodzenie tapicerki deski rozdzielczej (konsoli) przed pasażerem. Rozmawiałem ze sprzedawcą na temat tego samochodu, mówił że będzie można podjechać na jakąś stację w Sochaczewie, żeby auto przeglądnąć. Trochę gorzej będzie z wizytą w ASO przed zakupem, bo najbliżej podobno jest w Warszawie, a ja przed ewentualnym zakupem chciałbym to E32 podłączyć pod kompa. Samochód wizualnie jest w moim typie, więc jak znajdę w przyszłym tygodniu trochę czasu to może się wybiorę. Granatowa jest piękna - tu się całkowicie zgadzam.
Opublikowano

W takim razie zdaj relację jak już będziesz po oględzinach. Z uszkodzeniem deski powinien sobie bez problemu poradzić ogarnięty car detailer. Auto ma 23 lata, jest (według mnie) w atrakcyjnej cenie. Pewnie idealne nie jest ale jak już pisałeś potrzebujesz auta do codziennej jazdy, więc wydaje mi się że to może być ciekawa opcja. Czy tam jest co podłączać pod kompa??

Takim jak ten granatowy strach byłby wyjechać na ulicę :norty: bliżej mu do muzeum :wink:

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.