Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
A wiec auto bylo podpiete pod komputer final akcji jest taki ze laweta i serwis bmw zostaly wgrane nowe mapy silnik i skrzynia bo bledow tez zadnych nie pokazalo w servisie bmw . I nic nie pomoglo w zwiazku z cenami jakie sa w aso i tez mieli naprawiac metoda prob i bledow kolega postanowil robic to poza serwisem kazali sprawdzic przeplywomierz pedal gazu i wiazki . Co do tego resetu z pozycji kluczyka i pedalu gazu powiedzieli ze kiedys byla taka opcja ale po 2000 roku tego nie ma i nie tyczylo sie to ustawienia skrzyni tylko jakies delikatne zresetowanie bledow . Mechanik powiedzial aby unikac takich bzdur bo jeden drugiego podpuszcza ze to pomaga i auto cudownie pali skrzynia dziala jak w g30 przy okazji wszysko sie naprawilo cos takiego nie istnieje to jest na zasadzie PLAcEBO !!!! :shock: .to byl zbieg okolicznosci ten reset i awaria powiedzial .dlatego tez mechanicy solidni nie opisuja tego na forach aby nie odbierac sobie chleba . I zacieraja raczki na kolejne chore pomysly wyssane z palca bo kolega szwagra powiedzial :duh: . Wykorzystalem ten czas bo facet byl mily i wladal wiedza i zapytalem o 15 MINUTOWY RESET ZLACZAJAC DWIE KLEMY!!!! Odpowiedz byla, krotka tak w starych autach gdzie kulaly warsztaty i nie mialy komputerow taka opcja wystepowala ale w autach po 1998roku nie bylo to juz praktykowane na zaawansowana technike i powiedzial jak chcesz sie przekonac jakich zniszczen moze dokonac taki Reset i jak kosztowne to bedzie to dalej czytaj takie bzdury przez podstawionych nieraz uzytkownikow forum itp aby napedzac sobie klientow czytaj baranow albo osoby ktore maja chec to zrobic u siebie ale maja na tyle rozsadku ze podpowiadaja innym aby to zrobili i czekaja na efekty a one beda oplakane w skutkach .zadzwonilem do kolegi pracuje w dafie na serwisie i maja teraz taki przypadek ze komputer kaseta jest do wymiany bo kierowca wyczytal lub uslyszal ze bedzie male spalanie po takim resecie klemami auto 2letnie cena za nowy komp.9000tys dolicz holownik i utrate ciaglosci w ladunkach na kilka dni to impreza nie tania jak sie patrzy a wiec ,wiecej rozsadku a jak ktos twierdzi ze napisalem brednie to niech to testuje u siebie nagrywajac dobrej jakosci filmik aby nie bylo watpliwosci i przekonacie sie naocznie ze gosc mial racje .powiedzial ze jak chodzi to lap nie wkladaj a ze szarpnie czasami to sie nie martw wiek i tysiace kilometrow robi swoje pokazal mi instrukcje od asb zf ze przewidziana jest na 180tys i na tyle daja gwarancje jezeli auto bylo servisowane a dalej nikomu nie zalezy co bedzie sie dzialo bo takie sa prawa rynku kazdy chce zarabiac!!!!! Edytowane przez zbyszek olsztyn
Opublikowano

Kiedyś testowałem ten reset pedałem gazu - nic się nie działo !

Co roku robię reset adaptacji skrzyni biegów za pomocą INPA , tak jak w e91 tak i w f11 wszystko działa .

Po resecie skrzynia przez chwilę chodzi twardo ale po chwili zaczyna działać płynnie i tak jak powinna .

 

Raz miałem taką sytuację . Zmieniałem koła zimowe na letnie , letnie były większe o 4% od zimówek ( zimówki 205/50-17 , letnie 225/45-18 ) . Po tej zmianie skrzynia przeciągała każdy bieg , auto paliło z 3l więcej na 100km jak nie więcej. Nie dało się płynnie jeździć tym . Po resecie adaptacji wszystko wróciło do normy .

Opublikowano (edytowane)
Odnosnie tej awari co pisalem to byl zbieg okolicznosci auto dwa lata temu mialo zainstalowana instalacje gazowa . I co sie okazalo ze mechanik zlota raczka poszukiwania rozpoczal od sprawdzania wiazek i okazalo sie ze gdzies pod podszybiem jest komputer lub jakies wejscie do modulu i byla nie dopieta dokladnie wtyka z jednej strony i sie wytrzeslo do momentu az nie laczylo :idea: az strach pomyslec co by nieuczciwy serwisant nawymienial zanim by sie tam dokopal rachunek napewno by nie byl maly . Panowie mechanicy dbajcie o takie detale bo skutecznie mozna osiwiec przez taka piordole :cool2: Edytowane przez zbyszek olsztyn
Opublikowano
Odnosnie tej awari co pisalem to byl zbieg okolicznosci auto dwa lata temu mialo zainstalowana instalacje gazowa . I co sie okazalo ze mechanik zlota raczka poszukiwania rozpoczal od sprawdzania wiazek i okazalo sie ze gdzies pod podszybiem jest komputer lub jakies wejscie do modulu i byla nie dopieta dokladnie wtyka z jednej strony i sie wytrzeslo do momentu az nie laczylo :idea: az strach pomyslec co by nieuczciwy serwisant nawymienial zanim by sie tam dokopal rachunek napewno by nie byl maly . Panowie mechanicy dbajcie o takie detale bo skutecznie mozna osiwiec przez taka piordole :cool2:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Koledzy czy aby uczenie skrzyni jest koniecznie? Ja po wgraniu nowego softu i resecie jeździłem normalnie bez uczenia. Efekt zniknęło szarpnięcie przy zatrzymaniu a skrzynia działa bardziej płynniej/ szybciej.
  • Zasłużeni forumowicze
  • 2 lata później...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Nie no ja wiem że są za duże... Ale kurde dlaczego...


Ciśnienia napełnienia sprzęgła:

Sprzęgło A: 163,0

Sprzęgło B: 147,0

Sprzęgło C: 212,0

Sprzęgło D: 350,0

Sprzęgło E: 750,0



Czasy szybkiego napełniania:

Sprzęgło A: 22,0

Sprzęgło B: 54,0

Sprzęgło C: 58,0

Sprzęgło D: 0,0

Sprzęgło E: 0,0


Dlaczego te czasy napełniania są na 0? Za co odpowiada sprzęgło D i E?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.