Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Pojawiają mi się takie 2 błędy:

 

 

 

4D7F

4E0E

 

SILNIK n47, auto e61 2007 rok. Auto po CHIPIE na 199KM

 

to co udało mi się wyczytać to :

 

4E0E Drallklappensteller Position, Langzeit-Drift

 

Klapa z zawirowań ? - o co chodzi ?

 

19839 4D7F P3383 Geber fur Gasdruck Hochdruck-G400 Kurzschluss nach Plus - czujnik wysokiego ciśnienie g400 ?

 

Dobrze próbuję to rozwikłać ?

 

co do błędu 4D7F

 

to znalazłem to :

 

http://forum.bmw5.co.uk/topic/60879-bmw-520d-lci-177-limp-mode/

 

ale nie za bardzo wiem za co się zabrać? jakiś czujnik?

 

czy to czasem nie któryś z tych czujników ?

 

http://imageshack.us/a/img802/3931/yd14.jpg

Opublikowano

4E0E aktuator klap zawirowan w kolektorze sscym, zbyt dluga praca.

po pierwsze sprawdz czy cos tam sie nie odpielo, po drugie klapki moga byc zasyfione i nagar blokuje ich prace. drugi przypadek dosyc powazny, bo z czasem moga sie oberwac.

4D7F znalazlem objasnienie, ze dotyczy dezaktywacji wtryskiwacza przy duzych predkosciach, w zwiazku z przekroczeniem limitu momentu

ten blad, moze chip, ktory masz powodowac

Opublikowano

Dzięki za szybką odp.

 

Co do klapek to pewnie dlatego że już je wyjąłem ale mechanizm pracuje i pewnie tak to "odczuwa komp" że za wolno się zamykają lub otwierają.

 

Co do drugiego błędu to też myślałem o chipie i nawet byłe u magika który mi to programował i wróciliśmy do serii ale efekt jest podobny z tym że w przypadku chipa objaw jest taki że czasem przy depnięciu auto traci moc i przechodzi

w tryb serwisowy ( po ponownym odpaleniu wraca do normy) a w przypadku serii przy depnięciu się dławił jak by mu paliwa brakowało ale nie wchodził w tryb serw.

Więc może jednak wtrysk albo czujnik jakiś ?

Wtryski były przejrzane i jeden z nich nie trzyma korekcji na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu korekcja jest - może to ten wtrysk nie daje rady ?

Opublikowano

Panowie a może to jeden z tych czujników:

 

1) regulatora ciśnienie, tego co jest na szynie CR,

2) czujnika ciśnienia (też na szynie CR),

3) zaworu dozującego, czyli regulatora wydatku pompy, który jest na pompie.

 

no i jeszcze przychodzi mi do głowy pompa progowa?

 

Macie jakieś pomysły?

Opublikowano
Dzięki za szybką odp.

 

Co do klapek to pewnie dlatego że już je wyjąłem ale mechanizm pracuje i pewnie tak to "odczuwa komp" że za wolno się zamykają lub otwierają.

 

Co do drugiego błędu to też myślałem o chipie i nawet byłe u magika który mi to programował i wróciliśmy do serii ale efekt jest podobny z tym że w przypadku chipa objaw jest taki że czasem przy depnięciu auto traci moc i przechodzi

w tryb serwisowy ( po ponownym odpaleniu wraca do normy) a w przypadku serii przy depnięciu się dławił jak by mu paliwa brakowało ale nie wchodził w tryb serw.

Więc może jednak wtrysk albo czujnik jakiś ?

Wtryski były przejrzane i jeden z nich nie trzyma korekcji na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu korekcja jest - może to ten wtrysk nie daje rady ?

 

Moze tak, moze nie.... Nikt Ci teraz nie pomoze kolego! Byc moze twoj magik spapral i masz takie kwiatki. Druga sprawa ze dajesz zachipowac samochod ktory nie jest sprawny. :duh: Twoj magik powienien to sprawdzic zanim bierze sie za taka robote.

Powrot na seryjny program w DDE i szukaj przyczyny.

Opublikowano
ok, zacznę szukać po kolei , dzisiaj instaluję DISa i zobaczę co i jak. Co do robienia chipa przy niesprawnym aucie to nie do końca wina moja czy mechanika bo w tamtym okresie zaraz po wymianie filtra paliwa na nowy Mana wszystko zaczęło chodzić ok na serii i dlatego wróciliśmy do chipa. Może jest taki syf w zbiorniku i filtr się bardzo szybko zapycha ?
Opublikowano
Przy zatkanym filtrze bedziesz mial za niskie cisnienie na szynie. (Wartosci oczekiwane i aktualne). Sprawdzisz to Dis-em. Wgraj seryjny program do DDE i szukaj gdyz wartosci na zachipowanym DDE moga byc calkowicie inne jak przy seryjnym. A szukac bledu bedzie wyjatkowo uciazliwe i drogie.
Opublikowano
Co ciekawe jak wczoraj skasowałem INPĄ ten błąd 4D7F to dzisiaj po 100km w trasie specjalnie go męczyłem i błąd nie powrócił, ale jak już raz się pojawi to potem się powtarza aż do kolejnego skasowanie INPĄ i tak w koło. Dzisiaj symulowałem wszystkie przyspieszenia i momenty w których to się działo i nic. Taka ciekawostka.
Opublikowano
czyli dupek nie magik niestety. Gonić go o zmiany czy strach mu dawać więcej skoro takie błędy soli ?

Niekoniecznie bledy tylko niewiedza w dzialaniu edc17 podejzewam ze chcial dobrze ale ten sterownik do prostych nie nalezy ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.