Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie:)

Z wcześniejszego zainteresowania X3 nic nie wyszło, więc szukam dalej.

 

http://allegro.pl/bmw-x5-e53-4-4-v8-lpg-sekwencja-m-pakiet-full-i3714473059.html

 

Ktoś z grona kolegów zna ten samochód? Wizualnie mi się podoba, tylko że znów w jedną stronę 550 km :(

 

Tak jeszcze na poboczu, wpadł mi jeszcze taki ML http://allegro.pl/mercedes-benz-ml-270-cdi-bose-navi-skory-salon-pol-i3704862028.html

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Orientuje się ktoś ile kosztuje wymiana zawieszenia w takiej x5 ten model akurat ma pneumatyczne więc słyszałem że koszty są ogromne.
Opublikowano

Właśnie fajnie by było jakby ktoś z kolegów VIna rozkodował.

Generalnie wydaje się że ewentualne koszty naprawy czy też części zamiennych tańsze będą w ML.

 

O tak, naklejki są topowe;)

Opublikowano
ML na pewno jest bardziej awaryjny, ociężały i w ogóle nie jedzie. X5 jest o wiele lepszym wyborem, jednak znalezienie w takim budzecie zadbanego auta nie bitego ani zrobionego z przystanku graniczy z cudem
Opublikowano

To już ja nie będe taki i proszę:

 

 

Numer podwozia WBAFB31040LG94033

Kod typu FB31

Typ X5 4.4I (EUR)

Typoszereg E E53 ()

Seria X

Rodzaj konstrukcji GEFZG

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M62/TU

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Tapicerka STANDARDLEDER/MAHAGONI (N6MH)

Data prod. 2000-08-03

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S256A SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG Kierownica sport./MFL/regul. prędk.

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S312A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG Obr. BMW, st. le. z ogumieniem mieszanym

S328A ALUMINIUM-TRITTBRETT Osłona progów / nadkola

P330A SPORTPAKET Pakiet sportowy

S342A TITAN LINE INTERIEUR Listwy wewnętrzne Titan Shadow

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S386A DACHRELING Reling dachowy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S412A LADEBODEN AUSZIEHBAR Podłoga ładunkowa bagażnika wysuwana

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S533A FOND-KLIMATISIERUNG Klimatyzacja siedzenia tylnego

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S840A HOCHGESCHWINDIGKEITSABSTIMMUNG Dostos. do wysokich prędkości

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy

S926A ERSATZRAD pełnowartościowe koło zapasowe

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Niestety o X5 za dużo nie wiem ale co do ML i w ogóle Mercedesa mam trochę doświadczenia. Moja siostra od trzech lat jeździ ML 320CDI z 2004 roku. Ogólnie z auta jest bardzo zadowolona. Oczywiście trafiły się awarie, najpoważniejsza to ASB wymiana sterownika hydraulicznego na regenerowany 2kzł, 1 wtrysk - regeneracja 600zł, 2 razy awaria włącznika świateł i przełącznika zespolonego wycieraczek- tyle wiem. Ogólnie ML jak na SUV-a jest dość tani w utrzymaniu, nie wiem czy tańszy od X5 ale podejrzewam że tak. Jej ML ma teraz ok 250kkm. Sprowadziła z DE z przebiegiem 190kkm z potwierdzonym serwisem itd. Ogólnie bardzo fajnie to jeździ. Może 270CDI jest troszkę za słaby ale nie można porównywać 270CDI do X5 4.4. Spalanie w mieście na poziomie 12-13L w trasie do 140km/h 10L powyżej 140 wir w baku ze względu na opory powietrza. Bardzo duży plus to wnętrze, nie chodzi mi tu o design bo to kwestia gustu ale o wykończenie. Elementy skórzane zużywają się bardzo wolno, wytarcia kierownicy i plastików pojawiają się dopiero przy naprawdę dużym przebiegu.
Opublikowano

jesli chodzi o 2,7 CDI to mialem doswiadczenie z tym motorem, jeszcze jak mialem zabawke w teren Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, bo to ten sam motor.

auto bylo "nieoszczedzane" i u mnie przjechalo ponad 100tys km bez zadnej awarii. sprzedalem z przebiegiem 180tys

jesli chodzi o dynamike to bylo ok do 120 km/h (przyspieszenie od 0-100ponizej 11s jak na takie auto to nie jest zle) powyzej 120 km/h przyspieszal zdecydowanie wolniej.

jelsi chodzi o silnik 2,7 CDI i skrzynie (722.6) to sa to pancerne konstrukcje(patrz taksiarze i busiarze w mercedesach :mrgreen: )

Opublikowano
właśnie wróciłem z oględzin ML. Auta nie zakupiłem gdyż sprzedający twierdził że miał być tylko lakierowany przedni zderzak, a jak się okazało połowa auta była malowana. Pomalowana była i to bardzo słabo - lakier posiadał, śmiecie itd. Ogólnie auto jak miało wygląd na fotach to na real już tak kolorowo nie było.
Opublikowano
Rzadko naprawdę rzadko zdarza się, żeby auto wyglądało podobnie w realu jak na zdjęciach. W niektórych przypadkach to jakbyś oglądał dwa różne samochody. Ale cel jest oczywiście jeden, doprowadzić potencjalnego kupca do przyjazdu. I nie jest istotny szok przy oględzinach, a może akurat kupi. Tak to się kręci. Ci najbardziej bezczelni, nie zdają sobie nawet sprawy, że mogą trafić na niezadowolonego klienta i dostać w ryj. Historia zna takie przypadki :mrgreen:
Opublikowano
Rzadko naprawdę rzadko zdarza się, żeby auto wyglądało podobnie w realu jak na zdjęciach. W niektórych przypadkach to jakbyś oglądał dwa różne samochody. Ale cel jest oczywiście jeden, doprowadzić potencjalnego kupca do przyjazdu. I nie jest istotny szok przy oględzinach, a może akurat kupi. Tak to się kręci. Ci najbardziej bezczelni, nie zdają sobie nawet sprawy, że mogą trafić na niezadowolonego klienta i dostać w ryj. Historia zna takie przypadki :mrgreen:

 

Niestety o ile za robienie w bambuko w związku z ogłoszeniem samochodu dla potencjalnego kupca, dla sprzedającego nie ma żadnych konsekwencji to jeśli chodzi o przysłowiowe danie w pysk, tudzież ryj już są. Podkreślę, niestety.

Opublikowano
Czy ktoś z bardziej doświadczonych powie mi czy skrzynie automatyczne w X5 E53 przed liftem są takie same w ON i PB. Jeśli tak, czy można wskazać czy owa skrzynia lepiej znosi silnik ON czy PB?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podaj vin to się dowiemy , albo sam porównaj.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w tym z tytułu:

A5S 440Z - UP nr oe 24001423950

w 3.0d

A5S 390R - XF nr oe 24007508857

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
będzie jakaś zasada co do awaryjności tych dwóch skrzyń. Rozglądam się za X5 i z uwagi iż zbytnio nie jestem zwolennikiem skrzyć automatycznych, najbardziej właśnie boję się o ich awaryjność, dlatego też nie wiem czy wybrać silnik PB czy ON. Domyślam się że w większości stan skrzyni zależny jest od jej eksploatacji , ale możne jest jakoś stwierdzone w którym silniku są lepsze skrzynie. Bardzo dziękuje za ewentualne podpowiedz.
Opublikowano
W benzynie masz o ile się nie mylę skrzynię ZF w dieslu GM. Z opinii wynika że GM jest bardziej awaryjny, ale tak jak mówiłeś wszystko zależy od poprzedniego użytkownika i przebiegu. Mój ZF działa jak nowy mimo 200kkm i nigdy nie wymienianego oleju, koledze w 530d GM padł dopiero przy ponad 400kkm (bez wymian oleju) jednak jego przebieg był w 90% zrobiony po autostradach.
Opublikowano

Dziękuję za odp.

Jak gdzieś wyczytałem to ZF mają lepszą opinie od GM. Z uwagi na ta skrzynie będę raczej szedł w 4.4 PB i ewentualna dieta czyli LPG;) Znam osoby które używają silnik 4,4 do off-roadu i tam ten silnik naprawdę dostaje w piec dlatego będzie kierunek w 4.4.

Opublikowano
Tylko pamiętaj że w 4.4 na LPG będziesz miał mały zasięg jeżeli zdecydujesz się na butlę w kole bo X5 z tym silnikiem ma duuuuży apetyt na PB. Osobiście szukałbym 3.0d (sam nie wieżę w to co piszę :mad2: ) i najwyżej reanimował skrzynię. Po pierwsze masz większy wybór samochodów i części wtórnych. Po drugie założenie gazu do 4.4 kosztuje tyle co naprawa ASB. Po trzecie... sam nie wiem jakoś diesel bardziej pasuje mi do SUV-a.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.