Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moim zdaniem do jazdy w trasie xdrive to jak kula u nogi. Kompletny bezsens. Pogarsza osiągi, zwiększa spalanie, pogarsza rozkład masy (bezpieczeństwo) a nic nie daje. W parze z bardzo mocnym silnikiem owszem zapewnia lepszą trakcję przy ruszaniu. Jeśli ktoś mieszka w górach, gdzie często leży śnieg, to można mówić nawet o poprawie bezpieczeństwa, bo podjedziemy pod ośnieżoną górkę.

Wiemy wiemy :D :D

Opublikowano

Jakby mi ktos zaproponował automat w motocyklu to bym zastrzelił ale w aucie zaakceptowałem choc wczesniej tez bylem przeciwnikiem tego rozwiązania. Poza tym automat daje możliwość ręcznej zmiany biegow dźwignią lub łopatkami. Niestety za kazdym razem automat bmw okazuje sie lepszy wiec przestałem ręcznie zmieniać biegi koncentrując sie na przyjemności z jazdy.

 

Co do Diesla.... Rzeczywiście daje wrażenie dynamiki dostępnej od razu a nie po wkręceniu na obroty. Do tego fajnie mruczy podczas jazdy. Wisienką na torcie jest to, że za to wszystko płaci się małym zużyciem paliwa.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano
Jakby mi ktos zaproponował automat w motocyklu to bym zastrzelił ale w aucie zaakceptowałem choc wczesniej tez bylem przeciwnikiem tego rozwiązania. Poza tym automat daje możliwość ręcznej zmiany biegow dźwignią lub łopatkami. Niestety za kazdym razem automat bmw okazuje sie lepszy wiec przestałem ręcznie zmieniać biegi koncentrując sie na przyjemności z jazdy.

 

Co do Diesla.... Rzeczywiście daje wrażenie dynamiki dostępnej od razu a nie po wkręceniu na obroty. Do tego fajnie mruczy podczas jazdy. Wisienką na torcie jest to, że za to wszystko płaci się małym zużyciem paliwa.

 

Ale ten dźwięk.....Imponują mi producenci którzy wmontowują rózne paskudztwa jak jakieś przesłony aktywne do dźwięku chyba w nowym SLK albo jakieś przeciwdźwięki chyba w Civicu i inne cuda żeby silnik brzmiał "sportowo", bitch please.....Może to działa ale zaczyna się era dziwnego high-techu, że trzeba kupować coś starego z dobrym silnikiem bez żadnych fajerwerków.

 

Ale w motocyklu już masz pół-automat, tzn sekwencyjna skrzynię :) Też jeżdzę motocyklem i gdyby nie to że Quick - shifter trochę daje po pupie skrzyni to byłoby to ciekawe rozwiązanie ale raczej na tor :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Toż w aktualnym M5 nie ma "dźwiękow" silnika z głośników, żeby nie szukać za daleko?

 

Nie jeździłem osobiście, pokazywali w Top-Gear jakiś czas temu.

Opublikowano
Toż w aktualnym M5 nie ma "dźwiękow" silnika z głośników, żeby nie szukać za daleko?

 

Nie jeździłem osobiście, pokazywali w Top-Gear jakiś czas temu.

 

Ehh......

 

viewtopic.php?f=19&t=185224

 

Świat schodzi na psy, zamiast iść do przodu trzeba się będzie cofać. nie wazne jak to działa, mnie gryzłaby psychika mając takie coś na pokładzie. Jak mnie będzie stać na M5 to będę sie martwił tymczasem na szczęście ten problem mam z głowy :D

 

Miejmy nadzieję że w 320i jak w temacie nie ma nic takiego, choć w słabszych autach nikt się do tego nie będzie specjalnie przyznawał ani doszukiwał....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Swoja droga ciekawe czy wypuszcza taka "sciezke dzwiekowa" jako dodatek typu "m-performance" do słabszych modeli :cool2:

 

Byłoby czego w 520d przynajmniej posłuchać :mrgreen:

Opublikowano

Gdzieś czytałem że 'Active Sound' (w nomenklaturze bmw) będzie stosowany nie tylko w M ale we wszystkich nowych modelach, zaczynając od X4. Także poczekamy to zobaczymy, a raczej usłyszymy.

Z drugiej strony to nie ma się co dziwić, prędzej czy później zaczną wkładać trzy-cylindrowe silniki do mniejszych modeli i/lub elektryczne silniki. Więc żeby zadowolić starych konserwatystów będą się wspomagać sztucznymi dzwiękami. Na youtoobie jest nagranie jak to brzmi w M5 z głośnikami i bez.

Opublikowano
Jeżeli będzie to brzmiało tak jak Triumph Daytona 675 z przelotem Arrowa to nie mam nic przeciwko :D niestety bliżej pewnie będzie do MATIZA ......
Opublikowano

Z drugiej strony to nie ma się co dziwić, prędzej czy później zaczną wkładać trzy-cylindrowe silniki

 

Tez mi sie obilo o uszy, ze ma byc BMW 510i z 3-cylindrowcem o poj. 1.0L i turbo + skrzynia CVT :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.