Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy posiadam e46 320d 2004r i auto nie dogrzewa się... można jechać 50km i wskazówka nie jest w pionie,tylko o jedną kreskę niżej.Jak się przegoni auto i zatrzyma to na chwilę wskoczy na Pion i zaraz opadnie.Mechanik podejrzewa termostat główny,lecz patrząc na alledrogo termostaty behr są przeważnie do silników m47 318d itp a mój silnik to m47n i do takiego nie widzę nigdzie na alledrogo jedynie tutaj ori bmw:

 

http://allegro.pl/termostat-bmw-e46-320d-150km-318d-116km-330d-204km-i3662869914.html

 

ale termostaty behr widzę są po 140zł... czy do wersji m47n muszę kupić taki jak wyżej termostat? bo to jest chyba ori termostat bmw

Opublikowano

na allegro przeplacisz

nowy w aso 140zl glowny i 110 egr, oryginaly

zmien oba to bedziesz mial spokoj, pamietaj ze pion to juz 72 stopnie

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Proponuję wejść na stronę http://www.bmwstore.pl , wpisać swój VIN, wejśc w kategorię silnik, następnie odnaleźć diagram z pompą wody i termostatem i stamtąd wziąć numer termostatu. Ja z mojej strony poleciłbym Ci zakup oryginału, róznica w cenie zamiennika będzie bardzo mała.
Sprzedam:
Opublikowano
Co masz za problem,idziesz do sklepu i zamawiasz termostat,sprzedawca ma specjalny program i bedzie wiedział jaki potrzebujesz kupic .Kup termostat behr ten głowny,bo to one najczęściej sie psują.a do puzzona,temperatura pionu w tym aucie wynosi 83 stopnie a nie tyle co piszesz
Opublikowano
mielismy dokladnie to samo u ojca tydzien temu. wymienilismy zwykly termostat i EGR. po pierwszym samochod normalnie trzyma pion, jesli chodzi o temp. silnika. a po drugim szybciej sie dogrzewa do tej temp. oryginaly kosztuja tyle, co zamienniki, wiec kupilismy oryginaly.
Opublikowano
Co masz za problem,idziesz do sklepu i zamawiasz termostat,sprzedawca ma specjalny program i bedzie wiedział jaki potrzebujesz kupic .Kup termostat behr ten głowny,bo to one najczęściej sie psują.a do puzzona,temperatura pionu w tym aucie wynosi 83 stopnie a nie tyle co piszesz

pion jest juz od 72 lub 74 stopni, wlacz sobie test 7 w zegarach

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

ok w takim razie trza obstawiać główny termostat...

 

Jeszcze mam takie pytanka

 

Zleciłem mechanikowi usunięcie klapek zawirowań..zakupiłem po 15zł sztuka z alledrogo zaślepki,lecz czytając fora różne,ludzie piszą,że dół się pogarsza natomiast inni piszą,że nie ma,żadnej różnicy jak to jest? bo demontując klapki gruszkę należy spowrotem przymocować to wiadomo a trzepień? też ma zostać,czy zdemontować? chodzi oto,że jak mechanik bedzie to robił,żeby żle nie zrobil czegoś i będzie auto zamulało od dołu

Opublikowano

Części zawsze możesz zamówić w naszym sklepie forumowym http://www.czescidobmw.pl/ .

 

Jeśli również masz termostat EGR (04r nie koniecznie musi = posiadanie obydwóch termostatów) to wymień dwa od razu .............. .

Termostat główny nie jest urządzeniem, które zużywa się z dnia na dzień (wyliczając ekstremalne sytuacje) tylko sukcesywnie wprost proporcjonalnie do przejechanych km itd.

Opublikowano
Tematów o klapkach jest masa ................... wszystko zależy od dokładności podejścia do tematu.
Opublikowano
nie ma, usuwac albo żyć w niepewności czy to akurat dzisiaj wpadnie....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Ewentualnie kupić nowy kolektor, którą bramkę wybierze właściciel/zainteresowany zależy tylko od niego :mrgreen: .
Opublikowano
ale tez powinno oddalić perspektywę wpadnięcia, bo to że kiedyś wpadnie nie ulega wątpliwości :norty:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Koledzy spytam jeszcze odnośnie Xenonów ZKW

 

Xenon mam ZKW i tak w nocy tragedia,trzeba na długich jechać i tutaj przykładowe zdjęcie z internetu:

 

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2utrpsn&s=5#.UokyvydG7XQ

 

 

na czerwono tak prawidłowo świeci u mnie ta strona.Na czarno tutaj jest prawidłowo ale u mnie po tej stronie xenon nie świeci tak biało jak ten po drugiej tylko inny kolor ciemniejszy i miga co jakiś czas ten odbłyśnik cały.Co się dzieje?

Opublikowano

odblysnik to nie miga kolego

 

zarniki mozesz miec juz stare a najpewniej masz wypalone odblysniki i to jest powod ze w nocy nic nie widzisz na xenonie

zarnikow nie kupuj na allegro ponizej 100zl bo to sa chinskie buble

d2s 4300k philipsa jak cos

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Koledzy mechanik zdemontował kolektor dzisiaj celem usunięcia klapek zawirowań i.... auto już nie miało klapek :shock: a auto nie kupione od Polaka tylko z Niemiec sprowadzone... pytam się mechanika czy trzepień zdemontował mówi tak no to ok a gruszka? gruszki już nie było,był zaślepiony jakiś przewód podciśnienia... ktoś coś już pewnie kombinował?? aha i co lepsze tam gdzie powinny być zaślepki od tych klapek mechanik mówi nic tam nie bylo puste otwory ktoś zostawił i tu pytanie bo jadąc autem jak mu się depnie na dwójce do końca to nie idzie od razu tylko jak do 2000tys obrotów dojdzie i wtedy,mogą te puste otwory nie zaślepione mieć na to wpływ?,że może jakieś lewe powietrze itp?
Opublikowano
Koledzy mechanik zdemontował kolektor dzisiaj celem usunięcia klapek zawirowań i.... auto już nie miało klapek :shock: a auto nie kupione od Polaka tylko z Niemiec sprowadzone... pytam się mechanika czy trzepień zdemontował mówi tak no to ok a gruszka? gruszki już nie było,był zaślepiony jakiś przewód podciśnienia... ktoś coś już pewnie kombinował?? aha i co lepsze tam gdzie powinny być zaślepki od tych klapek mechanik mówi nic tam nie bylo puste otwory ktoś zostawił i tu pytanie bo jadąc autem jak mu się depnie na dwójce do końca to nie idzie od razu tylko jak do 2000tys obrotów dojdzie i wtedy,mogą te puste otwory nie zaślepione mieć na to wpływ?,że może jakieś lewe powietrze itp?

 

 

Hehe, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że stwierdzenie "sprowadzony z Niemiec" już dawno przestało być synonimem solidności danej maszyny, a powoli zaczyna wywoływać uśmiech politowania nad nabywcą takiego wehikułu. To nie lata 80te czy 90te, gdzie staruszkowie pozbywali się swoich całe życie posiadanych maszyn - teraz 5 - 8 latek, maksymalna eksploatacja z minimalnymi nakładami i jazda do turka do komisu, albo "prywatnie" do polski.

 

Do czego zmierzam - jeśli ktoś wykręcił cały mechanizm klapek i zostawił niezaślepione otwory, to znaczy, że Twoje turbo zamiast pompować w silnik, pompuje atmosferę, to raz, dwa - turbo pracuje inaczej, bo żeby utrzymać ciśnienie w kolektorze dolotowym komputer DDE może opóźniać otwarcie kierownic zmiennej geometrii. No i stąd też masz takiego laga - do 2000 obrotów turbo po prostu nie ma siły wdmuchać odpowiedniego ciśnienia.

 

Sprawdź dokładnie auto, czy nie masz gdzieś więcej patentów na plaster i gumę do żucia.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

byłem przed chwilką u mechanika,przepraszam za błąd to tak

 

-Gruszki wogule nie było

-Trzepień mechanik zdemontował(trzymał się na opasce zaciskowej bo mechanik mówi,ze coś od gruszki było urwane i dla tego ją zdemontowali a weżyk od gruszki zaślepili

 

-odnośnie klapek otwory były zaślepione za co przepraszam,że wprowadziłem w błąd tymi oryginalnymi zaślepkami co trzymają się klapki na tym,tylko,że klapki zostały wyłamane a założone spowrotem te stare zaślepki bez klapek tak było...

 

więc co tu mogło mieć wpływ na tego laga? to,że tej gruszki nie ma i przewód zaślepiony jest? bo mechanik mówi to,że jej nie ma i jak przewód zaślepiony to nic nie powinno się dziać w google na forach tez piszą,że jedni usuwają gruszkę drudzy zostawiają bo i tak nie potrzebna jest

 

 

to jak to wreszcie jest?

Opublikowano

Kocurektech witaj !

Wróć do mechanika i jeszcze go popytaj a dowiesz się dalszego ciągu historii o aucie bo pewnie jeszcze nie wszystko wiesz a puki co to szkoda spekulować.

Jak na razie to doprowadzić auto do normalności czyli powymieniać wszystkie podzespoły co już na nie jest czas, wyczyścić co sie zazwyczaj czyści a po tym wszystkim podłączyć do kompa z programem diagnostycznym co w czasie jazdy pokaże ci parametry , zarejestruj i to tu wklej.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.