Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O co ten cały zachód że koszta utrzymania e60 w stosunku do e39 są '' astronomiczne''

Dla czego to jest tak powielane i co jest tym ''mega kosztem'' ?

Chamulce praktycznie takie same, wahacze pasują od e39, silniki te same co w e39 po lifcie (niektóre) , czujniki wałków , te same, cewki itp.. wioęc o co chodzi?

 

Tyle się pisze o tej elektronice ale co nawet w niej jest tym kosztem ? Ciągłe podpinanie pod kompa czy jakieś komputery się psują i trzeba wymieniać

Opublikowano

Ehh tam, koszt utrzymania podobny. Mysle tu o cenie za czesci orginalne. Bmw jest drogi w utrzymaniu lecz moim zdaniem E39 i E60 to podobne koszta.

A kto koledze takie bajki opowiada?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I to jest włsnie typowe myślenie posiadacza starszych modeli bmw. "Przeciez ja mam silniki i zawieszenie".

Kupisz e60 to dowiesz sie co jeszcze może być ciekawego w aucie

Opublikowano

tez nie wiem czym tu sie jest podniecac. utzrymanie tego auta jest jak kazdego innego.

jesli tafi ci sie padaka renault, fiat czy E60 to wszedzie sa wydatki. czy opona, olej, zarowka do mercedesa, opla itd kosztuje mniej niz do E60 :roll:

 

nie przejmuj sie opiniami ludzi, dla ktoryh wydanie na auto 1-2tys zl co jakis czas, to mega drogie utrzymanie samochodu.

jezdze E60 od 7 lat i nei widze zadnej roznicy w stosunku do innych aut, ktore mam/mialem.

mysle, ze nie odczujesz roznicy po przesiadce z E39

Opublikowano
Napisalem tak dlatego ze mam nissana primere z 2000 roku i 350tyskm co padlo to :D alternator.Mam tez e61 jak widac nie sa to zbyt udane samochody czesci tez sa drozsze niz do innych egzemplazy.Kupujac to auto musisz sie liczyc z wydatkami.Decyzja czy kupisz czy nie jest tylko i wylacznie twoja .Dla jednych wydatek tysiaca czy dwoch to nic dla innych duzo i nie mowie o sobie.Przyklady usterek masz na tym forum ceny podstawowych czesci i napraw tez mozesz sobie sprawdzic. :D
Opublikowano
jesli wydatek 1tys na serwis auta to duzo, to taki ktos nie szuka BMW, a raczej zagazowanego Matiza :wink:
Opublikowano

Widzisz jesli to jest raz na jakis czas zgoda ale jesli usuwasz jedna usterke np. Dzis i jutro lub za tydzien pojawia sie inna jak to w moim przypadkupo postoju przez dwa tygodnie

 

 

sprawnego auta po odpaleniu pojawia sie nastepna to troche dziwi jak na ta klase auta.Moj szef ma dwie jedna 630 druga 530d w jednej po40 tys motor do wymiany w drugiej caly komputer po 20 tys dobrze ze na gwarancji i co na to powiesz?Kolega piszacy o oponach ma stuprocentowa racje!

Opublikowano

to miales pecha i twoj szef pewnie tez :D

u mnie E60 sie sprawuje tak jak i inne auta, wiec ani nie powiem ze jest awaryjan ani ze bez wad.

zreszta o czym tu rozmawiamy, kolega sie pyta jak koszty w porownaniu do E39, wiec mu napisalem ze podobne i koniec dywagacji.

 

a co do opony: ten sam rozmiar moze kosztowac np 300zl jak i 1300zl, to ktora sobie ktos kupi, jest kwestia priorytetow :wink:

Opublikowano
Przynajmniej ma sytuacje jasna ,a co zrobi to jego sprawa.Pozdrawiam fajnie sie dyskutowalo oby dalej bez awarii. :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E39 to czołg w porównaniu do e60.

Co tam sie moglo zepsuc? Pompa abs? Piksel w liczniku?

 

e60 sam wiesz jaka to elektownia. Moduł na module

Opublikowano
No e60 ma sporo elektroniki ale jesli chodzi o czesci mechaniczne to koszty chyba podobne do e39 . Najbardziej odczuc zmiane kosztow moga odczuc ci co przesiadaja sie z innej marki np fiata :D Prawda jest taka ze nie ma samochodow do ktorych sie nie doklada i najgorsze co mozna zrobic to wydac wszystko na kupno auta chociaz bylby w extra stanie i zostac bez kasy. Ja swoim jezdze dopiero rok swoje dolozylem ale jestem zadowolony i nie mam zamiaru sie narazie z nim rozstawac :)
Opublikowano
e39 mam juz 3 lata i znam je już na pamięć.Więc ok rozumiem że koszta podobne a co do awari nastawić się na jakieś moduły i inne elektroniczne akcje, bo reszta jest taka do jakiej sie przyzwyczaiłem?
Opublikowano
Jest chyba temat dotyczący e60 z podziałem na diesle i benzyny, po co te dyskusje. Ktoś kto kupuje takie auto to już chyba nie dziecko i powinien przewidzieć ewentualne wydatki, nagłe naprawy i mieć na to odłożone w skarbonce- jeśli skarbonka pusta to jest jeszcze Provident :mrgreen:
Opublikowano
e39 mam juz 3 lata i znam je już na pamięć.Więc ok rozumiem że koszta podobne a co do awari nastawić się na jakieś moduły i inne elektroniczne akcje, bo reszta jest taka do jakiej sie przyzwyczaiłem?

 

W E60 przerabiałem już np. temat pod tytułem : maglownica - grubo ponad 1000 Eryków, zapalenie się kabla w bagażniku ( to akurat wzięło bmw na siebie ) ,

teraz czeka mnie za niedługi czas filtr dpf - ponad 1300 E .

To z grubszych rzeczy , bo były też mniejsze jak np. dostałem kamieniem w szybę albo wymiana modułu sterowania świecami żarowymi .

Wcześniej miałem E39 i problemy były podobne .

W E60 mam wrażenie , że inspekcje są częściej a koszty części trochę większe.

Poza tym jak ktoś zauważył , silniki są podobne , więc podobne rzeczy mogą się zdarzyć tzn.popsuć .

Ogólnie uważam E60 za równie dobrze dopracowane auto jak poprzedni model .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.