Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robię rozeznanie czy i ilu forumowiczów byłoby chętnych na zakup 3' DP z kwasówki do 325d/330d/525d/530d(M57N2/T2)?

 

DP będzie posiadał wszystkie wejścia na sondy oraz czujniki(również na te, które po wyrzuceniu DPF-u zostają odłączone), wykonany będzie przez profesjonalnego spawacza TIG, który specjalizuje się właśnie w DP, kompletnych wydechach, orurowaniach do FMIC, kolektorach itd.

 

Cena wyjściowa to 700pln+koszt wysyłki więc biorąc pod uwagę najtańszą sensowną jakościowo ofertę na rynku, czyli DP od RM MOTOR w cenie 900pln i tak jest już dobrze, a być może przy większej ilości chętnych uda się jeszcze coś urwać.

 

Wszystkich chętnych proszę o wpisanie się na listę w tym wątku. O pytania również proszę w wątku, a nie na PW.

 

P.S.

Jeżeli pomyliłem dział, to proszę moderatorów o przeniesienie do odpowiedniego i z góry przepraszam.

Opublikowano

Wydaje mi się że do 335d też powinien pasować bo jest takie samo wyjście z turbiny na DPF jak w 325d, 330d czujniki na DPF są tak samo rozmieszczone jak w 335d więc powinno pasować jak co to ja się piszę. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

1. Czerwony 330d

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Wydaje mi się że do 335d też powinien pasować bo jest takie samo wyjście z turbiny na DPF jak w 325d, 330d czujniki na DPF są tak samo rozmieszczone jak w 335d więc powinno pasować jak co to ja się piszę. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

1. Czerwony 330d

 

Nie pasuja do 335d jest troche innaczej. A dokladnie ci nie powiem, bo kolega mi mowil wlasnie od siebie.

 

Swoja droga tez zrobilem kiedys zbieranie na Downpipe. Odezwaly sie dokladnie 2 osoby...

Trzymam wam kciuki! Bo ja jedynie wyjalem sam DPF i zostawilem Katalizator. I nie mialem zadnych problemow. Nie zapomnac wyprogramowac ;-)

Opublikowano
Wydaje mi się że do 335d też powinien pasować bo jest takie samo wyjście z turbiny na DPF jak w 325d, 330d czujniki na DPF są tak samo rozmieszczone jak w 335d więc powinno pasować jak co to ja się piszę. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

1. Czerwony 330d

 

Nie pasuja do 335d jest troche innaczej. A dokladnie ci nie powiem, bo kolega mi mowil wlasnie od siebie.

 

Swoja droga tez zrobilem kiedys zbieranie na Downpipe. Odezwaly sie dokladnie 2 osoby...

Trzymam wam kciuki! Bo ja jedynie wyjalem sam DPF i zostawilem Katalizator. I nie mialem zadnych problemow. Nie zapomnac wyprogramowac ;-)

Tak tylko filtr wygląda identycznie i obejma z wyjścia z turbo jest taka sama jak w 330d

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/155451/686x484

Tak wygląda filtr 330d:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/169636/686x484

Więc czym się różni, nawet umiejscowienie czujników na filtrze jest taka sama:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/155450/686x484

Tak umiejscowione są czujniki w 330d:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/169637/686x484

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
czerwony330d mi też wydawało się, że wszystko powinno pasować ale zarówno z rm-motor, jak i od forumowicza TC dostałem info, że do 335d chyba jednak będzie inny DP... Może niech jeszcze ktoś to potwierdzi żeby była 100% pewność
Opublikowano

Nie ma chętnych na DP w dobrej cenie? Nie wierzę...

Większość na forum jeździ seriami, czy sam program Wam wystarcza? Jak założyłbym taki wątek na forum subaru, to już byłoby z 10 chętnych osób, a tu cisza... :roll:

Opublikowano
Nie ma chętnych na DP w dobrej cenie? Nie wierzę...

Większość na forum jeździ seriami, czy sam program Wam wystarcza? Jak założyłbym taki wątek na forum subaru, to już byłoby z 10 chętnych osób, a tu cisza... :roll:

Widzisz tak to jest, jakby byłoby za darmo to byłoby chętnych multum :lol:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Niestety za darmo to nic teraz nie ma ale 700pln to prawie jak za darmo... :lol:

Wiem, że "prawie robi wielką różnicę" ale mimo wszystko 700pln za DP przy tak chorych cenach na rynku to jest okazja i myślałem, że po pierwszym dniu znajdzie się przynajmniej 5 chętnych...

Opublikowano
Niestety za darmo to nic teraz nie ma ale 700pln to prawie jak za darmo... :lol:

Wiem, że "prawie robi wielką różnicę" ale mimo wszystko 700pln za DP przy tak chorych cenach na rynku to jest okazja i myślałem, że po pierwszym dniu znajdzie się przynajmniej 5 chętnych...

To jest normalne że nic nie jest za darmo, sam wiem że to nie jest drogo, dlatego się zgłosiłem, cały czas się zastanawiam co może różnic DP 335d od 325/330d?

Może kolega jak zrobisz ten DP to podasz mi dokładne wymiary wtedy sprawdzę u siebie czy to spasuje.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Większość forumowiczów woli mieć 10KM mniej niż dym. Jeżeli dpf dobrze działa to po co go usuwać, jeśli nie ma się w planach nic poza programem. Poza tym rzadko się tuninguje mechanicznie nowe bmw bo raz, że to droga zabawa w porównaniu z innymi markami a dwa bmw nie jest wdzięcznym autem do tuningu. Więc lepiej jest czasem sprzedać obecne auto a kasę którą chciało się dodatkowo utopić w modach dołożyć do zakupu mocniejszej wersji. Ponadto sprzedaż mocno zmodzonego auta a w szczególności diesela staje się problematyczna.
Opublikowano

kacpercio jeżeli chodzi o wywalanie DPF-u dla 10KM więcej, to jak najbardziej masz rację ale jeżeli ktoś planuje cokolwiek więcej, to takie mody są niezbędne, a myślałem że jest na forum chociaż 5-10 osób, dla których sam program to za mało.

 

Z resztą Twojej wypowiedzi niestety nie mogę się zgodzić-modyfikacje bmw w mojej ocenie należą raczej do tych w normalnych cenach bo ok 350KM za kwoty rzędu 5000pln, to nie jest dużo/za dużo i zrobienie takiej mocy np w Imprezie WRX kosztuje znacznie więcej.

Tak samo w mojej ocenie bmw są wdzięcznym materiałem do rozsądnych modów bo ok 350KM i 7XX Nm w dieslu przy tak na prawdę minimalnej ingerencji w mechanikę, to imho bardzo dobry wynik, który np w takim WRXie jest w ogóle nie osiągalny, chociażby z racji, że dół silnika nie jest w stanie tego znieść. Oczywiście są samochody znacznie bardziej podatne na mody niż bmw ale nie przesadzajmy bo nie ma tragedii i zarówno diesle bmw, jak i turbo benzyny bardzo łatwo i dość tanio można zrobić na sensowne już moce. Z resztą silniki n/a bmw też są niczego sobie i potrafią bez zakucia znieść kompresor czy nawet turbo, co w innych markach już nie jest takie oczywiste...

 

Nie wiem z jakimi samochodami oprócz bmw miałeś "styczność" ale w mojej ocenie koszty i możliwości modów w bmw generalnie nie różnią się od tych w samochodach z grupy VAG, które to auta są chyba najczęściej poddawane tuningowi mechanicznemu.

 

Co do sprzedaży mocniej zmodzonego diesla się nie wypowiem bo szczerze mówiąc nie mam o tym pojęcia ale z doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że sprzedaż turbo benzyny po poważniejszych modach też do łatwych nie należy, chociaż tu dużo zależy od marki...

Opublikowano

No to w takim razie czekam na bezawaryjny projekt 330d zrobionej na 350+ps i 7xx Nm za 5000 tyś PLN.

Mody aut grupy VAG wychodzą taniej zarówno w przypadku diesli jak i benzyn. Poza tym masz sporo tuningowych gratów do tych aut, nawet gotowych stage'ów o czym w bmw możesz pomarzyć. Auta te składa się jak klocki pasują części i napędy z różnych modeli po niewielkich przeróbkach. Popatrz ile jest projektów w pl mocno modzonych e46. To auto jest już przecież relatywnie tanie w zakupie a jakoś nie widać projektów e46 320d zrobionych na 300+ czy 330d 350+. Nie zastanawia cię dlaczego?

Opublikowano

Może zbyt mało precyzyjnie się wyraziłem...

Napisałem ok 350KM/7XX Nm za OK 5000pln i nie wiem co niby miałoby tu nabić Ci większą kwotę skoro robisz DP, wymieniasz wtryski, turbo, IC i oczywiście soft. Kwota rzecz jasna po odsprzedaniu ori gratów, które zostaną po modzie i na używanych wtryskach, turbo po regeneracji na hybrydę itd. Jeżeli ktoś zamierza zapakować kompletny wydech np. magnaflow, ic wagner-a itp to co innego...

 

Co do porównania z grupą VAG, to oczywiście masz rację jeżeli chodzi o zamienność i dostępność części ale jeżeli chodzi o ceny samych modów to tu nie mogę się zgodzić- przyjmując wartości rzędu 350KM i 7XX Nm koszta w 325d/330d będą bardzo zbliżone do tych w 3.0TDI.

 

Odnośnie modów w 320d, to szczerze mówiąc nie mam pojęcia ale porównywanie ich z pancernymi 1.9TDI chyba trochę mija się z celem bo możliwości tych silników i ich podatność na mody to dwie zupełnie różne bajki. 300KM z 1.9TDI nie jest jakimś wielkim problemem, chociaż swoje kosztuje natomiast 320d nie widziałem jeszcze żadnego zrobionego na więcej niż 240KM. Mi chodziło stricte o 325/330d i 3.0TDI.

 

Jeżeli chodzi o turbo benzyny to takie 335i jest bardzo ale to bardzo podatne na mody, powiedziałbym że porównywalnie z 2.0TSI, chociaż nie ma co ukrywać że w tym przypadku mody w 2.0TSI będą tańsze...

Opublikowano
No to w takim razie czekam na bezawaryjny projekt 330d zrobionej na 350+ps i 7xx Nm za 5000 tyś PLN.

Mody aut grupy VAG wychodzą taniej zarówno w przypadku diesli jak i benzyn. Poza tym masz sporo tuningowych gratów do tych aut, nawet gotowych stage'ów o czym w bmw możesz pomarzyć. Auta te składa się jak klocki pasują części i napędy z różnych modeli po niewielkich przeróbkach. Popatrz ile jest projektów w pl mocno modzonych e46. To auto jest już przecież relatywnie tanie w zakupie a jakoś nie widać projektów e46 320d zrobionych na 300+ czy 330d 350+. Nie zastanawia cię dlaczego?

Może ja odpowiem na to pytanie, bo ja miałem E46 zmodzone na prawie 300 kucy dokładnie na 297 koni i 618Nm, więc przede wszystkim by osiągnąć taką moc trochę mnie to kosztowało i wcale nie 5 tysięcy, zacząłem przede wszystkim od przygotowania silnika by nie było niespodzianek podczas robienia programu w Dynosofcie u Aligatora, wymiana kolektora ssącego na nowy, nowe koło dwu masowe i sprzęgło, napęd pasowy silnika kompletny, świece żarowe i sterownik, wszystkie poduszki silnika i skrzyni, skrzynia biegów, wtryskiwacze po tych wymianach byłem gotowy do robienia programu po pierwszej próbie wyszło 258 KM i Ali stwierdził że trzeba zmienić IC to koszt 1500 złotych zrobiony w firmie kokar z Dąbrowy Górniczej bo tym zabiegu Ali poprawił program i podciągnął na 276 KM ale nadal dążyłem do 300-stu koni, więc w MGmotorsport zrobiona DP za 900 zeta a końcowy wydech zakupiłem z Eisenmanna za 3000 tysie dokupiłem filtr powietrza K&N za 300 stówki i po ponownej korekcie wyszło 297 KM i 618 Nm i gdybym chciał iść dalej to musiałbym wymienić wtryski 535d 272 KM ale i tak niuton jest już tak potężny że koło dwu masowe wpada w drgania i wał napędowy również, choć nie do końca jest pewne co powodowało te drgania (wibracje) czyli wydałem prawie 6 tysi za części nie licząc części które wymieniłem w celu zapewnienia długotrwałej pracy silnika w nienagannym stanie za program u Alego zapłaciłem z korektami 1800 zeta więc cena urasta już do prawie 8 tysi a gdybym chciał osiągnąć więcej to wtryski używki z 535d to koszt 1800-3000 tysięcy w zależności co się trafi turbina hybryda 4000 tysie, sprzęgło wzmacniane od radzikowskiego lub sachs to znowu 2000 tysie lub więcej wrzucenie dwu masy na mocniejszą lub jednomas to znowu 2000 tysie lub więcej i w końcu wzmocniony wał to następna kwota o której nie mam pojęcia bo mnie nie interesowała i tak powoli dochodzimy do kwoty 20 tysięcy :shock: i być może po tych modyfikacjach osiągniemy 350-400 koni o ile bebechy to wytrzymają :lol: Tym samochodem tzn. E46 jeździ mój bardzo dobry kolega który już nic nie zmienia bo ta moc w zupełności wystarczy i jeszcze jedno po tych modach auto zrobiło już ponad 60 tysięcy i silniczek pracuje nadal jak należy :D

Także 5 tysi to początek by osiągnąć jakiś poziom a jeśli chce się osiągnąć więcej to trzeba już wydać grubszą kasę.

Pozdrawiam Mariusz.

P.S. na DP jestem nadal chętny :D bo to naprawdę dobra cena, mam pytanko do kolegi Kacpercia a mianowicie ostatnio widziałem autko kolegi Plastick na sprzedaż czy je sprzedał z myślą o M3?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mariusz dobrze to rozwinąłeś. Mi się nie chciało tyle pisać. Reszta na PW.

Dzięki Paweł, mnie też trochę to zajeło :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

czerwony330d nie widzę nic dziwnego w tym co napisałeś i jak dla mnie masz w 100% rację, z tym że żeby wszystko było jasne-niektóre części wymieniłeś dla tzw świętego spokoju(być może się mylę bo może u Ciebie wymagały wymiany?), a ja podałem cenę ok 5000pln, która wyjdzie po odsprzedaży ori gratów wyjętych z samochodu.

Ja nie planuję na razie modów na >350KM, chcę przekroczyć granicę "tylko" 300KM(liczę na 310-315KM) i w tym celu do wymiany lecą wtryski, DP, IC, końcowy tłumik na przelot (podobno reszty wydechu nie ma sensu ruszać) i oczywiście soft. Wszystko to wg moich wstępnych kalkulacji nie powinno przekroczyć kwoty 4000pln, a po odsprzedaży części wyjętych z samochodu liczę, że wyjdzie w okolicach 2000-2500pln.

Opublikowano

To prawda, wszystkie części wymieniałem po to by nic się po podniesieniu mocy nie wysypało, bardzo życzę uzyskania takiego przyrostu mocy ale uważam że będzie ciężko, przede wszystkim wszystko zależy ile wypluje ci seria, jeśli auto będzie trzymało serię z lekkim przyrostem to jest do osiągnięcia to czego oczekujesz na nie pisałem ale moja E46 naprawdę miała zajefajnie ułożony silnik bo na serii wyszło 230 kucy i tak naprawdę było że auto wydawało się jakieś mocne jak je kupowałem a sprzedający sam określił że auto jest bardzo zdrowe i wynik jaki uzyskałem 297 koni to zaledwie 67 koni a można było więcej ale inne podzespoły nie dawały rady tego przenieść.

Życzę powodzenia, pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ja mam 325d, bonus od fabryki jakiś tam delikatny był(nie pamiętam dokładnie jaki więc nie chcę pisać bzdur), natomiast po samym sofcie hamownia wypluła 260KM i 572Nm. O "zdrowie" silnika się nie martwię bo samochód ma nalatane 148tys km(przebieg na 1000% pewny), z czego ponad 8tys km już po programie i wszystko ma się dobrze.

 

Na wtryskach od 335d, po uwolnieniu wydechu i zmianie IC na większy wynik rzędu 310KM jest osiągalny, na więcej trzeba byłoby wymienić już turbo bo to z 325d/330d ma max wydajność do 320KM więc przy takich założeniach myślę, że dam radę :wink:

 

Dobra EOT, szukam dalej chętnych na DP...

Jeżeli taki sam podszedłby do 335d/535d(mam na myśli Ciebie czerwony330d i forumowicza siwy1966 bo on chce do 5er) to na razie jest nas 3 + znajomy spoza forum więc w sumie 4, przydałoby się jeszcze 2 chętnych i może udałoby się coś urwać z ceny...

Opublikowano
Może jeszcze ktoś będzie chętny?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

a masz moze jakies foto pogladowe tych rur ??

ja mialem dwie w swojej betoniarce (335d) i z tego co mi wiadomo to rura do 335d jest inna niz do 330d. chyba srednica :)

I powaznie mowisz o tych 700zl ??

Opublikowano

Cena 700pln jest jak najbardziej na poważnie jeżeli uda się znaleźć min 6 chętnych osób(to i tak wynegocjowałem już z miejsca bo wykonawca na początku mówił o 8 ale dogadałem się na 6 bo byłem przekonany, że 5ciu chętnych oprócz mnie znajdę na pewno w 2-3 dni ale jak widać niestety trochę się przeliczyłem...).

 

Nie mam żadnego foto bo jeszcze żaden DP nie został wykonany, jak znajdą się chętni zdecydowani na 100% na zakup potwierdzając to wpłatą zaliczki wtedy zaczynam działać i na podstawie mojego 325d zostaną zrobione DP. Innego rozwiązania nie widzę, chyba że ktoś ma jakiś błyskotliwy pomysł?

(Generalnie będzie to wyglądało tak samo, jak DP w twojej galerii, czyli tak, jak z reguły wyglądają DP... :wink: )

 

Co do fachowości wykonawcy, to robił mi już kompletny wydech w jednym z samochodów i na prawdę zna się na rzeczy. Może jego "produkty" nie wyglądają tak "bling bling" jak te wszystkie piękne, chińskie wynalazki ale za to wszystko idealnie pasuje i jest na prawdę profi pospawane, a nie "obsmarkane" dookoła wątpliwej jakości spawem...

 

P.S.

Nie wiem jaka jest średnica DPFów w 325d/330d i 335d, natomiast na pewno wydech w 325d/330d ma od DPFu do końca 2,5'. DP i tak ma być 3' schodzący do 2,5', tylko teraz jest pytanie czy 3' podejdzie do 335d i czy dalej w 335d też jest 2,5' czy może szerzej? Jeżeli problemem okazałoby się tylko to, że w 335d DP po całości ma mieć np. 3' ale reszta wymiarów zgadzałaby się z 325d/330d, to nie jest to żadną przeszkodą.

Niestety z tą zgodnością pomiędzy 325d/330d i 335d jest problem bo na razie nikt nie potrafi napisać na 100% jaka i czy w ogóle jest różnica.

Opublikowano

No brzmi to wszystko ciekawie.

Czy ktoś z was jest mi w stanie podać szacunkowy koszt tego Downpipe'a do 335d wraz z motażem czyli usunięciem DPFa + program?

Bo jak mniemam wywalenie DPFa to konieczność przy takim zabiegu.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
No brzmi to wszystko ciekawie.

Czy ktoś z was jest mi w stanie podać szacunkowy koszt tego Downpipe'a do 335d wraz z motażem czyli usunięciem DPFa + program?

Bo jak mniemam wywalenie DPFa to konieczność przy takim zabiegu.

 

 

powiem CI na podstaiw moich doswiadczen :)

koszt zrobienia rury nie jest spory jedyny najwiekszy problem jest z flansza do turbo by ladnie zamontowac :)

Ja mialem zrobiona rure pod siebie i po okolo 6 wizytach rura byla dzialajaca ale ciagle mialem wrazenie ze gdzies spaliny uciekaja :) (okazalo sie ze na jednym laczeniu - spora historia)

Co do zalozenia to juz sprawa idywidualnego mechanika :) roboty jest sporo :) bo DPF nie wychodzi latwo ;)

 

Zamowilem sobie rure z innej firmy ktora deklarowala sie ze maja idealna bez problemow z zakladaniem.. kosztowla mnie 1500zl i przyszla z francji. znalezione na ebay.co.uk

Do tego potem dochodzi soft , i ceny softu sa praktycznie takie same co podniesienie mocy.. tzn zazwyczaj chca robic z podniesieniem mocy :) bo roznica w cenie jest znikoma :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.