Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej,

 

nie podoba mi się wygląd oryginalnej końcówki tłumika w 320d, chciałbym go zastąpić dwiema końcówkami takimi jak w 335i, w związku z tym mam pytanie czy robił ktoś wymianę tłumika, jakąś inną przeróbkę wydechu, żeby otrzymać dwie końcówki?

Edytowane przez bleumannis
Opublikowano

poprawna forma to "dwiema". Na wydech a la 335i (rura po lewo, rura po prawo) nie bedzie Ci latwo ani tanio zmienic, jesli to tylko kwestia wygladu to odpusc, jesli liczysz na poprawe w zauwazalny sposob osiagow w 320d w ten sposob to... tez odpusc.

 

Jesli wystarczy Ci dwururka taka jak w 330i to akurat wystarczy kupic koncowke do rury, chyba nawet na allegro sa. U kogos na forum to widzialem wiec moze sie przyzna :-)

Opublikowano
wydech 335i można kupić za 300zł wiec nie jest to jakiś mega koszt, chodzi mi czy są mocowania i czy ktoś to kiedyś zrobił?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poprawna forma to "rura po lewej, rura po prawej" :cool2:

Jesli chodzi o koszt to nie zagladajmy koledze do portfela.

Pewnie sie da. Nie wiem jak wyglada podwozie w 320 a 335. Pewnie trzeba cos dorabiac aby podwiesic tlumik z prawej strony.

🙃🙃

Opublikowano
Jezu , jaka wieś . Wydech ala super hiper szybka bryka a pod maską 320d . Zaczynam powoli kojarzyc swoje auto jak trójkę z 90 r która jeżdzą wieśki w dresie( chociaż sam jestem często w dresie :norty:), z wydecham który przypomina ucięta rurę od toalety . Sory że nic nie wniosłem do tematu ale PO CO tak robić ,pożniej jeszcze tylko naklejke na tył ,,M3" i bedzie super. Rozumiem jakąś skromna ładna rurkę ale niech to pasuje do reszty . :mad2:
Opublikowano
Prośba o niewypowiadanie się osób, które nic nie wnoszą do tematu. Nie jest to ankieta, tylko prośba o info, jeśli ktoś to robił.
Opublikowano

nie wiem czy miedzy 320d a 330d jest jakas roznica w podlodze, ale uzytkownik WLODI w swoim E93 330d zamontowal wlasnie wydach z "rurom z lefej i rurom z prafej" (najlepsza forma:D) Wlodi ma swoja galerie tutaj na forum, mysle ze jemu warto zadac to pytanie.

 

Dawno dawno temu widzialem na allegro 320d z wydechem od 335i/d. Wiec raczej sie da ;)

Opublikowano

nie masz miejsca na prawa puszke pod samochodem wiec trzeba by to przerobic. Moim zdaniem gra nie warta swieczki. Jak juz chcesz mies taki wydech to pewnie lepiej kupic eisenmanna.

 

Wydech 335i

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/118/9750/8221490/auspuff-37813.jpg

 

Wydech Eisenmanna (jest tez w opcji 2x1)

images?q=tbn:ANd9GcT9WIrFySmwCf6Upf4LaZrFKAFw1ZU-kv0L_vaBBczkLhvZ3m0s

 

Albo podjechac np. do MG-Motorsport i zrobic taki wydach jak Eisenmanna na zamowienie.

Opublikowano

W każdym wątku jedziecie po ludziach , że to druciarsto i , że nie przystoi wiejski tuning do e90 !!!

Ludzie nasz auta są robione od 2005 , a zaprojektowane pewnie z parę lat wcześniej. Najstarsze modele już mają po 9 lat !!! Pamiętam jak tuningowałem 8 letnie e36 - toż to był kosmos .

 

Co do wydechu to da się go zamontować ! Trochę pracy i spawania będzie - nie działa to plug & play. Także zderzak trzeba wymienić !

Wszystko się da - poczytajcie ten wątek , a najwyżej popatrzcie na zdjęcia . NAPRAWDĘ WARTO

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=446792

 

Co dla niektórych będzie to druciarsto - tona szpachli, spawów, nitów no i lakier z pięć razy grubszy niż oryginalny.

Ale czego się nie robi aby mieć m3 palące 5,5l w trasie .

Opublikowano
W każdym wątku jedziecie po ludziach , że to druciarsto i , że nie przystoi wiejski tuning do e90 !!!

Ludzie nasz auta są robione od 2005 , a zaprojektowane pewnie z parę lat wcześniej. Najstarsze modele już mają po 9 lat !!! Pamiętam jak tuningowałem 8 letnie e36 - toż to był kosmos .

 

Co do wydechu to da się go zamontować ! Trochę pracy i spawania będzie - nie działa to plug & play. Także zderzak trzeba wymienić !

Wszystko się da - poczytajcie ten wątek , a najwyżej popatrzcie na zdjęcia . NAPRAWDĘ WARTO

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=446792

 

Co dla niektórych będzie to druciarsto - tona szpachli, spawów, nitów no i lakier z pięć razy grubszy niż oryginalny.

Ale czego się nie robi aby mieć m3 palące 5,5l w trasie .

 

Trafiłem na ten wątek już dość dawno temu, co by nie mówić gość zrobił profi robotę. Fajnie się czyta relację i ogląda fotki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.