Skocz do zawartości

chiptuning 540i


saygon

Rekomendowane odpowiedzi

jaki przyrost mocy i o ile większy moment obrotowy przy wprowadzeniu chipa.

może ktoś zna dane.

druga rzecz........spotkałem się z tematem tuning gazowy........co to takiego jest.....robi to Godula w krakowie.

czy to jest zwykłe dostrojenie gazu na hamowni czy coś innego.

kosztuje to 1000 zł

czasami się mylę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2.5 tds przyrost mocy ze 150 do 190 i zrobiła sie rakieta.

 

tak ale to tak na prawde zasługa obecnosci turbiny a nie samego dyzla. Zreszta moim zdaniem to co oferuje fabryka to pewnien zloty srodek miedzy osiagami, zuzyciem, trwaloscia, spalaniem, etc. Zmnieniajac pewne parametry silnika zawsze odbywa sie to kosztem czegos - max mocy, przebiegu momentu, spalania lub trwalosci. Nie ma nic za darmo ;)

pozdrawiam

t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zchipowane auto. Najbardziej odczuwalny jest wzrost momentu. Biegi w automacie ciągną od samego początku. No i mierzyłem przyśpieszenia na Gtechu i wyszły lepiej niż fabryka. Mi udało się kupić czipa tanio, np jeśli miałbym za to samo zapłacić 1500-2000zł to napewno bym odpuścił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz sie bawic, polecam:

 

http://dinancars.com/Series.asp?Series=15&Chassis=13&Model=58

 

 

tylko ze to kasa potezna niestety, ale cos za cos

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thomas i Panowie, takiego chipa nie ma się co obawiać.

przyrost 15-19 KM przy takiej mopcy to nic specjalnego.

 

Ja osobiście myślę, na razie bez skutku niestety, żeby zrobienie chipa połączyć z odelżeniem układu wydechowego i wyrzuceniem katalizatorów.

Wtedy można ECU wsytroić pod pracę bez katów, co daje samo z siebie ok. 9KM w przypadku 735 (211KM i 220 KM bez kata).

 

Sądze że przy swobodnym wydechu robionym na zamówienie - bez katów, specjalny tłumik środkowy - taka pucha, i końcowy tłumik i wystrojeniu tego pod pracę bez katalizatorów moglibyśmy celować w oklice 320-315 KM.

Uważam że dało by to znaczący - widoczny wzrost osiagów.

 

Pomijam już frajde jazdy silnikiem odelżonym z katów, jak on sobie swobodnie oddycha...... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi wlasnie dzis poczta dostaczyla paczke od Dinana ;)

 

na testy i chetnych do porownania zapraszam na spot 02.04.06 w Borsku

http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=13223&postdays=0&postorder=asc&start=0

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.