Skocz do zawartości

[E39] Zwarcie w panelu klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Kolejny raz potrzebuję waszej pomocy. Dokładnie chodzi o efekty zwarcia w panelu klimatyzacji jakie sobie zafundowałem kilka dni temu. Przy wymianie linek ręcznego, demontowałem konsole środkową wraz z panelem klimatronika. Panel oddzielił się od reszty a przy próbie złożenia go do kupy przypadkowo zgiąłem piny które zwarły się między sobą (max 3) po wyprostowaniu pinów i montażu panel odmówił posłuszeństwa. Podświetlenie działa ale wyświetlacz jest martwy a klawisze nie reagują. Słychać tylko jak co jakiś czas wentylator samoczynnie wchodzi na wyższe obroty. nawiew skierowany jest na nogi a temperatura ustawiona na max. Po całkowitym odłączeniu panelu wentylator przestaje całkowicie pracować. Po sprawdzeniu bezpieczników wszystkie wydają się być ok. Może ktoś ma jakiś pomysł na uruchomienie sterowania? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Załączam zdjęcie wyprostowanych już pinów.

 

http://img855.imageshack.us/img855/1750/rwa6.jpg

Opublikowano

Proszę masz odpowiedź, a panel na prawdę nie jest drogi nawet na forum jest do sprzedania za 20zł

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=3&t=46430&view=unread#unread

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

A po co mam się wysilać jak zadajesz takie pytania na każdym forum :mrgreen:

viewtopic.php?f=31&t=230930

Trzeba tylko guziki poprzekładać.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Już znalazłem :) Ciekawe tylko czy podejdzie do starego typu z guzikiem REST no i mam nadzieję, że to tylko panel a nie coś głębiej.
Opublikowano

Ten guzik ma takie same znaczenie z tym że MAX dodatkowo chłodzi na maxa w lecie.

P.S

Ja też mam panel który swego czasu zaczął sam załączać nadmuch w aucie po wyjęciu kluczyka, tak więc

może on być przyczyną wielu dziwnych rzeczy.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.